Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: [05-05-2011] Sinsire (deathknight)

Forum Greenhorn gbmoeller's Avatar

Default [05-05-2011] Sinsire (deathknight)

Pænt goddag til jer alle sammen.

Jeg har læst og accepteret SD´s værdier og regler..som jeg fandt her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...es-5-v%E6rdier
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...optagelse-i-SD

Siden jeg bestemte mig for at søge optagelse i Semper Danica har jeg startet en DeathKnight på terran mill som jeg nu er igang med at level op. den er pt lvl 70.
    Jeg har spillet WoW før der var noget der hed baron runs i Stratholme, har haft de fleste classes på max level og kendskab både fra alliance og horde siden, har været i casual & progress guilds, haft perioder hvor jeg hadede spillet på grund af det sprog der præger wow chat I højere grad end noget andet mmo jeg nogen sinde har prøvet, og tider hvor jublen ingen ende ville tage når man som en del af en gruppe lærer at spille sammen og opnår noget stort. jeg ved ikke om jeg kan tilføje yderligere viden til guilden om wow for det lader til at en del af jer har oplevet det samme eller mere måske, men jeg er altid frisk på at hjælpe til hvis jeg kan og hvis der er behov.

Jeg har tidligere rodet med SWG, Warhammer Online og Aion

nok om pixel-mig

Jeg hedder Brian Møller jeg er 35 år gammel, er gift og har en søn der lige er blevet teenager. vi spiller lidt "oval" bold sammen i ny og næ, og han har vist arvet sin fars interesse for mmo lader det til. jeg sidder til dagligt som fast vagt i lufthavnen, og får ikke meget motion i mit job, så jeg forsøger at kompensere i fritiden med gåture og lettere træning, jeg siger lettere for der ska jo være plads til andet end ruccola og BMI i fritiden ikke ? nå ja, og så er jeg for tiden i gang med at tage MC kørekort, det glæder jeg mig meget til, og der er jo en del at lære på det område også. Jeg vil ikke smide mere personlig info i et åbent forum men spørg endelig hvis der er noget i gerne vil have svar på.

mvh
    Brian

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Pænt goddag Brian og velkommen til forums

Vi forventer at du kan skrabe 10 anbefalinger sammen på en måneds tid, så nu er det bare med at give den go gas med os alle sammen. Husk at bruge alle kommunikationsvejene ind til os. Dvs: /semperdanica ingame, forum her (også PBs) og ventrilo.

Du er også mere end velkommen til at skrive dig op til forskellige raids og lære os at kende den vej igennem. Du finder raidplanneren her

Det er vores erfaring at det er nemmest for SDere at finde frem til og kommentere på en ansøgning hvis forumnavnet matcher navnet på den toon de spiller med. Så er det okay med dig at jeg beder en admin om at ændre dit?

Hej Breael, ja skift bare navnet, men ska lige nævnes at Sinsire som jeg spiller på nu, nok ikke vil være min "main" hvis jeg bliver antaget på prøve...jeg har en mage som jeg spillede til 85 for nylig som jeg gerne vil spille igen, hvor Sinsire blev skabt udelukkende for at lære SD folket at kende inden jeg kaster penge i "Server change"

Yeps, jeg havde nok på fornemmeren at det var noget i den stil. Hvis du ikke har lyst til at hedde Sinsire på forum resten af dine SD-dage, så er det nok bedst at lade gbmoeller stå.

Jeg vil lige benytte muligheden til at tilbyde min assistance som booster/hjælper eller bare ledsager til jeres alts i dungeons eller quests, siden jeg ikke har en lvl 85 på terran mill bliver det lidt svært ellers at komme til at møde folk og den anden vej rundt, og tak til Gobbolobos for den ide , hvis jeg ikke hører noget så ska jeg nok selv holde øje med hvilken lvl i er logget ind med og byde til en gang imellem, ingen ska mangle noget så længe jeg er på understøttelse ^^ (joke)

Bare skriv til: Sinsire (lvl 70)
    Last edited by gbmoeller; 06-05-2011 at 18:26.

Forum Convert

Hey Brian.

Snakkede med dig ingame for noget tid siden da du spurgte ind til SD.
    Jeg og @Palihz løber ofte nogle oldschoole raids for at farme noget rep, og der plejer at være en go støtte om det.
    Såfremt du har lyst og er online næste gang er det en go mulighed for ellers at snakke med folk på VT og sidde og hygge sig lidt...

Og det plejer at være meget morsomt

- Chromez

Edit: Nu hvor jeg kan se du arbejder som vagt i lufthavnen skal jeg nok lave ballade der over på onsdag, og så ellers side i løb
    Så kommer motionen lidt op
    Last edited by Chromez; 06-05-2011 at 20:00.

Jeps, jeg kan godt huske dig good chat.
    Quote Originally Posted by Chromez View Post
    Edit: Nu hvor jeg kan se du arbejder som vagt i lufthavnen skal jeg nok lave ballade der over på onsdag, og så ellers side i løb
    Så kommer motionen lidt op
    slet ikke, for vi har folk til det grove :cool:

raids siger du...tjoo det kunne da være hyggeligt

lille update, sinsire blev lvl 73 i går...

Hej Brian, ville lige smide en post, fro at undskylde at jeg var lidt kort for hovedet. Det er rigtig godt at du bare kontaktede mig på VT, bliv ved med det.

Og så skal du endelig spørge om hjælp, hvis du har brug for det.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Quote Originally Posted by Varoksenrok View Post
    Hej Brian, ville lige smide en post, fro at undskylde at jeg var lidt kort for hovedet. Det er rigtig godt at du bare kontaktede mig på VT, bliv ved med det.
    no problem, det var tidligt på morgenen og hverdag såå jeg tilskrev det morgenstress

update.. nu lvl 82...der er lys for enden af tunnelen og jeg glæder mig til snart at spille med jer

vh
    Sinsire the deathly deathknight with moss on top

jeg er her stadig, og nu hvor jeg endelig er nået til 85 og snart er geared til HC kan det være at jeg kan møde jer, indrømmet at det nok ikke var super taktisk smart at smide en app inden jeg blev 85, men siden det ikke er raider status jeg går efter regnede jeg ikke med det betyder noget særligt.

vh
    Sinsire

Jeps, vi kommer nok ikke udenom at det er en del lettere at samle folk at spille med når man har ramt maxlvl Men Gz med de 85, så er det tid til at spamme /semperdanica

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Jeps, vi kommer nok ikke udenom at det er en del lettere at samle folk at spille med når man har ramt maxlvl Men Gz med de 85, så er det tid til at spamme /semperdanica
    Helt sikkert, jeg har 4 nattevagter i rap, såå jeg ska nok få noget tid til at gå med lidt venlig spamming

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Hey du Sins.. Håber du kunne lide mine tasker Min druide er også i færd med at skrabe gear sammen, så hvis det er kunne vi jo prøve at lave et par hcs sammen i morgen?

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Jo tak Magicha de var rigtig fine de bags der, tak for det jeg ska nok bestilles flere når jeg får skrabet noget mere guld sammen, jeg blev lige ruineret på nogle epics i aftes. det er dyrt at blive max level.

jeg er helt sikkert frisk på hc´s når jeg lige har fået låst op for dem altså

Var i BH med Sinsire og Wizag. Var lidt presset irl så havde ikke overskud til at lægge mærke til jer. Men tak for turen, vi ramler nok sammen igen en anden gang

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg havde fornøjelsen at have Sinsire med i BH sammen med mange andre SD'er. Trods du ikke sagde noget på VT var du meget oplagt på at få bossen ned efter et par trys :-) Tålmodighed belønnes med en tommelfinger op

Så fik taget en BH sammen og det gik fint trods lidt wipes. lad os lave en HC eller to sammen også.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

jeg siger pænt tak til SD for invite til raid i aften, det var sjovt at være med, og for mit vedkommende første cataclysm boss overhoved

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Var i BH i aftes også med alle de andre, var ikke selv på VT da jeg slackede lidt, men vi fik da pryglet bossen til sidst.
    Tar lige nogle HC's for at danne mig et bedre billede af ham
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Nå. Vi har lavet et par HC's sammen, og da vist også en enkelt almindelig dungeon eller to, og så fik vi dig jo lige hevet med i BH forleden. Det var også kun anden gang for mit vedkoemmende, så tror ikke du er sååå langt bagud som du måske tror. Jeg har været level 85 i evigheder efterhånden, men jeg kæmper stadig med mit Itemlevel. Suk. Nå

Vi har vist ikke talt sammen (noget med at du sidder og slacker den på jobbet og spiller WoW ) men det er ok. Du virker meget hyggelig og jeg skal helt sikkert gerne lave flere 22 slots til dig (kan stadig stige på dem )

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

tak Magicha, du siger bare til hvis du vil farme nogle hcs ^^ ellers ska jeg nok gøre mit bedste for at overtale dig alligevel. mangler stadig 6 points for at kunne starte på "troll" hc´s ^^ (køber mats til bags imorgen eller noget..kan du lave herb bags btw ?)

vh
    Brian

Har hygget det meste af formiddagen på vt med Brian, og vi nåede også lige en enkelt dungeon. Du virker til at være en hyggelig, velovervejet fyr og jeg er sikker på at du nok skal passe godt ind i SD. fra mig af og held og lykke med MC kørekortet

tak du, jeg glæder mig meget til at komme ud at rulle på sådan en sjover her Suzuki GSX600F.jpg

det er ikke ligefrem en flyder vel