Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 122

Thread: Nyt om WoW EU FB

Guest

Default FB chars --> Retail

Quote Originally Posted by Purezombie
    Nu må man bare håbe at final beta bliver chars man kan beholde så der bliver lidt sjovt over den
    Da der blev foretaget en komplet character-wipe efter den amerikanske beta, er det højst sandsynligt, at der også bliver foretaget en character-wipe efter Final Beta.

Det eneste minus ved Final Beta, er at alle Closed Beta-testerne, står klar med lvl60 characters til at sparke vores små hjælpeløse røve, når vi engang kommer ind :P

Default Re: FB chars --> Retail

Quote Originally Posted by nocon
    Quote Originally Posted by Purezombie
    Nu må man bare håbe at final beta bliver chars man kan beholde så der bliver lidt sjovt over den
    Da der blev foretaget en komplet character-wipe efter den amerikanske beta, er det højst sandsynligt, at der også bliver foretaget en character-wipe efter Final Beta.

Det eneste minus ved Final Beta, er at alle Closed Beta-testerne, står klar med lvl60 characters til at sparke vores små hjælpeløse røve, når vi engang kommer ind :P
    Med mindre at Fb folk kommer ind på andre serveren en cb er på nu.

hvilket jeg syndes, lyder som et godt træk af blizzard, da de jo så kan teste både high lvl og low lvl floods på serverne. Det er nok begrændset hvor mange lvl 60 der kommer på de 2 uger som fb kommer til at vare.

Forum Convert

Det bliver ikke på de samme servere, FB spillere kan sikkert slet ikke lave chars på closed beta serverne. 2 servere kan slet ikke holde til den mængde spillere der vil komme... bare da de addede en smule flere til closed for et par uger siden, begyndte jeg at få loot lag.

Guest

Default Nyt om WoW EU FB

Jeg er sådan set også ligeglad. Bare jeg kommer til at spille WoW hurtigst muligt, så er jeg glad

Jeg håber bare at FB kører lige indtil retail kommer.

Default Re: Nyt om WoW EU FB

Det mener jeg helt bestemt at blizzard lovede det ville

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Guest

Hehe de lover så meget

Guest

Default Re: Nyt om WoW EU FB

Quote Originally Posted by djkick
    Det mener jeg helt bestemt at blizzard lovede det ville
    Såvidt jeg huske, så blev det lovet at FB vil starte i starten af december. Ok, det fucked de op..

Men de har også sagt at FB koster penge. Og FB chars ikke bliver slettet ved retail. Desuden, så lovede de også for en uges tid siden at EU Closed Beta ikke vil blive slettet nu, de vil blive overført til FB. Den sidste del er jeg personligt lidt sur over.

Guest

Hvorfor vil du dog blive sur over at cb'ere bliver overført til fb? de er jo på deres servers og ik på fb servers, og omvendt. vil de lege med os fb folk må de jo starte forfra, og vil gerne se hvor de har lovet der ik blev wipe. Tror ik på de ik wiper, vil knap nok tro på det om de så skrev det på deres main forside.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Pehrson
    Hvorfor vil du dog blive sur over at cb'ere bliver overført til fb? de er jo på deres servers og ik på fb servers, og omvendt. vil de lege med os fb folk må de jo starte forfra, og vil gerne se hvor de har lovet der ik blev wipe. Tror ik på de ik wiper, vil knap nok tro på det om de så skrev det på deres main forside.
    må indrømme at give folk der har været helidige nok til at få en beta en headstart på well.. 60 levels i værste fald virker ret lamt. Der kommer til at blive nogle lamme lvl60 raids imod newbie stederne hvor alle non beta kommer med deres lvl6 char og et par lvl60 basher dem alle sammen. PvP er fedt hvis du har en chance og selvom den er lille (den er ikke lille med en lvl10 mod lvl 60 den er ikke ekstierende) to lige byrdede i PvP er sjovt og det vil der være meget af de første par uger efter launch da alle vil prøve noget PvP og ingen (forhåbntligt) er kommet vildt op i lvl

Forum Convert

Ok, nu synes jeg lige vi skal have styr på facts.

Blizzard har sagt, at folk der er med i Closed Beta kan bruge deres accounts til Final Beta. De har INTET sagt om, at chars bliver overført. De har sagt at vi kan blive ved med at bruge dem, hvilket som Pehrson rigtigt nok skriver sikkert betyder, at de 2 gamle servere bliver oppe og vi kan blive på dem og spille, men de nye i Final Beta kan ikke spille der.

OldGoat, jeg vil gerne vide hvor du har set at Blizzard har skrevet at FB chars ikke bliver slettet ved retail? Så vidt jeg ved har Blizzard ikke villet sige noget som helst om netop det emne.

Og en ting til Oldgoat, hvor har de LOVET at final beta ville starte i midten af december? - kilder tak! Har hele tiden heddet forhåbentlig i december så vidt jeg husker. Alt andet har været rygter - og dem ved de fleste af os hvad er værd, ikke?

må indrømme at give folk der har været helidige nok til at få en beta en headstart på well.. 60 levels i værste fald virker ret lamt. Der kommer til at blive nogle lamme lvl60 raids imod newbie stederne hvor alle non beta kommer med deres lvl6 char og et par lvl60 basher dem alle sammen. PvP er fedt hvis du har en chance og selvom den er lille (den er ikke lille med en lvl10 mod lvl 60 den er ikke ekstierende) to lige byrdede i PvP er sjovt og det vil der være meget af de første par uger efter launch da alle vil prøve noget PvP og ingen (forhåbntligt) er kommet vildt op i lvl
    Selvom det, for alle fornuftige mennesker utænkelige skulle ske, at de lader folk overføre chars - så er det kun folk der ikke tænker sig om det vil gå udover - dem der angriber først! Du kan levelle op til 20+ i uncontested områder, og kun blive pvp flagged af eget valg så længe du bliver i de områder (hvis de har fikset den mind control exploit).

Og bare lige for at gentage ZponX: en Closed Beta account er ikke det samme som en Closed Beta char. Hvis de kører samme fremgangsmåde som i USA Kører CB serverne videre efter FB bliver åbnet. KUN CB testere kunne lave chars på CB servere. Både FB og CB testere kunne lave NYE chars på de NYE servere.
    Flay
    Torrick

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

så lav det om til at jeg har ondt i røven af at nogen fra starten af kan farme nasty items til deres guild fra high level mobs med deres high elvel char
    kald det bare jante lov men det bliver altså en del sværere at komme med op i eliten uden at kende en med en high lvl har (eliten = lotsa cash, godlike items etc etc)

Quote Originally Posted by Kebra
    så lav det om til at jeg har ondt i røven af at nogen fra starten af kan farme nasty items til deres guild fra high level mobs med deres high elvel char
    kald det bare jante lov men det bliver altså en del sværere at komme med op i eliten uden at kende en med en high lvl har (eliten = lotsa cash, godlike items etc etc)
    Amen to chat....alle skal fandme starte fra bunden.....ikke så meget pis. Folk har spillet beta og testet spillet og når det så er slut, så sletter man lortet, sender spillet på gaden og lader tingene gå sin gang.....i mit hoved er det altså ret utroligt at nogen kan mene andet :?
    Men sådan er vi jo så forskelllige 8)

Guest

hehe det kunne ik siges bedre, også derfor jeg skriver at jeg ik vil tro på at de ik wipede, og wiper de ik håber jeg at SD starter på en frisk server til release vil hellere gå glip af fb chars og starte på en frisk server end at sidde og fedte rundt med en fb char som har en unfair fordel overfor de spillere som ik fik chancen for at lvl fra fb's start.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Pehrson
    hehe det kunne ik siges bedre, også derfor jeg skriver at jeg ik vil tro på at de ik wipede, og wiper de ik håber jeg at SD starter på en frisk server til release vil hellere gå glip af fb chars og starte på en frisk server end at sidde og fedte rundt med en fb char som har en unfair fordel overfor de spillere som ik fik chancen for at lvl fra fb's start.
    Helt enig.

Lad os nakke spillere der har samme udgangspunkt som os :twisted: , og ligeledes lad dem forsøge at nakke os :wink:

Det gør da det hele meget sjovere :-D

Tror ikke et sekund på at de lader folk beholde FB chars til release, alt andet ville være den største fejl de kan begå.
    Flay
    Torrick

Forum Initiate

Quote Originally Posted by bane
    Tror ikke et sekund på at de lader folk beholde FB chars til release, alt andet ville være den største fejl de kan begå.
    Største fejl? Nah, deres største fejl har de allerede begået. Tror de har mistet pænt mange kunder på deres lille stunt med at splitte USA og EU op. Da min tidligere SWG guild mere eller mindre blev enige om at forlade SWG var der ikke så meget valg, da der var både spillere fra Europa og USA. Så nu spiller de EQ2 selvom der var flere som godt kunne havde tænket sig at spille WoW.

For lige at hoppe tilbage til det med at beholde FB chars, så ser jeg det ikke som noget stort problem. Det er jo udgivet i USA, så det er ikke beta kode fyldt med fejl, mangler og huller som man kan udnytte. I Lineage II fik man lov til at beholde sin open beta char, og det har ikke været mit indtryk at det ødelagde det totalt for dem der kom med i release, selvom L2 har en meget mere åben form for PvP. Nu kommer der jo med rimelig sikkerhed også flere servere op ved release, så dem der synes at det er snyd kan jo bare vælge en af dem.

Alt i alt synes jeg at folk har en tendens til at gøre problemet større end det egentlig er. Hvad med dem som af en eller anden årsag ikke starter med ved release, men kommer dumpende en måneds tid efter release? Er de så også bare "lost"? Eller hvad med dem som starter ved release, men ikke kan spille så meget som alle andre? Efter 14 dage til en måned er folk under alle omstændigheder spredt ud over hele feltet og du vil nok ikke mærke den store forskel. Man kan også vende det om, og sige at det kan være en fordel at starte på en server, hvor ikke alle der spiller er imellem lvl 1 og 10. Så skal man ikke konkurrere så meget med andre spillere om mob spawns, og der er større chance for at man kan finde noget godt udstyr til en rimelig penge.

Det der argument med om folk der starter en måned efter falder i samme katogori som folk der har fået lov at beholde deres beta chars har været oppe at vende i en af de talrige andre diskussioner om wipe vi har haft her - og jeg synes stadig ikke det holder. Kan sagtens se hvorfor man vil bruge det, men jeg har det bare sådan at når et spil starter.....så starter det. Beta er for at teste spillet og så færdig....jeg ved ikke.....jeg er bare sådan en tabula rasa mand når det kommer til mmo releases vel Synes bare ikke om tanken, at når jeg starter på at spille, så har serveren været i gang i et halvt år og folk render rundt som lvl 60 og crafter vilde items til højre og venstre....jeg vil gerne have følelsen af at man starter fra bunden - og jeg ved godt det er et vanvittigt subjektivt ladet argument, hvis reelle argumentations grundlag måske ikke er noget at prale af, men sådan har jeg det nu engang....et eller andet sted er det sgu nok en principsag 8)

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

I kan altid smutte ind og lege med os i Everquest 2 i juleferien.....vi kan altid bruge flere SD folk :-D
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Quote Originally Posted by Hardeknut
    I kan altid smutte ind og lege med os i Everquest 2 i juleferien.....vi kan altid bruge flere SD folk :-D
    Heh....EQ2 er ellers et godt spil, men synes det er lige i overkanten at købe det bare for at spille i ferien - desuden har jeg også både wow beta go ao at se til(hvis altså ao holder op med at te sig!)

Guest

Med hensyn til FB har jeg hørt en lille fugl synge om at Final Beta vil starte i løbet af denne weekend d.24-26 dec.

Info'en kommer fra en ansat i blizz support i frankrig...så håber da det er rigtigt.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Nunitaris
    Med hensyn til FB har jeg hørt en lille fugl synge om at Final Beta vil starte i løbet af denne weekend d.24-26 dec.

Info'en kommer fra en ansat i blizz support i frankrig...så håber da det er rigtigt.
    JA. Denne gang tror jeg sgu på det !!

Bahh, maby not. Sorry :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Kirneh

JA. Denne gang tror jeg sgu på det !!

Bahh, maby not. Sorry :-)
    He he, tjaaa på et eller andet tidspunkt er der jo en der rammer rigtigt, tror desværre bare ikke det bliver denne gang. Når Blizzard ligefrem har sagt slutningen af December/ Januar, tror jeg ikke helt på d. 24-26, så er det nok nærmere mellem d. 1-15 Januar

Guest

Er det en ven som kender en der har en ven som har en ven der kender en hvor hendes mors ven har en søn der har en ven som der så kender en andes søns far som har en bror der kender en som har hørt det ? :-D

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Demetric
    Er det en ven som kender en der har en ven som har en ven der kender en hvor hendes mors ven har en søn der har en ven som der så kender en andes søns far som har en bror der kender en som har hørt det ? :-D
    Nååå, ham kender jeg sgu da godt. Det kunne du jo bare havde sagt noget tidligere :wink: