Results 1 to 10 of 10

Thread: Skjorten siger farvel!

SD Medlem Forum Apprentice Skjorten's Avatar

Default Skjorten siger farvel!

Hej Semper Danica.
    Det er blevet tiden for mig, hvor jeg må tage min afsked med det, der har været et absolut fantastisk guild og sammenhold.
    Vi har sammen været gennem flere nye mmo´s og det har været en sjov oplevelse, specielt senest i Rift.

Grunden til at jeg nu har valgt at forlade <SD> er mere personlig end guild mæssigt, og det er bestemt ikke sjovt at skrive dette.

Af de personer som jeg har mødt vil jeg gerne fremhæve én bestemt, Gadrielz, som er blevet mere end en toon på skærmen for mig, han er en kammerat!

Om jeg er 100% sikker i min beslutning kan jeg faktisk ikke helt finde ud af, men der er dog nogle ting som gør at jeg har brug for luft og tænketid. Jeg ved med sikkerhed at der er super meget som jeg kommer til at savne, og derfor vil jeg gerne "slutte" med maner, så døren ikke lukker bag mig.

Jeg ønsker alle medlemmerne af <SD> held og lykke med deres foretagende og inderst inde håber jeg at vi ses igen.

Jeg vil stadig være aktiv i Rift og til at komme i kontakt med.

Men ak, tak for nu og ha det rigtig godt til vi ses

Med venlig hilsen,

-Rune aka Skjorten.

Det er jeg da ked af at høre ;(, men du skal da klart have et held og lykke med på vejen til hvad du nu gå og tumler med.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

For det første lyder det som om du ikke er sikker, ergo er det noget føleses relateret. Ville det ikke være en go ide at snakke med en officer om det?
    For det andet lyder det mest som om du har brug for en pause, og måske få løst et problem?

Du ved godt vi tillader at folk tager pauser?

Det er cool du siger pænt farvel, det er jo det vi foretrækker fra begge sider af sagen.
    Men et pænt farvel garanterer ikke en bagdør der står på klem hvis du ændrer mening. Jeg siger det bare lige!
    Det er bedre at løse konflikter, end at sige farvel - hvis det er en konflikt der er problemet.

Skriv en pm hvis du har behov for en snak!

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Acolyte Lichidaus's Avatar

Øv, det er jeg ked af at høre Skjorten. Håber du vender tilbage.

mvh.
    Canopener
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"
    Battlefield Bad Company 2: [SD] Canopener
    Rift: Canopener, Warrior - Reaver, Warlord, Paladin

Officer Forum Warden

Håber virkelig det er en dårlig joke!

Hvorfor har du ikke haft snakket med mig om det??

/sad

Forum Senior Executie's Avatar

Quote Originally Posted by Apsalar View Post
    Det er jeg da ked af at høre ;(, men du skal da klart have et held og lykke med på vejen til hvad du nu gå og tumler med.
    /THIS

Held og lykke IRL

wOOOOt: Jeg er faktisk meget glad for du tilbyder mig at få en snak, det er netop ting som dette der gør SD til mere end bare et gaming guild.
    Jeg har fået en god snak med Gadrielz om hvad der nager mig og hvordan og hvorledes, og det har sat tankerne godt igang.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Skjorten View Post
    wOOOOt: Jeg er faktisk meget glad for du tilbyder mig at få en snak, det er netop ting som dette der gør SD til mere end bare et gaming guild.
    Jeg har fået en god snak med Gadrielz om hvad der nager mig og hvordan og hvorledes, og det har sat tankerne godt igang.
    Vi har ALTID opfordret folk til at komme til os i ledelsen, hvis man går med noget som bekymrer omkring gaming, SD og andre medlemmer.
    Det løser aldrig problemet at forlade guilden. Er det som eks. en anden i SD som ikke overholder vores værdier, og du så forlader SD, så løser du måske 1 problem ved at være fri for personen, men der er stadig 2 andre problemer: 1 personen er stadig i SD, og 2 du mangler din guild.

Nu ved jeg ikke hvad din årsag er.. Men point er - snak med os inden en afsked.. Måske kan tingene løses på andre måder. Det er jo værd at prøve.

GL
    mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

OMG har først lagt mærke til den tråd her nu :/

Det er jeg sku ked af at se du forlader os Skjorten.

Men held og lykke fremover.

Hilsen
    Christian

Quote Originally Posted by Ragz View Post
    OMG har først lagt mærke til den tråd her nu :/

Det er jeg sku ked af at se du forlader os Skjorten.

Men held og lykke fremover.

Hilsen
    Christian
    Hvis nu bare din bror gad at invitere på mørbrad bare en gang imellem, så havde det været helt anderledes (det seføli gas)