Results 1 to 10 of 10

Thread: World of Warcraft REVIEW p gamespot

Forum Learner

Default World of Warcraft REVIEW p gamespot

hey sd prve lig og se hvad wow har fdet
    http://www.gamespot.com/pc/rpg/world...aft/index.html

det m man virklig give dem Blizzard kan virklig fide ud af og lave spil men i kan jo selv se p det og komme med jers ejen mening

Udfra hvad jeg prvede i Final Stress test og open US er jeg heller ikke i tvivl WOW blir monster stort.
    R E B E L M O N S T E R
    Shaman

F R O S T C H O C K

Forum Apprentice

Ja. Spillet er uden tvivl det bedste MMORPG til dato. Som han skriver, i en klasse for sig selv.

Jeg hber dog at PvP kommer snart, men p den anden side... Det Blizzard der laver WoW, ergo bliver PvP godt.

Forum Adept

Og ligeprsist fordi det er monster stort kan de alts umuligt lave et fair review efter s f dage live! De har givet den karakter ud fra spillets potentiale, ikke efter hvad det levere nu, var det et FPS spil som ikke duede i et par timer dagligt og som man skulle vente i timer for at spille s ville det umuligt have fet s hj en karakter...
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Ja det er klart kun et overfladisk review, med mindre han har net at powerlevelle 4 chars inden han har skrevet det, det tvivler ejg strkt p
    R E B E L M O N S T E R
    Shaman

F R O S T C H O C K

Quote Originally Posted by Newton
    Og ligeprsist fordi det er monster stort kan de alts umuligt lave et fair review efter s f dage live! De har givet den karakter ud fra spillets potentiale, ikke efter hvad det levere nu, var det et FPS spil som ikke duede i et par timer dagligt og som man skulle vente i timer for at spille s ville det umuligt have fet s hj en karakter...
    Jeg vil gtte p at gamespot har en del closed beta spots til deres reviewers. Det er self. ikke retail, men syndes da at 6 mdrs beta, nemt kan give en god artikle.

Har ikke selv lst artiklen, s hvis den er 10 linjer tager jeg de ord i mig igen

Forum Adept

Hvis de har vurderet spillet ud fra stress test og fr stress test skulle det alts stadig ikke have 9,5 (ogs burde de slet ikke bedmme spil )
    :P
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Guest

da jeg hrte om WOW ville jeg klart kbe det! men da jeg s kom i open beta... s ndrede jeg meninge... jeg kber ikke wow og syntes ikke det er det vilde gameplay i forhold til daoc... jeg bliver sq ved daoc og venter de 8-9 dage til Catacombs! :P

Guest

9.5 rating Uuuh, i modstning til det der golf online lort (der hvist fik 0.0).
    Men vi ved jo godt allesammen at det er alt for fedt til at vre p markedet imo skulle det ha' haft 10

Guest

EQ2 fik 7,8 p samme side :-D