Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39

Thread: 3 Guilds der prver at drbe Onyxia

Guest

Ihhh, jeg kan slet ikke vente til udvidelsen af WoW... :-D
    Flere drager! Maaaange drager! Dummere amok med bosser! :twisted:

Forum Initiate

hvad med entangle root og freeze, kan det ikke holde en flot drage nede p jorden? Tror man skal enten gemme sig hos ggene eller holde dragen nede. Vi m finde en teknik, det er tydeligt at ren rstyrke ikke er nok, sorry orcs! 8)
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg hyggede mig med min Sheep spell som Mage i gr. Gad vide hvad dragen ville sige til den :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Kunne forestille mig at man skal have hele raidet ud af lairen, mske med undtagelse af en warrior med et range vben for at sikre sig at man holder dragen aggro s den ikke resetter sit health. Han skal nok st s tt p udgangen som muligt med et par healere i nrheden til at holde ham i live, mens resten river alt andet der sandsynligvis aggroer samtidigt. P filem ses at bde hatchlings samt andre mobs render rundt i lairen efter gnomen er dd.
    Flay
    Torrick

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Kalimeo
    Tror man skal enten gemme sig hos ggene eller holde dragen nede.
    Tror du har ret i at man skal gemme sig hos ggene indtil den lander igen(dem vil den vel ikke stege, s skal man nok samtidig kmpe mod ungerne, men det er nok til at overleve).

Det kan ikke passe man skal flygte, og overlade aggro til en range-person. Jeg tror heller ikke man kan holde dragen nede, s er den jo faktisk ikke srlig svr, dem p videoen havde jo godt styr p den indtil den flj op og gik amok!

Men det bliver spndene, mske er der en guild der nr det i closed-beta, eller US. Vi m nok hellere holde je med om der kommer en video hvor den bliver slagtet!

Guest

nu har jeg tittet den film igennem, meget impressiv maa jeg sige... der er dog en ting som der sker i den mov som jeg ikke haaber at nogen SD folk kunne finde paa at goere...

da ham gnome gutten bliver kasted vaek fra dragen faar han agro fra nogle andre mobs... det er nok det sidste man behoever under et drage raid... dont ever fucking run back when you have agro =/ bare bliv og doe, der skal nok komme en og rezze dig...

damn n00bs =)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Jinkz
    nu har jeg tittet den film igennem, meget impressiv maa jeg sige... der er dog en ting som der sker i den mov som jeg ikke haaber at nogen SD folk kunne finde paa at goere...

da ham gnome gutten bliver kasted vaek fra dragen faar han agro fra nogle andre mobs... det er nok det sidste man behoever under et drage raid... dont ever fucking run back when you have agro =/ bare bliv og doe, der skal nok komme en og rezze dig...

damn n00bs =)
    Well der er flere ting i det du siger Jinkz..

1 hvis gnomen bliver kastet vk og lander i agro, s er han ikke selv skyld i det vel? (jeg har ikke set filmen)

2 SD accepterer medlemmer med forskellige erfaring, alts har vi ogs nybegyndere med. Og derfor er vi tolerante overfor at ikke alle er eksperter i hvordan man brer sig ad til raids m.m... Alle er startet som noobs! Alle har lrt tingene bde ved at dumme sig, og f gode rd.. Vi forventer selvflgelig at vores medlemmer bliver bedre og bedre, for ham som er noob idag, han kan mske blive den nste ekspert!

S just for the record - ingen noob bashing i SD!! Det er ok at fejle, det eneste der ikke er ok er at ignorere venlig rdgivning, og lave samme fejl gentagne gange... Lyt og lr, hvis noget gr galt.. Men bare rolig, inden vi napper Onyxia med nogle grupper lvl 50-60 s har dem som er kvalificerede til raidet vret p adskillige raids inden, og kender fremgangsmden!..

Og gode raid ledere giver altid go info undervejs, ligesom at gode deltagere lrer at holde kft, og lytte til raid lederen :wink:
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Forum Disciple wh00's Avatar

Quote Originally Posted by Kirneh
    Jeg hyggede mig med min Sheep spell som Mage i gr. Gad vide hvad dragen ville sige til den :-)
    *immune* :?

Guest

det er ikke for at n00b bashe, men naar guilden er igang med en bossmob siger det sqda sig selv man ikke slaeber agro med tilbage hvis man bliver kastet vaek, egen skyld eller ej - det kraever ikke en iq over 60 for at taenke saa langt.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Jinkz
    det er ikke for at n00b bashe, men naar guilden er igang med en bossmob siger det sqda sig selv man ikke slaeber agro med tilbage hvis man bliver kastet vaek, egen skyld eller ej - det kraever ikke en iq over 60 for at taenke saa langt.
    Det kommer s sandelig ogs p spilsystemet! I Daoc vil mobs nakke ham, og s g videre til hans grp. S er det bedre at pulle dem hen til en tank eller PBAOE der kan peele dam, s det sker kontrolleret. Fr 1 person agro, s ryger de p hele gruppen, s man kan ikke bare lade sig d.

Hvis mobs bare nakker den uheldige, og s skrider igen, s er jeg enig med dig.
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Guest

Quote Originally Posted by wOOOOt
    Hvis mobs bare nakker den uheldige, og s skrider igen, s er jeg enig med dig.
    well, det var det senario jeg gik ud fra, hvis det koere efter DAoC agro modellen er der ikke saa skide meget at sige, men det ved jeg heller ikke om det goer da jeg ikke er kommet i betaen endnu =/

Default Re: 3 Guilds der prver at drbe Onyxia

Quote Originally Posted by Duncanous
    www.akvariefisken.dk/video/onyxia_air.zip
    Nu har jeg prvet et par gange at klikke p linket.. men intet sker.
    Er det fjernet eller overbelastet ?

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Default Re: 3 Guilds der prver at drbe Onyxia

Quote Originally Posted by djkick
    Quote Originally Posted by Duncanous
    www.akvariefisken.dk/video/onyxia_air.zip
    Nu har jeg prvet et par gange at klikke p linket.. men intet sker.
    Er det fjernet eller overbelastet ?
    Det er sikkert fjernet, men du kan ogs hente det p denne hjemmeside http://www.aesir.dk under download og s er det den der hedder "2nd Onyxia attempt.wmv"