Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 122

Thread: Nyt om WoW EU FB

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Default Nyt om WoW EU FB

The Final Beta Test, which is currently scheduled for the end of December / beginning of January, will begin simultaneously in English, French and German. The start of the Final Beta Test will be the next time new testers will be welcomed to join the game.
    http://en.wow-europe.com/

Nederen at vi har skal vente så længe på at FB starter...
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Apprentice bekay's Avatar

Bah, du slog med med et lille minut. :wink:

Forum Initiate

I det mindste ved jeg at det er værd at vente på takket være US open beta.

Forum Initiate

vil igang nu!
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

så blev det alligevel ikke d. 16. eller 17. som nogle havde snakket om. øv.
    Purring since 1999!

Kith - Undead Mage lvl 60 - Main <click it!>
    Khit - Troll Hunter lvl 60 - Alt

Forum Initiate

Tror i FB kommer til at starte hurtigere hvis jeg begynder at knurre og bide dem i benet? Der er godt nok lidt langt til Frankrig... men man kan godt mærke at utålmodigheden begynder at brede sig.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

NOOOOOO :!:

Nu er det sku ikke til at holde ud længere, har ventet i 14 dage, og ser ud til at jeg godt kan læne mig tilbage og vente 14 dage endnu!!!

Guest

EEEJJ jeg er bare så harm på vejne af dem der har betalt for key til final beta!!!! de har bare fået serveret en tallerken med **** af blizz....og så har de oven i købet betalt for det!!!!! damn jeg er bister lige nu!!!

de har fået det de ville ud af final beta..... at euro folk (for det meste) spiller på euro servere,så nu er det bare for blizzard at trække i land så deres regning for FB ikke bliver for stor. Hvilket vil sige at vi for minimum spille tid i FB..

JA det er fuldstændig korrekt tolket at jeg er lidet tilfreds!!!

that's it. im moving to France!
    Purring since 1999!

Forum Apprentice bekay's Avatar

Quote Originally Posted by Mamdin
    EEEJJ jeg er bare så harm på vejne af dem der har betalt for key til final beta!!!! de har bare fået serveret en tallerken med **** af blizz....og så har de oven i købet betalt for det!!!!! damn jeg er bister lige nu!!!

de har fået det de ville ud af final beta..... at euro folk (for det meste) spiller på euro servere,så nu er det bare for blizzard at trække i land så deres regning for FB ikke bliver for stor. Hvilket vil sige at vi for minimum spille tid i FB..

JA det er fuldstændig korrekt tolket at jeg er lidet tilfreds!!!
    Du ramte vist også rigtigt med min holdning lige nu.

Må desværre sige, at jeg ikke forventer FB før januar.
    Hvis man tager Blizzard-hatten på et øjeblik, så ville det nok være galskab, at lukke serverene op for 300k+ nye mennesker hen over julen.

Guest

Som jeg skrev i denne tråd:
    http://forum.semperdanica.dk/viewtop...?p=64674#64674
    --------------------

Det er kræft æde mig DÅRLIG stil det der...

Patch eller ej - nu får de satme lodset sig færdige... Det er da nok det værste lorteteam længe - KÆMPE brøler at placere WoW serverne i Frankrig Blizzard! KÆMPE!

Og hvad fanden sker der for dem med den nye wave af Closed Beta Key efter Final Beta Keys kunne købes? Er de snot dumme? Characters bliver jo alligevel fyrret af helvedes til når FB starter (hvis det da sker i dette år 100).

Jeg har ikke en skid til overs for de fucking vinfarmere... Hvis der er de MINDSTE lag i FB eller der dukker en major bug op, så går jeg helt amok! Når de skider os i munden nu skal de ikke gøre det i FB!
    Sigter det franske Blizzard Team mod at køre efter "Anti-Blizzard-principper"?!?!?

Sorry, jeg er tosset! Stopper svineren nu, men tror der er MANGE der har det på samme måde!

Quote Originally Posted by Mamdin
    EEEJJ jeg er bare så harm på ...
    Som du nok kan se er jeg enig...

• 1. "Kom - dem der rent faktisk vil betale for vores spil, dem skider vi på, det er da (fransk) logik!"
      2. "Jamen bliver de så ikke tossede?"
      1. "Jo, sikkert, men vi gør bare som vi har gjort indtil nu: Lader være med at informere om en skid på vores fora og svarer heller ikke på noget som helst."
      2. "Ihhh, du er så smart Gaston!"
    GRRRR!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Guest

Personligt skylder jeg udelukkende skylden for denne forsinkelse på tyskere og franskmænd. Hvorfor kan de ikke bare lære at tale engelsk?

Ellers tror jeg, der sidder et par Blizzard-ledere og gnider sig i hænderne:

"Første hyper vi dem op ved at sende pre-order kits alt for tidligt på banen. Så venter vi et par uger, og sender det "officielt" ud. Derefter skriver vi, at FB starter i december, så de tror det sker omkring d. 3. Dernæst starter vi lige endnu en CB-fase, så de ikke tror, FB starter før engang i midten af december.
    Hvorefter vi sender endnu en omgang Pre-order kits ud, så vi kan trække den endnu længere, bl.a. ved at lade det rygtes, at FB ikke starter, før alle pre-order kits er udsolgt. Og så håber vi at kunderne indser, at dette bevirker, at vi først starter FB engang i januar, som har været planen hele tiden. Vi kan jo ikke have, at hypen går ned, eftersom der er over en måned mellem US retail og EU FB, der jo bl.a. køres, for at afholde folk fra EU fra at spille US. *Gnæk gnæg*...
    Hov ja, vi må hellere huske at skrive "We're sorry for the inconvenience and thank you for your understanding in this matter."

Guest

Quote Originally Posted by Newoz
    Personligt skylder jeg udelukkende skylden for denne forsinkelse på tyskere og franskmænd. Hvorfor kan de ikke bare lære at tale engelsk?

Ellers tror jeg, der sidder et par Blizzard-ledere og gnider sig i hænderne:

"Første hyper vi dem op ved at sende pre-order kits alt for tidligt på banen. Så venter vi et par uger, og sender det "officielt" ud. Derefter skriver vi, at FB starter i december, så de tror det sker omkring d. 3. Dernæst starter vi lige endnu en CB-fase, så de ikke tror, FB starter før engang i midten af december. (...)
    LIGE i øjet!!! LOL :-D
    Din sketch var bedre end min... :-D

Forum Initiate

Det her lugter af EU DAOC der bliver styret af GOA... som er et fransk firma. Deres lange udsigter til patches var en af grundene til at jeg stoppede. Fortryder at jeg ikke bare købte US WOW, for jeg har sgu nok venner og familie i USA til at hjælpe mig... men nej... man har jo tiltro til Blizzard

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Pæn nedtur.... :x

Men hva faen'....end of december er om en uge ca. og nu har vi sgu ventet så længe, så et par uger fra eller til er ikke det vilde i mine øjne. Det er ihvertfald ikke noget der burde undre nogen.

Guest

Quote Originally Posted by Brix
    Pæn nedtur.... :x

Men hva faen'....end of december er om en uge ca. og nu har vi sgu ventet så længe, så et par uger fra eller til er ikke det vilde i mine øjne. Det er ihvertfald ikke noget der burde undre nogen.
    Når Blizzard skriver "end of December / beginning of January" betyder det i slutningen af februar... Vi skal faktisk være heldige hvis spillet overhovedet udkommer i 2005! :wink: :cry: :evil:

Guest

For satan nu må de forhelvede til at tage sig sammen og sætte lortet i gear!

Communitiet beder til nyt info om den fucking FB konstant og vi får INTET at vide, de ignorerer os uden lige! Og så endelig når der kommer noget info ud af de infame franske narhoveder, så er det bare værere nyheder end dem vi fik for en måned siden! VÆRE OG VÆRE!

Om så jeg skal låne mine forældres bil og køre hele vejen der ned for at få losset noget gang i de lorte franskmænd!

Det skal starte NUUUUU!!

Først i starten af december, så i midten, så lidt længere henne i midten, så i slutningen og nu i starten af januar.

Hov vent..

Hvordan ved vi at de ikke "scammer" os (som de gud hjælpe mig har gjordt hele tiden) med at sige i starten af januar? Det skulle ikke undre mig at WoW release vil blive aflyst i EU når vi kommer til stykket og at vi finder ud af at det hele bare var et stort nr.

Og hvorfor helvede skal de lige teste de FRANSKE og tyske servere, før at de releaser FB? Alle andre bliver straffet pågrund af de hunde!

Haha sjovt bliz... DØØ!!

Guest

IMO tror jeg at blizzard prøver bare at spare lidt penge på FB'en, da den har haft sin effekt.
    Det kræver nok nogle TB traffik dagligt at starte FB og holde den kørerne.
    Så nu gælder det bare for blizzard om at holde folk hen end til de kan lave en FB(OB) 14 dage før releasen.
    Forhåbenligt tager jeg fejl... og vi kommer til at game i begyndelsen af jaunar. Men det lygter lidt af sure løg.
    Jeg har aldrig haft nogle kærlighed til blizzard, men efter dette(WoW Pre-order) får jeg det heller ikke!.

Guest

ARRRRRRRRGHHHHHHHHHH!!!!!!!!

(smadrer hovedet ned i tastaturet)

eafliygroki4ØW¨ÅQ29UT8I3K1JM2 'ÅO BKJ K

Guest

Havde det spil ik været så godt havde jeg sku solgt mit CE og kastet mit preorder kit langt væk.

Men jaja da vi må bare vente endnu længere, og ligemeget hvormeget vi flamer bander og svovler kommer spillet jo ik hurtigere.

nej det nytter ik at blive sur, blizzard har bare et problem hvad dette angår !
    Tror / Håber at de får så mange grimme mails / Posts at de får fingeren ud og får startet FB :idea:

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

gad vide om de starter FB tidligere, hvis de bliver bombarderet med mails.. hmmm :roll:
    Purring since 1999!

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Ej det er jo oxo en joke...Har lige fået at vide fra min morfars kammerats søns kæreste som er fluffer girl hos Blizzards dev team, at der kommer en ny melding om en times tid:

ATTENTION ATTENTION!!!!!!!

Everything prior was just a joke, Final BETA will be available for download later this evening. Retail will start end of dec/ beginning of jan.

sincerely

Anders And
    WOW tech support

"Everything prior was just a joke, Final BETA will be available for download later this evening. Retail will start end of dec/ beginning of jan." << u think it's funny, don't u?
    Purring since 1999!

Guest

Det er ikke til at forstå.......

Hvis blizzard ikke tag sig sammen, vil folk ikke spille ders spil, blizzard downfall er blizzard slev.de har et for big af et ego

da en fra betafor ringer der over og sage (why cant EU players not play on US servers : så fik han at vide at, jammen det kan man da ikke og det kan ikke lade sig gøre) hvor stive er de, 14dage efter han hade ringet der over kom det at vi kan joine US server på en ander tid,

folk er ved at være pissed, mange mennsker har betalg for FB

hvordan kan det være at vi har det i butikkner den 26-11 (det er at pisse på os)

EB games siger at spillet vil udkomme den 21 jan, jeg siger BS
    jeg har spillet i så mange år nu og væget inde for mmo i så mage år

og kender blizz så ud kommer spillet om ca 3-4 månder og ikke før

mange folk er hoppet over i EQ2 fra ander mmo´s og er i gang med at lvl
    og nå de kommer til lvl 40 hvem fanden gider så at lave en ny char? i et ny spil de har ventet på i 3 månder

SOE ved dette og smiler hele vejen til banken :P