Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 55

Thread: Salewen - søger ind til SD SWTOR

Forum Recruit Salewen's Avatar

Default Salewen - søger ind til SD SWTOR

Rigtige navn: Allan Toft Pedersen

Gamer nick: Salewen

www.swtor.com nick: Salewen

Alder: 28 år (i skrivende stund)

Kort beskrivelse: Jeg er som sagt 28 år i skrivende stund, og jeg bor sammen med min kæreste i centrum af Aalborg. Jeg arbejder til dagligt som projekt leder for en stor dansk webshop der sælger tøj. Jeg er uddannet grafiker, men arbejder ikke så meget med det mere, udover enkelte M! annoncer og nogle bannere til arbejde.

Fritid: Gamer xbox, lidt WoW med nogle IRL venner, spiller guitar (mædl! ), elsker at bage og lave mad (YES i læste rigtigt haha)

Tidligere MMO erfaring: I tilfældig rækkefølge: SWG, Lineage 2, AoC (meget kort), WoW, Aion og Everquest 2. Der er helt sikkert nogle flere som jeg har glemt, men det betyder nok også bare at de ikke er relevante.

SWG var såvidt jeg husker mit første MMO, og jeg spillede det indtil jeg hoppede over til WoW, da mange af mine venner i SWG enten var stoppet eller gået videre til WoW. Lineage 2, AoC, Aion og Everquest var ikke noget jeg spillede i lang tid, det var mere for at prøve dem.

I WoW startede jeg en rogue jeg kaldte Salewen, og det har så været min main lige siden. Skulle være muligt at finde den på armory, da jeg er den eneste i EU der hedder det. Jeg har været officer i guildet Phalanx på Korgall meget tæt på guildets start (i starten af TBC), men omkring Ulduar gik jeg mere casual, på grund af at jeg brugte alt min fritid på at lave achievments :P og jeg har derefter spillet lidt on / off uden at raide. Hvilket også betyder at jeg i dag ikke er officer, men bare casual.

Jeg har diverse karakterer på andre servere hvor jeg spiller med IRL venner, så et evt. møde i spillet vil klart være en mulighed, jeg tror endda jeg har en UD rogue på Tarrenmill.

Mit største øjeblik i WoW var da vi efter alt for mange wipes endelig nakkede Kael'Thas (se evt. fraps jeg lavede fra dengang: http://www.youtube.com/user/cmyksail.../2/lySGeN2wH-Y ) der er også en intro jeg lavede til Illidian kill movie http://www.youtube.com/user/cmyksail.../0/dxhFkVaSGWs og vores første Brutallus kill http://www.youtube.com/user/cmyksail.../1/CZhJupSbVVQ .
    Beklager movie spam, men tænkte at det måske vil være en smule relevant, så i kan se at jeg ikke bare finder på det.

Guild erfaring: Som jeg skrev ovenover, så har jeg været officer i et par år i guildet Phalanx (guild på Korgall) i SWG var jeg også officer i et guild der hed Sunfall Rebels som jeg spillede i næsten hele min tid i SWG. Jeg snakker stadig med mit guild fra WoW og spiller stadig lidt on / off.

Spillestil: Achievement whore, Completionist er vel det der nok bedst beskriver mig lidt :P Ihvertfald i WoW, når man taler solo play. Allerede før ingame achievement systemet kom, var jeg f.eks exhalted med Shen'draler. Kan komme med adskillige eksempler, men jeg går udfra at det giver sig selv hvad jeg mener. Jeg har altid hovedsagligt været til PvE og husker første gang jeg satte fod i Molten Core og tænkte at det var det vildeste, og sådan har det været lidt siden. Men PvP er jo også altid sjovt med guild og venner, har blandt andet haft 2k rating i 2vs2 med rogue/rogue setup i Burning Crusade.
    Jeg har næsten altid spillet DPS classes, men i WoW har jeg dog også et par druid tanks og warriors, og jeg syntes også at det er sjovt at tanke. Jeg har aldrig rigtigt spillet healer, så chancerne for at jeg vil det i SW:TOR er nok meget lille. Dog ikke sagt at det ikke kunne ske.

Jeg elsker at fordybe mig i spil, og kan sagtens rende rundt i flere timer bare for at explore / farme ting, hvilket var en ting jeg elskede i SWG. Men jeg har også en rimelig god forståelse for at man selvfølgeligt hjælper hvor der er brug for hjælp, hvad enten det gælder quests, crafting materialer, raids, pvp eller hvad nu det kunne være. Derfor kan jeg også skrive at jeg accepterer de 5 værdier SD har som guild.

Hvorfor søge ind: Jeg vælger at søge ind hos SD fordi jeg kender et af SD's medlemmer (Rune) og han har kun talt godt om guildet. Da vi så faldte i snak omkring SW:TOR var det så han nævnte at i havde åbnet for recruitment til SW:TOR, og ja her er jeg så.

Hvad kan jeg tilbyde?: Jeg kan tilbyde en rigtig hjælpsom person, der elsker at game og selvfølgeligt Star Wars (Jeg har ventet på et nyt SW mmo siden SWG) Jeg er en social gamer med hvad det nu indebærer. Nu er SW:TOR jo ikke udkommet endnu, men jeg forventer at være en blanding af casual / hardcore, alt efter hvad mit arbejde og min kæreste nu tillader.

Forventninger af SD: Jeg forventer et guild fyldt med folk der har en stor kærlighed til Star Wars og gaming generelt.

Jeg håber det giver en nogenlunde indsigt i hvem jeg er som person og spiller.

Spørg endeligt løs hvis der er noget i gerne vil vide mere om, eller er i tvivl om

Håber i har overlevet min semi wall of text

/Allan - Salewen
    Last edited by Salewen; 21-09-2011 at 22:15.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Allan er sku en fin fyr og jeg er sikker på han har det rigtige for at være i SD. Han kan helt sikker give meget til guilden både som person og også som karakter er jeg sikker på.

Thumbs up her fra.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Allan

Fino ansøgning, godt indblik i at du er en af dem som sætter sig grundigt ind i spillet.
    Du mangler dog lige vores obligatoriske gennemlæsning af info tekster, og specielt vores værdier!

Og så velkommen til forummet hvor det hele sker =) hyg dig, følg lidt med, få lært flere i SD at kende, og
    tag en vt snak med mig eller en af de andre SWTOR officerer ved lejlighed.

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Hej wOOOOt jeg har godt nok skrevet at jeg accepterer jeres 5 værdier, jeg havde bare glemt at understrege dem så man ikke lige misser det i alt det jeg har skrevet, det har jeg så gjort nu, så det er nemmere at se Jeg vil mene at jeg har læste diverse stickies og forsøgt at skrive ansøgningen udfra dem, beklager hvis jeg har misset noget, så jeg hopper lige tilbage og kigger dem igennem igen

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Rigtig lækker ansøgning, tror w0000t har sagt det skal siges. Også lidt for meget
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Quote Originally Posted by Shade View Post
    Rigtig lækker ansøgning, tror w0000t har sagt det skal siges. Også lidt for meget
    Nogen må jo kompensere når i andre slacker ;p
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Jeg har smidt en ansøgning inde på swtor.com til guildet, og jeg er selvfølgeligt klar over at en invite der ikke betyder at man er med i guildet. Men sad lige og stenede lidt på arbejde, så tænkte at jeg ligeså godt kunne lave noget nyttigt

Hey Salewen

Vi har lige gennemgået alle ansøgninger.
    Du ligger fint, med jævn aktivitet også for nylig. Go ansøgning, dog lidt få poster, men intet alarmerende.
    Ser frem til snart at få VT snakken.

w

Hey wOOOOt, tak for infoen. Det var egentligt min plan at jeg ville ha' kigget forbi ventrilo i fredags, men endte med at falde i søvn på sofaen efter arbejde :P Og ja så kom jeg vist lidt fra det lørdag og søndag. Jeg ser om jeg ikke lige kan finde en stund i løbet af ugen til at kigge forbi og fange dig til en bette snak.
    Mht. posts, såååå ja.. ikke så meget jeg kan sige udover at det helt klart kunne være bedre

SWTOR ledelsen har lige kigget, aktiviteten er fin. Fortsæt den gode stil!

w

Takker. Jeg skal nok forsøge at uppe min aktivitet noget mere her på forummet og ventrilo for den sags skyld Folk herinde virker ihvertfald til at være rigtigt flinke hele vejen rundt

Så fik jeg også købt mig en ny computer så jeg er klar til SWTOR. Det endte med at jeg købte en mac, da jeg i forvejen arbejder på mac på arbejdet, og jeg har så bare lavet en bootcamp installation, som fungerer og jeg har testet nogle forskellige spil som kører upåklageligt Så nu må spillet jo meget gerne snart blive released

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Så var jeg ligge en tur i byen med Salewen Cool fyr helt sikkert SD materiale selv om han er lidt af en svagdrikker :-P

Glæder mig sku til at spille SWtor med dig :-P
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

I byen? Uden en SD kom med tråd?? tsk tsk

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    I byen? Uden en SD kom med tråd?? tsk tsk
    Jamen heroppe i Aalborg er vi sq altid i byen, det er et hårdt liv Nu ved jeg ikke lige hvor mange SD'er der bor heroppe af, men det kunne da være meget grineren med en lille bytur en weekend
    Og shhhh @Rune jeg kan da holde til at drikke hele byen under *host* *host*

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Det kunne det HELT sikkert

-Og vi er faktisk et par stykker.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Første gang jeg lige ramler ind i din ansøgning. Vi har så mange fælles interesser at jeg kom til at stalke dig på FB for fælles venner. Og sørme om ikke vi har Kim Fenger til fælles

Er desværre ved at være længe siden jeg har boet i Aalborg - så byturerne deroppe biver sjældnere og sjældnere

anyway - held og lykke med din ansøgning. Det ser jo ganske fornuftigt ud indtil videre.

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Første gang jeg lige ramler ind i din ansøgning. Vi har så mange fælles interesser at jeg kom til at stalke dig på FB for fælles venner. Og sørme om ikke vi har Kim Fenger til fælles

Er desværre ved at være længe siden jeg har boet i Aalborg - så byturerne deroppe biver sjældnere og sjældnere

anyway - held og lykke med din ansøgning. Det ser jo ganske fornuftigt ud indtil videre.
    Jamen der kan man jo bare se Jeg har faktisk arbejdet sammen med Kim og hans lillebror
    Og tak

De er sgu nogle hyggelig brødre. Spillede lidt punk med dem i de glade gymnasiedage i Hjørring

Nå for satan Det skulle vel ikke ha' været i heading south, eller var det før det?

Det var lige tanden før. Dengang hed det No Use For a Name. En af mine gode kammerater overtog rollen som bassist i Heading South. De fik egentlig lavet nogle ret gode studieindspilninger i den periode. Noget mere poleret end de båndoptagerhjemmebix vi havde gang i tidligere

Forum Knight Stormlord's Avatar

De er sgu nogle hyggelig brødre. Spillede lidt punk med dem i de glade gymnasiedage i Hjørring
    Quote Originally Posted by Salewen View Post
    Nå for satan Det skulle vel ikke ha' været i heading south, eller var det før det?
    Det var lige tanden før. Dengang hed det No Use For a Name. En af mine gode kammerater overtog rollen som bassist i Heading South. De fik egentlig lavet nogle ret gode studieindspilninger i den periode. Noget mere poleret end de båndoptagerhjemmebix vi havde gang i tidligere
    Gief link til noget demo da...

Forum Learner Snehvide's Avatar

Hey Allan!
    Kunne se at dette var en gammel tråd, men det gør nu heller ikke at læse nogle af de gamle ansøgninger, så kna man da danne sig et indtryk af hvem der søger ind i SD og hvem det er man skal spille med senere hen.

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    -haha Jeg tror heldigvis ikke jeg er i besiddelse af noget bevismateriale længere. Men du kan få et link til Heading Souths myspace - det var samme stil - bare ikke så poleret http://www.myspace.com/headingsouth

Quote Originally Posted by Stormlord View Post
    Jeg tror faktisk jeg har en af deres demo cd'er derhjemme, blandt dem fra mit eget "ungdoms" band, så kan da lige se om jeg kan smide det op senere, det er sq altid go griner