Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: Ceddec ansøgning

Forum Trainee ceddec's Avatar

Post Ceddec ansøgning

Hej SD

Jeg har lavet en profil for ca 1,5 måned siden men har ikke haft tid til en ansøgning nu så her kommer den
    Jeg selv hedder Christian er 34 år gift og har en lille datter på 1,5 år som er fuld af krudt vi er bosidende i Odense C på 6 år nu og jeg arbejder som graver i en lille landsby som hedder haastrup på syd vest fyn.
    Jeg bruger meget tid med min datter Frederikke og kone Susanne og min hund som kræver meget motion i løbet af dagen og om aftenen spiller jeg hvis der ikke skal ske noget vigtigt så det bliver let til ca 30-40 time om ugen.

Jeg har spillet siden Commodore 64 tiden og har ikke fundet en hobby der kunne fange mig mere en pc spil.
    Jeg har spillet mest strategi spil af alle afskygninger gennem tiderne men da der var en ven der fik mig til at prøve WOW var jeg solgt til mmo genren.
    Jeg har spiilet i en ren dansk guild på frostwhisper som hed Dimwitted danes men så var der en eller anden som følte sig støt over navnet og vi blev til D D efter en laaaang diskution med en GM.
    Guilden køre stadig med hygge raid men er gået lidt død da det meste af den gamle skare er faldet fra pga RL ting jeg er selv kørt død i WOW og har lige købt Rift så jeg har noget at spille til SWTOR kommer.
    Om min spille stil er jeg mest til healer og dps og kommer til at lave en consular med healer spec som main og en Tropper som main alt og ellers en af alle klasser bare for at prøve dem (Hej mit navn er Christian og jeg er en altoholic ).
    Jeg er kendt i min guild som en der Gerne hjælper andre med en dum quest eller en hånd med et spec til en ny guildie, men kan bedst lide selv at klare tingene uden hjælp da det giver spillet lidt mere udfordring.

Hmm hvad har jeg glemt ?
    nå ja SD værdier det er sådan jeg selv prøver at leve mit RL så de er med mig.
    Hvis der er noget der mangler så spørg endelig.

Ceddec