Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Kajaks (Militi med flere) genansøgning.

Default Kajaks (Militi med flere) genansøgning.

Hej folkens.

Nu har jeg været i gang med spillet igen i lidt over en måneds tid. De chars jeg har lyst til at spille er nu at finde på Tarren Mill, og ja, jeg skal da være helt ærlig at indrømme at grunden til at jeg har valgt at transferre 4 chars er at jeg går og håber, at på trods af en lidt blakket fortid, at måske kunne få chancen for at vise hvad jeg kan.

Først og fremmest vil jeg lige skrive at jeg er klar over at der er lukket for ansøgninger medmindre man er gammelt medlem som har holdt pause eller i familie med et nuværende medlem. Jeg har billedmaterialer der nærmest beviser at jeg har forsøgt at skabe familieforøgelse med Wooot, men ved ikke om det tæller. Det kommer. (Har lidt på fornemmelsen at det bliver en meget lang ansøgning, men på grund af min "fortid" er der nok en del for skal forklares).
    Derudover vil jeg også gerne lige sige at hvis der er folk som på grund af min tidligere pubertære opførsel ikke vil have det godt med at jeg genansøgte, så vil jeg trække den tilbage med det samme. Jeg har ikke det store ønske at skabe splid på nogen måder. Jeg har tidligere truffet nogle beslutninger som der i det evige bagklogskab burde have været anderledes, men det er så ufatteligt svært at lave om på nu.

Lidt om den Thomas som ansøger nu
    Ja, som I nok allerede nu har gættet, så hedder jeg Thomas. Jeg bor i Århus sammen med min kæreste på andet år. Ja man er vel ved at være voksen. Til dagligt arbejder jeg hos Just-Eat som kundeservicechef, hvor mit primære virke er at sørge for at mine 25 ansatte har det godt og er glade. På grund af mit job vil jeg også se mig som værende en af de bedste pizzaguides i DK.

Når jeg ikke er på arbejde og underholder kæresten. Spiller jeg selvfølgeligt wow. Men praktisk talt hver weekend går med at spille på barer og lignende. I gamle dage spillede jeg trommer og det har jeg så genopdaget nu. Så nu er det faktisk mere job end bare en hobby. Vi mener faktisk at vi gør det ganske godt. Der er i hvert fald mange der klapper (hvis de er fulde nok)

Jeg kan lidt regne ud at jeg har holdt det der ligner to års pause fra WoW. Til sidst begyndte det at fylde lidt for meget i mit liv. Jeg stoppede i BC før WoTLK kom ud. Og jeg har regnet på det og jeg har over et års ingame spilletid. Så jeg har oplevet lidt af hvert - Jeg har måske også haft alt for travlt med at skulle opleve alting alt for hurtigt. Jeg vil sige at forskellen på den gang og der hvor jeg er nu rent spillemæssigt bedst beskrives ved at hvor jeg tidligere har lagt i overhalingsbanen på motorvejen, så har jeg faktisk ikke noget imod at tage landevejen nu og se den pæne natur, måske holde ind på en rasteplads og drikke en kop kaffe og nyde selskabet. I bund og grund skal vi nok komme frem til destinationen - hvis man giver sig tid til det, så er chancen for man nyder turen en smule også tilstede. Det vil jeg hellere.

Mine chars
    Jeg har været det meste af vejen rundt i forhold til chars. Jeg mangler faktisk kun en DK, en Paladin og en Warlock på level 70 for at have været hele vejen rundt raidmæssigt.

Jeg har min druide på level 85 og egentligt godt nok gear til både at kunne tanke og pew pew i heroics. Jeg må dog indrømme at jeg er gået lidt kold i at forsøge at gennemføre heroics i random grupper. Der findes altså bare formange tards på internettet. Jeg har spillet et par gange med SDere efter jeg kom tilbage og selvom det ikke var heroics, så var det virkeligt en befrielse at være på VT og hygge - og det gjorde det vel endnu mere hyggeligt at jeg ikke have en microfon. Jeg har kedet mig en smule, så jeg har fået samlet mats til at få lavet lidt craftede epics. Det gør sgu ondt at se alt det blå gear. Man er vel lidt forvent.

Link til min druide:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...iliti/advanced

Lidt af mangel på HC action med druiden er jeg startet med at levele hunteren (og alle de andre). Så kan jeg i det mindste FD hvis vi er ved at wipe

Hunter - Gladning (Hed Nerfbat på Ravencrest)
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...dning/advanced

Warrior - Ledning (Kommer fra Kilrogg, hvor jeg spillede lidt med nogle IRL venner)
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...-mill/ledning/

Galning - Vredning (Den ganske legendariske Galning fra Ravencrest, men der var folk som havde taget nicket, så jeg måtte være lidt kreativ)
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...mill/vredning/

Derudover har jeg også en 70 mage, 70 shaman og 70 rogue, men de er stedt til hvile på de evige jagtmarker.

Faktisk har jeg ikke nogen præferencer i forhold til hvilken char jeg skal spille som main, hvis I skulle have en akut mangel på noget, så var det bare den der får fokus frem for de andre. Jeg valgt at spille druiden op først, da den dækkede lidt af det hele. Men på mange måder er den også bare lidt for meget Jack of all trades. Men når alle er på 85 finder jeg vel ud af hvad jeg vil spille. Jeg kan spille det hele, mere et spørgsmål om hvem man spiller med.
    Det skal siges at nogle af disse chars er i guilds, men det er udelukkende fordi jeg gerne vil have lidt XP-bonus.

Lidt (meget) historie
    Året er 2004 (mener jeg) og jeg spiller RIGTIGT meget counter strike, mine kammerater introducerer mig for wow-betaen. Det bliver først slået væk med begrundelsen "Det er et værre mana rollespil", jeg overtales til at prøve og jeg bliver fanget big time.
    Efter vi har spillet beta og vi går live finder jeg og nogle venner SD. Morfar var med og han gjorde hvad han kunne for at få os noobtards ind i guilden. Dengang var det ikke så svært.
    Min første ansøgningstråd - Det er meget sjov læsning når det kommer til stykket (Dato 21/2 2005):
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...søger-ind-i-SD

Efter at have været igennem et utal af karakterer og så videre, så finder jeg ud af det ikke går hurtigt nok for denne lille egoist. Jeg bliver tilbudt et spot i Devoted, som var levningerne af Public Enemies og et eller andet guild.
    Så jeg siger ja til dette. Farvel tråden (21/4 2006):
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...ng-symp-er-ude

Det var sgu en lidt turbulent tid. Jeg synes jeg var mega sej, for jeg han ud med de seje. Men jeg finder ud af at jeg måske ikke typen der kan holde til at spille wow 18 timer i døgnet og online hero måske ikke er vejen videre i mit liv. Det skal siges, og det lyder måske dumt og undskyldende, men jeg kan kun huske fire ting fra de måneder i Devoted.
    1. Vi nakker Ouro i AQ40 med 40 mand i live som de første i Europa (Sejt, ik?)
    2. Jeg er hjemme til min mors 50 års fødselsdag, men bliver nødt til at tage til Århus fordi jeg ikke havde fundet en afløser til mit raidspot. (ikke særligt fedt)
    3. Jeg sidder en hel nat og venter alene på at der skulle spawne nogle grønne drager. Vi havde ikke brug for gearet, vi ville bare ikke dele med nogle af de andre.
    4. Jeg får skæld ud!

Jeg tager en aften en rask beslutning og søger tilbage til SD efter en snak med Norm. Jeg ødelagde mig selv med alt det computer spil, og jeg vil gerne pointere som der også står i tråden, jeg leavede devoted før de gik ned. Jeg kan ikke rigtigt huske det, men det er hvad jeg kan læse mig frem til i tråden.. (30/8 2006)
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...søger-ind-igen!

Et år senere er der et kæmpe split i SD. Jeg vælger at blive i SD (lige som jeg gjorde da Morfar og de andre kumpaner gik til PE for at raide). Jeg stod som MT på druiden sammen med Kartagg (eller stålkaninen, som han så hedder herinde nu.) Endnu en gang gik det ikke helt hurtigt nok for mig, så ovenpå en del frustrationer på grund af vores raiding og måske manglende progress, tog jeg over i Norms guild (hvad var det den hed)
    Farveltråden fra 27/9 2007: http://www.semperdanica.dk/showthrea...siger-farvel-(

Herfra kan jeg faktisk ikke rigtigt huske hvad der skete. Er der måske nogen der kan hjælpe mig lidt på vej? Men jeg tror ikke at jeg var i den da jeg trak stikket og stoppede med at spille.

Derudover vil jeg sige at jeg er enormt social og jeg arrangerede det første Wow meet and greet i Århus. At det desværre skulle have den konsekvens at mange af dem tog over i PE var ganske uheldigt. Jeg glemmer aldrig den nat/morgen hjemme hos mig. Jeg har aldrig set nogen så skuffet før som wooot. (Jesper, jeg har forresten fået ny sofa, så skulle jeg få chancen igen, så kan jeg tilbyde meget bedre overnatningsmulighed i forbindelse med en druktur i Århus).

Mine ambitioner nu
    Ja, jeg skal ikke raide igen i samme stil som tidligere. Det går jeg sgu i stykker af. Jeg kunne godt have lyst til at prøve i ny og næ. Men det har ikke og vil ikke få samme betydning for mig. Jeg har et job med meget ansvar og en kæreste som er enormt opmærksomhedskrævende.
    Skulle jeg få chancen for at komme ind igen, vil jeg gerne påtage mig rollen som ham der fortæller folk at græsset fandeme ikke er grønnere på den anden side. Som oftest er det faktisk ikke en gang græs, men der er lagt beton i hele lortet. Not cool.

Ja, jeg fortryder at jeg havde så travlt den gang, men tror jeg havde kæmpe skyklapper på, da spillet betød så meget for mig den gang. Det var jo praktisk talt mit liv. 90 procent af min kommunikation med andre mennesker foregik på VT osv. Hvis jeg ser tilbage nu på mine ingame wow successer så er 99% af mine successer sammen med SD.
    Hvis jeg kommer ind vil jeg garantere at jeg ikke skal andre steder. For nu har jeg et noget mere nuanceret billede af verden. Mine ingame prioriterer er også meget anderledes.

Jeg er 100 procent indforstået med SD's værdier. Det er læst og forstået.

Til sidst lige dokumentationen på forsøget på familieforøgelsen:

Ærbødigst.

Thomas
    Last edited by Kajak; 08-02-2011 at 18:46. Reason: l2tag
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Forum Elder Cookiebo's Avatar

davs... så lige du arbejde på just-eat... det gir kun pluser for mig.. ! og ved andre har det ligeså dan
    SD's Mowgli & Ironman

Officer Forum Warden

Havde du ikke en Warr char i SD dengang der hed Kajak?

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Thomas. Så brugte jeg sgu lige små 3 kvarter på at læse din ansøgning samt dine tidligere ansøgnings/farvel-tråde.

Nu kom jeg først ind i SD længe efter du smuttede, så har ingen forudsætninger for at udtale mig om din fortid. Dog må jeg sige, at jeg aldrig før har set en farveltråd nummer to som i dén grad indeholder positive afskedshilsener fra SDerne. Det tæller opad i min bog.

Som alle andre lyder det også til at du er modnet i takt med at du er blevet ældre, så personligt har jeg ikke noget forbehold i forbindelse med din fortid.

Hvis du for lov at ansøge trods stoppet så hiv endelig fat i mig til et par hc's, achievements eller andet gejl

Held og lykke med det.
    Last edited by Breael; 08-02-2011 at 19:28. Reason: typo - havde skrevet "i forbindelse med din fremtid" først :p

Nu har jeg aldrig spillet så pokkers meget med dig Kajak; men du har altid taget din del af slæbet med at holde både forum og guildchatten underholdende, og alene det er nok til, at jeg gerne ser dig i guilden igen.

Btw Norm og Fulnirs projekt hedder Expired

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

ROFLROFLROFL... Ja, det var sgu en fest på det billede hahahaha..
    Kan slet ikke tage den genansøgning seriøst nu, men har intet imod Kajakken kommer ind igen ;o)
    Så snart du skrev til mig igame for noget tid siden så tænkte jeg med det samme "så kommer billedet snart frem" heheh..
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Breael skriver faktisk det jeg ville sige, så ingen grund til at gentage det.
    Hiv fat i mig ingame (Stormlórd) for en hc eller to.

mvh
    Storm.

P.S.. Det billede burde være nok til en thumbs up allerede

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Heh. Ja den julefrokost var underholdende. Jeg har heller aldrig spillet så meget med Kajak, men jeg husker ham kun som en flink fyr fra det gamle hold festaber =)
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Adept

Hehe, et glædeligt gensyn :-) Historie er historie, og det som SD er og lever i. Du har bidraget meget til denne, positivt og negativt, men vigtigst for mig er, at du har reflekteret over dine positioner. Har ikke nogen beefs med dig i SD igen. GL

Quote Originally Posted by Kajak View Post
    Hvis jeg kommer ind vil jeg garantere at jeg ikke skal andre steder. For nu har jeg et noget mere nuanceret billede af verden. Mine ingame prioriterer er også meget anderledes.
    Det er i øvrigt noget pjat, men forstår godt dit behov for at tilkendegive det. Hvis du kommer ind, er det fuldt ud lovligt at smutte igen, men chancen for endnu en genfødsel i SD er deraf mindre.
    Last edited by Earthhoof; 09-02-2011 at 10:17.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

*host* Savner du ikke "Linin" aka Kartarina ! ? Medmindre den er blevet hacket skulle det være muligt at få den tilbage

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Hi Thomas, arbejde du ikke for TDC back in the days? Mener i var en ret stor gruppe fra samme afdeling el. sådan noget
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Havde du ikke en Warr char i SD dengang der hed Kajak?
    Ret sikker på den hed Lenin.

Husker Lenin som en god spiller der havde styr på hvad han lavede og som var underholdende i guildchat. og lidt storhedsvanvid i fortiden kan jeg sagtes se bort fra.

Intet negativt fra min side.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Man skal lede længe efter sjovere person end Galning, Kajak, Thomas, whatever. Hvis man tager spillet alt for alvorligt er han nok ikke den bedste at være i gruppe med, men jeg husker både sjov og uventet spas i sene nattetimer i TBC. Raid-ambitionerne på det tidspunkt var efter min mening nok en tand for høje, og jeg synes egentlig det var meget rart da vi slap for at høre på brok over hvor ringe vi andre var. På den anden side var det uventet sjovt på et raid hvor din warrior havde respeccet til protection, men glemt at lære højeste rank af talents.

Lad os da endelig få lidt godt galskab tilbage i SD.

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Jeg kender dig ikke men ud fra alle de andres beretninger om hvor spas du er lyder du som en hyggelig tilføjelse til SD
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstår binære tal og dem der ikke gør"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Hans warrior hed/hedder Linin, og ja lad os få denne Galning tilbage i SD
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Officer Forum Warden

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Hans warrior hed/hedder Linin, og ja lad os få denne Galning tilbage i SD
    Arhh ja. kan jeg godt huske nu =)

Thumps up herfra.

Forum Acolyte Royce's Avatar

Ahh Thomas ! En historie der på flere måder ligner min egen. Skønt at se du også har fundet glæden frem igen ved simpel hygge. Du har sku mit "stamp of approval"!
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)

SD Medlem Forum Adept

Hola Kajak din gamle stive stodder (kan ikke huske hvem af os der er ældst :P )

Nu er jeg også selv for nylig kommet ind igen, og man kan faktisk godt hygge sig uden at raide

Husker kun alt for godt alle de vilde fester, kan faktisk ikke rigtigt huske om du kunne finde ud af at spille, men mon ikke du kunne.

Hvis det stod til mig, så skal du helt sikkert ind, alle I gamle TDC hoveder vækker jo mindelser om mange sjove timer

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Quote Originally Posted by Sgaj View Post
    Hola Kajak din gamle stive stodder (kan ikke huske hvem af os der er ældst :P )...
    Jeres alder står ude i siden under jeres Avatar

P.S. Har virkelig dårlig humor
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstår binære tal og dem der ikke gør"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

Jeg var selv en af dem som var en tur i PE, og fandt ud af hvad det vil sige at raide amok døgnet rundt i wow. Det er hvertfald en effektiv måde at miste lysten til at game på(er vidst noget som i RC sprog hedder "Demon effekten" ? ). Spillede vidst ikke så meget med dig, men var du ikke en af dem som raidede med sneakky som MT? nwm mener også du skal være velkommen i SD igen.

\\ SkumB

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Hahaha, Demon var (/er) fandme en grade A++ retard...
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Jeg var aldrig med i PE, så jeg rendte altid rundt og healede Devron.

Til alle jer som har været inde og skrive noget pænt om denne tossede stodder. TUSIND TAK.

Jeg render rundt og leveler i øjeblikket. Indtil 80 kører jeg mest instances.

<3
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

herfra. Husker dig som en flink fyr. Billedet af dig og wOOOOt er epic.

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Kan kun bakke 100 % op om at Kajak kommer ind igen

Thumps up !

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

husker kun gode ting om kajakken! Og just eat ummmmmm +++++

Ser gerne kajak kommer ind i SD igen - Thumps ups herfra