Results 1 to 9 of 9

Thread: Azeroth?

Guest

Default Azeroth?

Jeg sad og spillede warcraft 3 her igår, og pludselig så jeg et world map. hvor der stod Azeroth over den østlige ø. Så kom jeg i tvivl om hvad der var hvad, og tjekkede det straks med sider rundt omkring på internettet. Jeg fandt ud af at der på de fleste kort står Azeroth som den syvestlige ø (med Stormwind og Ironforge), men de kalder jo hele verden for Azeroth.
    Hvad er hvad :?:

//Boom!

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Azeroth er rigtigt nok hele verdenen(Et stort kontinent), men den blev revet istykker under den første krig mod The Burning Legion. Den østlige ø bliver under WC bare kaldet Azeroth men hedder faktisk Kalimdor(eller er det den vestlige?) Det hele står under History på deres hjemmeside, lang men fed læsning...
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Guest

Det er nemlig en rigtig fed historie...har læst den
    Mener det er den vestlige Ø der hedder Kalimdor...

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Scimoon
    Det er nemlig en rigtig fed historie...har læst den
    Mener det er den vestlige Ø der hedder Kalimdor...
    Nåh oki, var lidt i tvivl der, hvad pokker er det så den østlige ø hedder?
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

http://www.blizzard.co.uk/wow/townhall/worldmap.shtml
    det skulle vidst sætte det på plads
    Flay
    Torrick

Guest

Lordaeron, åbenbart ikke det hele...

Guest

De tog dele af den gamle verden (Azeroth) er delt op i den vestlige del hvori: Night Elves, Tauren, Orcs og Trolls bor..
    Og den østlige del hvori: Undead, Dwarves, Gnomes og Humans bor..

Den vestlige del (klart den farligste) hedder Kalimdor, den østlige hedder Azeroth.. Eftersom menneskene ser Azeroth som deres hjem og ikke Ocrs/Trolls/Taurens hjem.. Hvorfor det er blevet til Kalimdor ved jeg ikke..

Man kan også dele det ind i regioner, som det så pænt er gjort på billedet bane har linket til

Men det hedder altså: Kalimdor og Azeroth (Ja, ligesom den "gamle store" verden hed)... Man kan vel stadig kalde det det hele for Azeroth om man vil, tror nu bare humans ville blive pænt sure på jer så :P Hvem vil have en lille Pally på nakken? :P

-Snoopi 8)

Guest

Det er jo i grunden blizzard der kalder det hele for Azeroth, så folk må da finde sig i det :P

//Boom!

Guest

Blizzard kalder det Kalimdor og Azeroth hvis du har set introen til WoW

Som man kan downloaded/se gratis her: Click me! :P

Så skulle det være på plads

-Snoopi 8)