Results 1 to 11 of 11

Thread: Trt af at trykke F5 (Opdatr) p en.wow-europe.com?

Guest

Default Trt af at trykke F5 (Opdatr) p en.wow-europe.com?

Hvis du er lige s trt af at opdatere http://en.wow-europe.com som jeg er, s tjek det her ud:

Den opdaterer siden hvert 5 sekund...

Jeg havde kun lige nogle f minutter til det her script, men hvis jeg fr tid, laver jeg et script, der fyrer en pop-up afsted s snart siden ndrer sig (f.eks. hvis der kommer nyheder)... :wink:

Have fun...

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

dwayne... de har lige sendt nye closed beat keys ud.... du skal refreshe den side mindst 14 dage for at f noget ud af det.... Det bliver ikke denne weekend vi kommer til at tske wow, og skidt. jeg skal arbejde hele weekenden s passer mig fint :twisted:
    Quinn - One name. One legend

Forum Recruit

Kan ogs oplyse at de har store problemer i jeblikket, flere instances er bugged.

Men hber at de snart fr snvlet sig frdig s vi allesammen kan f lov til at lege sammen.
    JEG ER SWTOR ANSGNING I SD - POST I MIN ANSGNINGS TRD HER:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...W-TOR&p=546191

www.swtor.com: Efniax

Guest

de burde ogs vide bedre end at lade sdan en flok frer kre serverne ..

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Jeg m med beklagelse meddele at den ikke virker :? Nu har jeg haft den krende i 10 min. og FB er stadig ikke startet

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Nej nej nej! det kan ikke passe at vi skal vente til medio december, jeg vil spille nu! :x

De kunne da i det mindste annoncere at det rygte der gr med d. 1 og 3. december ikke ville holde stik!

Quote Originally Posted by Emoaw Isup
    Jeg m med beklagelse meddele at den ikke virker :? Nu har jeg haft den krende i 10 min. og FB er stadig ikke startet

Men den virker jo ellers godt nok....men sprg lige om jeg gider have den krende :P Nr FB kommer finder jeg nok ud af det....regner med der kommer 9-12 trde her inde om det den frste halve time efter :wink:

Guest

Jeg arbejder p et skript, der skal kre konstant p min server... Det undersger om filstrrelsen (default.aspx p en.wow-europe.com) har ndret sig, og hvis ikke, sker det intet...
    Men hvis den ndrer sig, s begynder magien...

Jeg laver et tilmeldingsystem, hvor man kan vlge at f tilsendt en e-mail. I denne vil der st, at noget p hjemmesiden har ndret sig. Man kan ogs lade den nuvrende browser kre og s vil der dukke et pop-up vidue op, der giver samme besked som i mailen... :-D

For resten... Det skal lige understreges, at jeg ikke laver det her fordi jeg ikke har noget liv (eller det der :P ), men fordi jeg "trner" til mine studier... :wink:

Guest

Quote Originally Posted by DwayneNightseer
    Jeg arbejder p et skript, der skal kre konstant p min server... Det undersger om filstrrelsen (default.aspx p en.wow-europe.com) har ndret sig, og hvis ikke, sker det intet...
    Men hvis den ndrer sig, s begynder magien...

Jeg laver et tilmeldingsystem, hvor man kan vlge at f tilsendt en e-mail. I denne vil der st, at noget p hjemmesiden har ndret sig. Man kan ogs lade den nuvrende browser kre og s vil der dukke et pop-up vidue op, der giver samme besked som i mailen... :-D

For resten... Det skal lige understreges, at jeg ikke laver det her fordi jeg ikke har noget liv (eller det der :P ), men fordi jeg "trner" til mine studier... :wink:
    1. rs programmr eller web designer??

Guest

Quote Originally Posted by valhallas
    1. rs programmr eller web designer??
    Erhm, nej... Jeg skal p DTU i september 2005, hvor jeg tager en Bachelor, og s videre p IT-Universitetet... Den korteste uddannelse der er 3 r (alts 6 r i alt), men regner med at forstte s lnge som muligt... :wink:
    Der er ikke engang en dansk benvnelse for titlen. :shock: "Master of Science et-eller-andet" (kommer an p uddannelsen)... :-D
    Jeg starter der sammen med ZponX... Det bliver hyggeren...

Mmmmm....popup.....det skal jeg da ha 8)