Results 1 to 14 of 14

Thread: Misforståelse eller?

Guest

Default Misforståelse eller?

Check Det Her

Den 17 december?

Release?

EDIT: ok sjovt nok kan man ikke linke til dele af billigespil. Tjek WoW beta kit, og se havd der står

BEMÆRK: UDSOLGT! World of Warcraft incl. beta test key.
    Vi modtager dog flere beta keys (og dermed spil til release) d. 17. december.(NB. dato er bekræftet fra Blizzard/Vivendi, men ændringer kan forekomme)

Socialt Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

for guds skyld

tag jeres piller alle dem der savner wow sA meget

sory men det er peant pres at skulle rodde vores forum igennem som om det var vn boards fordi der er 50+ ppl som hver dag checker ALLE de sidder de nu ellers keder for nyheder om wow

ved godt jeg burde tage lige sA store piller selv mmeeennnn nAr der ikke stAr en skid pA ALLE andre sites end et lille skoldet dansk firma kunne det godt veare det ikek er kommet endnu

kunne vi ikke bare seatte barahir til at lave en newsbot der updatede hvert minut og sendte oplysningerne videre til boardet tror det ville veare noglelunde det samme

sA nu er jeg feardig med at lukke lort ud sA kan i godt kalde mig for dampbarn osv ^^
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

http://www.billigespil.dk/shop/productinfo.asp?id=893

Ja misforståelse. Det eneste de har bekræfted er at de får flere betakits den 17 dec.

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

ja - og det kan jo kun tolkes som noget i retning af at, i mogen klokken 5 minutter over 6 starter Go'morn P3 :-D

Guest

Takker

Guest

Quote Originally Posted by Skiz
    sA nu er jeg feardig med at lukke lort ud sA kan i godt kalde mig for dampbarn osv ^^
    På tide.

Guest

sA nu er jeg feardig med at lukke lort ud sA kan i godt kalde mig for dampbarn osv ^^[/quote]

DAMPBARN! :twisted:

Guest

for guds skyld

sory men det er peant pres at skulle rodde vores forum igennem som om det var vn boards fordi der er 50+ ppl som hver dag checker ALLE de sidder de nu ellers keder for nyheder om wow

ved godt jeg burde tage lige sA store piller selv mmeeennnn nAr der ikke stAr en skid pA ALLE andre sites end et lille skoldet dansk firma kunne det godt veare det ikek er kommet endnu

kunne vi ikke bare seatte barahir til at lave en newsbot der updatede hvert minut og sendte oplysningerne videre til boardet tror det ville veare noglelunde det samme

det kan godt være at det er fustrerende med alle de posts, men tjek lige din stavning :wink:

//Boom!

Forum Convert

Quote Originally Posted by |BlackBlade|
    det kan godt være at det er fustrerende med alle de posts, men tjek lige din stavning :wink:
    Kommenterer folks stavning med en linie med stavefejl...

*Undertrykker lyst til at flame*

Og ang. alle de posts med diverse rygter ang Final Beta.
    Hvis vi nu kigger på det hele over en længere tidsperiode, så ved vi alle sammen, at folk på et eller andet tidspunkt vil holde op med at spille WoW. Enten pga. bedre spil, pga kedsomhed eller andre årsager. Der kan gå ½ år, 1 år eller sikkert længere.

Og hvad betyder et par snoldede uger i Final Beta så, når vi alligevel ikke aner om vi vil beholde chars til release? (hvilket vi sikkert ikke vil)

Guest

Quote Originally Posted by ZponX
    Og hvad betyder et par snoldede uger i Final Beta så, når vi alligevel ikke aner om vi vil beholde chars til release? (hvilket vi sikkert ikke vil)
    Er ligeglad med om jeg beholder chars, trænger bare til at spille det spil, nu!

Guest

for guds skyld

Installere dog det danske keyboard ffs

Forum Initiate

Du behøver ikke engang at installere et dansk keyboard for at få de danske vokaler. Du skal bare sætte det op i Windows XP til at være et dansk tastatur, så kommer resten af sig selv. Det eneste sure er at det som der er trykt på tastaturet ikke altid lige matcher. F.eks der hvor "æ" sidder på mit amerikanske tastatur står der ": ;" i stedet

Forresten så bruges der normal aa i stedet for å, ae i stedet for æ og oe i stedet for ø. Det skriger knapt saa meget i oejnene naar der staar "paa" i stedet for "pA" :wink:

Bare en lille hjælp til dem som har problemer med danske vokaler/tastaturer.

Forum Convert

Quote Originally Posted by |BlackBlade|
    Quote Originally Posted by valhallas
    Installere dog det danske keyboard ffs :wink:
    De to ovenstående post hører for mig at se på ingen måde til hér på foraet!
    Det gør mig sur og ked af det at se folk smide sådanne kommentarer efter hinanden :!:
    Jeg ved ikke om det var ironisk ment, men vi har før haft en diskution oppe vedrørende ironi og folk bør vide at de skal passe på med hvad de skriver, fordi andre folk selvfølgelig ikke opfatter det på præcis samme måde!
    Jeg mener... Hvad sker der?
    Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til Skiz' kommentar; unødvendig? Tjah... Jeg ved det ikke, den ligger sådan lidt på grænsen mellem at være en af de post, som kun bringer dårlig debat, og en af de post, som rent faktisk bør takles som en opsang (hvis dette er tilfældet, bør man måske bare skrive til en Officer, som kan tage emnet op).
    I hvertfald bli'r jeg godt muggen når jeg ser sådanne "angreb" imellem medlemmer af SD!

Et godt råd er, "hold jer til emnet," så undgår vi sådanne misforståelser og diskutioner. :wink:
    Code:
    {make
      "coffee";
    not()
      "war"; 
    }

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Vi siger tak og skynder os videre
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012