Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: Loosefaith søger ind som casuel (til at starte med)

Forum Nestling

Default Loosefaith søger ind som casuel (til at starte med)

Hej Semper Danica

fik lyst til at lave en ansøgning til jer da jeg syntes det var på tide at komme i en guild så man kan få lidt mere ud af spillet og nyde alle dets facetter.

Lidt om mig selv

jeg hedder johnny knudsen er 33 år gammel og bor i silkeborg sammen med min forloved, 2 hunde og hver anden weekend min 4 årig datter.

Arbejde

jeg er pt en arbejdsløs automekaniker og har desværre været det i snart 2 år.

Fritid

i min fritid laver jeg ikke så meget andet end spille en masse computer når der lige er tid til det, eller se en masse film sammen med den bedre halvdel.
    så er der så også lige at når jeg har min datter hver anden weekend i de ulige uger og som relg fra torsdag til søndag så er jeg meget sjælden online overhovedet da jeg bruger den smule tid jeg har min datter sammen med hende.

Min Char

Ingame hedder jeg loosefaith og er en warrior dps ting, men er desværre kun lvl 21 pt, men arbejder mig da ligeså stille opad, mens jeg tager mig tid til at nyde spillet.

tidliger erfarring i mmo landet

mine mmo dage startet tilbage i 1997 min et godt gammel dialup modem og en god gang ultima online, ellers har jeg vist mere eller mindre prøvet de fleste mmo spil der er udkommet 14 år snart, nogle har jeg brugt mere tid på en andre og nogle er jeg starte på igen og igen og igen (WoW).

jeg har i wow raidet stort set alt på nær cata raids da jeg stoppet med wow sidste år før det kom, kom dog til i år at starte op helt forfra i wow da jeg kedet mig lidt med de spil der var ude og bare ledte efter noget tidsfordriv.

nogle af de gammle guilds jeg har været med i, i wow er dominance, dusk ronin, the fellowship og på et tidspunkt har jeg også været i semper danica, kan dog desværre ikke huske med hvilken char da jeg jo har haft en god del gennem tiden, men det har nok været en af de her, loosefaith, footloos eller charlemagne.
    der har været et par flere guilds men kan ikke huske navne på dem lige nu.

Hvorfor søger jeg ind i SD?

jeg søger efter en god guild som står ved det de mener og det syntes jeg SD gør og altid har gjort i den tid jeg har kendt til jer.
    Håber I vil se mig som et kommende medlem af Semper Danica.
    Glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

johnny knudsen AkA loosefaith

p.s. har læst og accptere:

http://www.semperdanica.dk/showthrea...optagelse-i-SD
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...ores-5-værdier
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...b-og-loyalitet

Velkommen til forum og held og lykke med ansøgningen.

Forum Nestling

mange tak skal de have

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

Velkommen til.

Fin ansøgning.

Yngre end mig og har spillet MMO's i længere tid, jeg er imponeret

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

Forum Nestling

har til tider haft lidt for meget fritid mellem hænderne så kunne ligeså godt spille som så meget andet

Forum Senior Executie's Avatar

Hej Johnny

Velkommen til vores forum

Held og lykke med din ansøgning.

Vi har en Ingame channel som hedder Semperdanica

Så lav en /join Semperdanica når du er i spillet så du kan få grp med en masse af os(ved ikke hvor mange der er lvl 21 stadig, men der er sikkert nogle som har alts).

Forum Nestling

er der skam allerede har snakket lidt med bugge idag, mens jeg lvl'ed lidt rundt

Forum Convert

Hejsa Loose :-) Held og lykke med din fine ansøgning. Håber alt går vel og at vi kommer til at game lidt sammen ^^

Forum Nestling

tak skal de have, ja vi må lige se om vi kan få lidt dungeon crawling igang er dog kun næsten lvl 24 nu så er lidt bagefter endnu, men arbejder mig da opad.

Forum Nestling

lidt opdate min mic er lige lidt kaput pt så kan ikke rigtig komme på VT, men er ved at få det fixet så jeg kan komme forbi og sludre lidt.

Forum Recruit Arozan's Avatar

hej loose tak for nogle cool runs igår det var cool, få nogle lvl på dig så kan vi lave nogle flere up fra mig.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Forum Nestling

selv tak da, var sku et par fede runs vi fik der og min dungeon mødom røg samtidig og lidt nyt gear blev det da også til, men ja skal lige have hevet min lvl op ad så jeg kan være lidt mere med til dmg

og selvfølgelig tak til de 2 andre Sd'er der var med.

og er altid klar på noget mere når jeg er online og tiden lige er til det (når damen ikke skal i seng og ikke vil have larm).
    Last edited by Loosefaith; 09-05-2011 at 13:38.

Forum Nestling

skal hente min datter imorgen, så jeg kommer nok ikke det vilde online før jeg har kørt hende hjem igen her på søndag, men vis tiden er til det så kan det være jeg lige kommer online en time eller to en af dagene inden søndag aften.

Officer Forum Warden

Det er bare helt iorden. Tak for updaten =)

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Nu blev jeg jo nysgerrig. Du siger du har været i "The Fellowship" som jo var Alliance på Ravencrest. Hvad var dit karakter navn dengang - da jeg selv er tidligere fra The Fellowship under Kahless og Faulty's regime.

Forum Nestling

jeg hed charlemagne og var en elementel shaman, da jeg var med i the fellowship, blev bare rigtig træt af spillet da vi havde klaret ca halvdelen af lich king raided, også fik jeg nok af sneijder og faultys måde at være på over for andre spiller så jeg lavet et guild quit og stoppet med at spille og foræret min acc væk.

Officer Forum Warden

Hey Johnny,

Nu har vi vist trukket den længe nok med dig. Du kontakter bare en offcier ingame for at få inv til trial.

/Gadrielz

Forum Nestling

jeg siger rigtig mange tak og skal nok lige komme ingame asap, eller når min datter er kommet i seng engang her i aften.

Forum Nestling

beklager den manglende update de sidste par dage, mend er har lige været en masse ting der skulle ordnes også har jeg ikke lige kunne få lavet nogle dungeon runs med andre SD'er endnu.

men arbejder på sagen så der kan lægges lidt dungeon runs ind i min ansøgning.

Forum Nestling

ok så er den første af 2 konfirmationer overstået idag også skal der lige hviles lidt før næste på søndag.

puha det sku hårdt

Forum Acolyte Lichidaus's Avatar

HE he... det lyder også hårdt.
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"
    Battlefield Bad Company 2: [SD] Canopener
    Rift: Canopener, Warrior - Reaver, Warlord, Paladin

Forum Nestling

det er det også tons vis af mennesker og masser af fed mad og kage hele tiden, det giver sku dårlig kondi

Forum Nestling

tak for de sjove expert rift runs igår, så fik jeg da også set lidt til hvordan de var og såen.

og tak til selina, bugge, arozan ahhhhhhh crap kan ikke huske hvem den sidste var som var med til RD run, men tak for hjælpen hehe

Officer Forum Warden

Hvor mange gange var det lige du døde? =P

Forum Nestling

ohhh ha kan ikke huske tallet men mange gange hehe, tror vist jeg lige skal have læst det med smået under mine spells og ting så jeg lige kan gøre lidt mere end bare at dø hele tiden