Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 122 of 122

Thread: Nyt om WoW EU FB

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Ville ellers være en fin julegave fra BLIZZARD :roll:
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Guest

Quote Originally Posted by Demetric
    Quote Originally Posted by Nunitaris
    Med hensyn til FB har jeg hørt en lille fugl synge om at Final Beta vil starte i løbet af denne weekend d.24-26 dec.

Info'en kommer fra en ansat i blizz support i frankrig...så håber da det er rigtigt.
    Er det en ven som kender en der har en ven som har en ven der kender en hvor hendes mors ven har en søn der har en ven som der så kender en andes søns far som har en bror der kender en som har hørt det ? :-D
    Det er fra en kammerat fra Odense, som nu sidder som support på WoW i Frankrig.

Guest

Med hensyn til FB har jeg hørt en lille fugl synge om at Final Beta vil starte i løbet af denne weekend d.24-26 dec.

Info'en kommer fra en ansat i blizz support i frankrig...så håber da det er rigtigt.
    Er det en ven som kender en der har en ven som har en ven der kender en hvor hendes mors ven har en søn der har en ven som der så kender en andes søns far som har en bror der kender en som har hørt det ? :-D
    nicee... så kan det jo være at den begynder.
    Men hvis den kommer den 27. så dør jeg, for der er jeg i sverige indtil nytår!

//Boom!

Guest

Det lyder troværdigt :-D

Forum Initiate

Odense? Hva' faen... det er jo ligefrem inden for rækkevide

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Krydser fingre :-D
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

Guest

Pehrson og ZponX:

Quote Originally Posted by Pehrson
    Hvorfor vil du dog blive sur over at cb'ere bliver overført til fb? de er jo på deres servers og ik på fb servers, og omvendt. vil de lege med os fb folk må de jo starte forfra, og vil gerne se hvor de har lovet der ik blev wipe. Tror ik på de ik wiper, vil knap nok tro på det om de så skrev det på deres main forside.
    Quote Originally Posted by ZponX
    Blizzard har sagt, at folk der er med i Closed Beta kan bruge deres accounts til Final Beta. De har INTET sagt om, at chars bliver overført. De har sagt at vi kan blive ved med at bruge dem, hvilket som Pehrson rigtigt nok skriver sikkert betyder, at de 2 gamle servere bliver oppe og vi kan blive på dem og spille, men de nye i Final Beta kan ikke spille der.
    We are pleased to announce that current Closed Beta testers will be transferred automatically to the Final Beta Test and there will be no deletion of characters between the Closed and Final Beta Test. The purchasers of the limited number of pre-order boxes sold through the official Blizzard pre-order campaign will also have access to the Final Beta Test and will be amongst the next phase of new testers to enter the game. In addition more players will be included during the Final Beta Test as more servers are added in preparation for the game launch in early 2005. Details on how to activate these accounts will be given on our website and we will inform you as soon as there is more information concerning the start date of the Final Beta Test.
    http://www.blizzard.co.uk/press/041215.shtml

Quote Originally Posted by bane
    Og en ting til Oldgoat, hvor har de LOVET at final beta ville starte i midten af december? - kilder tak! Har hele tiden heddet forhåbentlig i december så vidt jeg husker. Alt andet har været rygter - og dem ved de fleste af os hvad er værd, ikke?
    Den 15/12/2004 delte de News til Current News og Archived News. Det skete i forbindelse med ?Localised versions and exclusive patch for Europe
    Ryann, 15/12/2004?. Indtil da havde de sagt at EU FB vil starte Early December. Det stod under http://en.wow-europe.com/pre-order/ men den paragraf er nu fjernet. Så jo. De lovede det på daværende tidspunkt. Der stod ikke ?scheduled to begin in December?, men ?starting early December?.

Mange guilds har kopieret det og lavet forumpost vedr. det, samt sent den nøjagtige ordlyd via MSN eller ICQ. Det er ikke bare et rygte, men noget som stod der indtil d. 15. December 2004. Men korrekt, det står der ikke mere. Og Blizzard kan jo ændre deres Preorder campaign tekst som de lyster.

Quote Originally Posted by ZponX
    OldGoat, jeg vil gerne vide hvor du har set at Blizzard har skrevet at FB chars ikke bliver slettet ved retail? Så vidt jeg ved har Blizzard ikke villet sige noget som helst om netop det emne.
    Vedr. FB går videre til retail, så har jeg den fra min Guildleader, der sikkert har det fra Betafon. Men hvad det angår, så er det måske bare et rygte dersom jeg ikke selv har læst det.

Guest

Kan ik lige se hva du prøver at sige med det du quoter mig for Old?

Guest

Kan ik lige se hva du prøver at sige med det du quoter mig for Old?
    Som jeg ser det, så bliver CB Chars transferede til FB.

Guest

Ja det skriver jeg også, men på deres egne servers som fb'ere formentligt ik kan komme på. der kommer jo et gav af nye servers til fb'ere

Og vi er jo enige hehe

Guest

Ja det skriver jeg også, men på deres egne servers som fb'ere formentligt ik kan komme på. der kommer jo et gav af nye servers til fb'ere

Og vi er jo enige hehe
    Måske. Ikke sådan som jeg har forstået det. Jeg forstod det sådan at de vil have en kort FB test periode og for at kunne teste det hele, så vil de have alle levels på serverene

Måske tager jeg fejl.

Quote Originally Posted by OldGoat
    Og en ting til Oldgoat, hvor har de LOVET at final beta ville starte i midten af december? - kilder tak! Har hele tiden heddet forhåbentlig i december så vidt jeg husker. Alt andet har været rygter - og dem ved de fleste af os hvad er værd, ikke?
    Den 15/12/2004 delte de News til Current News og Archived News. Det skete i forbindelse med ?Localised versions and exclusive patch for Europe
    Ryann, 15/12/2004?. Indtil da havde de sagt at EU FB vil starte Early December. Det stod under http://en.wow-europe.com/pre-order/ men den paragraf er nu fjernet. Så jo. De lovede det på daværende tidspunkt. Der stod ikke ?scheduled to begin in December?, men ?starting early December?.

Mange guilds har kopieret det og lavet forumpost vedr. det, samt sent den nøjagtige ordlyd via MSN eller ICQ. Det er ikke bare et rygte, men noget som stod der indtil d. 15. December 2004. Men korrekt, det står der ikke mere. Og Blizzard kan jo ændre deres Preorder campaign tekst som de lyster.
    Jeg husker det bestemt anderledes. Det der er ikke kilder men hearsay (jeg er for træt til at finde det korrekte danske ord), desværre.
    Flay
    Torrick

Forum Trainee

Jeg husker det bestemt anderledes. Det der er ikke kilder men hearsay (jeg er for træt til at finde det korrekte danske ord), desværre.
    Jeg husker den som ?starting early December?.
    Det er for skidt at blizzard ikke bare kan indrømme at de lovede noget som de ikke kunne holde, det er for plat at snige sig omkring ryggen på folk på den måde.
    #semper-danica on Quakenet
    WoW || Repo, Rogue, 60,*Retired*
    WoW || Skodmunk, Hunter, 70, *Crazy*
    WoW || Skodmuh, Warrior, 70 *MS-PWN*

Jeg tvivler meget meget stærkt på at de har lovet noget så konkret. Det vil ikke ligne dem, men nærmere en 'hopefully' eller 'scheduled to start'. Og planer skrider, sådan går det stort set altid...
    Flay
    Torrick

Guest

Det bedste ord vi har for hearsay er forklaring gennem 3. person, men uden at være et rygte. Ikke dig der fejler på et US retslig udtryk som dækker det. Det findes ikke i dansk lov!

Off the topic! Så må man i danske domstole lyve lige så meget man vil som tiltalte. Vidner må ikke! De SKAL tale sandt!

On topic:

Det var ikke bare et rygte. Det var fakta indtil d. 15. december 2004. Hvis du ikke har læst det, så beklager jeg. Jeg har kun tekst kopier. Hvis jeg havde haft HTML kopier, så vil jeg ha' hosted dem og vist det.

Jeg har ingen grund til at lyve for dig. Så stol dog på min lille røv :P

Mente nu heller ikke du løj. Men at du måske har tolket hvad der er blevet skrevet til at være mere end det var. De er jo pænt dygtige til netop ikke at love ting, men køre den på kanten. Det jeg så på de officielle forums inden Pre-order blev frigivet var noget i stil med, 'Final Beta, which is currently planned for December'. Og hele tiden efter det, hver gang der var 'blå' tekst hed det 'hopefully in December' - men at de ikke kunne sige mere endnu, da det endnu ikke var fastlagt.

Jeg er bare træt af at folk brokker sig over Blizzard, med udgangspunkt i deres egen udlægning af noget Blizzard måske en gang har sagt osv., når vi alle alligevel ved det ikke ændrer en meter :/. Håber ikke de sure opstød bliver taget alt for personligt.

Men ja hvis du rent faktisk har set løfter fra Blizzard kan jeg da godt forstå du bliver negativ. Jeg har bare efterhånden vænnet mig til softwarevirksomheder, så måske jeg læser alt på den mest skeptiske måde jeg kan.
    Flay
    Torrick

Guest

Mente nu heller ikke du løj. Men at du måske har tolket hvad der er blevet skrevet til at være mere end det var. De er jo pænt dygtige til netop ikke at love ting, men køre den på kanten. Det jeg så på de officielle forums inden Pre-order blev frigivet var noget i stil med, 'Final Beta, which is currently planned for December'. Og hele tiden efter det, hver gang der var 'blå' tekst hed det 'hopefully in December' - men at de ikke kunne sige mere endnu, da det endnu ikke var fastlagt.

Jeg er bare træt af at folk brokker sig over Blizzard, med udgangspunkt i deres egen udlægning af noget Blizzard måske en gang har sagt osv., når vi alle alligevel ved det ikke ændrer en meter :/. Håber ikke de sure opstød bliver taget alt for personligt.

Men ja hvis du rent faktisk har set løfter fra Blizzard kan jeg da godt forstå du bliver negativ. Jeg har bare efterhånden vænnet mig til softwarevirksomheder, så måske jeg læser alt på den mest skeptiske måde jeg kan.
    Er egentlig ikke negativ over udsættelse af FB. Forudsat FB ikke får lov til at overføre chars til retail. Er en lille barnlig ting. Synes bare det er træls hvis de der påstår får ret i at FB vil blive overført.

CB blev nægtet deltagelse i første omgang af FB. Bl.a. fordi FB betyder en månedlig subscribtion. Ja, Den koster penge. Fremgår ingen steder når du bare læser, men fremgår klart i din købte FB client. Det fremgår også at din client HVIS betalt for gennem månnedlig subscribtions at den vil blive overført til server af dit valg.

Jeg er lidt i limbo her. Har dem nemlig ikke selv. Anders fra Betafon har begge mine gennem Garn, min guildleader og det har jeg sagt god for.

Hvis det ikke passer, så forstår jeg ikke det hib der er vedr. at komme med i FB. Hvis FB ikke bliver overført, så bliver de jo wiped. Og vi har jo alle "fri" adgang til WoW beta. Her tænker jeg Korean Beta i dag.

Fanktum er at det blev sagt indtil den 15. december. Og så blev det ændret til December/ early Jan...

Er ellers enig i at det er normalt i MMO verden. Er bare ikke enig i at det er i orden.

Forklar mig lige hvor på eller i mit pre-order kit det fremgår at:
    FB betyder en månedlig subscribtion. Ja, Den koster penge. Fremgår ingen steder når du bare læser, men fremgår klart i din købte FB client. Det fremgår også at din client HVIS betalt for gennem månnedlig subscribtions at den vil blive overført til server af dit valg.
    for jeg kan sgu ikke se det.

På forsiden står der:
    First month of play included
    Internet connection required
    Additional online fees apply

"First month of play included" tolker jeg til den første månede efter release.
    "Additional online fees apply" tolker jeg til de subs efter den første månede efter release.

Og det er det eneste jeg kan se der kommer i nærheden af det du nævner.
    Flay
    Torrick

Guest

"First month of play included" tolker jeg til den første månede efter release.

"Additional online fees apply" tolker jeg til de subs efter den første månede efter release.

Og det er det eneste jeg kan se der kommer i nærheden af det du nævner.
    First month of play included -> Enig, hvis de wiper chars. Men alle i min guild siger at FB ikke bliver wiped.

Additional online fees apply -> tolker du korrekt.

PS: Ved ikke hvor de har det fra! Er jul nu, men skulle være nemt nok at få en forklaring på det. Vender tilbage når jeg har det. Udover dette er jeg enig med dig!

Guest

Okies..

Gælder kun FB chars lavet på en retail server. CB chars eller accounts overført til FB, kan ikke oprette chars på retail servers.

Dem som har en FB får nogle dages forspring inden retail. Det gøres for at undgå kø (congestion) i newbie zones.

Dette vil blive announced under selve FB.

Det er alt hvad jeg ved. Og det er gennem mails til sælgere i Danmark. Om det er et rygte eller ej, ved jeg ikke! Vi får af se..

Godt nytår :P

Jeg er ret overbevist om at det er den første måned efter Release - stort set alle MMO's giver dig en måned gratis når du køber spillet.

Quote Originally Posted by crash
    Jeg er ret overbevist om at det er den første måned efter Release - stort set alle MMO's giver dig en måned gratis når du køber spillet.
    Var også det jeg sagde, jeg prøvede bare at finde alt der på nogen måde kunne indikere noget af det Oldgoat havde nævnt, og det var så en af de ting på/i pre-order boksen der måske kunne tolkes i den retning hvis man virkelig ville.
    Flay
    Torrick