Results 1 to 21 of 21

Thread: Genansøgning fra Aeroii - Nu under navn Chiloux :)

Default Genansøgning fra Aeroii - Nu under navn Chiloux :)

Hej Alle sammen!

Nu, efter lidt forvirring vedrørende min situation - skriver jeg en genansøgning til SD.

Jeg blev member i Semper Danicas tid i Aion.

Mit navn er Thorbjørn og er fra Østerbro.
    26 solrige somre gammel, og læser på HF.

Mine fritids interesser spænder vidt og har derfor altid mange bolde i luften.

Jeg er musiker og fotograf, med succes i begge hobbyer - og bruger derfor en del tid på dette

Jeg er nu i den situation, at jeg i den sidste måneds tid har spillet med SD'er i Rift og har nydt det på samme høje niveau som jeg gjorde i Aion tiden.

Nu hvor Guilden er blevet officiel i Rift, blev det klargjort at jeg skulle genansøge pga. inaktivitet i perioden mellem Aion til Rift - og det gør jeg gerne!

Jeg, som en del andre kørte død i den Grind fest der var på menuen i Aion og har lige siden søgt efter et nyt MMO som kunne stimulere min MMO lyst ! - Og glad blev jeg da Malk fortalte mig at SD havde joinet Rift bølgen og - her er jeg

Jeg har nu spillet med alle de andre i Rift, stort set siden release - og hygget på VT - så jeg håber da at folk ville give mig en smule feedback.

Jeg forlod SD's Aion afdeling i samme stime som andre faldt fra, så mht. gammel afskedstråd er jeg desværre foruden. Så en kritik til mig må være at jeg ikke havde sat mig nok ind i processen ved at forlade SD. Dog skal det nævnes at jeg aldrig har set mig selv som værende forladt guilden, men snarer i skærsilden mellem MMO's.

jeg nyder min tid i Rift og fællesskabet der er blevet rigtigt godt implementeret i guilden - Lige fra start. Men det er jo ikke noget nyt med Semper Danica.
    Så netop derfor har jeg genansøgt med det samme.

Forårs hilsner - Thorbjørn!

ps. Mht. mit navneskift var det egentligt meningen helt fra start at mit forum navn skulle være Chiloux - da jeg bruger det navn til stort set alt online, og er også mit fotograf tag. Mit forrige navn var Aeroii.

Husker Aeroi/TB/whathisname fra AIon, og var/er altid super fin på VT, dygtig spiller. Thumps up herfra

Officer Forum Warden

Nu har jeg spillet med/snakket med Chiloux de sidste par uger, og vil da gerne sige god for ham. Super hyggelig gut på VT, som ikke er bange for at sige noget =)

Forum Senior Executie's Avatar

Husker kun gode ting om Chiloux fra Aion.

Har spillet med ham igen i RIFT nu, og har haft samme positive oplevelse så herfra.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Nu har jeg spillet med/snakket med Chiloux de sidste par uger, og vil da gerne sige god for ham. Super hyggelig gut på VT, som ikke er bange for at sige noget =)
    Same her
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Elder Cookiebo's Avatar

tror ik jeg har spillet med dig, men har siddet på vt med dig, og lyttet med... og du virkede cool.. så klart ja fra mig.
    SD's Mowgli & Ironman

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Hej Thorbjørn!

Godt at se du er tilbage

Jeg husker dig rigtig godt fra Aion tiden, både i betaen og da spillet begyndte, virkelig hjælpsom og virker altid super frisk og venlig.

Så han kan klart anbefales herfra !

Forum Warden Tineea's Avatar

Kan også huske dig fra Aion tiden. Kan tilslutte mig det ragz også fortæller.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Thornjørn. Du lyder som en spændende fyr. Har du lyst til at løfte sløret lidt for noget af det musik du spiller (ren nysgerrighed) ?

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Du var kanon i Aion.. Men forsvandt bare?? Var der en afskeds post?

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Quote Originally Posted by Chiloux View Post
    Jeg forlod SD's Aion afdeling i samme stime som andre faldt fra, så mht. gammel afskedstråd er jeg desværre foruden. Så en kritik til mig må være at jeg ikke havde sat mig nok ind i processen ved at forlade SD. Dog skal det nævnes at jeg aldrig har set mig selv som værende forladt guilden, men snarer i skærsilden mellem MMO's.
    Quote Originally Posted by wOOOOt View Post

w
    *Happy slapper wOOOOt*
    "Med tid kommer rod"

SD Medlem Forum Acolyte

husker ham også fra aion var ham joinede sd samme tid som mig, så der er kun positivt fra mig

Oh noooes - Thorbjørn tilbage i SD?!?

Spøg til side, Mig og Aeroii kom ind i SD på ca samme tid og har spillet med ham i både Aion og Rift og har talt en del med ham om ting der ikke har med spil at gøre og kan kun sige stor thumbs op fra mig, helt klart SD materiale som hans tidligere medlemskab også indikerer
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

Forum Trainee

godt nok selv kun ansøger med thumbs op for dagens omgang idag sammen med apsalar og soulmonkey.

Rift Raid - GSB:5/5 RoS:4/4 GP:4/4 DH:4/4 HK:11/11

Forum Warden Dake's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post

w
    Yep det er også mit kritikpunkt, men ikke noget der skal afholde mig fra en anbefaling. Jeg tror det var sidste år jeg tænkte på blandt andet dig Chiloux fra Aion og hvad blev der af dem.... og så så jeg du var ude af SD og ikke havde logget ind læææænge. Kunne forstå du havde noget rod med din forum account, men så må du jo lave en ny eller hoppe på vt og sige hvad sker der
    Næste gang du har brug for en pause så glem ikke muligheden for at forblive medlem mens du venter på det næste der kommer ud. Men lad os håbe at Rift holder så godt, så det ikke bliver nødendigt
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Thorbjørn!!

Skønt at se dig og din genansøgning Jeg husker dig rigtig godt fra Aion, og vores PM's omkring musik - det var sgu hyggeligt!

Nå, men jeg vender lige din genansøgning med de andre i GM rådet, og så skal du nok høre fra os.

Hilsen Trine.

Jo tak!

jeg har en masse musik i ærmet - både som lidt stille klaver-jam videoer på youtube, men også som mere professionelt arbejde for lidt af de danske popkunstnere.
    Mine videoer kan findes under navnet "chilouxART" på youtube og hvis man er til mere house/eletronic kan jeg findes under navnet "MoccaVanBrown" på soundcloud. tak for interessen!

Og tak for alle de thumps up.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Har lige haft pianojam videoerne til køre mens jeg ordnede køkkenet og de er sgu ret hyggelige. Både behagelige og iørefaldende Og så får de mig hele tiden til at tænke på introen til Baywatch (denne her (forfærdelig overskruet bas, men eneste version jeg kunne finde med hele pianostykket)) - Elsker den pianosolo

Lækker lækker musik Thorbjørn

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

oh snap!!!
    Games played:
    Too many ...

Hey Thorbjørn.

Jeg har lige ventet på resten af GM rådet, for at høre om de havde lidt kommentarer.

Jeg husker dig rigtig godt fra da du var i SD, og jeg er sikker på at du vil gøre det godt i Rift eller hvilket spil du måtte have lyst til at prøve sammen med SD. Derfor vil jeg gerne byde dig et varmt velkommen tilbage til SD.

Jeg giver dig intern forum adgang, og sender en PM omkring din bruger på VT og et password dertil.
    Skriv hvis du bliver i tvivl om noget - eller hvis du har en masse feeeee' musik jeg skal høre
    Hilsen Trine.