Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 41

Thread: Selina Ansøgning til RIFT

Post Selina Ansøgning til RIFT

Hej Semper Danica.

Lidt om mig selv
    Jeg hedder Winnie, er 31 år og bor i Smørum med min mand (Arozan)og 2 børn.
    Til daglig er jeg pt. hjemmegående på orlov, men ellers arbejder jeg på kontor indenfor kundeservice.
    I min fritid er jeg medlem af hjemmeværnet på 12. år nu, så jeg er lidt af en "drengerøv", og er ikke sart for humor mm.

Min Char.
    Ingame hedder jeg Selina, og min char er en Lvl 21 Cleric.
    Jeg har valgt en healer, da min main i AO var mainhealer.

MMO spil
    Jeg har spillet Anarchy Online i 6 år (som advisor af guilden)og synes virkelig det er et fedt spil, men da jeg har brug for at prøve noget nyt, faldt jeg over RIFT og begyndte at spille.
    Jeg har også prøvet spil som WOW og EVE, men synes ikke rigtigt det var mig.
    Det er RIFT tilgengæld.

Jeg søger ind i SD fordi jeg synes det virker rigtig tiltalende, og meget ligesom det fællesskab vi var en del af i AO.
    Vi havde RL meetings min. 1 gang om året på skift mellem landende, hvilket var super cool.
    Jeg synes det er rart at vide hvem man sidder og spiller med, og det er med til at gøre spillet indnu bedre.
    Regelsættet er meget identisk med det jeg har haft med at gøre i AO også.

Mvh

Selina / Winnie

Officer Forum Warden

Hej Winnie. Tak for din ansøgning til SD.

Som jeg også skrev til din mand, så er det med at få prøvet og finde grupper med nogle SD, og ellers bare kigge forbi på VT.

Mht fællesskab, så har vi et rigtigt godt en af slagsen her i SD. Så er sikker på du vil komme til at passe godt ind, hvis du lide at mødes med dem du spiller med. Der blir tit afholdt fester her i SD. Nogle mindre og andre kæmpe store. (Julefrokoster, Sommerfester og faktisk også en Pinsefest her til Juni).

Hvis du har nogle spørgsmål til noget, så spørger du bare løs. Det er din mand self også velkommen til! (Så prik lige til ham og si det, selvom jeg ikk fik skrevet det i hans tråd)

Held og lykke med ansøgningen.

/Gadrielz

Officer Forum Warden

Hej igen Winnie!

Har haft en lille man to man snak med din mand, og eftersom det er så svært for low lvls og finde grps med SDere, har vi besluttet os for at hive dig in på trial.

Så nu skal den bare ud og have en skalle med og få gruppet op med SDere over den næste måned.

/Gadrielz

1000 tak det er jeg glad for.
    Jeg skal nok gøre mit bedste

Forum Initiate tvndk's Avatar

Hej Selina.

Jeg vil gerne takke dig for et par sjove, fede, kanone og "stille" runs her i påsken... Men du skal da helt sikkert ud efter er par headset så vi kan høre dig lidt bedre, istedt for den lave latter igennem tims microphone. Ellers er der kun og sige tak for en kanon god healer, håber vi snart ses in game!

Forum Trainee

Har man først spillet med arozan, har man også mødt en venlig og flink healer som man ikke kan lade SD komme udenom.

Rift Raid - GSB:5/5 RoS:4/4 GP:4/4 DH:4/4 HK:11/11

Jeg må sige mange tak og det er bestemt gengældt.
    Havde nogle rigtig sjove timer med jer igår, i er sgu cool og håber at vi kan fortsætte med at teame op
    Mht. til headset så virker mit lydkort desværre ikke pt. (Arozan har leget lidt med det) men vi prøver at finde en løsning på det
    Indtil da må i nøjes med at have den "stille version" af Selina
    Håber I kan klare jer med healing og chat så længe hehe

Er der iøvrigt nogen der har et godt forslag til Cleric spec?
    Jeg har valgt Sentinnel- Purifying- Warden, men kunne godt bruge noget team-heal også.....

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Der skulle være nogle posts (på det åbne forum under Rift) mht. Cleric Healing.

Okay jeg prøver at læse lidt der så.
    Mange tak

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Denne tråd bliver lidt en sub-thread af den anden Soul build tråd herinde. Dog vil den her tråd kun omhandle Clerics som udgangspunkt

Som en starter så smider jeg lige nogle specs ud som jeg selv bruger eller har tænkt mig at prøve:

Melee:

Med denne role skal man satse på disse stats:
    Wisdom>Intelligence>Dexterity>Strenght

Bonus info: Hit cap til T1 expert dungeons er 50 og T2 er 100

Shaman/Inquisitor/Sentinel

http://rift.zam.com/en/stc.html?t=00....EebxtrcVk.V0x

Dette spec er det bedste all-round spec til melee clerics, da man både har heals, dps og en smule aoe. Jolt er en meget vigtig nøglefunktion i speccet da man har så meget crit increase på spells + man også har 60% crit dmg increase

Shaman/Inquisitor/Druid

http://rift.zam.com/en/stc.html?t=00...z.EebxtrcVk.VV

Dette spec har jeg ikke selv prøvet men jeg regner med at det også skulle være meget godt til PvE dungeons. Speccet er ikke godt til Solo da man ikke nogen heals har og derfor er meget sårbar over for multipulls og har meget mere downtime.
    Jeg vil gerne opfodre folk til at afprøve det og så skrive deres mening i en reply

Healing:

Wisdom>Intelligence>Endurance

Purifier/Sentinel/Warden

http://rift.zam.com/en/stc.html?t=00eGj..EgkEItdqz.E0V

Her har jeg satset 51 points i Purifier speccet da jeg synes at 51 point abilitien er utrolig god at smide på tanken i presset situationer og så det at man har 30% mere dmg absorbtion på alle ens shields.

Purifier/Warden/Sentinel
    http://rift.zam.com/en/stc.html?t=00jGe..EgkEItdqz.xE

I dette spec har jeg satser mere på group survival da jeg har fundet mig selv al for ofte i situationer hvor jeg ikke havde mulighed for at heale mit party og derfor blev nød til at single target heale folk, for derefter at bruge en cd på tanken fordi han var blev så low på hp i mellemtiden.

Sentinel/Warden/Purifier
    http://rift.zam.com/en/stc.html?t=00Gje.h.EREtfstsR.xg

Med dette spec har jeg valgt at satse rigtig meget på AoE healing, og grunden til dette er at jeg i nogen fights ikke har mulighed for at AoE heale når der er rigtig meget brug for det. Jeg har valgt Warden over Purifier som filler fordi jeg bedre kunne bruge den HoT AoE til at smide på party'et når alle tog skade.

Purifier/Sentinel/Warden
    http://rift.zam.com/en/stc.html?t=00...Mxdqz.E0Eo0czc

Dette spec er det jeg bruger mest for tiden, både til dungeon healing(5 man) og raid healing(20 man). Grunden til at dette spec er så godt til begge ting er pga. den store vifte af muligheder der er inden for speccet. Der er både aoe healing, mass dispel, single target heals, mana saving heals og "oh shi" abilities.

Tanking:

Wisdom>Endurance>Block/Dodge rating

Bonus info: Toughness cap til T1 expert dungeons er 50 og T2 er 100

Justicar/Purifier/Shaman

http://rift.zam.com/en/stc.html?t=00...EuRsqeekRR.bcb

Dette spec bruger selv som tank i expert dungeons, og jeg vil mene at dette er det eneste rigtige tanking spec lige pt, fordi du ikke kan undvære nogen points i nogle af talent trees'ene

Lad mig høre jeres mening og i er selvfølgelig velkomne til at poste jeres eget spec(jeg ved der er flere healing og Caster dps specs derude - go get em!)
    Taget fra internt forum

Thumbs up Tak

Tak Selina.

Tak for en hyggelig tur igår aftes.

Mange tak Marven, så har jeg lidt at arbejde ud fra, min cleric skulle jo gerne være super cool

Og også tak til Tvndk, Picasso, Tiny og Arozan for en fed DD oplevelse igår

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Quote Originally Posted by Selina View Post
    Mange tak Marven, så har jeg lidt at arbejde ud fra, min cleric skulle jo gerne være super cool

Og også tak til Tvndk, Picasso, Tiny og Arozan for en fed DD oplevelse igår
    Selv Tak men nu var det ikke DD vi var i men FC.

herfra
    Now known as Milo

Nåhh ja

Default Fun i DD og TFC

Hej Selina.

Tak for en nice run!

Ps. Hhv, Mhv eller Fhv?

Tak og helt ilm

Jeg er i korporal i Hhv på Gladsaxefortet (efter mange af kompagnierne er blevet sammen der)og er i kompagni 6905.
    Har været Sanitetshjælper de første 4 år, men blev så udnævnt til IBM med hovedansvar for kompagniblad, hvervning af nye medlemmer, vores stand på kræmmermarked og at håndtere pressen når de dukker op på øvelser mm.

Du var SG kunne jeg forstå, den rang kan jeg ikke prale af... desværre

Talking FED PVP RUNS!

Hej Selina.

Tak for en fed oplevelse i vores PVP runs her til aften

Kan kun sige det må vi snart gør igen igen!

TV.

Selv tak, det var fun og det må vi bestemt gøre igen
    Arozan kommer også hjem idag, så bliver der lidt mere gang i den.......

Og også meget rart at lave noget andet, end bare quests og dungeouns

Hej Selina.

Ja det var god tur. God healing rart og have en med der kan heale, på de rette tidspunkter. Det var nu også dejlig og have natskyggen med på holdet, så må vi håbe en giver en tummel up. Det jo ikke så nemt og bryde de faste medlemmers rytme/ groups til og spille med os....

Hej Selina, tak for en vældig god tur i dungeon i går ^^ Jeg kunne ikke lige finde jeres tråd igår (da jeg er lidt af en computer-spadz i en gang imellem) og havde ikke chance for at skrive før nu
    Men ville bare sige at det var en rigtig god gruppe og du får helt klart thumbs up fra mig

Mvh Lokee
    Lokee

Tusind tak for de rosene ord
    Og selv tak for nogle gode dungeoun runs til jer begge 2, og naturligvis også en stor tak til de andre der var med.
    Jeg håber også at der snart er nogle flere der vil med ud og lære os lidt at kende (os nye) men det satser jeg på kommer

Hej Selina.

Ja tak for enn endnu fed run, og det var aldrig lykkes uden din supper healing.
    Jamen er jeg ik tanken? Hehe. Nej nu er den Agro knap også slettet/ fjenet haha.

Ja jeg håber vi kan lave endnu et Nice run iaften.

SD Medlem Forum Elder Iznogood's Avatar

Hej Winnie, Jeg er ked af jeg først skriver nu, men har ik lige kunnet huske jeres navne. Men tusind tak for hjælpen i fae forleden dag. Det var rigtig pænt af jer at løbe mig gennem den.

I er helt sikkert SD materiale alle 3. Hvem var de andre 2 egentlig? mener Tvndk var en af dem men kan ik lige huske hvem den anden var.

mvh

Iznowhere

Hej Iz.
    Selv tak for en god og sjov aften i Fae, du siger bare til hvis/når du har brug for hjælp eller bare vil spille generelt
    De sidste 2 var Tvndk og Arozan.

/W