Results 1 to 20 of 20

Thread: Mods/addon list

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Default Mods/addon list

Er stødt på et par lækre tråde vedr addons til WoW. Der er mange af dem der bare er FOR lækre.

Hvad med den database der gemme alle items du samler op incl stats på dem. Det er da sjovt Der findes det samme med Quests.

Så er der alle de sadvanelige lækre UI ændringer.

Hvad med muligheden for at sætte notes på mappet ? Så kan man altid finde tilbage til spændende punkter.

Hvad med muligheden for at kaste spells på dig selv ved blot at holde alt tasten nede og trykke din shortcut/icon ? Den mister ikke dit current target.

Hvad med en timer på buffs, så man kan se hvornår de løber ud uden at skulle holde musen over ?

Der er rigtig mange flere fede funktioner, men kig selv efter dem :-)

her eller her eller her
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Quote Originally Posted by FlipFlop
    Yep, det link er med på mine oversigtsider. Det er en person der har lavet alle dem åbenbart. Rimelig imponerende.

Guest

Jeg kunne ikke finde det .. men jeg er måske bare blind når jeg svarer på dine posts

Ja ham Telo er vist rimelig god til det der.

lækre links I smider der :-D

keep em coming ! :shock:

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Ye det er sgu godt der er nogen der gider - er især glad for den der giver ekstra hotkeys har fået ekstra i bunden nu og prøver at finde en der giver lidt i siderne også nu.

Men på det første link du smed kirneh, der kan jeg bare ikke rigtig få lov til at hente noget - er logget ind osv, men der kommer bare sådan et edit vindue op :?

Jeg har ikke selv prøvet at hente nogen endnu, da jeg jo ikke kan spille.

Andre der har samme problem ?

Guest

Jeg prøvede ctmod i slutningen af us open.. Det er virkelig rart med flere hotkeys når man spiller f.eks. shaman der bare har skills, skills og flere skills.

Også lige en stak totems

Quote Originally Posted by Kirneh
    Jeg har ikke selv prøvet at hente nogen endnu, da jeg jo ikke kan spille.

Andre der har samme problem ?
    JA!

snøft...

Vil gerne spille, men ¤%/#"#" blizzard er før sløve til at åbne FB :cry:

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Quote Originally Posted by FlipFlop
    Jeg prøvede ctmod i slutningen af us open.. Det er virkelig rart med flere hotkeys når man spiller f.eks. shaman der bare har skills, skills og flere skills.

Også lige en stak totems
    Det er præcis det jeg tænker på - altså mht. Shaman - ville gerne have en hotbar ude i højre side som jeg kunne bruge til de forskellige totems - og se måske en bar i venstre side til heal spells osv.

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Den nye CT-mod (1.44) skulle ha' højre side hotbar. Og så skulle den have map-notes som man kan sende til andre der bruger CT!

Jep...ville også gerne prøve CT mod, men kan ikke få downloadet den - har prøvet her: http://wow.warcraftstrategy.com/ctmod/

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

det virker godt nok for mig, prøv her: http://wow.warcraftstrategy.com/ctmo.../CTMod1.44.zip

Forum Convert

Quote Originally Posted by Emoaw Isup
    Den nye CT-mod (1.44) skulle ha' højre side hotbar. Og så skulle den have map-notes som man kan sende til andre der bruger CT!
    Det har cosmos også. Ved dog ikke om man kan sende map notes mellem de 2 forskellige mods. Tvivler lidt dog.

Ja det link virkede - virker også hos mig nu da jeg har fundet ud af hvor jeg skulle trykke

Jeg har hentet den der Telo Bottom bar og hvis jeg så kan få en 6-8 hotkeys i hverside med CT er jeg sgu glad. Telos sidebar mod smider bare en stor klump af 12 hotkeys i højre side og det ser lidt generende ud synes jeg.

Guest

Det er da alt for fedt det der! :shock:

Jesus christ! Så må de gerne åbne EU beta! US er jo slut god dammit xD

Guest

Hvorfor bruger i ikke bare cosmos i stedet?

Den har de der irriterende felter til højre, venstre og i bunden.

Desuden uploader den dit gear til thottbot, så folk kan se hvad du har. Uklogt men stadig meget fedt :-D

Der har været lange diskussioner om Cosmos - der er en masse der ikke vil bruge det fordi skaberen engang gjorde et eller andet - personligt er jeg ligeglad.

En anden ting ved Cosmos er også at den smider en hel masse gejl på som jeg ikke skal bruge.....vil bare have ekstra hotbars og ikke muligheden for at spille minestryger med resten af SD

Desuden kunne jeg ikke få det thottbot gejl til virke, men ville gerne lige prøve det - what to do?

En af skaberne lavede noget i Cosmos der kunne sende din key til ham hvis jeg husker rigtigt.

Et andet problem med den er at den er meget krævende, det kan tydeligt ses på din fps. Så har man ikke en hurtig maskine er det nok ikke vejen frem.

Skal lige siges at jeg ikke har prøvet. Jeg fortæller blot hvad jeg har læst.

Guest

Yup, han lavede en slags trojan indbygget i mod'en så han kunne få keyen plus account sendt gennem spillet, det er totalt plat at en skal gøre sådan noget i en mod.. Det ødelægger jo enormt meget..

Har læst at det dog ikke var i alle udgaverne af mod versionerne, så det er sikkert noget han har gjort efter han har opdaget hvor kendt den mod blev..