Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: [10.04-11] Stunax Casual

Default [10.04-11] Stunax Casual

Toon: Stunax
    Class: Shaman
    Main spec: Elemental
    Offspec: Enhancement
    Armory
    Alt
    pvp alt

Navn: Christian
    Alder: 19
    Bopæl: Kgs. Lyngby

Jeg vil gerne ansøge som casual member til SD. SD er blevet anbefalet af flere af mine venner, så tænkte at nu hvor jeg er startet på WoW igen efter en pause, ville det være et godt tidspunkt at søge ind. Kender diverse folk i SD, men kan ikke lige huske alle deres ingame nicks. Vil add'e dem som jeg husker dem. Men kender bla. Meldophia, Glennie, og Crushgar

Lige pt er jeg arbejdsløs, så chiller bare ved computeren, indtil jeg finder mig et job, eller hvis jeg er uheldig, så helt til jeg starter på studie igen. Udover Wor Spiller jeg for tiden: Bad company 2, team fortress 2, heroes of newerth, shogun total war 2 og diverse andre spil jeg lige får lyst til. Derudover er jeg rigtigt glad for sport, selvom jeg dog ikke rigtigt for dyrket noget lige pt. Håber på det ændrer sig efterhånden som jeg falder bedre til i kbh igen. Er lige startet på WoW igen efter en kort pause, så prøver at se på spillet med nye øjne.

Bliver af mine venner kaldt ginger, da jeg er så uheldig at mit hår er rødt, og jeg ikke har nogen sjæl. Jeg er en utroligt selvironisk gut, der prøver at tage det hele med et smil, og selv i modgang forsøger at få noget positivt ud af det.

Jeg har spillet WoW 5+ år, men har ikke raidet seriøst i mange andre guilds end i Néxt (Stormscale)som er disbandet og Karma (Kul Tiras) som jeg Transferede væk fra for at spille med mine venner.

Grunden til at ansøge:
    Søger casual gaming, hvor folk forstår at man spiller for sjov, og ikke for at få de lilla epicz. Samtidigt vil jeg gerne have mulighed for at kunne hygge når jeg ikke lige sidder og spiller wow.

Jeg er helt enig i jeres værdier, hvilket er endnu en grund til at jeg søger ind. Loyalitet og engagement er noget jeg altid er gået ind for, da man repræsenterer sit guild, og dårlig opførsel kommer til at gå ud over dem.
    Respekt, ærlighed og viljen til sejr er noget jeg har savnet meget i den seneste tid før jeg stoppede. Det er slet ikke muligt at finde et nyt guild, hvor disse tre værdier er første prioritet. Så jeg ville være lykkelig for endelig at komme sammen med mennesker der påskønner dem

Hvis jeg skulle være så heldig at komme til at raide med jer, er jeg en spiller der forstår, at det hele ikke går ud på at holde en rotation. Jeg har raidet meget, både casual og seriøst, så jeg har let ved at forstå taktikker, og fejler ikke på ting mere end en gang.

Jeg var også på Ravencrest dengang i var der, dog under navnet Antri (hvilket forklarer mit navn på forummet)

Håber på noget feedback, og i skal være velkommen til at kontakte mig hvis i mener der mangler noget.
    Stunax
    Last edited by Stunax; 13-05-2011 at 16:33.

Forum Greenhorn Gundross's Avatar

Stunax (Ginger) er klart en man kan anbefale. Han er utrolig hjælpsom, meget snakkesalig og deltagerer gerne der hvor folk har brug for hjælp.

Rart du endelig ville ansøge, Ginger
    Du skal bare i gang med nogen HC's med de forskellige. Forventer og se dig i guilden i morgen. *Griner*
    God fornøjelse. !
    Toons -> Meldophia // Gundross

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Stunax,

Velkommen til forums og tak for din ansøgning. Du må gerne skrive lidt mere IRL info: Hvad går du rundt og laver når du er væk fra computeren? Har du en hobby, et spændende job eller uddannelse?

Hvis det er okay med dig vil jeg gerne bede en admin om at ændre dit forumnavn til Stunax - på den måde bliver det lettere for folk at finde dig når de skal kommentere på din ansøgning

EDIT: Ah ja, vi ser helst at du er unguildet, eller som minimum har orienteret din nuværende guild, om at du ansøger hos os.
    Last edited by Breael; 10-04-2011 at 15:45.

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Hey Stunax det var sgu på tide du fik ansøgt

Jeg har spillet sammen med Ginger i et lille stykke tid eftersom han blev smidt ind på vores Skype samtale efter et lille stykke tid med Meldophia på vores Skype.

Stunax har også spillet sammen med Insaniak, Metahut, Orcblood og Bluetiger.
    Last edited by Crushgar; 10-04-2011 at 15:47.

Kunne være mega nice hvis i kunne ændre det
    Lige pt er jeg arbejdsløs, så jeg laver ikke rigtigt andet end at chille ved computeren. Min hobby er ret simpelt computer, men er dog ret glad for sport, men får dog ikke dyrket noget lige for tiden, men håber det ændrer sig med tiden.
    Last edited by Stunax; 10-04-2011 at 15:54.

Forum Greenhorn Gundross's Avatar

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Hej Stunax,

... Du må gerne skrive lidt mere IRL info: Hvad går du rundt og laver når du er væk fra computeren? Har du en hobby, et spændende job eller uddannelse?
    Hahaha :'D Han laver ikke en skid alligevel end at sidde foran computeren dagen lang.
    Toons -> Meldophia // Gundross

Quote Originally Posted by Gundross View Post
    Hahaha :'D Han laver ikke en skid alligevel end at sidde foran computeren dagen lang.
    Super, jeg får lige en admin til at kigge på det. Hvordan med din guildsituation?

Prøv alligevel at se om du kan få lidt mere kød på din ansøgning. Den skal gerne give os et indtryk af hvilken person der sidder bag skærmen. Du kan evt. kigge nogle af de andre ansøgninger igennem for at hente inspiration.

EDIT: Ups har da quotet en forkert post
    Last edited by Breael; 10-04-2011 at 17:43.

Quote Originally Posted by Crushgar View Post

Stunax har også spillet sammen med Insaniak, Metahut, Orcblood og Bluetiger.
    Det er rart at nogle andre kan komme med navnene på dem for mig xD
    Gundross du ville bare ønske du også kunne :P

Har leavet guildet, da der ikke var meget til at holde mig i det mere. Er i gang med at se om jeg kan få fyldt mere på min app

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til forummet Christian. Jeg har renamed dit forum navn for dig. Held og lykke med ansøgningen

Ser fint ud med din tilføjelse, så nu er du all set til at samle anbefalinger og takket være et par gode bekendtskaber er du jo allerede godt i gang.

Vi forventer at du kan samle mindst 10 fra SDere på en måned og det gør du selvfølgelig bedst ved at lære os bedre at kende, så hop på vt, join /semperdanica ingame og tjek forum jævnligt.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at hive fat i undertegnede eller @Nilfen - Go fornøjelse

@Stunax, har du fået noget spilletid med nogle SD'ere? Hvis du har brug for at kickstarte din ansøgning, kan du prøve at snige dig med på nogle raids. Du kan tjekke raidplanneren for at se hvad der pt. er kørende. Ellers er det også altid en god idé at hænge ud på vt og sludre

Har ikke lige så meget tid til wow den næste uges tid, da jeg skal træne HoN til jeg skal spille i copenhagen games her over næste weekend, men efter det er der masser af tid til at få raidet og spillet lidt wow
    Last edited by Stunax; 17-04-2011 at 16:58. Reason: ordsætningen var lidt underlig :P

Det er noteret. Held og lykke med turneringen.

Du må gerne tjekke ind på forum jævnligt så vi ved du stadig er i live:-)

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Har spillet med Stunax et par gange nu. Det gik fint og trods manglende sjæl tør jeg godt sige herfra.

SD Medlem Forum Neophyte

har spillet en del sammen med stunax og må sige at han er en dygtig spiller og en sjov gut at snakke med så helt klart thumps up her fra

Forum Learner Stinkbox's Avatar

Jeg havde den store fornøjelse at være med stunak på de første ZA og ZG kills for SD idag, det var hyggeligt og han kendte sine klasse samt var cool på vent, thumbs op fra mig.

(giv mig så min hat tilbage)

MWHAHA NEVER! Hat is mine now! :P Den er altså også så meget mere stilfuld på en goblin! :P

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Quote Originally Posted by Stinkbox View Post
    Jeg havde den store fornøjelse at være med stunak på de første ZA og ZG kills for SD idag, det var hyggeligt og han kendte sine klasse samt var cool på vent, thumbs op fra mig.

(giv mig så min hat tilbage)
    Var også med på de runs og er helt enig herfra aswell!
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Jeg har kender (kan svagt erindre) Stunax fra Ravencrest, hvor jeg raidede med ham

Fik dog et super godt indtryk af ham idag, hvor jeg rendte en tur i Zul'Aman, med Stunax på holdet. Super aktiv på VT og der var ikke en finger at sætte på hans spil
    Helt klart SD potentiale! Så det er helt sikkert her fra!

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var sammen med Moonster i går i ZA med Stunax, og han er da klart SD materiale, for han fik da godt nok lidt "røg" på VT og han tog det i stiv arm.

Så kan kun tilslutte mig det som Moonster skriver og lige en herfra også

Hey @Stunax. Din ansøgning har snart kørt i en måned og du har så vidt jeg kan tælle mig frem til fået 8 's - så du er næsten ved at være der. Hvis du giver den lidt gas her de næste dage burde du kunne få hevet de sidste hjem. Det kan også være der er nogen du har spillet med som har glemt at skrive i din tråd - skulle det være tilfældet kan du prøve at stikke dem et venligt /poke
    Last edited by Breael; 08-05-2011 at 20:52.

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

@Stunax Eller så grib fat i mig idag når jeg kommer på, så får vi fundet en group (kommer forventeligt på ved 13-14 tiden)

(Skylder vist et run fra forleden dag, da jeg sad og legede på AH/Forårs rengørring på mine chars banker...Hvilket indtilvidere har indbragt 14k+, blot ved at sælge "crap" jeg havde til at ligge :-P)

/Moonster

@Moonster Det kunne være nice 14k er da slet ikke dårligt :P
    Og jeg må vist også lige få /poket nogle andre jeg har spillet med :P

Har kørt hc's hele formiddagen med Stunax og det har været rigtigt hyggeligt. Giver gerne en

Lagde dog mærke til at du ikke bad mig om at kigge på din ansøgning - så måske det kan betale sig hvis du lige poker et par af dem du har spillet med, men som endnu ikke har skrevet.