Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32

Thread: PriestDK - Ansøgning til SW:TOR

SD Medlem Forum Adept

Default PriestDK - Ansøgning til SW:TOR

PriestDK ansøgning til Semper Danica SW:TOR
    SWTOR.COM-NAVN:PriestDK

Navn: Torsten Lundholm
    Alder: 33 år
    Bor i Aabenraa / Sønderjylland
    Fast Arbejde fra 08:00 til 16:30 alle hverdage (som Salgs assistent)
    Priest er min kalde navn og har været det siden jeg startede med at spille spil da jeg stort set altid har haft det kæle navn, selvfølgelig har jeg haft andre navne i MMO spil. (grundet man gerne skal navngive sin charakter ordentligt i disse spil)

Erfaring:
    WoW Spillede fra start og indtil en uge før anden ekspansion blev frigivet, og har stort set raidet alt der var at raide op til og med Burning crusade. Spillede en Præst som jeg havde fra start til slut som min main. (spiller ikke længere)
    Horizont havde en Paladin til max level (spiller ikke længere)
    Guildwars spillede indtil første ekspansion med en Necromanser. (spiller ikke længere)
    Age of Conan spillede en Herald of Xotli til max level. (spiller ikke længere)
    Lord of the rings havde en Hunter / ranger som jeg spillede til max level. (spiller ikke længere)
    Eve online spillede det i et par måneder dog kom jeg ikke voldsomt lang men fik det prøvet over et par måneder.(spiller ikke længere)
    Warhammer online spillede en White Lion til max level, desværre var spillet under befolket ret hurtigt så mangle på players at spille med gjorde desværre at jeg ikke spillede det spil ret meget mere end 2 måneder. Spillet fik en masse kritik men jeg kunde nu ret godt lide spillet måske også fordi jeg er Warhammer univers fan. Jeg syntes personligt at spillet havde en masse gode ting kørende for sig selv.
    Star Wars Galaxy havde en Creature handler / Polearm charakter som jeg virkelig elskede og spillede hele tiden indtil de kom med nogle undskyld udtrykket dumme ændringer som slog spillet ihjel i mine øjne. (spiller ikke længere)
    Og der er sikker mange flere som jeg ikke lige kan huske når vi snakker MMO, i hvert fald har jeg prøvet de fleste mere eller mindre kendte som er udgivet inden for de sidste 15 år.

Jeg har masser af raid erfaring både hardcore og casual fra den WoW guild jeg var i på serveren Argent Dawn (RP PVE server) vi havde blandt andet rekorden i at have slået Onyxia inden første ekspansion udgivelse med kun 17 personer. Blot for at nævne en enkelt ting.
    Jeg spiller det hele både PVE, PVP, casual, Raids og spiller generelt en cirka 2-4 timer mindst dagligt i hverdagene og i weekenderne gerne et sted mellem 6 og 10 timer dagligt alt efter hvad jeg lige har gang i af spil.

Jeg spiller også en hel del andre spil end MMO spil, for eksempel spiller jeg en del FPS spil.

I øjeblikket og det sidste lange stykke tid (næsten 4 år nu) har jeg været en del af et Modifikation team til et spil der hedder Battlefield 2 hvor vi har lavet et spil i spillet om anden verdens krig som hedder Forgotten Hope 2, jeg er også så heldig at vi har 2 Dice developers fra selve firmaet bag Battlefield spillende i vores mod team så vi får masser af info også om det nye længe ventede BF3, vi er måske så heldige at blive udvalgt af Dice til at komme til deres studie i Stockholm for at teste eller skal vi kalde det et publicity stunt BF3 på et ikke nærmere fast sat tidspunkt. Hvilket jeg allerede har scoret mig en plads til hvis det bliver til noget.

Jeg er rigtig stor Star Wars fan generelt og har set alle film, læst en masse bøger (på engelsk) fra dette univers og har selvfølgelig spillet de fleste Star Wars spil der findes til PC gennem tiderne, jeg glæder mig rigtig meget til at spille det her spil og jeg tror på at Bioware ikke vil skuffe. Jeg har tænkt mig at spille min hoved karakter 100% og nyde turen hele vejen igennem og indånde hele spillet fuldt ud og nyde det fra start til slut, jeg glæder mig til at komme ind og kunde løbe rundt i den verden som jeg finder så interessant og prøve det hele. Det er lang tid siden jeg har haft svært ved at vente på at et spil skulle udkomme.
    Jeg mangler for at være ærlig noget at nyde spillet sammen med, og er blevet en smule træt af at de fleste guilder jeg har været i enten er gået i opløsning midt i spillet eller også spiller de kun det ene spil og er ikke umiddelbart en community som i er det, Jeg søger ligesindede og folk som også spiller på de samme tidspunkter som jeg gør det, så kan en Dansk community jo ikke være bedre, desuden kan jeg se i er skal vi kalde det mature selskab hvilket også er et af de store plusser i min bog.

Jeg er generelt en hjælpsom gut i de spil jeg spiller og ikke bleg for at yde min del for at det hele hænger sammen eller hjælpe folk hvis de ikke kan kommer videre da jeg ved hvor frustrerende det kan være og sidde fast et sted, har selv være officer et par gange i forskellige mmo spil ikke fordi jeg har nogen intentioner om at blive det her det er mere for at under strege at jeg kender til det store stykke arbejde folk i de højere stillinger her i communityet ligger i det, og respektere dem for det, da jeg selv har prøvet det.

Class som jeg har tænkt mig at spille er Trooper Vanguard Ja jeg ved det på forhånd og jeg er slet ikke i tvivl det er der min Star Wars drenge drøm ligger. At være soldat midt i alle de intense kampe man har set så tit på film og andre steder, og så kunde stå distancen.
    Dog har jeg ingen navn til min karakter endnu da det afhænger af racer køn osv. som jeg spiller.

Jeg har læst og acceptere jeres betingelser og værdier og er 100% indforstået med dem.

Eftersom spillet er udkommet vil jeg tilføje mit ingame name i profilen.
    ingame name er: Anvil
    Last edited by PriestDK; 28-12-2011 at 7:19.

God ansøgning, Torsten.

Held og lykke.

SD Medlem Forum Adept

Tak skal du have.
    Det er altid rart at vide man har gjort et fornuftigt stykke arbejde.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Super ansøgning. Du har en god erfarring fra andre MMOer og lyder umiddelbart til at have en sund kombination af casual og hardcore.

Pt er der ikke så meget at gøre før vi kommer tættere på release. Hyg dig på forum, lær folk at kende osv.

Vi holder noget VT meet'n'greet engang imellem som du kan overveje. Ellers er nogle ansøgere startet i Rift hvor vi også pt spiller.

Velkommen på forum

SD Medlem Forum Adept

Nej desværre kender vi ikke en release date men jeg har dog en ide om at den kommer på E3 i år om et par uger.(eller jeg håber)

ja jeg nyder allerede at gennemgå jeres Forum, så det vil selvfølgelig fortsætte. Plus jeg vil tage del i de diskutioner jeg kan se jeg har noget at tilføje til.

Jeg kigger nok forbi på Ventrilo engang i den kommende weekend, er der bestemte dato tidspunkter etc. I gerne vil have besøg af eventuelle nye ellers skal man bare dukke op.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Priest

Fin ansøgning! Du kommer jo hele vejen omkring det vi interesserer os for.

VT snak er når vi to koordinerer det, eller når vi laver en fælles chat session. Du kan også bare hænge lidt
    med i åbne rum, og hilse på der.

Mht. din anden SWTOR guild inde på GuildHQ... Der tror jeg det er bedst hvis du så hopper fra nu hvor du er ansøger hos os.
    Vi inviterer nemlig ansøgere med på vores guildHQ liste, også selvom i ikke er accepteret endnu. Så pm mig dit navn derinde når du har signet op.

Velkommen til og gl med ansøgningen!

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept

Takker :-)

Du har modtaget et PM

Quote Originally Posted by PriestDK View Post
    Takker :-)

Du har modtaget et PM
    Tak. Det kræver så også lige at du går ind selv og signer op hos os ;o)
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Medlem Forum Adept

Ja kom jeg lige selv til at tænke på så det har jeg selvfølgelig gjort også.

Forum Recruit julian's Avatar

nice ansøgning Torsten aka priestDK ;p held og lykke!!
    Julian - Ansøger til Star Wars The Old Republic
    SWTOR bruger: http://www.swtor.com/community/member.php?u=30544
    ::\`--._,'.::.`._.--'/::
    :::::. ` __::__ ' .::::::
    ::::::-:. `'..`' .:-::::::::
    ::::::::\ `--' /::::::::::
    "At Julians Ansøgning Reply to the thread, all of you will!"

Hej Priest
    Vi har gjort midtvejsstatus med ansøgningerne i TOR. Du har en fin ansøgning, god aktivitet og en hygge fyr på VT så masser af gode ting
    Fortsæt stilen!

SD Medlem Forum Adept

Skal gøre mit bedste :-)

Hej @PriestDK
    God aktivitet, God ansøgning, flink fyr på VT
    Alt i alt en god ansøgning

Fortsæt det gode arbejde.

Kære Priest

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step,
    som er SWTOR TRIAL i SD.

Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) der er bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Gz med trial PriestDK.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

SD Medlem Forum Adept

Hold da op en dejlig besked og opdage her fra morgenstunden af, jeg bukker og takker mange gange, og ønsker de andre der er i trial held og lykke mange gange.

Forum Learner Yeshan's Avatar

Tillykke med trial
    Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side kid.

Trial member i SD SWTOR
    jayteepee på swtor.com

Forum Learner Snehvide's Avatar

Tillykke som trail. Spændende læsning og en go ansøgning, men gz.

SD Medlem Forum Adept

Som ønsket af Ledelsen har jeg opdateret min Profil/signature og min ansøgning med mit SWTOR.COM navn.
    Og hermed beskeden der om som også var ønsket at ledelsen.

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Giver lige et herfra til Priest. Har spillet med ham og han er da ok...sådan da
    Death Star...I like the sound of that!

Priest får også thumbs up herfra. Har spillet en del med ham de to første dage her.

Fino fyr når han holder sig fra general chat

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    Priest får også thumbs up herfra. Har spillet en del med ham de to første dage her.

Fino fyr når han holder sig fra general chat
    Lol den SKULLE bare nævnes igen

SD Medlem Forum Adept

Takker

jaja den må jeg så æde jo

Du er en super hyggelig fætter, som jeg gerne ser som medlem i SD!

w

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

thumbs up herfra!

- soul