Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: Ceddec ansøgning

Forum Trainee ceddec's Avatar

Post Ceddec ansøgning

Hej SD

Jeg har lavet en profil for ca 1,5 måned siden men har ikke haft tid til en ansøgning nu så her kommer den
    Jeg selv hedder Christian er 34 år gift og har en lille datter på 1,5 år som er fuld af krudt vi er bosidende i Odense C på 6 år nu og jeg arbejder som graver i en lille landsby som hedder haastrup på syd vest fyn.
    Jeg bruger meget tid med min datter Frederikke og kone Susanne og min hund som kræver meget motion i løbet af dagen og om aftenen spiller jeg hvis der ikke skal ske noget vigtigt så det bliver let til ca 30-40 time om ugen.

Jeg har spillet siden Commodore 64 tiden og har ikke fundet en hobby der kunne fange mig mere en pc spil.
    Jeg har spillet mest strategi spil af alle afskygninger gennem tiderne men da der var en ven der fik mig til at prøve WOW var jeg solgt til mmo genren.
    Jeg har spiilet i en ren dansk guild på frostwhisper som hed Dimwitted danes men så var der en eller anden som følte sig støt over navnet og vi blev til D D efter en laaaang diskution med en GM.
    Guilden køre stadig med hygge raid men er gået lidt død da det meste af den gamle skare er faldet fra pga RL ting jeg er selv kørt død i WOW og har lige købt Rift så jeg har noget at spille til SWTOR kommer.
    Om min spille stil er jeg mest til healer og dps og kommer til at lave en consular med healer spec som main og en Tropper som main alt og ellers en af alle klasser bare for at prøve dem (Hej mit navn er Christian og jeg er en altoholic ).
    Jeg er kendt i min guild som en der Gerne hjælper andre med en dum quest eller en hånd med et spec til en ny guildie, men kan bedst lide selv at klare tingene uden hjælp da det giver spillet lidt mere udfordring.

Hmm hvad har jeg glemt ?
    nå ja SD værdier det er sådan jeg selv prøver at leve mit RL så de er med mig.
    Hvis der er noget der mangler så spørg endelig.

Ceddec

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by ceddec View Post
    Hej SD

Jeg har lavet en profil for ca 1,5 måned siden men har ikke haft tid til en ansøgning nu så her kommer den
    Jeg selv hedder Christian er 34 år gift og har en lille datter på 1,5 år som er fuld af krudt vi er bosidende i Odense C på 6 år nu og jeg arbejder som graver i en lille landsby som hedder haastrup på syd vest fyn.
    Jeg bruger meget tid med min datter Frederikke og kone Susanne og min hund som kræver meget motion i løbet af dagen og om aftenen spiller jeg hvis der ikke skal ske noget vigtigt så det bliver let til ca 30-40 time om ugen.

Jeg har spillet siden Commodore 64 tiden og har ikke fundet en hobby der kunne fange mig mere en pc spil.
    Jeg har spillet mest strategi spil af alle afskygninger gennem tiderne men da der var en ven der fik mig til at prøve WOW var jeg solgt til mmo genren.
    Jeg har spiilet i en ren dansk guild på frostwhisper som hed Dimwitted danes men så var der en eller anden som følte sig støt over navnet og vi blev til D D efter en laaaang diskution med en GM.
    Guilden køre stadig med hygge raid men er gået lidt død da det meste af den gamle skare er faldet fra pga RL ting jeg er selv kørt død i WOW og har lige købt Rift så jeg har noget at spille til SWTOR kommer.
    Om min spille stil er jeg mest til healer og dps og kommer til at lave en consular med healer spec som main og en Tropper som main alt og ellers en af alle klasser bare for at prøve dem (Hej mit navn er Christian og jeg er en altoholic ).
    Jeg er kendt i min guild som en der Gerne hjælper andre med en dum quest eller en hånd med et spec til en ny guildie, men kan bedst lide selv at klare tingene uden hjælp da det giver spillet lidt mere udfordring.

Hmm hvad har jeg glemt ?
    nå ja SD værdier det er sådan jeg selv prøver at leve mit RL så de er med mig.
    Hvis der er noget der mangler så spørg endelig.

Ceddec
    Hey Ceddec

Tak for din ansøgning.
    Den er rimelig kort, men du får alligevel det hele med på en udemærket måde.
    Hvordan har du det ellers med generelt at være aktiv på et forum?
    Har du læst mine info poster om hvordan vi styrer rekrutteringen, og det er lidt op til dig selv fra nu af og frem til release,
    at blive en del af SD via forum og VT, så vi kan lære dig at kende, og viseversa =)

Jeg kommer snart og beder dig om en hyggesnak på VT, for også lige at hilse på dig der.

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Officer Forum Warden

Hej Christian, vi er en del SDere der er aktive i Rift. Så der kan du finde en god del SD members og et par SWTOR ansøgere og spille med, så du kan lærer lidt folk i SD og kende, inde SWTOR kommer ud. Vi spiller på Bloodiron som Guardian. I vores åbne Rift forum, kan du finde en liste med dem der spiller.

GL med ansøgningen

/Gadrielz

Hey wOOOOt

ja den var lidt kort min ansøgning jeg glemte også at sige grunden til jeg søger ind i SD at jeg finder det gode sammen hold og det stærke lederskab meget velkommen da det har manglet lidt i min WOW guild og så ser det ud som om der er super styr på tingene her og det er også med til at gøre det lettere for medlemmer der er aktivt med.

Med hensyn til forums har jeg brugt MMO Champion meget men da jeg er en stave spasser på Engelsk har jeg ikke deltaget så meget men mere læst.
    jeg har rigtigt kenskab til nogle danske forums for MMORPG`s før jeg fandt SD men jeg ser frem til at deltage her.

Ceddec

Hey Gadrielz

Takker for opfordringen jeg må bare vente lidt da jeg har købt spillet hos Bog&idé som ikke havde det hjemme men kommer forhåbenligt imorgen suk
    Jeg havde et gammelt gavekort liggende som skulle bruges :-) der lå ellers en EB games butik ved siden af med store banner for Rift snøft.
    Nå men vi ses snart Bloodiron

Ceddec

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Din aktivitet på forummet ser pt. fornuftig ud, du er jo lige kommet herind =)
    Og du er også på vej ind via Rift, så det ser godt nok ud.

Har du været inde og tilmelde dig SD på http://www.swtor.com/guilds/7981/sd-semper-dk ?

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Hey wOOOOt

Ja jeg har meldt mig i guild tingen på swtor og du har også skrevet mig ind under sd banneret for et par dage siden nu
    men jeg ser du har nok at tage dig til med at finde ud af folks nicknames så jeg er nok bare gået forbi din opmærksomhede i forviringen.

Ja jeg fik rift igår og har lige snust til der i aftes det ser ud til at kunne blive et ok vente spil til swtor, jeg hiver fat i en SDer i spillet i aften så jeg kan komme i sd rift og lære folk lidt at kende.

ceddec

Officer Forum Warden

Flyttet til Rift ansøgninger efter aftale med ansøger.

Officer Forum Warden

Hej Christian, hvordan går det med dig?

Har du fået anskaffet dig en mic, så du kan komme på VT med os tosser der sidder der? =)

/Gadrielz

Hey Gadrielz

Ja nu har jeg købt et nyt headset så må vi se hvor lang tid det holder til min datters brug :-)

Jeg kommer mere på vent i den nærmeste tid og får snakket noget mere med jer alle med tiden.

jeg har lige fået nyt job fra den 1/3 og har overtaget stillingen fra en der ikke rigtig gad sit job det sidste 1/2 år så der er en masse papir arb der skal laves og jeg er mere til det fysiske arbejde så jeg er lidt bustet når jeg kommer hjem så jeg er nok lidt lad på vent i starten men jeg skal nok komme efter det. ceddec

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Christian.

Tillykke med din trial i SD.

Hvis du skulle blive i tvivl om noget så skriver du bare
    Hilsen Trine.

Tak tak det skal jeg nok :-)

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Christian.

Tillykke med fødselsdagen idag
    Jeg håber du får en dejlig dag, og bliver forkælet lidt ekstra af familien.

Hilsen Trine.

Tak skal du have Trine det blev er lidt trist dag da jeg har ligget syg og først er kommet på benene idag :-(

Og oven i hatten er min egen pc gået ned så jeg må låne konens til at komme herind når jeg får lov :-)

Men der er en IT nørd ven som kigger på den i skrivende stund, jeg håber den kan lidt endnu da jeg først kan købe ny midt maj :-)

Snøft lidt dårligt nyt min pc ano 2006 har lidt døden og er blivet lavet om til skrot.

Jeg har nu en pc til låns fra en ven men denne kan ikke trække nogen form for nyere grafik så jeg er henstillet til at spille gamle single player spil

Jeg er ked af jeg ikke kan være mere med i Rift i øjeblikket men jeg følger med herinde og glæder mig til jeg har kroner nok til en ny pc

Ceddec

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Jeg kondolerer dig med din computers død, omend det nok var dens tid 5 år er lang tid for en computer.

Jeg noterer dit lovlige fravær
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Hey Gutter

Er der nogen af jer der kan anbefale er firma hvor jeg kan købe en god pc ?

Jeg har kigget lidt på en Dell xps 8300 eller en Alienware Aurora. de ser lækre ud men det ser ud til man kan få mere for sine penge andre steder.

Gode råd er meget velkomne

Ceddec

Officer Forum Warden

Har hørt en del snakke godt om mm-vision

Ja de ser gode ud og så vidt jeg kan se får men mere end hos Dell til samme pris
    Tror godt jeg kunne forelske mig i den her Vision Monser Intel Core i7 special

Officer Forum Warden

Hey Christian. Får du fundet en fed computer? =)

Ville bare lige sige at dine computer problemer ikke får nogen indflydelse på din ansøgning. Den vil nok bare komme til at kører lidt længere.

Bare husk og hold os lidt opdateret engang imellem.

/Gadrielz

Ja det skal jeg nok jeg får penge til ny pc i starten af næste uge.

Så skal jeg lige finde en til en rimelig pris og standard

så jeg vil skyde på jeg er online igen i Rift slut uge 18 start uge 19

Jeg er også lidt træt af at låne konens bærbar for at komme online suk

Ceddec

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Kan helt klart godt anbefale mm-vision.dk Har selv lige købt Vision XForce Intel® Core™ i7 og den køre bare godt
    Now known as Milo

Ja den er vild Tiny Det ser også ud til mm-vision laver god kvalli men jeg har nøjedes med den her

Fractal Design Define R3 Black Pearl
    Corsair HX 750W PSU
    Intel Core™ i5 Quad Processor i5-2500K
    MSI P67A-GD65 B3, Socket-1155
    Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9
    Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX
    Western Digital Caviar® Black 1TB
    Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-7260S

Officer Forum Warden

Den ser jo fin ud Ceddec.

Jeg har kicket din char ingame i Rift, da vi har ryddet lidt op i roster, og kicket folk der har været offiline i lidt for lang tid. Du fanger self bare en der kan inv når du kommer online igen, for en invite til SD.

/Gadrielz

Ja nu skal jeg bare lige vente på den kommer med Posten og det kan man jo næsten ikke når man har købt nyt legetøj.

Kom nu nununununu