Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 122

Thread: Nyt om WoW EU FB

Forum Adept

Quote Originally Posted by Seraph
    well i den siste ende, så kan jeg ikke forstå hvorfor blizz er så nuubie at de ikke lave world release,

det er nogrt jeg ikke kan forstå, det kan godt være vi kan spille på en US server en gang i frem tiden,

meeen why not en worldrelease der tag jeg hattet af for SOE...

ders EQ2 release gik næste som det skulle

men ok de har osse 4 online spill og noge år på market,

blizz skal bare tænke sig om og høre hvad ders players tænker eller hvad der for gå rundt om dem og gamers,

der er mange som ikke gider at købe spillet pga

(1) worldrelease
    (2) US servers & EU servers ect
    (3) folk føler sig taget bag i
    (4) men ville kun lvl til lvl 20-25 i Eq2 men nu er ens char 45+ og man gider ikke jumpe game
    (5) exp pack i DAoc
    (6) folk kommer tilbage til main game af (vente tid)

bare ting som jeg ser det
    Min pointe er så bare, hvor mange er det ligepræsist som ikke køber spillet?

Er der bare en herinde som nu har valgt ikke at købe spillet?

Jeg tror faktisk alle dem som brokker sig nu køber spillet alligevel. Og den minoritet som dropper spillet er nok så lille så det mærker blizzard nok intet til, og EQII har endnu ikke vidst sig som en stor konkurent, de spillere det tar ville det nok have taget under alle omstændigheder.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Forum Apprentice

Fint at der bliver diskuteret på livet løs, men hold angrebene på hinanden til et absolut minimum...

Quote Originally Posted by DwayneNightseer
    Quote Originally Posted by Newton
    @ DwayneNightseer
    Jeg tror Crash er en for rar person til at køre flamekrig med dig...
    Bare rolig, crash kan ta' det... Noget af det var jo oz bare gas...
    Har også snakket med ham på Messenger... crash er sq en dejlig knøs--- :wink: :P
    Godt du skriver i kender hinanden (intimt :P ). Hvis A ikke lige kender B og C's relationer kan A få et forkert indtryk af en person. (Vi har haft tilfælde hvor nogle har brokket sig over andre, deres udtalelser og tonen.)
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Guest

Quote Originally Posted by Znyp
    Fint at der bliver diskuteret på livet løs, men hold angrebene på hinanden til et absolut minimum...

Quote Originally Posted by DwayneNightseer
    Quote Originally Posted by Newton
    @ DwayneNightseer
    Jeg tror Crash er en for rar person til at køre flamekrig med dig...
    Bare rolig, crash kan ta' det... Noget af det var jo oz bare gas...
    Har også snakket med ham på Messenger... crash er sq en dejlig knøs--- :wink: :P
    Godt du skriver i kender hinanden (intimt :P ). Hvis A ikke lige kender B og C's relationer kan A få et forkert indtryk af en person. (Vi har haft tilfælde hvor nogle har brokket sig over andre, deres udtalelser og tonen.)
    Godt nok kan jeg være et "brokkedehoved", men tjek også lige min signatur... :wink:

Guest

Jeg synes der er mange i denne thread der overreagere....mere end hvad godt er.. Jeg kunne sidde og komme med nogle små konstruktive guldkorn men jeg tror jeg holder mig til klassikeren "Tør øjnene og ta en kiks!" :danser: :wave:

Guest

Synes også her lugter lidt af overdrivelse...
    Det er da klart noget møg, at vi nok ikke kan nyde Final Beta'en her i den glade Jule-tid og det er da også noget tis at Blizzard har udsat releasen af Final Beta. Men så er den altså heller ikke længere! Som flere fornuftige gutter har nævnt her i tråden, så er der ingen der har betalt for Final Beta, det er slet og ret en bonus for at have Pre-Ordered WoW Retail. At folk så har troet at de kunne spille Final Beta fra starten af december, er altså ikke Blizzards hovedpine.

Lige for at opsumere, så har Blizzard (correct me if i'm wrong) kun to gange kommet med en officiel udtalelse om, hvornår Final Beta vil starte. Og første gang var det: "This will follow a final beta test, which is currently scheduled to start in December 2004." Så vidt min engelske kunnen rækker, så forstår jeg ved "currently scheduled" at det "på nuværende tidspunkt er sat til" at udkomme i december. Det vil sige det kan ændre sig.
    Anden udtalelse, som vi fik i dag, lød: "The Final Beta Test, which is currently scheduled for the end of December / beginning of January"(...). Det er som før nævnt "beklageligt" at de vælger at "rykke" Final Beta, men som jeg ser det, er det altså den eneste ting man endnu kan (og kan tillade sig) at sætte sin finger på.

Jeg kan altså ikke forstå at nogle føler sig berettiget til, at brokke sig over noget som de aldrig har haft rettighed til og aldrig er blevet lovet (i ordets betydnning). Hvis det volder dem så meget skade (som det tilsyneladende gør på nogen), så synes jeg ærligtalt de skulle holde sig fra spillet og så bruge deres energi på noget andet og mere konstruktivt.

Men det er selvfølgelig okey at man bliver skuffet og jeg er selvfølgelig også selv bitter over at vi ikke kan komme igang med Final Beta noget før. Men, alt med måde folkens!

Godt at se der nogle fornuftige folk indimellem, specielt Crash - godt og roligt formuleret og kan kun sige jeg er fuldstændig enig, og nej jeg er ikke i closed beta, og sidder også med mit preorder kit og kan ikke bruge det til andet end at høre tema musikken (og det blev kedeligt efter ca. 2 min :P).

Jeg er ovenud glad for at Blizzard Europe, som jeg ser det, ikke rusher noget som helst ud uden at have testet det som det fortjener. Alt for mange spilfirmaer smider halvfærdige ting på markedet og lader folk patche i månedsvis (at mmo'er aldrig er færdigudviklede betyder ikke at man skal lade folk betale månedligt gebyr for at teste dybt bug hærgede spil)
    Flay
    Torrick

Forum Convert

Nu skal det hele jo heller ikke være et guilt trip. Synes egentlig ikke der er noget galt i, at folk afreagerer.

For vi ved jo alle sammen, at når spillet endelig kommer så tilgiver alle jo Blizzard alligevel. Kan godt være Blizzards EU team ikke er så gode til at komme med info på fora og sådan, men deres ingame gamemasters er sq gode, hurtige til at reagere og har løst mine problemer de gange jeg har haft brug for det.

Vi skal bare prise os lykkelige for, at det her ikke kommer til at være i stil med Duke Nukem Forever. :wink: :P

*Edit* Haha, fandt lige et billede en gut lige havde smækket sammen:

http://www.matrixforever.com/bunny.jpg

:P Damn, det fylder ellers. Nå, hvis en admin synes det fylder for meget, så er I selvf. velkommen til at edit det til et almindeligt link.

/Edit by Thal
    Ja her kom så en admin der så at det var for stort og editede det

Guest

Kunne det ikke være en ide at snakke dansk på general-chat kanalen, indtil Blizzard gav os vores egen, danske server? Nu får Frankrig og Tyskland deres egne servere, så vil vi også ha'.

Forum Trainee

Jeg har kun nogle enkelte spørgsmål.. Og flame mig hvis I bliver stødt...

Nu har jeg ikke selv spillet Beta overhovedet. Kun set det hos Lakain, og ja grafikken styrede MAX ligesom alt andet... MEN, og her kommer det store men... Hvor mange gange har Blizzard holdt hvad de har lovet? I hvilket spil har de meldt en release date og den har holdt? I min hukommelse INGEN. Blizzard laver fede spil, indrømmet. Men de har ikke en skid forstand på hvad der er god kundeservice. Warcraft 2 (6 måneder forsinket), Diablo 2 (2 ÅR forsinket), Warcraft 3 (10 måneder forsinket, hvis ikke mere)... Folk burde ikke blive chokerede over dette, for det er jo bare Blizzard's sædvanlige måde at sige "I betyder ikke en skid for os. Kun penge gør. I VED I er vores slaver, for ellers havde I vel valgt EQ2?"

Det er tragisk, men det er desværre også sandheden.

Guest

Quote Originally Posted by Minfetter
    For det er jo bare Blizzard's sædvanlige måde at sige "I betyder ikke en skid for os. Kun penge gør. I VED I er vores slaver, for ellers havde I vel valgt EQ2?"

Ligemeget hvor sur jeg blev da jeg så at de udsatte den endnu engang, så er jeg ik enig i at blizzard er ligeglade med os de udsætter tingene for at de ska være perfekte og så godt som bugfri. Hvilket mange andre spil selvskaber burde lærer. Blizzard burde så lærer at stoppe med at give release dates overhovedet, på den måde træder de ik de folk over tæerne som tager det personligt.

Guest

Syntes det lidt tamt de først er klar 1 jan. ( eller slutning af dec )

1.
    Mange ville have købt det i julegave i EU hvis det var retail til den tid , men det umuligt nu.

2.
    De fleste regnede med at kunne spille final beta den 26 nov og tømte alle online butikker for at kunne nå at få det til den tid.

3.
    Hvorfor lave endnu en beta ? Koden til EU / US server er den samme eneste de burde teste var stress test som er = Final beta.

men men nu har vi vented 1 månede, så 1 uge fra eller til kommer vel ud på et. Og det er værd at vente på!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

De kan stadig nå at overholde den forventede EU release Ultimo Jan/primo Feb..

Resten er jo en kombination af deres spekulationer i at adskille EU og US spillere, samt at der altid kan ske noget uforudset, specielt når det er Blizzard. Well, your guess is as good as mine.. Men det hjælper jo ikke noget at vi whiner, eller stresser over det. Vi kan bare få det bedste ud af det og nyde juletiden, og håbe at vi får en bedre release end US gjorde (og den var jo helt ok sammenlignet med så mange andre MMO releases)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

Jo jeg er stadigvæk harm!!! men.... sandt at sige så får man intet ud af sidde og skumle, andet end man bliver mere og mere sur og utålmodig.

Jeg vil så ufattelig gerne igang med WoW.. men jeg er kommet frem til at man bare må sende sine tanker i en anden retning de næste 14 dage, ellers DØR man af frustration og ærgelse (ihvertfald hvis man glæder sig lige så meget til WoW som jeg gør, hvilket jeg tror der er mange der gør).

Derfor: vær lidt Zen-agtig og send dine tanker et helt andet sted hen, så skal det nok blive "early 2005" før end vi ved af det....

:evil: GIV MIG WOW GIV MIG WOW!!!

:-D neeeej tænk på noget andet...

:evil: GIV MIG WOW GIV MIG WOW!!!

:-D NEEJ tænk på n....... "screw it"

:-D GIV MIG WOW GIV MIG WOW!!! :evil:

Forum Recruit

Default well ingen WOW under juletræet.

Er også en lille smule harm over blizzard's ønske om at udsætte FB.
    Kan da godt se problemet i at lukke 200.000 + (eller hvad de nu har solgt i Preordre kits) ind på serverne et par dage inden juleferien.
    Tænk på alt den ferie deres medarbejere kommer til at gå glip af

Hvad der dog undre mig meget er at blizzard ikke har valgt og forberede servere til til et vis antal, også sende det et bestem antal preordre kits ud på marked, så blizzard selv kunne bestemme belastningen på deres servere. Derefter kunne de jo lave server parken større samtidig med de sendte flere kits ud.

Set i mine øjne er det bare dårlig planlægning som gør at jeg skal have en jul uden WOW :evil:

Guest

Nogle folk går i extremerne, ved godt det er en joke men stadig en syg joke.

/Edit by wOOOOt... Den var der ingen grund til at vise videre!
    Et billede af en fyr der holder en kanin, og truer Blizzard med at kvæle den, hvis ikke de releaser FB nu.. Det er ikke engang en syg joke, det er derude hvor han fortjener en røvfuld bare for at joke med det. :evil:

Guest

Quote Originally Posted by Sunraise
    Hvorfor lave endnu en beta ? Koden til EU / US server er den samme eneste de burde teste var stress test som er = Final beta.
    Hvad hvis de nu ikke har oversat spillet helt til fransk og tysk, de siger at engelsk, fransk og tysk vil starte samtidigt...

Desuden søger de stadig efter oversættere.

Argh...så mange indlæg siden jeg tjekkede sidst.....det siger jeg jer...skole i Kbh. (når man bor i Slg. vel og mærke) og SD boards går ikke sammen...

....jeg stopper med skolen! Eller...jeg har ihvertfald ferie fra den 17 8)

Men altså...Dwayne :wink: ....du mener så at trusler og genereliseringer er med til at fremhæve hovedbudskabet.....nuvel....så kunne jeg jo så skrive at jeg umiddelbart ville have troet at du var en af den slags personer der sagtens kunne formulere dig således af hovedbudskabet stod klart uden at skulle ty til den slags...

....men det gør jeg ikke for det ville nok virke en lille smule provokerende :P

Og det wow team i sverige du snakker om...der er jeg altså ikke helt med på hvad det har med mit indlæg at gøre...men jåw jåw...det ville da sikkert være godt nok med et wow team i sverige.

At du så synes jeg er vammel....tjaa...det kan jeg da leve med...jeg er blevet kaldt langt værre 8)
    ....men du har da vist også selv spillet en lille smule(læs: langt mere end mig :P ) closed beta, så du har det da bedre end mange af den andre stakler der slet ikke har prøvet endnu :P ....og så er det måske værd at nævne at jeg ikke spiller min beta særlig meget, men har givet en anden trængende adgang til den så han kan få stillet den værste sult...
    ....hmm..nææh...det var sgu egentlig ikke værd at nævne, men nu er det gjort og jeg gider ikke slette det igen
    ...og hvis du tror at jeg ikke kan følge jeres vrede, så tag lige og læs mit indlæg igen:

Kan udemærket godt forstå skuffelsen...
    , men som sagt synes jeg bare at tonen var med at bliver lidt for negativ og whineragtig og det synes jeg sgu vi bør holde os fra....vi er sgu da voksne mennesker.........eller

Nå...gad ikke rigtig gå med på den i stor stil, men det er sgu så sjovt

Og så....den kanin der....jeg kan altså godt se det sjove i det Altså...det er jo ikke anderledes end film og tv....der bliver alle mulige og umulige former for vold skildret uden at nogen synes det er galt.....altså....kanin lider ikke overlast og jeg tror heller ikke at der er nogen herinde der seriøst tror at kaninen er i nogen som helst form for fare....det er jo bare en parodi!

Nå....men.....hør her.....jeg håber også snart at der kommer FB...og jeg glæder mig endnu mere til release....hvis spillet bliver nogenlunde ligesom fedt som folk går og håber(hvilket jeg synes det er), så bliver det supersejt at spille med alle jer gutter......

....få så fingeren ud Blizz..

FOR THE HOOOOOORRRRRDDDDDDDEEEEE!

Forum Apprentice

Kom til lige til at tænke på det her. Hva hvis Blizzard stadig arbejder (det gør de) på PvP battlegrounds, og de er ved at være færdige? Altså, måske trækker de deres final stress test ud for at kunne bruge de 200.000 testere til at teste deres battlegrounds? Derudover er der self. også den med at Blizzard skal holde juleferie...
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Quote Originally Posted by Minfetter
    Jeg har kun nogle enkelte spørgsmål.. Og flame mig hvis I bliver stødt...

Nu har jeg ikke selv spillet Beta overhovedet. Kun set det hos Lakain, og ja grafikken styrede MAX ligesom alt andet... MEN, og her kommer det store men... Hvor mange gange har Blizzard holdt hvad de har lovet? I hvilket spil har de meldt en release date og den har holdt? I min hukommelse INGEN. Blizzard laver fede spil, indrømmet. Men de har ikke en skid forstand på hvad der er god kundeservice. Warcraft 2 (6 måneder forsinket), Diablo 2 (2 ÅR forsinket), Warcraft 3 (10 måneder forsinket, hvis ikke mere)... Folk burde ikke blive chokerede over dette, for det er jo bare Blizzard's sædvanlige måde at sige "I betyder ikke en skid for os. Kun penge gør. I VED I er vores slaver, for ellers havde I vel valgt EQ2?"

Det er jo netop det stik modsatte, de bekymrer sig om deres fans - og derfor releaser de ikke halvfærdigt lort. At de så ikke er vanvittigt dygtige til at projektplanlægge det tager jeg ikke så tungt. En meget stor del af de rigtig gode spil bliver udskudt i utroligt lang tid (Half-Life 2 anyone?) - men til gengæld så virker de! (nej ikke altid, men nu snakker vi kvalitets firmaer her). Sådan er spilbranchen ofte, og det er set 100 gange før - og det er absolut ikke kun Blizzard!
    Flay
    Torrick

Guest

Du skal være forfatter crash!

Jeg var tosset og har for længst kølet ned... Og ja, jeg kan sagtens formulere mig "pænt". Men du må da give mig ret i, at der ryger flere negative end positive ord afsted når man er gal - er lidt svært at rase, hvis man snakker som hvis man bor på en lyserød sky. :P

Anyways, gider ikke læse flere svar på det her - er som sagt cool nu...

Guest

bed mærke i den sætning her under deres nyeste FAQ.

Q: will u be adding more people to the beta.

A: Yes we will be adding more people to the Beta. The next wave of players to be included will be at the start of the Final Beta Test and the first of those will be the people who bought the pre-order box through the official Blizzard pre-order campaign. Thereafter, more players will be included as more servers are added.

Hva mener de lige med det?

Den offiecielle fb campaign, er det dem de selv har solgt ud af eller bare alle fb'ere?

bed mærke i den sætning her under deres nyeste FAQ.

Q: will u be adding more people to the beta.

A: Yes we will be adding more people to the Beta. The next wave of players to be included will be at the start of the Final Beta Test and the first of those will be the people who bought the pre-order box through the official Blizzard pre-order campaign. Thereafter, more players will be included as more servers are added.

Hva mener de lige med det?

Den offiecielle fb campaign, er det dem de selv har solgt ud af eller bare alle fb'ere?
    Ummiddelbart vil jeg mene at det betyder at de tilføjer alle der har købt et pre-order kit, og dermed fået en FB key først. DEREFTER tilføjer de så andre der har registreret sig på sitet
    Flay
    Torrick

Guest

oki var også sådan jeg håbede det skulle tydes, men jeg havde nok bare FB paranoia(eller hvordand et staves )

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Nu må man bare håbe at final beta bliver chars man kan beholde så der bliver lidt sjovt over den
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Quote Originally Posted by Purezombie
    Nu må man bare håbe at final beta bliver chars man kan beholde så der bliver lidt sjovt over den
    Må jeg indrømme at jeg ikke håber sker. Vil gerne at dem jeg dammenligner mig med ikke har nogen undskyldinger osv. og om 3 mdr. så er det jo lige meget eller ej.