Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: [28.03-11] Jaybiep - Priest

Default [28.03-11] Jaybiep - Priest

Toon: Jaybiep
    Class: Priest
    Main spec: Shadow
    Offspec: Holy
    Link til Armory: http://eu.battle.net/wow/en/characte...ybiep/advanced

Navn: Jim
    Alder: 34år
    Bopæl: Slangerup

Jeg bor sammen med min kone og min 6måneder gamle knægt i Slangerup. Jeg havde et arbejde hvor jeg rejste og var væk i 4 uger, men blev belønnet med at have fri i 4 uger, det var en rigtig god deal følte jeg selv, indtil der kom en mini Jim (han hedder Rasmus) til verden, pludselig var 4 uger væk fra Danmark aaaalt for lang tid så jeg begyndte at kigge mig om efter et nyt arbejde.
    Jeg skiftede så arbejde i starten af Marts, her fik jeg en kollage som i nok kender bedst som Stormlórd, han fortalte mig om Semper Danica og jeg syntes det lød som et rigtig hyggeligt guild.

Min fritid bliver brugt at passe knægten, se krimi med konen og selvfølgelig spille WoW.

Da jeg på nuværende tidspunkt er i et lille guild med gamle wow venner, men der ikke er meget socialt udover vores to ugentlige raid dage, valgte jeg at starte en character op på Tarren mill for at se serveren lidt an, jeg nåede til lvl 62 med min hunter, men blev træt af at levle, så jeg sprang 19 levels over ved at flytte min lvl 81 priest over, så kunne jeg også hive lidt guld med :-) Han dingede så 85 for et par dage siden, så nu er jagten på gear gået i gang.

Min WoW erfaring går helt tilbage til US Beta og har bare kørt hårdt på siden, jeg var meget lang tid om at blive lvl 60 og da det endelig skete drejede det sig mere om at klare Dire Maul 1000 gange end at raide, det var først til sidst i vanilla jeg begyndte at raide.

Jeg har læst og forstået: Vores 5 værdier, Medlemsskab og loyalitet, Ventrilo og forum info., REGLER for optagelse i SD og Hop fra spil til spil i SD

Jeg har allerede joinet Semper Danicas ingame channel og er klar til lidt heroics.

Mit gear er ikke fantastisk, min equipped ilvl er 335, men forhåbentlig vil den stige hurtigt.
    Jeg vil ligge et link til min armory profil når battle.net er oppe og køre igen.
    Last edited by Jaybiep; 31-03-2011 at 9:53.

Forum Convert

Hej Jim

Vil lige sige at skrive du kender stormlord ikke ligefrem gir point i min bog :P
    Men fang mig ingame så vi kan lave lidt HC sammen

- Chromez

Forum Knight Stormlord's Avatar

Krumme!! Flet næbet og kom igen når du kan lave dps

Kan kun sige god for Jim. Han er hyggelig og sjov og vil passe rigtig godt ind i SD. Udover det så virker han som en rigtig god spiller der forstår sig på alle encounters.
    Har allerede haft Jim med på en enkelt random normal dungeon med Ruvi og ashwood inden denne ansøgning så han er allerede tyvstartet...

Gogo

Storm

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Jim og mange tak for ansøgningen!

Du skal nu ud og samle feedback blandt vores medlemmer. Det gøres ved at være synligt på forum, på vt (nok mere hørbar en synlig!) og ingame. Ingame kan du fange os via vores chatchannel /semperdanica. Du har en måneds tid fra nu til at få 10 "thumbs up" her i ansøgningen, så god fornøjelse :-)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Puh en af storms venner... Jeg ved sgu ikke rigtig... Ej spøg til side, i like storm (cuz dark intent) så dit venskab med ham er plus i min bog.

Glæder mig til at lære dig bedre at kende.

Som Storm Skriver så startede jeg før tid med lidt instances, kørte et par normals med Lakewood, Ruvian og en enkelt Heroic med Bael.

Jeg var med på Semper Danica's ingame channel i går aftes, men brugte meste af aftnen på at sætte mit healing spec og addons til det op, så kom ikke afsted på HC :-)

jeg har ventrilo sat op, men joiner mest der når der er samlet en gruppe til HC.

Quote Originally Posted by Jaybiep View Post
    Som Storm Skriver så startede jeg før tid med lidt instances, kørte et par normals med Lakewood, Ruvian og en enkelt Heroic med Bael.

Jeg var med på Semper Danica's ingame channel i går aftes, men brugte meste af aftnen på at sætte mit healing spec og addons til det op, så kom ikke afsted på HC :-)

jeg har ventrilo sat op, men joiner mest der når der er samlet en gruppe til HC.
    Nu skal jeg selvfølgelig ikke pådutte dig at være på vt hele tiden, men hvis man bare hænger ud lidt tilfældigt er der ofte grobund for en god sludder med en eller anden - og det kan jo kaste et par af sig hist og her
    Last edited by Breael; 29-03-2011 at 14:18. Reason: lol flot typo, havde glemt ikke :p

Hehe, det er utroligt så meget "ikke" kan gøre ved en sætning :-P

Problemet med vt er min kone påstår at jeg er svær at kommunikere med når jeg tager headsættet på, men vil selvfølgelig hoppe på når hun ser Bo Beck eller andre vigtige fjernsyn programmer :-)

Hehe kender den situation rigtig godt og er ofte selv offline på vt af samme grund. Det er som sagt bare et lille staldtip, og det skal jo også gerne være sådan at man logger på vt af lyst og ikke af pligt

Hov så ramlede vi sammen på et hc run. Det var super hyggeligt og du virker som en rar og velovervejet gut Og det at du vedkender dig kammeratskab med Storm indikerer stor tålmod og overbærendhed.

Gir dig gladeligt en

Tilføjet et link til armory :-)

Min hit/spirit er noget høj i forhold til jeg står i shadow spec, men det er fordi jeg har reforged meget til spirit for at kunne heale bedre.
    Det vil blive bedre balanceret når jeg finder ud af 100% om jeg vil fokusere på Shadow eller healing og selvfølgelig når mit gear bliver bedre :-)

Forum Recruit mymlen's Avatar

Jeg havde et ok hc-run med Jaybiep her til aften, han virker som en rolig og hyggelig fyr, tålmodig og fornuftig. Jeg tror, han vil passe godt ind i SD og tør godt gi ham en.

Jeybiep, det er ikke så længe siden, jeg var ansøger så et godt råd herfra er; spring også på en normal, eller hjælp de små på anden vis, det er også en god måde, at lære folk at kende.

Held og lykke

Var med Jay i både Hc og Bot trash farm, gik fint og han virker til at være en hyggelig fætter. Så thumbs up herfra

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Jeg var med på det BoT Trash Farm, det var sku ikke meget vi fik ud af det, men sjovt var det og en god erfaring for mig som Tank....

Det var hyggeligt også på VT.

Thumbs up

Forum Learner Orcblood's Avatar

Jeg var i en HC sammen med Jaybiep som var healer. Og det så ud til at han havde styr det. så ja

Thumbs up

Forum Convert

Var i HC sammen med Orcblood, storm, og mange andre
    Og healingen var der helt fint styr på
    lavede en efter med ham som dps gik også super bare husk, STOL ALDRIG PÅ STORM NÅR HAN TANKER! (Og flyt dig fra flyvende sten) ^^
    Han var med på vt og det var sku hygge, ser ham kun som et godt SD matriel, bortset fra han er ven med storm........ :P

haha chrom, du hader virkelig familie medlemmer har været på en del runs med jay og han er super flink han får min ros :P

Forum Apprentice

Har været i HC med Jay og han virker som en flink fyr, efter min mening passer han fint ind i SD

Forum Elder Cookiebo's Avatar

Vi lavede lige et par HCs.. og tak for det, du lyder som en hyggelig fætter, selvom du ik healede mig så går det nok ;-) men thumps up, total cool fyr.
    SD's Mowgli & Ironman

Var i Grim Batol hc her til aften med Jaybiep, som gik fint - Cookie måtte i støvet et par gange, så alt gik, som det skulle

Forum Acolyte Filur's Avatar

Quote Originally Posted by Chromez View Post
    Hej Jim

Vil lige sige at skrive du kender stormlord ikke ligefrem gir point i min bog :P
    Men fang mig ingame så vi kan lave lidt HC sammen

- Chromez
    Vil lige sige at du ikke har point i krummes bog, automatisk giver point i min

Har løbet en HC med JB og været på vt samtidigt. Han virker som en cool fyr, bare det at han formåede at få trumfet taletid igennem med krumme på vt også, skal jo nærmest ses som en achievement i sig selv

Jeg vover pelsen og siger GO for JB selvom vi kun har været afsted en enkelt gang, løber gerne flere HC's med dig

GL med ansøgning.
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter

Hey Jim

Ja, i min bog hedder du Jim - for Jaybiep? - enough said! :P

Men, super fedt at have dig med på der dersens de kalder raid - og SUPER du lige ku hjælpe med healbot-halløj og gruppe stads ( og nej ikke DEN slags gruppestads Krumme!) = Thumbs up
    udover det, må jeg sige som Filur - at når du ikke har point i Krummes bog, så har du HELT sikkert i min, så endnu en Thumps up der

Ham Filur er vidst ikke helt - du er nu hermed døbt JB
    Last edited by Renezmae; 09-04-2011 at 0:57.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Tak for igår Jim... Super at du lige sprang til og hjalp med at få Guild Achievement i hus, selvom du ikke er member endnu...

Har lige talt op på Thumbs Up, og såvidt jeg kan se (skal muligvis have min skolepenge igen) så har du 11 allerede... Go stil!!

Om det er nok for dig, eller om du skal have flere grundet din status, som kollega til mig, det må @Nilfen lige komme forbi og vurdere

Det ser skam fornuftigt ud, men ansøgningen skal stadig lige op og runde ca. en måned. Vi vil gerne sikre at alle har haft tid til at være inde over ansøgningen og der findes jo folk som gæster forum sjældent.

Men keep up the good work, det ser som sagt fornuftigt ud

Forum Acolyte Filur's Avatar

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Det ser skam fornuftigt ud, men ansøgningen skal stadig lige op og runde ca. en måned. Vi vil gerne sikre at alle har haft tid til at være inde over ansøgningen og der findes jo folk som gæster forum sjældent.

Men keep up the good work, det ser som sagt fornuftigt ud
    LOL læste det og tænkte "Hvorfor i alverden skriver Breael sådan noget" indtil jeg kom i tanke om at du var blevet casual-officer-thingy

Måske lidt for sjældent jeg læser disse ansøger-tråde igennem, my bad
    Retired healer/damp-tank & wicked dps mage - WOW

SD Minecrafter