Results 1 to 2 of 2

Thread: Partyfreak regner med at deltage i endnu en fest :)

Default Partyfreak regner med at deltage i endnu en fest :)

Så må jeg vel hellere smide en ansøgning når tingene blev debateret så meget
    Ville nu ikke have skrevet før det kom for real i butikkerne, men here goes.

Som sagt spillede jeg med ruuz og en del andre på lancelot/alb, men da ruuz hurtigt blev træt af det, hoppede han over på en server som midgaard hvor jeg kun var kort. Spillede videre sammen med en del danskere i Danish ConQuerz, men da de fleste snart smuttede/stoppede/ joinede ruuz (som nu var hib/merlin), så hoppede mig phantom rama over i en meget social og hyggelig guild kaldet "Team Gatecentral", noget lig semper danica bare international. Derefter joinede vi den største guild, som også praktiserede en del mere RvR (Forgotten Heroes) - pga work og mere interesse i q3 lagde jeg daoc på køl, mens de andre fortsatte.

Jeg har spillet Counter-Strike med ruuz i mange år og overtog hans job som klanleder for klanen AGNC - The Agency som han har formet og som stadig eksistere idag (over 5 år). Spiller pt stadig q3 sammen med ruuz og en del andre affer.

Lidt om mig som person:
    Mit navn siger vel en del (Partyfreak) - er meget i byen osv. Mit nick er så godt som altid Pfreak, da jeg har en ven der hedder Partyman og det lignede sq for meget copy.
    Jeg har studeret til multimediedesigner, datamatiker og næsten gennemført 1 årig HHx (gennemført HTX).
    Arbejder pt som Ansvarlig i kundeservice i Kvickly xtra for at tjene til dagen og betale min husleje i min nye lejlighed (wuhuu den er nice).
    Har lidt probs med inet, men skulle snart være løst.
    Er 24 år, men så gerne jeg var 18 igen.
    Vil gerne mere i livet end kvickly, men hvad i do not know....

Regner med at spille mage/warlock i WoW - krigere siger mig ik det store.

Håber det var nok info - hvis ikke, så tjek http://www.hotbabes.dk/ for så glemmer i hvad i manglede af oplysninger.
    Victory needs no explanation - Defeat allows none.

WOW Mage lvl 60
    Tailoring300/Skinning300/FirstAid300

DAOC
    Lancelot lvl 60 Mage/Necromancer
    Merlin lvl 43 Eldrich

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Velkommen ombord igen!

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.