Results 1 to 6 of 6

Thread: WoW US

Default WoW US

http://dailyrush.dk/stories/14988/#comments
    Som man kan læse sig til på ovenstående link, så virker det da ikke til at blizzard har gjordt det specielt godt denne gang?!
    Jeg forstår virkelig ikke hvor de næsten kan tillade sig at have serverne offline i een time hver dag?
    Det har de da ikke i nogen som helst andre mmo's..

Skulle lige af med lidt damp- er også meget træt.. :?
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Det er nu ikke helt uanmindeligt.

De gjorde det også hver dag i SWG.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Adept

De gør det hver dag i SWG , og det her de gjort siden release, ligeefter release var det omkring 2-3 timer som man ikke kunne spille pga downtimes. Nu ligger det stabilt omkring 1 time.

EQ2 gør det vidst os nu?

EQ gjorde det

UO gjorde det

Så intet specielt i det.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Der har ikke været daglig server maintainance under beta eller stresstests så det forsvinder højst sandsynligt igen når folk slapper lidt af med character creation.

De viste godt der ville blev press på men hvad skulle de gøre? Og det er jo ikke kun amerikanerne der spiller US, næsten halvdelen af det seriøse euro comunitiet har spillet us siden release.

Der er enormt press på serverne, der er aldrig nogensinde et mmorpg der har solgt så meget som WOW allerede har gjordt og så sidder jo milliarder af egotrippere, som regger en masse chars de ikke bruger for at gemme navnene.

Det er sørgeligt at enkelte servere hvor de hardcore spillere har valgt at spille bliver udsat for så meget trafik at de er nød til at lukke dem fordi der sidder 5000 mennesker i kø.

Det er fint at folk brokker sig men det er ikke udelukkende Blizzards skyld.

Det sætter virkeligt mit pis i kog når en casual teenager uden nogen som helst guild realation sidder og hyler over downtime på archimonde når der står tomme servere. Dette er ikke rettet mod nogen her men jeg har lige været udsat for de aber i 2 timer så jeg er ret olm! :twisted:
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Det er sørgeligt at enkelte servere hvor de hardcore spillere har valgt at spille bliver udsat for så meget trafik at de er nød til at lukke dem fordi der sidder 5000 mennesker i kø.
    Har det ikke osse noget at gøre med at blizzard har valgt at dele serverne op i forskellige typer som pvp og pve og så videre?? Jeg tror da at 90% af folk vill spille på pvp serverne. Sådan var det ihvertfald på US open beta.

njø der er såmen mange pve spillere
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.