Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 27

Thread: 1. dec og 3. dec

Guest

Default 1. dec og 3. dec

Så er der endelig nogen der har stillet spørgsmålet på wow-europe general forum

Guest

Der har været et par andre før ham der men de bliver ikke besvaret

Ah ja vi får jo se 8)

Guest

ellers skulle der jo komme en announcement senere idag (teknisk set) hvis det passer.

Guest

Ja nu er det ihvertfald d. 1 december så er det bare at vente og se hvad der sker :?

Forum Disciple wh00's Avatar

hmmm jeg faldt lige over den post på deres forum:

http://en.wow-europe.com/thread.aspx...&p=1#post19432

Så hvis vi skal tro på den, så ser det sort ud mht. FB 1.dec - 3.dec..... :cry:

Guest

http://beta.wow-europe.com ser lidt anderledes ud nu .. gør den ikke ?

Guest

Quote Originally Posted by FlipFlop
    http://beta.wow-europe.com ser lidt anderledes ud nu .. gør den ikke ?
    same old, same old.

Guest

Hmm den ligner at man kan signe up med sin auth key fra beta kitet... skal da lige testes

EDIT: eller også er jeg bare lam :-D

Guest

Ahhh... Man kan nu oprete en account med US open beta key.
    Man kan bare ikke spille med den hehe.

Hvad var det nu den var ?

Us-open-beta bla bla et eller andet...

Guest

jeg kan ikke oprette noget som helst .. den bliver bare ved at med give mig et nyt security question billede.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Kan ikke lige se hvor det er i prøver.

Men i kan være sikre på at det kommer til at stå med fede typer på EU WoW siden når det sker :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

Lidt underligt at hvis man går igang med at suge klienten er den til closed beta hehe :roll:

Tror bare Blizzard leger julenissen der driller lidt

Guest

Jeg synes seriøst det europæiske Blizzard Team er for dårligt! De laver ingen announcements og gider i det hele taget ikke informere om særlig meget... Selvfølgelig har de travlt, men tager det ikke kun 5-10 min. at skrive en lille note i deres forum?
    Desuden... Final Beta må da være færdig og patchet nu... Hvorfor pokker åbner de så ikke for account registration og download? :shock: Så kan det da være vi har en chance for at nå at downloade det inden serverne kommer op...

Guest

Site: beta.wow-europe.com
    key: BLIZRD-BETA-ONLINE-OPEN-PUBLIC

Det her virker faktisk .. man kan lave chars og se realmlists, men ikke spille.

Kæmpebrøler blizzard .. nu skal vi sikkert vente en ekstra uge mens det rod bliver ryddet op.

Fra ovenstående link
    det er skam ikke noget rygte, informationen kommer fra en pålidelig kilde, jeg har en ven der arbejder for Bog og Ide, og han har fået informationen fra deres spil grosist som skulle have fået den fra Blizzard
    Pålidelig kilde :roll:
    Flay
    Torrick

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Kæmpebrøler blizzard .. nu skal vi sikkert vente en ekstra uge mens det rod bliver ryddet op.
    Men det er jo ikke Open beta vi venter på ?

Kan godt være det er mig der er lidt tung :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Quote Originally Posted by Kirneh

Men det er jo ikke Open beta vi venter på ?

Kan godt være det er mig der er lidt tung :-)
    1. Det virker vidst ikke længere.

2. Har endnu ikke set nogen officiel definition på "Final Beta", så om det er det samme eller ej aner jeg ikke - og alt hvad jeg har set har været spekulationer og rygter.

Alt det der kommer jo bare af at de har brugt copy/paste lidt for meget fra den amerikanske registrering. Hvad det viser er at de er ved at gøre klar til at lukke en masse ind (Final Beta).
    Flay
    Torrick

Guest

Det jeg gætter på er at de har opdateret beta.wow-europe.com med den amerikanske kode .. også har de liiiige glemt at fjerne den key der blev brugt til open beta i US..

Så nu vælter det ind med accounts der skal slettes igen.. og som iøvrigt ikke virker til at spille med.

edit:
    Den thread på general forums hvor det stod i forsvandt lige .. så det kan da være franskmændene er vågnet op fra sprittågerne..

Guest

Quote Originally Posted by DaVinci
    Aha!! :-D :-D

Håber fandme også at det er for real 8)

Har fri hele ugen frem, skal/skulle lave dansk opgave.

Den er så færdig nu og jeg venter bare :evil:

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Jeg fik ellers registreret mig med FlipFlops beta key, fik velkomst email og adgang til download. Alt dette havde jeg i ca 10 min. men min account er blevet slettet igen.
    :x

Quote Originally Posted by DaVinci
    Det ville jo være cool nok - jeg håber da, men har altig lige en god del skepsis at give ud af når de er de der "jeg har en ven som, snakkede med en der kender en der har hørt..." historier jeg hører - men lad og nu se.

Guest

Betafon siger den starter d. 10 december så der er nok datoer at vælge imellem snart :wink:

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Det er da også bare vildt plat at de ikke skriver noget om det på de officielle forums. Hvorfor skal det være så hemmelighedsfuldt :?:
    Istedet for at lave en lille notits om datoen, som ville berolige 100.000+ mennesker

Givf dato!!!

Guest

Quote Originally Posted by FixX
    Betafon siger den starter d. 10 december så der er nok datoer at vælge imellem snart :wink:
    Skal sku ikke undre mig hvis det bliver den 31 december kl 23:59
    Så kan de jo stadig sigde de holdt deres "løfte"

Det kan godt være det var en joke det de gjorde med EU closed, men jeg syntes satanedeme ikke den var sjov.

Alle blizzards vente tider og INTET info overhovedet er ved at gøre mig godt sur :?

De burde jo vide den præcise dato nu. Hvorfor helvede holde det hemmligt, så folk skal refreshe deres site hvert femte sekund!?