Results 1 to 7 of 7

Thread: Mere beta wipe snak.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by MMP
    Jeg havde netop tænkt mig at bruge betaen på at lige finde ud af hvilken side jeg helst vil spille, selvom jeg måske læner mig mest op af the alliance. Jeg havde håbet at I ikke helt havde bestemt jer endnu. Nu spiller Bekay jo sammen med jer og så overvejer jeg netop at følge trop, men jeg havde nu tænkt mig at prøve at spille alliance i beta. Karakterne bliver alligevel slettet derefter. Alternativt kan jeg jo selvfølgelig også bare spille en Alliance karakter på en anden server end den I spiller på og så spille horde sammen med jer.

Jeg må sige at SD virker som en lovende guild. Jeg kan specielt godt lide 18-års reglen .
    Hvor ved du fra at karakterene bliver slettet efter beta ? 8)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Apprentice bekay's Avatar

Tjoo, hvis du ikke regner med en beta wipe, så har jeg et par broer, jeg gerne vil sælge dig... :P

Guest

Synes godt nok det er dårligt hvis de ikke wiper efter beta.
    Er jo ikke fedt for de lande der ikke har haft mulighed for at pre-order, at de så kommer hjem med deres nye spil på udgivelsesdagen, for blot at finde servere der er fyldt med hi-lvls.

Guest

hvis de ikke har pre-ordered har de jo sandsynligvis ikke noget spil på release dagen..

Quote Originally Posted by Parity
    Synes godt nok det er dårligt hvis de ikke wiper efter beta.
    Er jo ikke fedt for de lande der ikke har haft mulighed for at pre-order, at de så kommer hjem med deres nye spil på udgivelsesdagen, for blot at finde servere der er fyldt med hi-lvls.
    Og en helt anden vinkel.
    I betaer bliver der ofte set meget mere gennem fingre med exploits og brugen af dem, netop for at folk ikke skal være bange for at afprøve ting - hvilket i sidste ende betyder at man kan ende med en masse der har exploitet og bottet/scriptet sig meget langt. Plus en masse andet skidt. No wipe = meget dårligt tegn.
    Flay
    Torrick

Hvis man tænker sig bare en smule om, og er ærlig over for sig selv, så ved alle at de chars bliver slettet.

Det vil da være alt for uproffesionel for et seriøst firma som blizzard at kører deres beta tests sammen med retail.

Siden vi spiller på PvP serverer, vil det også værer alt for usmart at have lvl 40 - 60 folk rendene og slå noobs ihjæl hele tiden.

Alle de områder omkring undercity, tager 5 min at løbe til nede fra alliance område.

Forum Trainee kadargo's Avatar

heh ...

nu findes der jo en lang række af gode forklaringer på en wipe alt fra tekniske ting til fair vs unfair ... men da jeg ikke tror at et firma som Blizzard ville give euro folk bedre forhold en us folk, er en wipe fra betas til release en stor sandsynlighed (evt. en matamatisk studerende som kan udregne dette) ... men alt i alt, jeg tag teamed sammen med Flipflop og vi ramte lvl25 med en weekend spil, så wow lvl60 er jo ikke langt fra i forhold til Daoc fra 1 til 50 .. derved ser vi nok som us versionen at efter cirka en uge er folk 40 og 2 nok 60 .. heh.

derimod fortaler dette også for ikke at wipe, i henhold til hvis Blizzard siger Holy S... 330k i euro 250k i us fik serveren til at gå ned, så lad folk beholde chars og give noget rum i newbs området for at ungå kø.

men hvem, det hele sker nok pludsligt ... og post vil komme når beta er åbner, men jeg vil nok refresh sitet som alle andre på en dag som idag.