Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: 3 Guilds der prver at drbe Onyxia

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Default 3 Guilds der prver at drbe Onyxia

www.akvariefisken.dk/video/onyxia_air.zip

Gr meget godt indtil Onyxia har 65% tilbage i health, og s bliver de bare stegt!!! :shock: :shock: :twisted:

Guest

Ja hvor sygt nice video!

Hun er jo pnt vild :S det ser rimelig svrt ud at tage hende ned..

Sindsyge fireballs btw :S Sdan noget AoE dmg os, det s sygt ud :-D

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Nice...fed video..det m man sige !!

Den nakker SD lige i FB
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Forum Learner

Ahhh ikke i FB, men retail s skal den d. Vi nr det ikke i FB, det er ihvertfald mit skud, jeg tror FB bliver rimelig kort et sted mellem 14 dage og 1 mned, men det er bare et skud.
    Kwalak 55 Commando, 450 Cybertech.
    Kwylyk 47 Sentinel, 450 Armstech.
    Kwilik 11 Shadow, Synthweaving.

Guest

ha den pipfugl nakker vi da s let som ingenting. 8)

Forum Learner

Jeg syntes heller ikke de er srligt mange, men hvad er jer andres syn p det, jeg vil skyde p der er mellem 20-30 spillere, og det er vel reelt set ikke ret mange mod en drage.
    Kwalak 55 Commando, 450 Cybertech.
    Kwylyk 47 Sentinel, 450 Armstech.
    Kwilik 11 Shadow, Synthweaving.

Jeg tror der er frre end 30 ihvertfald.. Det er svrt at sige..- Men det virker heller ikke som om de er vildt organiseret? Det lyder ikke sdan ihvertfald! Det m sku vre muligt at ordne den, nr strstedelen af SD er blevet over lvl 50.. : )

Er Onyxia overhovedet blevet slain af nogen?
    Code:
    Just because you are a character doesn't mean you have character.

Forum Convert

Quote Originally Posted by Jax
    Er Onyxia overhovedet blevet slain af nogen?
    Blizzard sagde vist i et post engang at de har gjort det med en 24 mands gruppe... Men den er vist ikke blevet slain af nogle spillere endnu.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Damn nice, fireballs der gjorde 1600 i dmg... :shock: Hende skal vi da have nakket :twisted:
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Han har da ikke meget at lave healeren. Render rundt med fuld health det meste af tiden. Virker den ikke rimelig passiv den gruppe han er i ?
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Ser ud til at rezzere holder sig vk. S vidt jeg kan se er der en paladin der holder aggro mod hende mens der er healere som hearler ham konstant.

Guest

Lol da... Superkl der til sidst... :shock:
    Skyder vildere fire balls efter folk og stter s ild til ALT i grotten... LOL

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

v

Blizz har godt nok altid sagt at hige end PVE stadig skulle kunne ordnes af mellemstore raids p ca. 30-40 spillere..
    Men jeg er da lidt skuffet hvis alle kan trampe ind med 30 spillere og nappe dragen... Den burde vre en hrd udfordring for min. 50-100.. Ellers ender det med at Onyxia er camped, og raidhold str i k for at farme hende :roll:

Godt vi har valgt PVP server s vi kan f noget udfordring. Jeg tror selv svorne PVE spillere senere vil blive glade for PVP, hvis der ikke er udfordringer i PVE.
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Guest

Er Onyzia ikke en af de lettere Raid Bosses?

Forum Disciple wh00's Avatar

Yes fed video, selvom jeg ikke rigtigt kan se hvad vores gnom friend der laver....

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Newoz
    S er der noget jeg har misset - er den strste drage jeg har set billeder af i WOW..
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt
    v

Blizz har godt nok altid sagt at hige end PVE stadig skulle kunne ordnes af mellemstore raids p ca. 30-40 spillere..
    Men jeg er da lidt skuffet hvis alle kan trampe ind med 30 spillere og nappe dragen... Den burde vre en hrd udfordring for min. 50-100.. Ellers ender det med at Onyxia er camped, og raidhold str i k for at farme hende :roll:

Godt vi har valgt PVP server s vi kan f noget udfordring. Jeg tror selv svorne PVE spillere senere vil blive glade for PVP, hvis der ikke er udfordringer i PVE.
    Nu har de lavet det sdan, at de har valgt at begrnse raids til 40 personer. Jeg tvivler strkt p at du fr lov til at have mere end et raid i samme instance. Og det er netop instances der er fidusen, da mange af deres raids er instantieret, vil der ikke vre hverken k eller folk der camper dem - i teorien; jeg har ingen anelse om hvorvidt det holder i praksis.

For mig at se kunne det godt ligne, at raidet var helt fuldt der hvor han tager screenshots til sidst, alts 8 grupper af hver 5 personer, men det er temmelig svrt at se efter encoding.

Hvis Blizzards personale selv kan klare det med 24 personer eller 28 eller hvor meget det nu end var, skal nok heller ikke regnes for at betyde at enhver kan gre det med 30. De har hjst sandsynligt haft indgende kendskab til encounteret, og dermed vidst prcis hvordan det skulle udfres.

Endelig lidt let lsning fra Blizzard selv omkring raids:
    http://www.worldofwarcraft.com/misc/...interview.html
    Flay
    Torrick

Forum Trainee

S er der noget jeg har misset - er den strste drage jeg har set billeder af i WOW..
    well, we will have raid bosses (like Ragnaros - a gigantic Elemental Fire God), who you can reach without having to go through a lower-tier raid boss. But he is much more difficult than Onyxia. So you can access both of them early on, but Ragnaros will be a higher-tier encounter.
    huh, det lyder ondt!- men vi er jo ikke samlet her for ingen ting :wink: ..
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Guest

Jeg synes nu, at alle efterhnden snakker om, hvor fedt det bliver at blive high-lvl og nakke Onyxia.
    Den drage er jo ved at blive et pop-fnomen.

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

det er wow ik?,

wow = pop
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

Forum Learner

Quote Originally Posted by Jodle
    well, we will have raid bosses (like Ragnaros - a gigantic Elemental Fire God), who you can reach without having to go through a lower-tier raid boss. But he is much more difficult than Onyxia. So you can access both of them early on, but Ragnaros will be a higher-tier encounter.
    Han er faktisk med i den film der hedder Superchicken. Han er pnt stor
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Guest

Onyxia er low-boss :S jesus christ :shock:

*dd*

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Jodle
    Nej, vi er jo ikke kommet for at danse jo, eller mske skiz og ruuz, men de tller ikke rigtig..
    Retired from mmorpgs, not coming back anytime soon

Living the wild life as an reallfe engineer.

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

hahhaha osea nu dr0mmer du vidst igen du ved udemearket godt at mig og ruuz kan solo den lille skod drage....

men jeg overvejde lidt er det eneste den der drage kreaver bare nok ppl, der er ikke noget som man skal g0re fordi ellers kan man ikke klare den?

ZERG FTW!!!! eller
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

Quote Originally Posted by Skiz
    hahhaha osea nu dr0mmer du vidst igen du ved udemearket godt at mig og ruuz kan solo den lille skod drage....

men jeg overvejde lidt er det eneste den der drage kreaver bare nok ppl, der er ikke noget som man skal g0re fordi ellers kan man ikke klare den?

ZERG FTW!!!! eller
    Hvis du ser filmen kan du se at du enten skal forhindre den i at lette, eller kunne overleve det inferno der kommer kort efter den letter. Bemrk at dragen healer op til 100% fra ca. 70% p et enkelt tick efter den har fljet lidt rundt. Om det er fordi den ikke lngere er aggro p nogen (fordi alle er dde), eller det er en del af scriptet kan jeg ikke lige se.

Derudover skal du passe p den breath som ser ud til at vre en ca. 45 graders aoe - og et eller andet special attack (halen?) der smider folk ud til ggene.

Nej, lidt taktik skal du have. Ellers er jeg ret overbevist om at det er garanteret wipe.
    Flay
    Torrick