Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46

Thread: Beta registrering oppe ?

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Default Beta registrering oppe ?

ifølge den her tråd på dailyrush.dks forum: http://www.dailyrush.dk/boards/2240/topics/30749/ er beta registrerings siden oppe

Og her er linket til de utålmodige: https://beta.wow-europe.com/accountcreation/menu.html

Det skal lige siges at siden timer ud når jeg prøver...
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Guest

Nej den er ikke oppe.

Blizzard har dummet sig så man kunne bruge open US key'en til at regge sig. :roll:

Default Re: Beta registrering oppe ?

Quote Originally Posted by HolgerDK
    ifølge den her tråd på dailyrush.dks forum: http://www.dailyrush.dk/boards/2240/topics/30749/ er beta registrerings siden oppe

Og her er linket til de utålmodige: https://beta.wow-europe.com/accountcreation/menu.html

Det skal lige siges at siden timer ud når jeg prøver...[/url]
    [/quote]

Jeg har dog heller ikke kunne få siden frem... men det skal dog også siges at beta.wow-europe.com heller ikke er oppe.

håber de snart kommer med noget info, skal game noget WOW i juleferien ! :wink:

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Guest

Open beta key virker ikke mere nu

Guest

uha uha fremskridt :-D

Guest

Den kom op igen nu... så er det bare om man skal prøve med sin pre-order key eller ej

Guest

Alle posts af Anonymous gik lige *Poof* på bliz forums

Min open beta account gik sig også en tur.

Guest

Det sker I AFTEN!

Guest

Quote Originally Posted by Demetric
    Det sker I AFTEN!
    Og det baserer du på .... ? :roll:

Guest

Optimisme gætter jeg på

Nu prøvede jeg med min beta key, det virker ihvertfald ik for mig...

Det sker i aften !? :?:

Forum Learner

Jeg kan sagtens komme ind på siden og komme igang, men i trin 2 knækker filmen og så dutter det ikke længere.
    Kwalak 55 Commando, 450 Cybertech.
    Kwylyk 47 Sentinel, 450 Armstech.
    Kwilik 11 Shadow, Synthweaving.

Guest

Lidt trist egentlig... nu går min dag med at opdatere en.wow-europe.com hver 2. minut

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Kwalak
    Jeg kan sagtens komme ind på siden og komme igang, men i trin 2 knækker filmen og så dutter det ikke længere.
    Jep - når man skal indtaste koden fra billedet kommer den ikke videre. Det kan godt være at koden bliver kontrolleret men siden kommer ikke videre :-/
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Guest

Quote Originally Posted by FlipFlop
    Optimisme gætter jeg på
    Lige præcis.. undskyld hvis man ikke må det her inde 8)

Deres "base" er sat til ikke at registrere nogle key's.

Ligemeget hvilken key du skriver giver den ingen "invalid" fejl eller noget. Medmindre du ikke skriver noget, så siger den der ikke er nok.

Lad os sige du skriver en key der fylder alle felter og trykker accept

Beta side: Tjekker hvor mange "letters" der er skrevet. Hvis der ikke er nok giver selve siden fejl. (ingen grund til at connecte til databasen hvis der ikke er nok bogstaver, det vil kun give mere load) Hvis der derimod er nok, så connecter vi lige til databasen...

Database: Tjekker key. Registerer og siger god for den (Hvis den er rigtig) og så kommer man til step 3. Men hvis den ikke er rigtigt vil den give en fejl meddelelse tilbage, og betasiden vil informere dig om det. Det er her filmen knækker, for det sker ikke.

Konklusion:

Databasen er nok nede (med vilje), derfor giver den ingen fejl meddelelse, så beta siden fatter ikke en pind, og derfor sker der intet.

De open beta key's behøver ikke at gå gennem Databasen, derfor kunne de nok komme ind. Fordi det er jo det samme system de bruger i både EU og US.

En anden mulighed er at databasen er sat til ikke at sige god, registrere eller noget som helst.

Intet som ikke kan klares med et tryk på en knap, så vi må sku nok være tæt på :-D

Guest

Og jeg er ved at være ret sikker på at med en EU closed beta klient, kan du sagtens spille final

"We will announce the closure of the European Closed Beta in time. Participants of the Closed Beta will be able to take part in the Final Beta, too."

Gamle nyheder though

Og jeg er ved at være ret sikker på at med en EU closed beta klient, kan du sagtens spille final

"We will announce the closure of the European Closed Beta in time. Participants of the Closed Beta will be able to take part in the Final Beta, too."

Gamle nyheder though
    Det eneste det betyder er at CB accounts stadig kan bruges til FB.

At du højst sandsynligt kan bruge den samme klient er rent faktisk noget andet, og det står der intet om.
    Flay
    Torrick

Quote Originally Posted by bane

Gamle nyheder though

At du højst sandsynligt kan bruge den samme klient er rent faktisk noget andet, og det står der intet om.
    nej men hvis der afligevel går et par dage inden FB kommer, så ville der jo være god grund til at hente CB hvis man kunne bruge den (så har man da noget at bruge tiden på) :-D

Forum Trainee kadargo's Avatar

der kommer jo nok ingen nye patches med mindre de patcher US release delen. da jeg ikke vil tro at de ville give EU folket noget som ikke us har haft før.

hvilket hvis man kører den eu beta man har downloadet så patcher den til release versionen så derfor tør jeg godt love at tingene vil virke, heh har det self såen sat op.

men når januar kommer så er vi alle blevet meget klogere.

Guest

Quote Originally Posted by bane

Gamle nyheder though

Det er rigtigt, men vil de virkelig lade alle dem med closed beta accounts downloade hele svineriet igen ?

Guest

Er ret sikker på at man sagtens kan bruge CB installation til FB... Er ikke mere end 14 dage siden man skulle hente en hel ny installation.. netop i forbindelse med US release.. Er jo også samme patch vi kører i EU og US...

/Conq [SUN]

Quote Originally Posted by Conq
    Er ret sikker på at man sagtens kan bruge CB installation til FB... Er ikke mere end 14 dage siden man skulle hente en hel ny installation.. netop i forbindelse med US release.. Er jo også samme patch vi kører i EU og US...

/Conq [SUN]
    Og dog er der forskel på de to, uanset hvor mange gange jeg har ændret min realmlist og afinstalleret/geninstalleret vil min US OB install ALTID connecte til US.

Ellers er jeg fuldstændig enig, hvis du har EU CB så er der på nuværende tidspunkt ingen grund til at tro at den ikke skulle kunne bruges i FB og sikkert også efter release, selvom det med garanti vil frarådes af Blizzard.
    Flay
    Torrick

Guest

Jeg tror ikke at man kan bruge Cb klienten, men det skal vi nok få oplysninnger om. Men US OB og CB skulle man downloade en ny client (CB testerne altså).
    mht. At den skulle komme idag så: nej det tror jeg ikke de ville nok poste det på www.wow-europe.com et par dage før og "bog og ide til blizzard" eller hvordan det var i den anden post tror jeg ikke vi skal stole på.

//Boom!

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

hvor finder man de patchs der så eventuelt skal bruges for at kunne bruge CB i FB?
    Quinn - One name. One legend

Guest

Hvis man kan poste filer her i forummet kan jeg da sikkert godt poste en patch fil

//Boom!

Page 1 of 2 12 LastLast