Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43

Thread: Første lvl 60 i US WoW

GM Wow Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Default Første lvl 60 i US WoW

http://www.maxmeout.com/

Det er bare for sygt at de allerede har nået lvl 60 - eller 50+ for den sags skyld...
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Guest

ja, det må sgu være non-stop spilletid.
    det giver garanteret sådan nogle øjne her :shock:

Guest

Han har næsten fortjent, så deres servere går ned og han skal starte forfra.

Jeg var overrasket over at det tog så længe, det tror jeg ikke det kommer til i eu. Det tog ham 7 en ½ ingame dage at blive 60 men det var spredt over 2 uger, og det betyder at han kun har spillet halvdelen af tiden. I europa betaen sad der guilds hvor de skiftes til at levele chars efter et tidsskema og de ramte 60 på 8.½ dage første gang de spillede wow, så jeg tror godt vi kan regne med de første europæiske level 60 gutter i den første uge og guilds hvor alle har en level 60 i løbet af de første 2-3 uger.

Det er ekstremt men det er en realitet :roll:
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

HAHAHAHA!! Hver sin lyst

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Salek
    HAHAHAHA!! Hver sin lyst
    hehe .. Jeg har lysten til at spille så meget! der er bare de færreste der har tiden.. desværre heller ikke mig :?
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Forum Trainee

wow! havde sgu ikke regnet med, at Horde kun ville ha 5 i top 25 :shock: ..!
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Jamen tillykke til ham da - det er jo fint hvis man gider

Jeg har ikke tiden og hvis jeg havde ville jeg heller aldrig blive lvl 60 så hurtigt.....jeg har simpelthen ikke så travlt med at lvl når jeg spiller mmo's....jeg kan sgu bedre lide at tåge lidt rundt og bare have det sjovt 8)

Men ja det er lidt skørt at fordelingen i top 25 er sådan - som der står i en anden tråd er det måske fordi Alliance har bedre områder at lvl i.

Egentlig er jeg ret ligeglad :-D

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by crash
    Jamen tillykke til ham da - det er jo fint hvis man gider

Jeg har ikke tiden og hvis jeg havde ville jeg heller aldrig blive lvl 60 så hurtigt.....jeg har simpelthen ikke så travlt med at lvl når jeg spiller mmo's....jeg kan sgu bedre lide at tåge lidt rundt og bare have det sjovt 8)

Men ja det er lidt skørt at fordelingen i top 25 er sådan - som der står i en anden tråd er det måske fordi Alliance har bedre områder at lvl i.

Egentlig er jeg ret ligeglad :-D
    Kunne ikke have sagt det bedre :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

Jeg slår den med op til flere dage :-D

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Det tager da det sjove ud af spillet at skynde sig sådan afsted til level 60!

Ja det eneste de vinder er nogle ugers newbie ganking :twisted:
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Trainee

Default Re: Første lvl 60 i US WoW

Quote Originally Posted by HolgerDK
    http://www.maxmeout.com/

Det er bare for sygt at de allerede har nået lvl 60 - eller 50+ for den sags skyld...
    Det eneste jeg kan sige er Gratz, også må de have det sjovt med ALT den PvP som der er LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
    #semper-danica on Quakenet
    WoW || Repo, Rogue, 60,*Retired*
    WoW || Skodmunk, Hunter, 70, *Crazy*
    WoW || Skodmuh, Warrior, 70 *MS-PWN*

Guest

enig med Duncanous, kan ik se det sjove i at lvl så hurtigt, grunden til jeg spiller er nydelsen i selve historien/gameplayet osv.

Forum Convert

det er jo fordi der er prestige i at være den første til what not ..

altså den første på månen har sikkert oxo fået nogle beundre :mrgreen:

er jo nok oxo lidt prestige i at være de første til at nakke onyxia eller what not

sux at w0w ikke er her når jeg nu kun skal arb 22-23 dec. ha jeg kunne jo ha været lvl 120 så

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Helt ærligt... Jeg har det sådan at ligegyldigt hvor fedt, jeg så syntes et spil er, og om jeg har en hel uge fri, til at kunne game i døgndrift, så sidder jeg sjældent 8 timer i streg og gamer, det sker faktsik aldrig mere. Det eneste der kan holde gang i en lang game session for mig, er hvis jeg uafbrudt kan game med andre og have en god grp kørende. Man ser jo tit i en grp at hvis først en eller to logger af, så stopper resten inden for kort tid, fordi det har kastet grus i maskineriet.
    Jeg har da tit siddet med en hel dag jeg kunne game væk i AC, SWG, L2 beta eller daoc, hvor det faktisk blev rimeligt uintressant efter et par timer, fordi der ikke var nogle at game med.
    Mit mål er sgu egentlig mest at have så mange gode timer i WoW, som jeg overhovedet kan presse ud af det. Om det er at tåge rundt, lave quests, eller være i en grind grp, hvor det går skide godt, er mig sådan set underordnet. Jeg kan ikke forstå guilds, der på den måde pwrlvler en char. Det er sgu kun 12-åriges respekt de får og ikke min. Gad ærlig talt ikke være i sådan en guild... Det ligner jo mest af alt et recruiting PR trick, da de ikke får andet end, opmærksomheden ud af det.
    He- temlig lamt- hvad vil i helst være kendt for? Fair og hård pvp eller som den taber guild, der kunne holde et tidsskema og nå først til lvl 60? Så hellere være først til at løse div. quests, eller være kendt for at have et stærk sammenhold i guilden.
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

tja, det ændre vel ikke på det faktum at der er en lvl 60 på en us server

om man så kan li det eller ej ^^
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

nøøø blev vist også bare lidt revet med
    Quinn - One name. One legend

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Folk spiller med forskellige formål og i forskellige hastigheder... Og i SD har vi heldigvis mange med af alle typer..

Et eller andet sted har jeg da respekt for ham der laver et effektivt arbejde og motiveret grinder sin char op før alle andre!

Og spiller man på PVP server, så er der jo en ekstra bonus ved at være blandt de første high levels - fjenden får klø...

Så måske kan folk ikke se det sjove i at powergrinde, men hvis ham som gør det lever og ånder for PVP, så er det jo naturligt at han vil ha grinden overstået, komme først til toppen og det spil som betyder noget for ham!

Jeg vil selv spille min char rimelig effektivt, og prøve at være med i fronten til den første PVP... Men jeg er ikke hardcore powergamer, så jeg mangler tiden til det..

Det er interessant at han har gjort det på 7 days /played.. Taget i betragtning at det nok har været uden bots, så ligner det nogenlunde samme niveau som Daoc fra lvl 1-50, men så lige et par dage mere til de sidste 10 levels.

Og jo - der er da prestige i for SD, hvis vi kan være den første guild der nedlægger Onyxia dragen!! :twisted:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

Heh ja synes også det ville være temlig overlegnet at nedlægge den drage :-D ... .. men mon ikke vi gør det på et tidspunkt ? ( Vi når det dog nok ikke i Final beta - for kort tid )

OMG der er sgu nogle der ikke har noget liv, tænk sig at grinde en lvl 60 på så kort tid.
    Well Hatten af for drengen han er nok fortjent det
    R E B E L M O N S T E R
    Shaman

F R O S T C H O C K

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

I Daoc kan du solo uden bot grinde lvl 50 på 4-10 dage afhængig af class..
    Med Bot og PL kan tiden skrues ned til 2-4 dage..

Jeg vil tro at de hårde i WOW senere laver lvl 60 chars på 4-6 dage.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Learner

Han kan vel næsten høre pengene "Kiching", hvis han smækker den der char ud på Ebay så er der vel gode penge at hente, der skal sikkert nok være en eller anden mentalt forstyrret der er villig til at betale mange penge for sådan en char.
    Kwalak 55 Commando, 450 Cybertech.
    Kwylyk 47 Sentinel, 450 Armstech.
    Kwilik 11 Shadow, Synthweaving.

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt
    I Daoc kan du solo uden bot grinde lvl 50 på 4-10 dage afhængig af class..
    Med Bot og PL kan tiden skrues ned til 2-4 dage..

Jeg vil tro at de hårde i WOW senere laver lvl 60 chars på 4-6 dage.
    True men du skal huske på at i WoW release havde de ingen mulighed for at twinke deres chars med alt muligt fra sine mains.
    Jeg tvivler stærkt på du kan solo en level 50 op i DAOC på 4-6 dage uden nogle sæt spellcrafted armor,gode weapons til alle levels osv osv,som du har skaffet fra din Mainchar.

Personligt syntes jeg det lyder som om WoW er alt for nemt at levle i,og det så vi jo hvad gjorde ved SWG.
    Alt alt for nemt og derved blev det hurtigt kedeligt.
    Må da håbe at WoWs PvP er sjovere end SWGs da det vel er det som er WoWs endgame.

Nu er der jo også raids som endgame content. Har ingen anelse om det var tilfældet med swg. Men det er altså meningen er der skal være noget for dem som ikke spiller på PvP servere - og dem som ikke gider PvP hele tiden.
    Flay
    Torrick