Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 55

Thread: Salewen - søger ind til SD SWTOR

Forum Recruit Salewen's Avatar

Default Salewen - søger ind til SD SWTOR

Rigtige navn: Allan Toft Pedersen

Gamer nick: Salewen

www.swtor.com nick: Salewen

Alder: 28 år (i skrivende stund)

Kort beskrivelse: Jeg er som sagt 28 år i skrivende stund, og jeg bor sammen med min kæreste i centrum af Aalborg. Jeg arbejder til dagligt som projekt leder for en stor dansk webshop der sælger tøj. Jeg er uddannet grafiker, men arbejder ikke så meget med det mere, udover enkelte M! annoncer og nogle bannere til arbejde.

Fritid: Gamer xbox, lidt WoW med nogle IRL venner, spiller guitar (mædl! ), elsker at bage og lave mad (YES i læste rigtigt haha)

Tidligere MMO erfaring: I tilfældig rækkefølge: SWG, Lineage 2, AoC (meget kort), WoW, Aion og Everquest 2. Der er helt sikkert nogle flere som jeg har glemt, men det betyder nok også bare at de ikke er relevante.

SWG var såvidt jeg husker mit første MMO, og jeg spillede det indtil jeg hoppede over til WoW, da mange af mine venner i SWG enten var stoppet eller gået videre til WoW. Lineage 2, AoC, Aion og Everquest var ikke noget jeg spillede i lang tid, det var mere for at prøve dem.

I WoW startede jeg en rogue jeg kaldte Salewen, og det har så været min main lige siden. Skulle være muligt at finde den på armory, da jeg er den eneste i EU der hedder det. Jeg har været officer i guildet Phalanx på Korgall meget tæt på guildets start (i starten af TBC), men omkring Ulduar gik jeg mere casual, på grund af at jeg brugte alt min fritid på at lave achievments :P og jeg har derefter spillet lidt on / off uden at raide. Hvilket også betyder at jeg i dag ikke er officer, men bare casual.

Jeg har diverse karakterer på andre servere hvor jeg spiller med IRL venner, så et evt. møde i spillet vil klart være en mulighed, jeg tror endda jeg har en UD rogue på Tarrenmill.