Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 61

Thread: Dax. Ansøgning til Semper Danica (SW:TOR)

Forum Adept Dax's Avatar

Default Dax. Ansøgning til Semper Danica (SW:TOR)

Hej Semper Danica.
    Herefter følger min ansøgning til at blive en del af jeres guild, fællesskab og fremgang.

Personlige oplysninger
    Mit navn er Dennis, jeg er 31 år og bor fortiden i Aalborg hvor jeg er i gang med at skrive min batchlor i Sociologi. Ved siden af min skolegang som jeg (ærligt) kun passer sporadisk, drager jeg rundt i landet og holder foredrag. Dette giver mig et vist kapitalt overskud så jeg ikke skal skynde mig mht. til mit studie. Når jeg ikke skriver projekt, tilbringer tid med min kæreste, eller drager rundt i det ganske land og holder foredrag, så spiller jeg computer. Jeg bruger mellem 45-70 timer om ugen på det, og jeg ser mig selv som en casual hardcore gamer. At blive en del af et fællesskab og lære nye mennesker at kende er min primære grund til at spille computer, derfor bruges min tid foran skærmen også altid på et MMO af den ene eller anden slags. Med SWTOR om hjørnet, tænkte jeg at det var på tide at undersøge om jeg kunne blive en del af Semper Danica og på sigt et agtet medlem.

Spille-karriere af relevans
    Mit første rigtigt MMO var Linage1, derefter hed det Horisons, hvor jeg løb rundt i kort tid som en lille drage, (mægtigt sjovt). Efter et kort stop i Guildwars 1, begyndte jeg at spille WOW. Kom aldrig helt med på betaen (lvl 24 mage), men fik blod på tanden for spillet. Det blev også til mere end 800+ dage in game på forskellige karakter før jeg endelig sluttede spillet kort før cataclysm udkom. Herefter tog jeg en kort pause fra computer spil, men startede igen da RIFT udkom (Spiller på Argent-eu under nick: dax), og her er jeg så lige nu. Fortsætte ikke RIFT efter at SWTOR udkommer, da jeg godt kan lide at fokusere på et spil af gangen.

World of warcraft.
    For at uddybe mig som spiller vil jeg fremhæve min wow-tid. Jeg var lige inde på Armory for at se om jeg kunne linke min karakter, men fordi det er så lang tid siden er det desværre ikke mulig –men- jeg sluttede med over 10k achivement points, Prot pally tank, med 13 (så vidt jeg husker) Realm firsts og 150k+ guld. Jeg kan godt lide at raide. Det er her hvor man får prøvet sine evner, og det vil også være det jeg sigter efter i SWTOR. Mit sidste guild da jeg stoppede var Status (på stormscale), og min char var Zillis.

Mig som spiller
    Som spiller vil jeg på et hvilket som helst givet tidspunkt have (set fra et wow synspunkt)
    ..100k+ guld i min bank. Så jeg er klar til at købe alt hvad jeg har behov for, for at kunne yde max, på et hvert tidspunkt.
    ..være online mindst én time før raids og normalt hele weekenden.
    ..vide hvilken loot jeg har brug for og have enchants klar til når de dropper.
    ..vil buffe raid på 20 sec, vide hvilken buffs folks vil have, og være klar før jeg bliver spurgt
    ..have masser af regents, mad buffs, potions, etc. til at kunne spille hele natten lang.
    ..farme i weekenden eller før raids for materialer og guld alt efter behov.

Star Wars: The Old Republic
    I Star Wars, vil jeg sigte efter at lave en Jedi guardian for at tanke, og forhåbentligt gøre mig fortjent til et slot i raids. Professions har jeg ikke besluttet mig for endnu, hvad end der giver mig det største boost i endgame raiding eller hjælper guilden bedst (har ingen præferencer)

Hvad kan jeg tilbyde Semper Danica
    For det første en super dedikeret tank som altid har hans ting i orden, men også en flink ven som ikke er bange for at bruge en masse tid på at hjælp dem som har behov for det.

Hvorfor Semper Danica?
    Jeg har nu spillet med folk fra andre lande i mange år, og har nydt godt af det. Men jeg har af og til hørt om jeres guild, men ikke ment at det var rigtigt for mig. Dette ændrede sig dog en dag hvor jeg landede på jeres ventrillo og snakkede i et par timer med en sød dame (kan ikke huske hendes navn). Hun fortalte at I planlage at starte SWTOR, og det fik mig interesseret i jeres guild. Jeres værdier passer super godt med det som jeg syntes er vigtigt, og udsigterne til at få nogle dejlige danske bekendtskaber som rækker langt ud over spillet, syntes jeg er ganske fantastisk.

Afsluttende bemærkninger:
    Som vi forbereder os til at starte på Star Wars: The Old Repiblic, spørger jeg mig selv, om jeg har hvad der skal til for at blive en del af jeres fællesskab og indgå en fast del af jeres raiding hold, eller om jeg bare er med ”på en lytter”. Skal mine guildmembers lide på grund af mig, eller er jeg en af dem som altid kommer forbedret.

At være ordentlig forbedret udgøre halvdelen af kampen, men det vil altid være folk som venter med at blive færdig til det sidste øjeblik. Jeg kan forsikre jer, at jeg ikke er en af dem.

Ser frem til at høre fra jer

Dennis, aka Dax (ziliztra på SW:TOR forum)
    Last edited by Dax; 30-04-2011 at 9:55. Reason: Små typos

jeg kan se du har edited din post på grund af stavefejl =)
    du glemte lige SEMPER DANICA og ikke sImper danica =)

samt husk at skrive om du acceptere vores 5 værdier der står i vores ansøgnings forum

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hej Dennis

Fin ansøgning. Som genoside siger, så skal du lige have accepteret vores værdier og så lige ha' rettet i til et e

45-70 timer. Det er vist ikke casual hard core. Det er vist bare hard core Jeg er lidt nervøs for om du eventuel er lidt for hardcore. Du skal i hvert fald vide at SD ikke går efter world first. Vi er ikke en progress guild. Vi er dog en blandet guild, hvor vi påstår vi har plads til næsten alle. Hvis spillet tillader det, vil vi da også have Core Raider teams, som er et fast fokuserede raidteam. Vi vil bare ikke være blandt de bedste raidguilds.

Men velkommen til. Som du har læst på stickies, så går der lige lidt tid, hvor der måske ikke sker så meget. Der kommer en VT snak på et senere tidspunkt, og så holder vi også nogle vt sessions for alle SWTOR members og ansøgere en gang i mellem. Ellers er det abre at holde dig aktiv på forummet
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Jeg er lidt nysgerrig, hvad holder du foredrag om?
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

Forum Adept Dax's Avatar

@genoside: Fixet stavefejl. Mht. til værdier så acceptere jeg dem. Mente at det fremgik fint af "Jeres værdier passer super godt med det som jeg syntes er vigtigt".

@Shade: Jeg er ikke en hardcore spiller på den måde at jeg har brug for world firsts, men når jeg spiller et spil, jamen så spiller jeg og sigter efter at optimere mig selv konstant. Jeg ser frem til at snakke med jer på VT.

@Ruvinan Planar: Jeg holder et humanistisk foredrag om den dehumaniserings process som finder sted når man sætter mennesker i fængsel. Foredraget sigter, ved hjælp at historier fra livet bag tremmerne, at give tilhørene et bredere syn på det danske straffesystem, på et let og folkeligt sprog som min mormor skal kunne forstå. Fordraget er blevet holdt over hele landet omkring en små 90 gange nu, og jeg har engang holdt det for 2 personer i Odense og for 400 mennesker i et stop-fyldt Slagelse musikhus. Typisk er det dog for ældre mennesker, eller for helt unge 8-9 klasses elever hvor jeg skal "skræmme" dem lidt til ikke at tage et forkert karriere valg

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Dax
    Normalt et navn jeg undgår mht. til Wax =)

Udemærket ansøgning. Hvis du har læst infoposterne, så ved du også godt at der sker ikke meget andet her end hyggesnak og at vi lærer dig at kende,
    hvis du er aktiv på forummet. Når vi får release dato, så tager tingene mere fart 2-1 måned før release.

Hvordan du bedst bliver velkendt og respekteret i SD? Lige dele positiv, flink indstilling, hyggelig personlighed, foreberedt ordentligt (det kan jo både være raids eller bidrag til SWTOR debat),
    stort set.. Vi vurderer dig som personlighed fremfor at du er en super raider. Jeg vil hellere ha en nybegynder ind som tåger rundt, end en verdens elite raider, som har et for stort ego!

Når det er sagt, så planlægger vi intet om SWTOR raiding før vi nærmer os endgame, og kan se hvor det bærer hen ad.
    1 - vi skal se SWTOR ha noget spændende endgame raiding.
    2 - vi skal se hvad størrelse raids vi snakker om.. Er de største kun 8-12 mands, så laver vi næppe officielle guild hold, for raids i den størrelse
    er meget nemmere at styre på medlemmernes eget team niveau. Er der derimod 20-24+ raids, så ser vi hvad vi har af folk og kompetente RL's.
    3 - vi skal se SD holdet, om vi har nok til et stærkt progress team, eller om vi kun kan samle til et normalt hygge, men stadig velforeberedt raid team.
    4 - Så bottom line er at vi tilpasser os det vi kan. Har vi folkene til det, så bliver der progress raiding. Har vi ikke, så bliver der hygge raiding, indtil
    SD måske udvikler noget mere.

Så hardcore raiders er meget velkomne i SD. Men de skal være foreberedt på at vi IKKE er en world first guild. Der bliver INGEN NAZI Raid leader, og
    hård tone hvor pisken svinges. RL's respekterer sine folk, og taler ordentligt til dem, og ALLE holder en go tone på VT under raids. Kan folk
    ikke styre deres temperament, fordi en enkelt laver 2 fejl i træk, så skal de ikke med på SD raids.

Så det var en masse om raids. Og du skriver jo du er casual-hardcore... Det lyder fint! Godt foreberedt er også et stort plus! Det forventer de fleste
    af vores både 10 og 25 mands hold i WOW også, så SD er vant til det!.. Og så laver folk hygge hold ved siden af.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Adept Dax's Avatar

@wOOOOt: Er helt enig at der foreligger meget få informationer om hvordan raiding kommer til at se ud I SW:TOR, andet end det er der. Jeg ønsker på ingen måde en "Nazi raid leader", og mener som dig at man kommer meget længere med respekt og ordentlig tale. Dette ligger i min definition af casual-hardcore. Når det er sagt, så vil mit fokus være at komme i endgame raiding, gerne så hurtigt som muligt, inden for de rammer som er mulig i guilden.

Mht. til navnet Dax [Dachs], jamen så betyder det egentligt "vand", og Wax [Vaks] betyder noget helt andet
    Kan endnu ikke helt sige om det bliver Dax, eller Daxx ingame, kommer jo an på hvor hurtig jeg er til at få navnet reserveret. Slår alt fejl, har jeg nogle alternativer i tankerne. Jeg har en forkærlighed for simple navne, specielt til tanks så man hurtigt kan "råbe dem op".

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Hej Dax
    Vi har gjort midtvejsstatus i ledelsen på ansøgningerne og fandt intet negativt omkring din ansøgning. God aktivitet, god vt snak og god ansøgning.
    Fortsæt den gode stil!

Forum Adept

Quote Originally Posted by Dax View Post
    @wOOOOt: Er helt enig at der foreligger meget få informationer om hvordan raiding kommer til at se ud I SW:TOR, andet end det er der. Jeg ønsker på ingen måde en "Nazi raid leader", og mener som dig at man kommer meget længere med respekt og ordentlig tale. Dette ligger i min definition af casual-hardcore. Når det er sagt, så vil mit fokus være at komme i endgame raiding, gerne så hurtigt som muligt, inden for de rammer som er mulig i guilden.

Mht. til navnet Dax [Dachs], jamen så betyder det egentligt "vand", og Wax [Vaks] betyder noget helt andet
    Kan endnu ikke helt sige om det bliver Dax, eller Daxx ingame, kommer jo an på hvor hurtig jeg er til at få navnet reserveret. Slår alt fejl, har jeg nogle alternativer i tankerne. Jeg har en forkærlighed for simple navne, specielt til tanks så man hurtigt kan "råbe dem op".
    Hvis du er rigtig hurtig kan du nuppe navnet "Tank", "MainTank" eller "Add". Kan sikkert godt give lidt forvirring, men wht. Mit næste charnavn skal være "NukePlz" - det har et godt VT potentiale. Ellers er der stensikkert probs for at hedde "HealWoot"

Forum Adept Dax's Avatar

Jeg tænkte jeg ville spille lidt rift med jer, skal jeg lave en ny ansøgning til det, eller bare starte en char og kontakte rift officers?
    Sgt. WvW.

Thought without action is a daydream.
    Action without thought is a nightmare.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Du skal skrive en PM til Gadrielz eller Executie. Så sørger de får at flytte din ansøgningstråd
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Forum Adept Dax's Avatar

Det var skam ikke for at trække min ansøgning tilbage, ville bare fylde tiden ud med lidt rift sammen med jer i mellem tiden.
    Sgt. WvW.

Det var skam ikke for at trække min ansøgning tilbage, ville bare fylde tiden ud med lidt rift sammen med jer i mellem tiden.
    Hvis du kommer ind i Rift så er du jo SD medlem og klar til TOR også Man skal ikke søge ind til hvert spil.

Forum Adept Dax's Avatar

Kommer slet ikke til at spille rift seriøst, har en 50 char på en anden server, og keder mig rigtigt meget i endgame (tror jeg er brændt ud på fantasy mmos), så det var bare for at sige hej. Men bare glem det, jeg venter bare til swtor, så der ikke er nogle forventninger.
    Sgt. WvW.

Kommer slet ikke til at spille rift seriøst, har en 50 char på en anden server, og keder mig rigtigt meget i endgame (tror jeg er brændt ud på fantasy mmos), så det var bare for at sige hej. Men bare glem det, jeg venter bare til swtor, så der ikke er nogle forventninger.
    Okay så forstår jeg hvad du mener Du kan jo godt spille med vores RIft spillere selv om du ikke søger ind der. Hvis du gør så få dem endeligt til at skrive her i tråden. Det er alt sammen noget der tæller meget positivt.

Forum Adept

HAHAHA, overfedt skrevet omkring fantasy mmos!! Starwars er, som bekendt, ikke fantasy, men foregået i en fjern fjern galakse i en tid forskellige fra vores egen Tror du har mange ligesindede i SD, så Thumbs up!

Forum Adept Dax's Avatar

Ja nu har jeg jagtet drager i over 10 år, nu er det tid til noget nyt: Rum drager!
    Sgt. WvW.

Ja nu har jeg jagtet drager i over 10 år, nu er det tid til noget nyt: Rum drager!
    Krayts :P http://starwars.wikia.com/wiki/Krayt_dragon

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Star Wars er lige så meget fantasy og eventyr som alt det andet. Bare en lidt anden indpakning.
    Monstre, prinser, prinsesser, riddere, anti helte, helte, soltater.. osv. you name it...
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Hmmm, navnet Dax siger mig altså et eller andet. Men det er jo tilpas kort til at det sagtens kan have været en anden med samme navn.

Forum Adept Dax's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Star Wars er lige så meget fantasy og eventyr som alt det andet. Bare en lidt anden indpakning.
    Monstre, prinser, prinsesser, riddere, anti helte, helte, soltater.. osv. you name it...
    Ja, men med blasters og lyssværd som på ingen måde minder om magiske buer og sværd!.. Ok leverpostej er stadig leverpostej selvom man pakker det ind i purefired awsomenessness!

Jeg vil nakke sådan nogle drager her:

Sgt. WvW.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Hej Dax. Hvis du keder dig endag så kig forbi jomfru ane gade i weekenderne på La bar så giver jeg en fadøl Jeg står i døren som dørmand.

Det gælder self også alle andre fra omegnen.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Quote Originally Posted by Rune View Post
    Hej Dax. Hvis du keder dig endag så kig forbi jomfru ane gade i weekenderne på La bar så giver jeg en fadøl Jeg står i døren som dørmand.

LA Bar var mit gamle stamværtshus i de gode gamle dage i Ålleren Da også der en kammerat og jeg fik tæv i bordfodbold af Simon Kvamm og Don Ø ved en Grøn Koncert. Alligevel lidt underligt at måtte købe en Fadøl til en mange millionær Men ret skal være ret.

Skal i øvrigt til Aalborg i aften så det kan være vi kigger forbi.

Forum Adept Dax's Avatar

Quote Originally Posted by Rune View Post

Tak for tilbudet. Jeg er dog i Århus for tiden ved min kæreste.
    Sgt. WvW.

Officer Forum Warden

Tak for din fine donation på 130p til vores Guild Bank i Rift!

/Gadrielz