Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48

Thread: det er derfor man elsker blizzard

Forum Convert

Fordi du har set nogle videoer optaget med det formål at få nerfet / boostet en class behøver det ikke betyde, at samtlige videoer der findes er optaget med det samme formål.

Jeg HAR set den video med Paladin vs Warrior, hvor Paladin vinder selv uden at bruge våben. For det første synes jeg warrior er fin som han er nu i PvP, for det andet var den warrior der kæmpede i den film hamrende elendig, så selvfølgelig siger den intet om en warriors reele kunnen

Derudover er det altså mildt sagt en gang BS at sige, at fordi folk brokker sig er der ikke noget om snakken.

Forum Convert

Det skal lige siges, at jeg selvfølgelig godt ved, at langt størstedelen af dem der whiner på blizzards fora ikke altid helt ved hvad de snakker om. Folk ser som regel en post de er enig med og hopper på vognen.

Warriorens største problem (med at holde aggro) kunne som jeg ser det afhjælpes en smule, ved at give ham en self-only buff der øger den mængde threat hans angreb genererer, I stil med Shamanens Rockbiter Weapon, bare uden den øgede damage.

Guest

Det kan godt være at den warrior var elendig, men se ikke bort fra at han bruger en axe der er i top 3 af spillets bedste axe's overhovedet (gear dependant?) De fleste mener at det er den bedste axe der er fundet siden den kun giver 2,5dps mindre fra den der er nr. 1 i dps, men giver 30+ attack power 1%+ parry og 1%+ crit.

Paladinen bruger derimod sine hænder...... øhh

Det skulle bare ikke kunne lade sig gøre.

Fordi du har set nogle videoer optaget med det formål at få nerfet / boostet en class behøver det ikke betyde, at samtlige videoer der findes er optaget med det samme formål.
    Jeg har set mange wow videoer men aldrig en der kunne bruges i en objektiv debat om spillet hvis det ikke var noget man selv havde prøvet også.

Derudover er det altså mildt sagt en gang BS at sige, at fordi folk brokker sig er der ikke noget om snakken.
    Jeg siger ikke at jeg ikke mener der er et problem fordi folk brokker sig, men fordi jeg selv har spillet warrior.

Grunden til du ikke kan bruge noget der står på de officielle boards til noget er alle whinerne. Når der er en der ved lidt om sin class der ytre sig med lidt brok på deres guild side er der 10.000 spillere der tænker hey det er sgu rigtigt det her og begynder at spamme. Jo flere der brokker sig over den samme ting, jo flere nye kommer med på bølgen.

I et spil som wow hvor det er så let at blive maks level, betyder level 60 ikke engang at personerne ved noget om det de taler om. 14 årige der har meget fritid har jo for helvede intet problem i at blive level 60 hvorefter de så kan side på boardet og udspyde deres grådkvalte vrede på deres dårlige engeksle.

Jeg er træt af whinere og jeg er ude af denne diskussion for vi bliver ikke enige.

/edit
    Indalamars warrior kritik er meget rammende, og imodsætning til de utallige whiners er det ikke noget han bliver ved med at rode op i. Nu har vi været i et par raids med dem og det er altså ikke fordi han har problemer med at rage sig nogle kills når det går løs, så han er nok ikke det bedste eksempel på warrior ubalance.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Convert

Quote Originally Posted by Demetric
    Det kan godt være at den warrior var elendig, men se ikke bort fra at han bruger en axe der er i top 3 af spillets bedste axe's overhovedet (gear dependant?) De fleste mener at det er den bedste axe der er fundet siden den kun giver 2,5dps mindre fra den der er nr. 1 i dps, men giver 30+ attack power 1%+ parry og 1%+ crit.

Paladinen bruger derimod sine hænder...... øhh

Det skulle bare ikke kunne lade sig gøre.
    Det viser jo bare, at sejr i PvP også har en del at gøre med, hvordan man bruger sin class og sine abilities.

Han spiller mod en class der kan heale sig selv, og alligevel bruger han ikke Mortal Strike en eneste gang så vidt jeg kan se. Så beder man sku også om at tabe, om så ens modstander kæmper unarmed eller ej.

Og til Anduz, du mener ikke der er et problem med warrior fordi du selv har spillet warrior. Det er der også mange andre der har, og mange mener der er et problem. Indal skriver i et forum post på hans guild's forum at warrior er noget lort lige nu, men han spiller alligevel fordi han elsker den class.
    Så jeg har svært ved at se, hvorfor et fåtal af warriors der ikke mener der er problemer har en bedre pointe end en masse warriors, der mener der er et problem.

Guest

Quote Originally Posted by ZponX
    Han spiller mod en class der kan heale sig selv, og alligevel bruger han ikke Mortal Strike en eneste gang så vidt jeg kan se. Så beder man sku også om at tabe, om så ens modstander kæmper unarmed eller ej.
    Så hvis man ikke bruger mortal strike som warrior ber man om at tabe til en unarmed player? Jamen så er det jo først endnu mere ubalanceret end det er i forvejen.

Mortal strike er et talent... så vidt jeg husker havde paladins ikke engang talents på det tidspunkt.

Gear dependant! ?
    Bedste Axe i spillet!! taber til et par hænder!!!?
    Forstil dig hvis den axe havde været i paladinens hænder og warrioren var unarmed? så have kampen ikke varet 5sec.

Umiddelbart lyder det som om at Anduz tager Indalmars syn på warrioren nu, for mere "godtroende" end 1000+ folks posts.

1000+ folk og Indalmar (Som nok ved hvad han snakker om) siger at warrior er broken, men nej. Efter din mening Anduz er alle warriorene inklusiv Indalmar nogle der har ondt i røven.

Enten siger du at Indalmar og alle de andre warriors er nogle klaphatte eller også giver du dem allesammen ret. Du kan ikke sige at Indalmars post er god, men alle de andres ikke er. Har du overhovedet læst alle de posts igennem? Der er nogle meget kreative posts ind i mellem fra andre classes end warrioren også.

Guest

Quote Originally Posted by anduz
    /edit
    Indalamars warrior kritik er meget rammende, og imodsætning til de utallige whiners er det ikke noget han bliver ved med at rode op i. Nu har vi været i et par raids med dem og det er altså ikke fordi han har problemer med at rage sig nogle kills når det går løs, så han er nok ikke det bedste eksempel på warrior ubalance.
    Indalmar er nok også en af de bedste warriors der findes, tjek også lige hans gear.

Jeg syntes at tonen i denne topic bliver mere hård nu flere indlæg der kommer.. :shock:

Jeg overvejer selv at snuppe mig en warrior, men hvis der ligger en ubalance i spillet pt. så er det vel noget som blizzard får fixet på et tidspunkt.

husk vi spiller et MMO game, ALT kan ændre sig fra den ene dag til den anden, derved ik at sige at man ik må have en megning.

Nu må den FB snart være der.. så kan vi få testet vores shit af inden retail går løs !!!

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Forum Convert

Demetric, jeg skriver at han beder om at tabe, hvis han ikke bruger mortal strike mod en healende tank som paladinen. At undlade at bruge et angreb der reducerer paladinens heals med 50% er jo bare dumt. De eneste specials jeg ser ham bruge er Sunder Armor og Demoralising Shout.
    Jeg mener ikke en warrior bør klare sig så godt mod en Paladin i en 1on1, for der er paladin meget mere fleksibel. Det er derfor mange classes bliver blæst væk af shamanen, pga hans fleksibilitet.
    Men jeg mener at en Warrior bør være det ultimative valg som tank mod store monstre som Onyxia og det mener jeg Blizzard har taget fra warrioren pt.
    Hvis du vil lege med PvP atm er det tilsyneladende kun et mortal strike spec der virker, så warrior kan godt være en ret ensformig class som det er nu.
    Jeg tror gerne på Blizzard får rettet op på det på et tidspunkt. Ikke så warrioren bliver den gud han var i PvP før i tiden, men bare så han er den suverænt bedste tank når han har backup af healers.

Forum Convert

Med fare for at lyde forkælet, så vil jeg også have FB snart... Det er ikke fedt at spille EU closed når man ikke spiller med folk man kender. :P

Og bare lige for at det hele ikke skal være lort, så vil jeg give anduz ret i, at blizzards politik med ikke at lytte til alle whinerne er en god ide. For det er rigtigt at langt størstedelen af dem ikke aner hvad de snakker om. Men at sige at ingen af dem har ret i noget af det de siger, det er jeg ikke enig i.

Quote Originally Posted by Demetric
    Indalmar er nok også en af de bedste warriors der findes, tjek også lige hans gear.
    Don't blame the class because the player sucks, hvis blizzard lavede balance efter laveste fællesnævner ville wow være det dårligste mmorpg nogensinde

Hvis du vil lege med PvP atm er det tilsyneladende kun et mortal strike spec der virker, så warrior kan godt være en ret ensformig class som det er nu.
    Jeg håber næsten det var en joke, hvad med stun warriors? hvad med flurry warriors? hvad med generele dw warriors deriøvrigt kan skifte til shield når de har lyst til det?

Guest

Quote Originally Posted by anduz
    Jeg håber næsten det var en joke, hvad med stun warriors? hvad med flurry warriors? hvad med generele dw warriors deriøvrigt kan skifte til shield når de har lyst til det?
    Det skal jeg sige dig.

De sucks :wink:

Forum Convert

Dw maces kunne være ret sjovt, men synes bare man rammer ad helvede til når man dualwielder. Hvis jeg skulle dw maces ville jeg dog hellere være rogue, pga deres 5% increased chance to hit talent og +50% off-hand weapon dmg talent.

Og selvom du tonser rundt med et 2h våben kan du godt skifte til sword / board eller hvad du nu lyster ret hurtigt.

Jeg droppede dw på min warrior, selvom min oprindelige plan dengang jeg begyndte, var at bruge flurry / bloodthirst. Men når jeg løb rundt med dw og flurry føltes det stort set bare som om, at jeg missede endnu hurtigere når jeg lavede en crit. Jeg har I hvert fald ikke været imponeret af dw so far, men dual wield maces kunne uden tvivl være sjovt.

dw maces er stadig en del bedre end en rogue hvis du hader at dø, men det er rigtigt at rogue er en bedre stun konge.

Forum Convert

Hvis man så bare havde 5 talent points mere kunne man få både max flurry og mace spec. :P

det er jo det

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Enig - go udmelding fra Blizz der, hvor er det dog sandt..

Og den lille Pally/Warrior snak...
    Handler det ikke også om hvordan du speccer din char?? Er problemet ikke at folk typisk speccer for at deale mere dam, fordi de vil "pwne" i pvp, og så kan de ikke forstå at de ikke tåler lige så meget dam.?
    Kan en warrior ikke specces uber defencivt, så han måske ikke lever den vinde dam, men han er umulig at rive omkuld med en bulldozer.. ??

Jeg indrømmer at jeg ikke har læst nærmere i al warrior /pally whining debat.. Så det er mit gæt udfra hurtig skimming, og lidt logik.. :roll:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Convert

Problemet er, at hvis du speccer MEGET defensivt kan du næsten ikke holde aggro. Så man er tit nødt til at have et meget offensivt spec, for at holde aggro og så håbe at healers kan følge med.

Single target taunt er på 10 sec cooldown, og den giver ikke en fast mængde threat, men kun lige nok til, at target skifter over til at slå på dig. Hvis en caster rammer med en spell lige bagefter skifter mob target igen.

Area Taunt er på 10 minuters cooldown, og den gør at alle mobs i nærheden focuser på dig i 6 sekunder, men derefter er kan de igen meget hurtigt skifte, hvis ikke warrior har givet dem meget dmg.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Her er lidt til warrior emnet:
    Så er der nyt om warrior update :-D , godt nok fra US, men det kommer vel også til at gælde for EU...ikke :shock:

Re: Caydiem - Any Warrior Love Coming? | 12/13/2004 4:32:32 PM PST

There are indeed some changes coming up for the Warrior, as well.

I'll forgo calling them "awesome".
    --------------------------------------------------------------------------------
    - Caydiem -
    (Forresten til dem der ik ved det, betyder "forgo" noget lignende "ikke")

Altså der der vil ske forbederinger, men ikke ekstreme. Det er ihvertfald sådan jeg tyder det

Linket: http://forums.worldofwarcraft.com/th...tmp=1#blizzard

Forum Convert

Det betyder undlade at kalde dem awesome. Han henviser til sin post inden warrior fik med nerfpinden, hvor han kaldte ændringerne for awesome. Det var sjovt nok meget få warriors der var enige med ham.

Men bare en smule kærlighed til warriors, så er de hvor de skal være.

Lege for resten med dw maces på min warrior lige nu... 30% af mine slag misser, det er undtaget når fjenden dodger.

Guest

Har læst det men takker 8)

Forresten så siger han at de ikke vil blive "awesome" og det lyder rigtigt godt.

Efter den sidste patch blev folk så skuffet efter femte og hårdeste patch mod warrioren, at folk kaldte ændringerne "awesome" changes. Hvilket vil sige at "awesome" er noget virkelig crap.

Derfor siger han at de ikke bliver "awesome" :-D

Forum Convert

Demetric, læs min post, der står hvorfor han vil undlade at kalde dem awesome. Efter hans sidste post, begyndte folk at bruge "awesome" som noget dybt negativt ja, men det er kun fordi han selv havde fyret det af og folk var blevet begejstrede.

Guest

Zponx, tjek tiderne.

Jeg så ikke din post før jeg selv postede.