Results 1 to 25 of 25

Thread: [28.03-11] Huntnez - Hunter

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Default [28.03-11] Huntnez - Hunter

Huntnez - Hunter 85

IRL:
    Navn: Morten Eriksen
    Alder: 23 (02-11-1987)
    By: Esbjerg
    Job: Sergent i Hæren, starter som førstemand i en Superbrugsen den 1/6-2011

Hej jeg hedder Morten, jeg bor i Esbjerg med min kæreste som jeg har været sammen med i 5 år nu. Til dagligt er jeg Sergent i Hæren, og er lige kommet hjem fra 6mdr i Afghanistan. Da min kontrakt ikke, kan blive forlænget i hæren pga de dårlige tider som også har ramt forsvaret, skal jeg tilbage til butikslivet som jeg var i før forsvaret. Jeg skal ud og være førstemand, i en Superbrugsen.
    Min kæreste Ninna, er lige blevet færdig som sygeplejerske, så vi skal begge to til noget nyt og det skal da nok blive spænende.
    Jeg bruger en del tid på min computer, men der er selvf. også plads til kæreste, familie og venner.
    De personer jeg kender i jeres guild er primært igennem mit arbejde, og så er der Mikael (Palihz) som er en barndomsven.

SD 5 værdier:
    Jamen dem kan jeg sagtens følge, bliver ikke rigtigt noget problem, da jeg ser dem som ganske normal opførelse. Men super i går så meget op i dem, for så slipper vi for de folk der ikke tager det som normal opførelse.

Hvorfor søger jeg?:
    Jeg er som sagt næsten lige kommet hjem fra Afghanistan. Jeg har 4 gode venner der er med i jeres guild - Palihz, Chromez, Erold og Raxxar
    Palihz og jeg har kendt hinanden siden 5 klasse i folkeskolen, og har altid spillet de samme spil og brugt meget tid sammen på dette.
    Hvad jeg kan høre fra dem er dette guild et rart og socialt sted med rar mennesker og det passer perfekt til mig. Ang. det med man er med for at blive, passer mig fint jeg er blevet for gammel til at skulle blive kong WoW med mange forskellige vil gerne bare ha et hjem.

Raids og aktivitet:
    Jeg er lige kommet hjem, og vil til at igang med Raid/hygge spil igen, jeg spiller ikke som da jeg var 15, men spiller da næsten hverdag og de dage der er raid spiller jeg til vi er færdig. Så en 30-35 timer+ bliver det jo nok til i ugen.

Har jeg Raidet før?:
    Åh ja, end-game lvl 60,70,80 og håber da lidt på noget 85 også.

Guilds:
    Jeg har skiftet lidt server frem og tilbage sammen med Palihz. Jeg har været i mange forskellige, men har forladt dem pga der ikke blev raidet eller de gik i opløsning.

Hvad kan jeg bringe?:
    Jamen jeg kan bringe noget erfaring, godt humør jeg er et utroligt positivt og loyalt menneske selv om vi har haft 100 wipe på en ny boss på en aften så er det ikke mig der smutter før RL giver go for det, og jeg er klar dagen efter igen.

Charecters:

Hord
    Hunter 85:
    Druid 85: http://eu.battle.net/wow/en/characte...aturnez/simple

Ally
    Warrior 80: http://eu.battle.net/wow/en/characte...geeknez/simple
    Mage 80: http://eu.battle.net/wow/en/characte...s/waggi/simple
    Shamy 80: http://eu.battle.net/wow/en/characte...g%C3%AD/simple (Startede som hord - Men med penge kan det skiftes)
    Rouge 80: http://eu.battle.net/wow/en/characte.../hagarr/simple

//Morten aka HuntneZ

Ps. Ja den ligner meget den ansøgning som Naturnez lavede, men da det er samme person, som har send sin ansøgning igen efter genåbning så er det vel oki

Pss. Jeg blev så glad da jeg så der var åben igen, jeg blev nød til at lave den med det samme, dog er jeg ikke hjemme før fredag igen pga arbejde og noget velkommen hjem fra Afghanistan program vi skal igennem. Håber i kan vente lidt.
    Last edited by Huntnez; 03-04-2011 at 8:35.

Forum Learner Erold's Avatar

Så vil jeg da hastigt indskyde et par bevingede ord om Morten.. Det er sgu godt at se en ansøgning fra ham Jeg har efterhånden kendt ham i et par år, lærte ham at kende gennem wow da vi startede på TM og senere RL gennem arbejde.
    Han er helt igennem en super flink ung mand, hjælpsom og en dygtig spiller som jeg er sikker på vil passe godt ind i SD.

Thumbs Up

/cheers Erold

Forum Convert

Vil da også komme med en indskydelse..........

Kan kun gi Erold ret, han er en god spiller og en go ung knægt
    Har arbejdet sammen med Morten i lang tid og vi har altid kunne hygge os sammen.
    Han har en go humor og er meget hjælpsom, og vil klart passe godt ind i SD

Mange tak, og nu er det lvl 82 hehe regner med at ramme 85 i weekenden eller i starten af næste uge der går ikke længe

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Morten og mange tak for ansøgningen.

Jeg kan se, at du allerede kender nogen i Semper Danica, så måske har de informeret dig om vores ansøgningsprocedure. Ellers kan jeg fortælle dig, at du har en måneds tid til at samle (10 stk positiv) feedback fra medlemmer her i din ansøgninge. Det gøres ved, at gruppe med os, være aktiv på forum, og aktiv på vt. Ud over forum og vt kan du finde os ingame via vores kanal /semperdanica. God fornøjelse :-)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Selv tak, ja det er jeg klar over og vil være at find online igen fra torsdag/fredag stykker pga det her hjemkomst haløj! Men vil komme ind og kigge på forum iløbet af de næste par dage og folk er mere end velkommen til at stille nogle spørgsmål.. Go dag til jer alle

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Så blev der åbnet op igen

Morten er en af mine helt gamle venner. Vi kender hinanden IRL og har fulgt hinanden gennem stort set alt .
    Vi startede desuden stort set samtidig med at spille wow, og har spillet sammen stort set lige siden dengang - så for at gøre det kort

Thumbs

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Finer ansøgning, var også i et par instances idag med ham, flink fyr på VT, meget godt han lige sagde han var ansøger, ellers opfangede jeg det ikke.
    Det lød på VT som om han havde spillet med SD i lang lang tid hehe.

Thumbs up her fra
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

Tak, nu kom jeg også i lvl 85 med lidt hjælp fra SD folk og så lavede vi nogle runs bagefter det var hyggeligt og en fornøjelse

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var på nogle norm inst lvl 85 runs med Huntnez og vi var på VT.
    Hyggelig gut at snakke med og vi havde sjovt og fik da klaret nogle af de "svære" sammen.

Thumbs up herfra

SD Medlem Forum Disciple

Har været ude og løbe nogle runs med Huntnez , og det gik jo ganske godt (bare rolig det skal nok komme det der med at kunne styre sit pet og få det til at lystre ;-)) Vi var på vt og havde det ganske morsomt, så jeg giver gerne min thumbs up :-)

Hvis der er en forum admin, som lige skulle kigger forbi denne apply så må i meget gerne ændre mit forum navn til Huntnez, eftersom det er min main

Forum Elder Cookiebo's Avatar

Davs der.. du virkede som en flinker gut, da vi tidliger idag lavede et HC run sammen, så du ska da klart indenfo i SD , thumps up!
    SD's Mowgli & Ironman

Forum Warden Tineea's Avatar

Virker flink og har gå på mod.

Super du lige sendte et tell bagefter for at fortælle du var ansøger, så jeg ikke var i tvivl

Forum Recruit

Huntnez var med på vores SD BH run lige før. så ud til at have styr på hvad han lavede, og lå 2nd på dps. Thumbs up
    Owlbear lvl 85 Tank/Boom Druid
    Xilathian lvl 85 Frost DK
    Imbaowl lvl 85 Frost Mage
    Shadowowl lvl 85 Demo Warlock

Owlbear OUT!

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Var i samme BH. Det er jo et kort og hurtigt run, så nåede ikke rigtig at få et indtryk af dig - men mon ikke vi ramler sammen igen senere

Takker for de 3 Thumbs og Breael det kan du tro vi kommer til Tak for idag sov godt!

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Var i HC idag sammen med ham, det gik fint.
    Det er lidt svært at danne sig et indtryk af folk ud fra en enkelt HC, men jeg er da positiv
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

har været i HC med ham. Sku ok fin fyr og har god dps ;D
    Ha det SUPER

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Jeg har været i en HC med HuntneZ og han virker som en flink fye, så ind med ham
    "Med tid kommer rod"

Så det var sq 10 så er resten sq pral tak til jer alle

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var i Ulduar/achivment run med Huntnez og det var da ren hygge både på VT og ingame.

Thumbs her fra

Fik en kommentar under achive/raid ulduar igår om jeg er i et guild, det skal bare lige siges det er bare et ffa guild hvor alle bare er med for preks det er ikke et raid eller hc guild folk bruger det bare så de ikke går glip af alle de Nice ting og de er alligevel lvl 23 så der er en del fordele at hente bare så folk ikke tror jeg spiller på 2 heste

//Morten
    Last edited by Huntnez; 13-04-2011 at 16:46.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Velkommen på Trial, fang en officer IG for en invite til guilden

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Navne change fra Naturnez-->Huntnez