Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 43 of 43

Thread: Første lvl 60 i US WoW

Socialt Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Hvem når først lvl 60 i SD
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Lige til Virst argument om at for hurtig leveling var med til at ødelægge SWG - jeg spillede selv i rimelig lang tid men nåede altså kun 4-5 Master Professions.....så jeg havde intet problem med at det gik for hurtigt - det er så også fordi jeg ikke tænker så meget på at skulle spille effektivt

Men jeg er så enig i, at det generelt bare ikke burde være muligt at gøre det så hurtigt - men så igen...der vil altid være nogen der hardcore grinder og gør ting som man synes er fucked......dem om det....det bliver aldrig et problem for mig

Og til sammenligning kan det jo lige nævnes at jeg startede på en helt ny faction PvP server i EQ da den åbnede midt i 2001 en gang. Efter halvanden uge var der en level 50+ druide, han var ligesom alle andre startet uden gear og powerleveling - og hvis noget spil har ry for at tage lang tid om at levelle så er EQ vidst nok et af dem der ligger nærmest toppen.

Eksemplet illustrerer udelukkende hvor dedikerede (læs fucked up) nogle spillere er og som vil nå max level på utrolig kort tid, og sådan vil det altid være... eller så længe de ikke smider direkte begrænsninger ind på hvor hurtigt det kan lade sig gøre (Eve Online har disse begrænsninger har jeg ladet mig fortælle).

På samme måde kunne man tage Diablo 2 op som eksempel, men der husker jeg knap så godt detaljerne.
    Flay
    Torrick

Guest

Well, jeg synes godt nok det er liiige lovlig hurtigt folk er blevet lvl 60, 2 uger er sgu ikke meget.

På den anden side siger Blizzard selv at det er endgame der er sjovest, så kan være det er med vilje.

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Quote Originally Posted by polt
    Well, jeg synes godt nok det er liiige lovlig hurtigt folk er blevet lvl 60, 2 uger er sgu ikke meget.

På den anden side siger Blizzard selv at det er endgame der er sjovest, så kan være det er med vilje.
    hehe - jeg tror ikke der er mange der bliver lvl 60 ved en fejltagelse :wink:

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Emoaw Isup
    Quote Originally Posted by polt

hehe - jeg tror ikke der er mange der bliver lvl 60 ved en fejltagelse :wink:
    Lol.

Det her er et mere casual spil en så mange andre på mange punkter. Man kan enten nyde som det er, eller blive iriteret over det.
    Det passer bare for lækkert på mig. Jeg kan komme til at PvP'e inden jeg har spillet 1 år. Wohoo :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

Virt, nu ved jeg ikke hvor mange store, stygge mobs der var i SWG, men jeg erindrer da at være i gruppe som Master Marksman, hvor vi tampede den store Krayt Dragon.

Så vidt jeg har forstået det, er der meget sværere end-game content i WoW. F.eks. Ragnarok. De virkeligt onde Raid-bosses kræver jo mange forsøg og erfarne taktikker for at kunne overvindes, så der er vist nok at lave som lvl 60.

Guest

Quote Originally Posted by Virtuella
    Personligt syntes jeg det lyder som om WoW er alt for nemt at levle i,og det så vi jo hvad gjorde ved SWG.
    Først whiner folk over at de ikke har tid til at grinde, og nu er spillet så for let at levelle i. Ikke for at hænge dig ud, men jeg er rimelig sikker på at det er bevidst fra Blizzards side at levelling foregår i det tempo som det gør.

Desuden mener de folk der virkelig hardcore grindede til Jedi nok ikke at SWG var helt så let som antydet. Men ja, hvis du ville have en enkelt first eller second tier profession gik det stærkt.

Guest

Det tager endnu længere tid hvis man gerne vil roleplaye

Guest

[quote="Icept"][quote="Virtuella"]Personligt syntes jeg det lyder som om WoW er alt for nemt at levle i,og det så vi jo hvad gjorde ved SWG.

Først whiner folk over at de ikke har tid til at grinde, og nu er spillet så for let at levelle i. Ikke for at hænge dig ud, men jeg er rimelig sikker på at det er bevidst fra Blizzards side at levelling foregår i det tempo som det gør.

mener jeg har læst noget om at de gerne vil give folk mulighed for at lave
    flere characters, uden at det tager sindsygt lang tid at level dem op.
    Desuden er der jo også muligheden for at blive en (hero class) efter level 60, hvilket vist tager rimelig lang tid. fx. kan en dwarf warrior blive til en mountain king.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Folk skal lige huske at når man skriver at man kan nå max level på 2 uger, så er det altså 14 dage x 24 timer = 336 timers spil!!

Tid og spil er en meget udefinerbar størrelse når man måler den i om det er lang eller kort tid at lvl op i et MMO... For nogen vil 14 dage /played = 336 timer være en EVIGHED, og for andre, er det bare en omgang der skal overstås, så man kan komme videre med næste...

At nå til lvl 60 vil i WOW tage 4-5 dage for de hurtigste = 96-120 timer..
    Med 10 timers spil om dagen er det stadig knap 2 ugers periode.

Og en casual spiller der ikke powergamer, han vil måske være 1 måned /played om at komme til lvl 60 = 720 timer, og med måske 2 timers spil om dagen, så vil det tage ham 360 dage = ca. 1 år at få en lvl 60 toon.... Når jeg siger powergaming, så er det hvor effektivt du skaffer dine XP.. Det er jo relevant om du spiller 10 timer og kun laver XP i de 3 af dem, eller om du effektivt får xp i alle 10 timer.

Så i SD vil nogen nå lvl 60 på 1 uge, andre vil bruge 1 måned, og nogle vil hygge stille og roligt et års tid før de er på toppen, men hvis de har haft det sjovt hele vejen, så er det jo perfekt.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

der er jo også 200% xp bonus til dem der ikke spiller så meget, så de vil jo nok stige hurtigere, timemæssigt altså.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Von Schlaussen
    der er jo også 200% xp bonus til dem der ikke spiller så meget, så de vil jo nok stige hurtigere, timemæssigt altså.
    Hvor lang tid får man 200% exp, og efter hvor lang tid offline får man det?

Guest

Du får så hudt jeg visker 200% xp så snart du logger af.
    Du får vist bare mere af, f.eks. at være logget ud i en tavern eller en hovedstad.

Jo længere du er offline, jo længere tids 200%. Tror maks-tid med 200% opnås efter et par ugers offline status, men jeg er ikke helt sikker.

Forum Convert

Quote Originally Posted by Von Schlaussen
    Desuden er der jo også muligheden for at blive en (hero class) efter level 60, hvilket vist tager rimelig lang tid. fx. kan en dwarf warrior blive til en mountain king.
    Jeg har endnu ikke set Blizzard bekræfte dette nogle steder, jeg tror det tætteste er, at de engang sagde at det var muligt det kom med på et tidspunkt inde i release. Som det er nu, er det ikke muligt.

Jeg må indrømme, jeg synes også det er for let at lvl op. Men der er masser steder i spillet, jeg ikke har set endnu, så mon ikke der er nok at lave, selv når man når lvl 60.. både high lvl instances og pvp.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Newoz
    Du får så hudt jeg visker 200% xp så snart du logger af.
    Du får vist bare mere af, f.eks. at være logget ud i en tavern eller en hovedstad.

Jo længere du er offline, jo længere tids 200%. Tror maks-tid med 200% opnås efter et par ugers offline status, men jeg er ikke helt sikker.
    Fandt lige den præcise "rest-udregningen" hos worldofwarcraft.net (jeg går ud fra det passer...)

At the bottom of the screen right above the toolbar, players can see an experience bar which indicates their progression towards their next level. This bar is divided into 20 equal sections, termed Bubbles. How the rest system works is simple. For every 8 hours that your character stays in an Inn or City, you will earn one bubble?s worth of Rested Bonus. In this manner, players can accumulate up to 30 bubbles (1.5 levels) worth of bonuses, equal to 10 days of not logging on WoW. On the experience bar, there is a visual marker indicating how close the Rested bonus will last. When your character is receiving Rest Bonus, your character portrait will flash yellow. In addition to this, your level number in the portrait frame will also change to say "zzz".
    http://www.worldofwar.net/guides/resting.php

Tænkte der måske var andre end mig der var interesserede i hvordan det faktisk hænger sammen :wink:

Cool - så blev det forklaret....meget god med en forklaring 8)

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Så man skal altså ikke som mig bare logge ud i vildnisset. Man skal tage tilbage til byen og "sove".
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Page 2 of 2 FirstFirst 12