Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 122

Thread: Nyt om WoW EU FB

Forum Disciple wh00's Avatar

*wh00 slaps Brix around a bit with a large trout*

Guest

Og Brix, siden hvornår har Donald Duck skiftet navn til "Anders And" på engelsk? :wink: :-D
    "Anders Og" lyder rimelig underligt!

Guest

Quote Originally Posted by Brix
    ATTENTION ATTENTION!!!!!!!

Everything prior was just a joke, Final BETA will be available for download later this evening. Retail will start end of dec/ beginning of jan.

sincerely

Anders And
    WOW tech support
    Hvis bare...

Overraskende nok kan jeg ikke hidse mig op over det...måske fordi jeg er mega træt eller måske fordi jeg er i beta....måske en kombination eller måske fordi jeg ikke rigtig har forventet nogen speciel dato. Jeg er bare glad for at spillet snart kommer....early 2005 :P ....så vi kan komme igang.
    Og igen....det beta kit der.....det er jo altså bare noget man har fået med når man laver en pre-order på spillet......der er jo ingen fra Blizzard der har lovet guld og grønne skove til folk med en preorder/betakit........det er bare blevet hypet helt vildt og folk har skruet forventningerne op til at NU NU NU skal vi snart i beta....og så bliver man skuffet

Jeg kan måske være enig nok i mange af meningerne i denne tråd, men prøver også at sige til mig selv, at så er det altså heller ikke værre :wink:

Guest

Tror det er fordi du er i cb at du er ligeglad crash

Forum Convert

Quote Originally Posted by Blizzard
    We are pleased to announce that current Closed Beta testers will be transferred automatically to the Final Beta Test and there will be no deletion of characters between the Closed and Final Beta Test.
    Hvis characters kan flyttes til en af de nye servere der bliver lavet, så starter jeg nok med min warrior i stedet. Underlig beslutning fra blizzard IMO.

Quote Originally Posted by Pehrson
    Tror det er fordi du er i cb at du er ligeglad crash
    Det kan godt være du har ret :P ...men selvom spillet skulle komme imorgen har jeg dårligt tid til at spille

Guest

Mmm, et hadebrev er godt i nødens stund! :twisted:

• Dear European Blizzard Team

What is going on in your heads - seriously? Don?t you see what you?re doing to Blizzard (the REAL Blizzard)? Very clever pissing off people who have paid for your game (Pre-order Kit), rather smart! 10.000 points for that one!
      Just because of retarded Frenchmen and German morons?
      Many people all over the world love Blizzard (in America), but you?re just screwing up all the time and act like you?re as stupid as a kindergarten teacher? So ? everyone in Europe hates you!
      And for crying out loud ? my grammar is better than for most of your colleagues. What in the name of God makes you hire that brain-dead people?

European Blizzard Team is like the black sheep in a family ? should never have been born and now everyone wishes you were gone!

Take my advice: Begin Final Beta in December ? otherwise you have a horde of people against you!

I?m sorry about my rough tone in this mail, but I speak on the behalf of all none-German or French speaking people in Europe!

TTYL

Guest

Dear European Blizzard Team

What is going on in your heads - seriously? Don?t you see what you?re doing to Blizzard (the REAL Blizzard)? Very clever pissing off people who have paid for your game (Pre-order Kit), rather smart! 10.000 points for that one!
    Many people all over the world love Blizzard (in America), but you?re just screwing up all the time and act like you?re as stupid as a kindergarten teacher? So ? everyone in Europe hates you!
    And for crying out loud ? my grammar is better than for most of your colleagues. What in the name of God makes you hire that brain-dead people?

European Blizzard Team is like the black sheep in a family ? should never have been born and now everyone wishes you were gone!

Take my advice: Begin Final Beta in December ? otherwise you have a horde of people against you!

I?m sorry about my rough tone in this mail, but I speak on the behalf of all none-German or French speaking people in Europe!

Godt brev, men folk med et stor ego som (blizzard) fatter det frøst det ikke gå godt for dem lige som Shadowbane i olddays

Sikke en gang mundlort :roll:

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

We are pleased to announce that current Closed Beta testers will be transferred automatically to the Final Beta Test and there will be no deletion of characters between the Closed and Final Beta Test.
    Oki, det vil sige at os der har forudbestilt WoW og fået betakit egentligt er blevet taget godt og grundigt i røven? Vi kunne have sparet vores penge til næste måned(eller 3), ladet være med at bestille betakit og bare joinet CB, vi ville alligevel have været med i FB...

The purchasers of the limited number of pre-order boxes sold through the official Blizzard pre-order campaign will also have access to the Final Beta Test and will be amongst the next phase of new testers to enter the game.
    Denne her virkede fornuftig nok(lige bortset fra den "ALSO")...
    "Dum-di-dumi..."
    Indtil man så læser videre....

In addition more players will be included during the Final Beta Test as more servers are added in preparation for the game launch in early 2005. Details on how to activate these accounts will be given on our website and we will inform you as soon as there is more information concerning the start date of the Final Beta Test.
    Her sidder de faktisk og siger "YOU SUCKERS, We pownd U!!!" til os med pre-order kits... De spillere i CB og den næste wave af spillere skal ikke betale en skid! 'I har spildt jeres penge og tid på "vores" hype-stunt'.... De griner allerede på vej til banken, FØR spillet overhovedet er udkommet (til EU self.)

Når vi så endelig om et par måneder kommer til at spille FB, bliver det kun i 1 uge eller 1½... Og så bliver vores chars wiped... Sammen med vores asses...

Jeg er træt og jeg er sur, mere nu end før jeg læste dette...

Og der var en der sagde "en uge eller 2 til gør jo ikke så meget" Nej, normalt ikke, men nu er det blevet 2-4 gange "en uge eller 2" Så nu begynder det altså at gnave en del i en, når man nu har ventet i over 3 år på dette spil og bliver tilsidesat af resten af verden... Det der især irriterer mig, er at vi der rent faktisk har lært engelsk og ikke skal synkronisere(læs "yderligere tilføje skade til de allerede dårlige almene sprogkundskaber!) vores tv-programmer for at fatte noget. At det absolut skal gå ud over os...

Må heller tage mig en lur nu, hvis jeg overhovedet kan pga. mit dårlige humør...
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Convert

Quote Originally Posted by Daikoi C.
    Det der især irriterer mig, er at vi der rent faktisk har lært engelsk og ikke skal synkronisere(læs "yderligere tilføje skade til de allerede dårlige almene sprogkundskaber!) vores tv-programmer for at fatte noget. At det absolut skal gå ud over os...
    Hvis du her hentyder til, at de bruger tid på først at lave spillet på tysk og fransk, så tænk på, at det ville gå mere ud over os hvis de ikke gjorde det, og en masse tyske og franske guilds ikke gider vente og joiner de engelske servers i stedet. Se DET ville være et helvede.

Og så vidt jeg har forstået det, så får du pengene tilbage for preorder kits når du samler den endelige version op i butikkerne. Preorder kits skulle mere være ment som et depositum.'

Jeg vil vente med at brokke mig over Blizzard, for hvis de når at få final beta ud i december (fat chance :roll: ) så har de jo holdt hvad de lovede, med at den ville begynde i december.

Guest

Quote Originally Posted by crash
    Hvorfor? Bevis og klargør tak!

Guest

Quote Originally Posted by DwayneNightseer
    Mmm, et hadebrev er godt i nødens stund! :twisted:

• Dear European Blizzard Team

TTYL
    Fint brev :-D

Slet "Take my advice" og fyr noget ind om at de lovede det ville release i december og så ville det have været mit brev.

Stadig tror jeg de har deres hovede for langt oppe til at gidde læse det, især når sproget er så infant hehe.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by ZponX
    Hvis du her hentyder til, at de bruger tid på først at lave spillet på tysk og fransk, så tænk på, at det ville gå mere ud over os hvis de ikke gjorde det, og en masse tyske og franske guilds ikke gider vente og joiner de engelske servers i stedet. Se DET ville være et helvede.

Og så vidt jeg har forstået det, så får du pengene tilbage for preorder kits når du samler den endelige version op i butikkerne. Preorder kits skulle mere være ment som et depositum.'
    De tyskere og franskmænd ville jeg kunne leve med, så længe jeg kunne komme til at spille... Og desuden er hele spillet jo allerede betalt, vi fik hele beløbet for både retail(400etellerandet kr for CE) og betakit(22 kr) trukket, dengang vi fik betakittet... Jeg kunne have ventet(og sparet de ca. 500 kr m/ fragt) for den betakit betyder ikke noget mere, jeg skulle have koncentreret mig om at komme med i CB gratis i stedet for...
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Apprentice

Personligt tror jeg ikke et hadebrev hjælper andet end dig selv til at lukke noget aggression ud.

Jeg kunne satme godt tænke mig at spille Final Beta nu med SD og en masse andre, det ville da være nice. MEN

Dem der siger at vi er blevet taget i røven og vi har betalt dit og dat. Sådan som Blizzard har lavet aftalen med forhandlerne, betaler vi ikke ekstra for Pre-Order kit. (Hvis nogen alligevel har betalt ekstra må det være Betafon/SoftXchange/...) Blizzard er ikke forpligtiget til at starte betaen, så at skrive sådan et hadebrev synes jeg er for dumt.

Som en anden også skrev, Blizzard har et stort ego. Det rigtigt, de har gjort sig fortjent til det, men derfor behøver de ikke "hinte" så kraftigt hvornår Final Beta kommer.

Iogmed at WoW er på gaden i USA, vil jeg også mene det er falsk reklame at kunne skrive om Battlegrounds og PvP aspekter der ikke er implementeret, det rigtig dårlig stil.

Jeg tror bare vi skal fokusere på noget andet og så blive glædeligt overrasket når det endelig udkommer, istedet for at vente spændt hver evig eneste dag for dernæst at blive skuffet igen og igen.
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Quote Originally Posted by DwayneNightseer
    Quote Originally Posted by crash
    Hvorfor? Bevis og klargør tak!
    ok

Hvorfor skal Franskmænd og Tyskere svines til fordi tingene ikke lige går efter dit hoved? Kan ikke se at det har nogen som helst relevans hvad du synes om Franskmænd og Tyskere.

...should never have been born and now everyone wishes you were gone!
    Og det holder jo så heller ikke.....for så ville der jo heller ikke være noget WoW...og hvis der ikke blev noget WoW så ville folk da først begynde at whine

Trusler er jo altid godt 8)

but I speak on the behalf of all none-German or French speaking people in Europe!
    Jahaer....det gør du nemlig.... :roll: Eller jeg mener.....gu gør du da ej! Personligt er jeg f.eks. en af dem du ikke taler for

Og så kan du vel forhåbentligt også godt selv både se og høre at det ikke er hverken særlig sagligt eller konstruktivt det der kan du ikke? Men ok...du kalder det også selv et hade brev, så det er måske ikke meningen

Og til Daikoi

Oki, det vil sige at os der har forudbestilt WoW og fået betakit egentligt er blevet taget godt og grundigt i røven? Vi kunne have sparet vores penge til næste måned(eller 3), ladet være med at bestille betakit og bare joinet CB, vi ville alligevel have været med i FB...
    Nu er CB jo ikke noget man sådan bare joiner, så det er jeg ikke helt enig i - og betakit betyder stadig at du er SIKRET din kopi af spillet. Men hvordan koncentrerer man sig om at komme med i CB? Det skulle du jo bare have gjort fra starten af så :P

Her sidder de faktisk og siger "YOU SUCKERS, We pownd U!!!" til os med pre-order kits... De spillere i CB og den næste wave af spillere skal ikke betale en skid! 'I har spildt jeres penge og tid på "vores" hype-stunt'.... De griner allerede på vej til banken, FØR spillet overhovedet er udkommet (til EU self.)

Når vi så endelig om et par måneder kommer til at spille FB, bliver det kun i 1 uge eller 1½... Og så bliver vores chars wiped... Sammen med vores asses...
    Hvorfor har du spildt dine penge? Du har købt er PREORDER kit og har derved sikret dig en kopi til release....det er jo ligesom det primære formål med et preorder kit.....FB er jo bare en ekstra ting. Og selvom der bliver tilføjes flere spillere så er du stadig SIKRET en plads......hvis du ikke havde dit kit, var du ikke garanteret en daddel før release.
    Og mht. betaling af betakit, så fungerer det jo netop som depositum som der blev sagt.....softexchange har vist lavet det lidt anderledes fordi de er en netbutik, men det vælger man jo selv.

Kan udemærket godt forstå skuffelsen, men synes bare stemningen er ved at være lige lovlig negativ....gu er de længe om at få fingeren ud, men det hjælper jo ikke nogen steder at bliver tøsesur og svine Blizz til.....

Håber ikke jeg pisser nogen af...kan stadig godt lide jer allesammen

Guest

Ok Crash

Det kan godt være at FB er en "ekstra" ting. Men Blizzard fik det vidst til at lyde lidt for meget som en Bonus og noget som ville komme meget snart osv.

Guest

Crash, bare fordi du er i Closed Beta behøver du ikke lyde som Hr. Fornuftig... :wink: Lidt - vammelt faktisk...

Hvorfor alle tyskere og franskmænd skal svines? Kaldes "overdrivelse" og "generalisering" og er med til at fremhæve hovedbudskabet.

EU WoW Team i Sverige? Kan du sige god service og møg hurtige servere? Og en chance for at mere end halvdelen af de ansatte snakker engelsk. Desuden var det du skrev ikke et bevis, kun et nyt argument.

Til sidst kommer det "vamle"... Du kan side i Closed Beta, og hvis du ikke kan følge vores vrede, så er der altså noget galt. :shock:

Det sidste gider jeg næsten ikke svare på... Skulle jeg skrive: "Vil I ikke nok skynde jer? Så ville I gøre mig rigtig glad... tihi..."?

Forum Convert

Blizzard får en halv million hatemail idag sikkert, og de gider da ikke tage en eneste af dem seriøst.

Jeg kan godt forstå hvorfor folk er pissed og det kan Blizzard sikkert også, derfor kan de nok godt forstå hvorfor der kommer al den hatemail idag.

Men at Blizz skulle tage alt det whining seriøst, det tror jeg bestemt ikke. De lader det komme ind af det øre og ud af det andet og det ville enhver gøre i denne situation, inklusiv det amerikanske Blizzard team, som også fik slag pga det enorme lag i starten af US Retail.

Hvis folk er så utålmodige, så er det fuldt ud muligt at spille WoW US. Man skal bare "lade" som om man er fra Australien, for Blizzard tjekker ikke nogle kreditkort eller adresse informationer fra Australien.

Tro mig når jeg siger at I ABSOLUT IKKE vil have franskmænd og tyskere på de engelske servere. General Chat bliver noget lort, når bare 5 franskmænd begynder at have en samtale på fransk i general, det er ikke til hverken at svare på eller stille spørgsmål.

Og lige en ting folk skal tænke på: Tror I Blizzard forsinker det her for at pisse jer af?
    Nej gu fanden gør de ej, og at sige at Blizzard skulle overse franskmænd og tyskere (over halvdelen af deres kunder) for at vi skal kunne begynde først er jo bare dumt.

Folk ville jo også have brokket sig hvis Blizzard aldrig var kommet med nogle dato på final beta og når de endelig gør og bliver nødt til at forsinke det med noget tid (en ting som Blizzard i USA også har gjort mange gange, det må vi ikke glemme) så er det jo straks også galt. Det havde nok bare været bedst om Blizzard først havde meldt ud 3-4 dage før Final Beta startede, så havde alle været glade... eller havde vi?

Og fordi man er med i Closed Beta skal det absolut ikke betyde, at man ikke skal have lov at se "fornuftigt" og "afslappet" på det her.

Rant over, jeg gider ikke skrive mere om det her.

Forum Adept

@ DwayneNightseer
    Jeg tror Crash er en for rar person til at køre flamekrig med dig...

OT:

Det er egentlig interesant at spillere mener de har rettigheder når de egentlig intet har. PT har de ikke engang at abonement at sige op, som om blizzard nogen sinde vil bekymre sig om hatemails, blizzard er ligepræsist kendt for at køre deres 100% egen stil og egentlig være ret ligeglad med hvad folk mener...

Det her er bare en gentagelse af Diablo2 og Warcraft III releases, bare i en støre målestok og med voksne mmo spillere som mener de har alverdens rettigheder fordi de har tænkt sig at købe spillet...
    Og ligepræsist det faktum at alle køber spillet når det releaser alligevel gør de kan gøre det... Det er markedskræfterne der bestemmer, og forbrugernes magt ligger ligepræsist i de kan boycutte produktet, men det vil ingen af jer jo gøre. Og alt det flame mod FB, håber Blizzard ser igennem fingre med det, ellers kan man godt forestille sig at de næste gang bare dropper det tilbud der hedder FB, jeg tror ihvertfald der går lang tid før vi igen ser noget der ligner en betalingsbeta :P
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Guest

Quote Originally Posted by Newton
    @ DwayneNightseer
    Jeg tror Crash er en for rar person til at køre flamekrig med dig...
    Bare rolig, crash kan ta' det... Noget af det var jo oz bare gas...
    Har også snakket med ham på Messenger... crash er sq en dejlig knøs--- :wink: :P

Guest

well i den siste ende, så kan jeg ikke forstå hvorfor blizz er så nuubie at de ikke lave world release,

det er nogrt jeg ikke kan forstå, det kan godt være vi kan spille på en US server en gang i frem tiden,

meeen why not en worldrelease der tag jeg hattet af for SOE...

ders EQ2 release gik næste som det skulle

men ok de har osse 4 online spill og noge år på market,

blizz skal bare tænke sig om og høre hvad ders players tænker eller hvad der for gå rundt om dem og gamers,

der er mange som ikke gider at købe spillet pga

(1) worldrelease
    (2) US servers & EU servers ect
    (3) folk føler sig taget bag i
    (4) men ville kun lvl til lvl 20-25 i Eq2 men nu er ens char 45+ og man gider ikke jumpe game
    (5) exp pack i DAoc
    (6) folk kommer tilbage til main game af (vente tid)

bare ting som jeg ser det

Guest

De fleste er sure, dem der ikke er, er folk fra CB eller US FB/CB som har prøvet det...
    Vi kan intet gøre, bare surt at blive taget i røven.. Igen, igen.. Igen.. og igen? :cry:

OT:
    Seraph hvad sker der for din tekstopbygning?
    Fyr den af :S Dansk 1337 5p34k :?

Forum Initiate

Naaarj... vi er da ikke sure... er vi? :P