Results 1 to 17 of 17

Thread: Nye WoW beta keys

Guest

Default Nye WoW beta keys

http://en.wow-europe.com/thread.aspx...&p=1#post20166

Dette indlæg fra EU hp'en siger at de har udsendt flere beta keys til CB, hvilket godt nok har stået i deres forum tidligere at de ville, men nu er det altså sket...

Så ville bare høre om der var nogle herinde der har været så heldige at modtage?

+ Dette betyder nok at vi skal vente længere på FB

Guest

Yeps der røg Håbet... ikke sur nu, ikke sur.

SD Medlem Forum Adept
    Spil
    WoW

der er en tråd i den lukkede del og indtil videre er vi to der har fået

Guest

Håber de sender dem ud lidt efter lidt som aftenen går, fordi jeg har fået intet. :x

Hvis Blizzard laver den ultra "fede" joke med 30 december kl 23:56 så..så.. Har de en enorm dårlig sans for humor, det her er lige frem fornærmende! den måde de spiller rundt med os som kludedukker.

Alle dem der ikke får en key nu tror jeg godt kan se frem til en laaaang ventetid endnu, selvom vi faktisk betalte for det. :cry:

Guest

Hmm det er lige før jeg ikke gider det lort mere..

Nye closed beta keys!? Hvad med at komme igang med Final beta istedet for det lort. :evil:

Guest

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Forstår ikke folk farer sådan i flint over det. Der ingen fra Blizzard der har lovet andet end December - og det var vidst endda ikke mere end et "forhåbentlig".
    Flay
    Torrick

Guest

Det betyder ikke så meget om FB der er jo ingen der siger at de lukker CB til fordel for FB, så det kan jo være at de kører to betaer på samme tid. og hvis det enelig skulle være at de rykker FB længere ud i fremtiden rykker de nok også release ud i fremtiden og det betyder længere gratis spille tid (men jeg håber sq også at der ikke kommer wipe).

Keep up the hope :-D

//Boom!

Nej nej nej, der skal wipes efter beta :P
    Flay
    Torrick

Guest

ja ja ja, det havde jeg også regnet med :P

//boom!

Det kan jo tænkes at de sidste beta keys som er blevet smidt ud... er for at lave en "slags" strees test, inden man åbner op for FB (folk har trods alt betalt for FB).

håber det er tilfældet, prøver at være optimist 8)

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Forum Acolyte Royce's Avatar

Jeg har lige fundet en CB invite i min junk mail, så var det alligevel godt jeg hentede den torrent CB

Dog syntes jeg det er et dumt træk af Blizzard.
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)

Minister of the Board Kirneh's Avatar

LOL, det gad jeg sgu også godt finde :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

Det meste triste er at man faktisk godt kan spille US version.
    Men nu hvor alle har preordret så sidder man fast uden et game .
    Så blizzard har klaret det godt med at "fange" folk i euro.

Forum Convert Lunst's Avatar

Quote Originally Posted by Demetric
    Hvis Blizzard laver den ultra "fede" joke med 30 december kl 23:56 så..så.. Har de en enorm dårlig sans for humor, det her er lige frem fornærmende! den måde de spiller rundt med os som kludedukker.
    Så må vi jo blot håbe at vi er ved at varme så godt op til nytårsdag den 31. at vi har drukket os så meget fra sans og samling at vi ikke aner om vi skal grine eller græde...
    Hvad er det jeg sidder og siger, sikke noget vrøvl.. Vi ville forbande dem langt væk over den dårlige joke, og så ellers glad og fro gå i gang med at downloade hurtigst muligt, sove branderten ud og så eller gå igang med at game når vi engang vågner hehe :P

Guest

Altid det samme med blizzard, vi får aldrig noget specifikt at vide. Når vi rykker tættere på announcer de noget i stil med "next week" eller "in a couple of days"... aldrig vil de give en specifik dato... og det er noget man virkelig kan blive sur over, men nænner ikke at svine dem da vi overhovedet ikke ville have wow uden dem...

Fatter overhovedet ikke meningen i at sende flere beta-keys ud når final beta burde være lige på trapperne :P

Guest

Ja jeg kan huske den gang.

"European Beta signup starting SOON!"

Jeg var helt "WTF OMGBBQ!!!!11!1"

Men soon betyder åbenbart over 2 måneder for dem.