Results 1 to 12 of 12

Thread: balance i leveling

Default balance i leveling

http://users.cybercity.dk/~dsl5268/us.jpg

Alliance er jo fint med, de er flest samtidig med de har bedre level områder. Og inden i nu undre jeg over hvorfor alliance har bedre level områder så er det faktisk ret simpelt, Alliance har 3 gode muligheder:
    Teldrasil -> darkshore -> ashenvale
    Dun morogh -> loch modan -> westlands
    Elwyn forsets -> westfall -> duskwood.

2 horde byer ender ud i samme zone ved level 11-14 nemlig barrens:
    Durotar/Multore -> barrens
    Selvfølgelig har Undeads muligheden der hedder
    Tirisfal -> silverpine
    Men silverpine er det dårligste level område du kan vælge og derfor vil mange undeads også tage til barrens.

Alt i alt betyder det jo så at folk ikke længere behøves og være nervøse over for alliancens modstand, med mindre selvfølgelig server befolkningen er anderledes i Europa hvor vi nok mere er tilbøjelige til at vælge horde fordi de er mere krigerriske.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Yup, det lyder skam rigtigt.. har læst en artikel fra gamespy om at på US servers så var balance 2:1 i Alliance favor (altså Horde outnumbered) og hver tredie Alliance valgte NE..
    Tror nu det bliver anderledes i EU, håber jeg da :P

Default Re: balance i leveling

Quote Originally Posted by anduz
    i Europa hvor vi nok mere er tilbøjelige til at vælge horde fordi de er mere krigerriske.
    Undskyld, men hva?!

Ikke for at starte en USAvsEuropa diskussion, men synes nu lige det er en mærkelig påstand.
    Flay
    Torrick

Forum Disciple Duncanous's Avatar

i Europa hvor vi nok mere er tilbøjelige til at vælge horde fordi de er mere krigerriske.
    Her vil jeg give Bane ret... det var da en mærkelig påstand, hvad basere du den på??? :?

Quote Originally Posted by bane
    Undskyld, men hva?!

Ikke for at starte en USAvsEuropa diskussion, men synes nu lige det er en mærkelig påstand.
    Tænk uden for rammerne her. Jeg tror anduz mente vores fortid, som vikinger og senere hvor europa ogå havde masser af tumulter, hvorimod USA kun har haft moderne krige, og derfor måske bedre kan lide alliance, som i teorien er mere moderne end horde.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

I USA er det alm. at eje et våben, de går i krig uden grund (Irak, beviserne var jo falske).

I Europa (generalt) var man imod krigen, og det at have et våben til andet end jagt, er højest ualmindeligt...

Men sådan en diskussion kan jo blive ved, så skal vi ikke bare sige at man ikke kan påstå nogen af delene, uden at seriøst gætte!

Guest

Hold jer til emnet om WoW her
    Tag "i Europa hvor vi nok mere er tilbøjelige til at vælge horde fordi de er mere krigerriske" diskutionen et andet sted

Guest

Quote Originally Posted by DaVinci
    Quote Originally Posted by bane
    Undskyld, men hva?!

Tænk uden for rammerne her. Jeg tror anduz mente vores fortid, som vikinger og senere hvor europa ogå havde masser af tumulter, hvorimod USA kun har haft moderne krige, og derfor måske bedre kan lide alliance, som i teorien er mere moderne end horde.
    Nok fordi USA er det yngste land i verden hehe. Ok så kan man så sige alt det med "neeeeej, det er malta" og alt muligt...

Mildt set er det USA basta!

Guest

Elwyn forsets -> westfall -> duskwood.
    Elwyn Forest -> Westfall -> Redridge -> Duskwood

:-D

Jeg nævnte det egentligt bare fordi jeg ikke syntes vi blindt skulle forvente at alliance/horde fordelingen i europa blev magen til den der er i usa, for der er altså nogle kulturelle forskelle på os. Spillere i europa tit har foretrukket "horde" valget i spil hvor amerikanerne har foretrukket "alliance" valget, om det så er fordi alle europæere inderstinde er stolte af vores fortid som krigsliderlige hedninge må kun guderne vide

Nu siger jeg jo selv i tråden at jeg ikke tror at det bliver et problem, men jeg synes da det er værd at tænke over at man sammenligner to forskellige kulturer inden man konkludere noget.

Det politiske gidder jeg ikke kommentere, det var ikke ment som en debat og jeg synes sgu vi er nogenlunde lige dumme på begge sider af atlanterhavent ^_^

Forum Adept

@ Anduz - jeg er lidt uenig med dig der, bare fordi alliance fører i level løbet, og bare fordi alliance leveler bedst betyder det ikke at de nok skal kunne slå fra sig i PvP, måske i starten men når folk er ved at være ligestærke i levels betyder level områder ikke så meget mere, så er spørgsmålet hvem som er mest aktive i PvP , og hvem som gennem sammenhold og samarbejde kan lave nogle onde raids.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Hvis de er dobbelt så mange og har samme level kan jeg ikke se problemet. Det er jo ikke fordi de rigtigt har nogle steder at gemme sig når langt de fleste steder der er level 30+ er contested zones. Og så er det jo iøvrigt heller ikke _alle_ alliance guilds der er talentløse newbies, bare fordi deres main fokus ikke er pvp betyder det jo ikke nødvendigvis at de ikke kan slå fra sig.