Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: [03.04-11]Qauxy - Druide(Feral pvp)

SD Trial Forum Recruit reciver's Avatar

Default [03.04-11]Qauxy - Druide(Feral pvp)

Hej SD

Jeg har været uden guild i meget lang tid snart og er begyndt at savne det, hvilket er en af hoved årsagerne til at jeg laver denne ansøgning. Jeg søger et socialt in game liv, og det tror jeg på SD kan give mig. Jeg har raidet meget, men ønsker på ingen måde den elitære tilgang til wow mere, men et afslappet miljø til at nyde de muligheder der er i wow. Så for at gøre helt klart hvad jeg søger ind som, er det casual pve og pvp

Først det formelle(IRL).
    Navn: Jakob
    Alder: 24
    Bopæl: Kgs. Lyngby
    Læser: Kemi og Teknologi, DTU

Er pt på orlov da jeg i januar blev ramt meget hårdt af kyssesyge, havde i den forbindelse en indlæggelse på hospital og der var ikke den ting jeg ikke fejlede. Ellers er jeg på 8. semester (4, år) på dtu, bor på kollegium i Lyngby. Mine dage går i høj grad med at game, være sammen med kæresten, slappe af så jeg kan komme mig efter kyssesygen. Har lige genoptaget mit studie job for administrationen på dtu, bare for ikke at spiller hele dagen væk. Ud over mine aktiviteter på dtu er jeg spejder og bruger et nogle uger om året på at lave kurser og større events, hvor min primære funktion oftest er koordinator af en art.

In Game

På TM har jeg min priest og druid.
    Qauxy - 85 - Druid http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/qauxy/simple
    Quaxys - 81 - Priest http://eu.battle.net/wow/en/characte.../quaxys/simple

Er i gang med at lvl priesten og arbejder stille og roligt med at få gear på druiden.

Der ud over har jeg nogle chars rundt omkring som jeg ikke har ville bruge penge på at flytte rundt. Der i blandt en lvl 71 warr (min alt i LL) og 71 mage (min main i LL: http://eu.battle.net/wow/en/characte...civerii/simple). Magen som jeg har 169 dages played på er den første toon jeg spillede i raids, vil jeg komme tilbage til når jeg skriver lidt om min gaming baggrund.

Baggrund

Min account har jeg haft siden beta og har efter hånden prøvet alle classes i større eller minder omfang. Som raider og mere seriøs spiller startede i 05/06 på min mage, i en guild, jeg og 2 gym m8's var med til at starte sammen med en græker og 2 russer, der hed ad astra, vi fik renset ud i MC, ZG og nåede til Chromaggus, hvor der efter mange, mange forsøg på hunden opstod for mange gnidninger mellem dem som altid var forberedte og dem som ikke var, og AA gik i opløsning. Der efter søgte jeg selv og, de to førnævnte m8's ind i Lokes List, nogle af jer har muligvis kendskab til den. Hvor vi hurtigt blev en del af det faste raid setup, i vanila var jeg med til at tage BWL, 4 bosser i Nax, og Twins i AQ40, fik desværre aldrig tid med tunen.

TBC

Første mage i guild til at ding, og derfor også på det første raid hold i Kara, hvor vi fik Nightbane før nurf. Derefter var en lidt kedelig periode hvor vi skulle gear ca 20 op til at kunne stille et 25 mands, gik ok hurtigt og snart var gruul, Magtheridon og de første bosser i SSC døde. SSC blev taget og kampen med hyjal og BT startede, men både acrhi og illidan måtte dø. Også startede whipefeast i Sunwell, kan stadig på det nærmest få tåre i øjenkrogen når jeg tænke på den mængde af G der gik til det, Brutallus ~2k guld på aften, hvis det kunne gøre det. Så Muru, uhyggelig kamp. KJ gik ned og havde gennemført TBC.

wotlk

Her reroller jeg Druid fordi jeg godt ville spille healer og guilden stod og manglede en god restro drood. TJa nax var dybt skuffende, walk over. sarth med drager oppe var der noget ved men ellers var wotlk skuffende. Det betød så at da jeg var nået det punkt hvor jeg en gang om ugen solohealede nax10 og vi kun to sart for mount, kedsomheden og en stadig mere krævende studie betød at jeg valgt at holde en pause. Det skulle kun have været en pause til Ulduar kom, men da tiden kom og jeg ikke havde været online i måneder, og ikke havde savnet at spille, stoppede jeg helt. Sener fik jeg mere tid og lyst til at spille igen. Gennem studiet kender jeg Skumb og startede noget pvp sammen med ham, og har kun hyggespillet og pvp'et siden. Nu har jeg så fulgt skumb til TM og savner det sociale liv i en guild og de fordele det giver, et aktivt forum og nogle ligestillede at snakke wow med. Jeg ved gennem skum at i har et aktivt socialt netværk, både ingame og irl som jeg godt vil være en del af. Ser stadig en flok fra LL en gang om året ved påske, og det er både sjovt og spændende at få et ansigt på stemmen fra VT.

Gennem årende med wow har jeg været classmaster, guild officer, raid leader. Har brugt 70-80 timer om ugen på at raid og farme til raids, stået op om natten for at finde black lotus eller fordi en eller anden world boss spawnede, wow har været mere et fast arbejde end job eller skole. Og jeg ved hvor vigtigt sammenholdet og kammeratskabet er for at et guild, og hvor vigtigt det er at hjælpe når man kan.

Har, siger vel sig selv, læste alt hvad jeg har haft adgang til på SD's forum og føler ikke at jeg vil have nogle problemer med at leve op til de retningslinjer og regler der beskrives. Skal dog siges at jeg er en hygge/humør spiller så jeg har svingende online tider, nogle uger er jeg på MEGET andre slet ikke, det skal dog ikke misforstås, har jeg meldt mig til noget, Raid eller liggende, møder jeg op som lovet!

Andre spil

udover wow vil jeg lige nævne at jeg spiller League of Legends, CoD Black ops og Dragon age som det meste spillede, kan næsten altid lokkes til et spil cs, left 4 death, wc3ft, SC2 eller hvad der ellers lige blæser piben.

Fremtiden

fremtiden for gaming byder på meget spændende, men nok mest diablo 3 som jeg ser som mit næste skridt, og nok også enden på min wow tid. Men forhåbentlig ikke enden for min tid i SD (går ud fra jeg ikke er den eneste der vil game D3 )

Som de fleste vil opdage stemmer mit account navn på forum ikke over ens med min chars, men har haft forum accounten siden 08 og der var min druid ikke opfundet endnu.

Well tror jeg har dækket det meste, hvis der er nogle ønsker om yderlige info svare jeg med glæde eller finder vej til VT.

Jakob, over and out.
    Last edited by reciver; 11-04-2015 at 21:33.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Jakob. Tak for din ansøgning og velkommen til vores forum.

Nu starter processen med at hente anbefalinger fra vores members. 10 stks på en måneds tid og du skulle gerne være homesafe. Husk at gøre god brug af alle kommunikationsveje ind til SD - dvs: /semperdanica kanalen ingame, vores ventrillo server, samt forum her.

Go fornøjelse

ps. du kender måske @Royce fra Lokes List? Det er ikke mere end 2-3 dage siden han fortalte mig om naxx-perioden hvor der gik sport i at lave speedruns - det lød nu meget hyggeligt
    Last edited by Breael; 03-04-2011 at 13:18.

lige navnet royce siger mig ik noget, hvad hed hans char i LL?

ja et stykke arbejde i at få nogle folk til at gi thumps up, må bare klø på.
    Star Citizen
    Drake Interplanetary Cutlass
    MISC Freelancer

Jeg kender som sagt jakob IRL og han er en super flink gut. Lige pt spiller jeg en masse LoL og wow med Jakob. Vi pvp'er mest i arena. Tror han vil passe rigtig godt ind i sd. Thumbs up her fra.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Ren nysgerrighed, hvad hed dine toons i LL? Var selv med da vi raidede MC, BWL og Naxx (spillede Zsudaak som nu hedder Nilfen)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

min mage hed/heder Reciverii, jeg kom først til LL da BWL var på farm, var aldrig i MC med LL. kom ind i LL da de køret battleguard i aq40 og var med der fra, var med på twins i aq40 et par gange.
    Star Citizen
    MISC Freelancer

Forum Acolyte Royce's Avatar

Stille og rolig fyr, dygtig spiller :-) Det er efterhånden lidt tid siden vi har talt sammen, men husker kun gode ting ;-)
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)

SD's Pretty in Pink Princess Forum Recruit Nenvai's Avatar

Ej hvor sjovt.

12 Juli 2009 forlod jeg Lokes List på min Death Knight - Kaileh..

Nu er det ved a være længe siden men mener at det var i Ulduar perioden hvor nogle officers meddelte de stoppede / quittede og Oboke stod selv med det meste..
    Husker ikke om det var pga disband.

Holdte vi ikke også et party i kbh med stripper og det hele? ;D

stoppede et godt stykke tid får ulduar, men Oboke havde overtaget som GL før jeg stoppede.
    Star Citizen
    MISC Freelancer

Har været en tur i HC med Qauxy, og det gik fint. Hyggelig på VT og ikke bange for at spørge om tacs. han vil passe fint ind i vores sociale rammer

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var med i samme HC som Jubas og kan da kun tilslutte mig det Jubas skriver. Især det med at han spørger om tacs er en god egenskab.

gammel skade, heller spørge en gang til end whipe og tak for turen.
    Star Citizen
    MISC Freelancer

Forum Recruit mymlen's Avatar

Har været i HC med Qauxy, Jeg tilslutter mig det de andre har skrevet, tror han vil passe fint ind i guildet

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Var i HC idag sammen med ham, det gik fint.
    Det er lidt svært at danne sig et indtryk af folk ud fra en enkelt HC, men jeg er da positiv
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

så må vi bare ha et par stykker mere
    Star Citizen
    MISC Freelancer

SD Medlem Forum Recruit

Jeg har spillet en del med Quaxy, sammen med SkumB. Han ved hvad han laver og er flink at snakke med. Tror han vil passe godt i SD. Thumbs up her fra.

@reciver Er det svært at fange nogle SDere at spille med, eller har du bare kørt på lavt blus i de sidste dage? Eller noget helt 3. måske

lidt en kombi, Jeg har oftest tid til at spille om formiddagen eller tidlig eftermiddag, hvor der ofte er mellem 5-8 sd'er på. Og her i påsken er jeg ikke hjemme. Går jo ik på uni eller noget i øjeblikket så spiller når der ikke er nogle hjemme. Det hjælper så heller ik at jeg har startet arbejde op igen så der er ik meget overskud til noget som helst.
    Star Citizen
    MISC Freelancer

Jeg har spillet en del med Quaxy, i alt fra arena til league of legends og synes han vil passe godt ind.

Thumps up herfra.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Har spillet nogen arena kampe her i dag med Qauxy, flink fyr
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Greenhorn

Flink fyr, har lige spillet 6 arena kampe med ham i dag, og hvilken tolmodighed hehe med en pvp nab som mig, i PVE gear ^^.

note - 6 wins :> :>, vi snakker ikke om alle dem vi tabte :P

Ja det hjælper at loote 1400 res i banken
    Star Citizen
    MISC Freelancer

Velkommen på Trial. Fang en officer ingame for invite. Jeg får en admin til at ordne dine forum rights

tak skal du have, og så lige på min fødselsdag
    Last edited by reciver; 03-05-2011 at 11:00.
    Star Citizen
    MISC Freelancer