Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 79

Thread: [17-05-11]Wizag lvl 85 pala/Winox lvl 40 druid

Forum Neophyte

Default [17-05-11]Wizag lvl 85 pala/Winox lvl 40 druid

Hej SD

Først og fremmest vil jeg nævne at jeg selvfølgelig har læst, forstået og ikke mindst accepterer Jeres 5 værdier, og har læst alle tråde omkring ansøgning til SD, så nu er jeg vist klar til at lægge min ansøgning hos Jer.

Jeg hedder Jeanette, er 28 år, bor på Amager, kommer oprindeligt fra vestegnen. Jeg bor halvdelen af tiden sammen med min 6-årige søn Kian, som sjovt nok bor den anden halvdel af tiden hos sin far, hvor jeg så bor alene. Jeg arbejder deltid (32 timer om ugen) hos moderselskabet i en stor koncern, som beskæftiger sig med entreprise, ejendomsudvikling og ejendomsinvesteringer. Jeg sidder som udlejnings- og administrationsansvarlig for vores erhvervslejemål og ca. 120 boliglejemål. Jeg er oprindeligt uddannet inden for regnskab og økonomi, bl.a. gennem revision og en HD (R) fra handelshøjskolen. Jeg har arbejdet indenfor dette i 10 år, og gør det til dels stadigvæk, da jeg udover udlejning beskæftiger mig med budgetter, regnskaber og økonomien generelt for de ejendommen jeg administrerer.

Fritiden bruger jeg til dels på min søn, de dage jeg har selskabet af ham, hvor vi laver alt hvad man nu gør med en 6-årig, bl.a. spiller wow, bygger lego, besøger familie og ja alt mulig andet. Når den står i frihedens tegn, er jeg primært sammen med mine venner, spiller wow, og har i 1½ år gået fast til zumba hver torsdag. Nu er sæsonen netop slut og jeg glæder mig til at få mine torsdage tilbage, men lur mig om jeg ikke ender med at melder mig holdet igen næste sæson fordi jeg savner det for meget. Jeg har igennem det meste af mit liv gået til sport, og i mange mange år var det gymnastik som jeg selvfølgelig stadigvæk har en forkærlighed for, men som kroppen bestemt ikke synes om at udføre mere!

Jeg er utrolig glad for at rejse, og gør det så ofte økonomien tillader det, og gerne mange gange om året. Jeg er specielt glad for større turer rundt om i verden, og jeg har bl.a. tidligere været på rundrejse på Borneo, i Thailand og i Cambodia, samt yderligere to rejser til Thailand på egne ben, alene med min backpack – alt sammen oplevelser for livet. Sommeren byder på en tur til det caribiske og amerikanske – og jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke glæder mig helt enormt til den tur!!

Som person er jeg meget aktiv, cykler til arbejde hver dag, om det så er snestorm eller skybrud, det eneste der stopper mig er hvis cyklen punkterer eller er gået i stykker, men hold da op hvor jeg også elsker at sidde i min sofa med stængerne oppe og den bærbare på skødet. Jeg siger min mening, men er ikke den bedste til at sige fra, men er dog begyndt at lære det. Jeg er en meget glad, social og udadvendt person, som snakker som et vandfald (og skriver ligeså meget), drikker som en sut, men er til gengæld skøn hele vejen igennem, næsten

Jeg kunne sikkert skrive en masse mere om mig selv, hvem er jeg og hvad jeg står for, men så stopper denne post jo aldrig.

Jeg har fulgt med på SD-sidelinien i over 2 år nu, og har mere eller mindre læst på forum dagligt. Jeg har endvidere været med til talrige sociale arrangementer sammen med Jer allerede, så jeg kender efterhånden en bunke SD’ere, herunder Lookie (Flemming), Genoside (Michael), Swup(Peter), Thorholy (Kenneth), Mayflower (Gitte), Zulo (Max), Pivpiv (Dennis), Wacky (Martin), Marwen (Nicklas), Galicia (Linet), Xenium (Paul), Renezmae (Tanja) og nogle jeg ikke kender ingame navne på, Casper (og hans dejlige kæreste Christina), Marilou, Christina, Jimmi, og måske nogle flere?! Kender ikke alle nævnte personer lige godt, men det er da dem jeg har enten på min facebook venneliste eller på min telefon.

Min wow-historie startede i september 2008, hvor jeg startede en warlock op på Ravencrest, hun står nu og glaner som lvl 80, og jeg spiller aldrig på hende. Siden da er der blevet spillet på en hel masse forskellige char, bla. min restri pala lvl 85, som jeg ligeledes startede på Ravencrest, men flyttede til Thunderhorn. Jeg betegner min pala Wizag som min main. Jeg begyndte så småt at spille en hunter (Hudra) op, også på Thunderhorn, som så dingede 85 for nyligt. Derudover har jeg en priest lvl 62 (Wican), og er netop begyndt at spille en druide (Winox) op på Tarren Mill, som er rundet de 40. Jeg hyggespiller på den sammen med Genoside, indtil min pala Wizag ankommer til serveren. På et tidspunkt når jeg synes jeg har penge til at flytte endnu en char til ny server og fraktion er min Hunter også på vej til serveren og måske min priest følger trop en dag.

Det sidste års tid har jeg spillet på Thunderhorn, alliance, i en guild der hedder The Danish Vikings (TDV). Jeg søgte om optagelse i guliden udelukkende for at spille med min bror og svigerinde, i maj 2010, og det var også derfor jeg pakkede sydfrugterne sammen fra Ravencrest og flyttede det meste af min ”flåde” til Thunderhorn. Da der var valg til ny ledelse i TDV i februar mener jeg det var, kom der en masse postyr/kaos osv. og det endte med at min bror og svigerinde blev guildkicket, og så sad jeg tilbage i TDV, den guild jeg søgte ind i pga. dem.

Jeg lod TDV, efter min bror og svigerindes exit, komme an på en prøve i et par måneder, men gnisten ved spillet var næsten væk, både fordi de ikke var der længere og fordi en lang række af dem jeg spillede med forlod guilden i ”oprørstiden”, og da var det jeg igen som så mange gange tidligere overvejede om SD kunne være noget for mig. Så efter ret så mange overvejelser, traf jeg beslutningen om at forlade TDV, skifte server og langt om længe ansøge om medlemsskab hos Jer. Min afskedspost er lavet og kommenteret i TDV, med forståelse og respekt, og jeg har hevet hele flåden ud af guilden, så jeg er”guild-tag-fri” nu.

Jeg er en casual spiller, der spiller for spillet skyld, for at have det sjovt og for at slappe af. Jeg spiller ikke for at opnå meget andet end min egen tilfredsstillelse, og derfor starter jeg gerne en ny char op, for at prøve noget nyt, eller bare fordi jeg har lyst. Jeg har ikke den vilde raiderfaring og som sådan heller ikke den vilde HC erfaring efter cata men det skal nok nå at komme! Mht. raids er det da dog blevet til både 10 & 25 mands tur, dog flest 10 mands hygge/achivementruns i Ulduar. Jeg synes det er rigtig god underholding at lave hyggeruns, og det vil jeg rigtig gerne fortsætte med i det omfang det er muligt. Jeg synes det giver mig nogle gode udfordringer, og det er super sjovt at sidde 10 mand og hygge på vt/ts,samtidig med man deler samme interesse og prøver at få det hele til at gå op i en højere enhed, og det samme gør sig i øvrigt gældende for dungeons, og det er tilmed lettere at få taletid når man ”kun er 5”. Jeg er ikke verdens bedste spiller, men jeg hygger mig og har det sjovt, og kan bidrage med så meget andet end super dps og overheals.

Og hvorfor søger jeg så ind i SD, jamen det gør jeg af flere årsager. Jeg kunne godt tænke mig at være en del af det fællesskab mange af mine venner er en del af og jeg vil rigtig gerne komme til den første del af de sociale arrangementer, inden folk bliver alt for fulde. Jeg kunne samtidig godt tænke mig at udvide min horisont mht. spillet og menneskerne bag skærmen, hygge mig med ligesindede som har samme interesse som mig, og bare nyder at spille og have det sjovt. Jeg ved godt at alle ikke er casual spillere, men der skal jo være noget for en hver smag, og jeg skal da ikke udelukke at jeg måske en dag får lysten til at prøve kræfter med denne gren af spillet også, selvom det dog ikke lige er en del af planen foreløbig. Sidst men ikke mindst kunne jeg da rigtig godt tænke mig at lære endnu flere SD’ere at kende, som jeg kan dele min interesse med, mødes med IRL, drikke et par sjusser med for dem jeg kender indtil videre er jo fantastiske så hvorfor skulle der så ikke være flere af sådan nogle mellem Jer, som man kan hygge sig med. SD er en guild der har alle de aspekter som jeg søger, sociale arrangementer, muligheder for hygge, udvikling i spillet, smalltalk og generelt bare en rigtig god stemning man kun kan have lyst til at være en del af.

Det jeg kan give SD er en masse hyggelige og sjove timer med wow og vt, men også en masse seriøse indslag på diverse post på forum, samt hjælp til dem der har brug for det, og ikke mindst en RL person der kan bidrage til at festen bliver bare lidt bedre næste gang

Afslutningsvis vil jeg smide et par links til de chars jegs piller på:

Pala Wizag lvl 85 http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/wizag/simple

Druid Winox lvl 40 http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/winox/simple

Hunter Hudra lvl 85 http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/hudra/simple

Priest Wican lvl 62 http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/wican/simple

Venligst

Jeanette
    Last edited by Wizag; 19-05-2011 at 9:25.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Flot ansøgning. Nilfen eller Breael kigger nok snart forbi

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Jeanette og tak for din ansøgning

Du har da vist at du har skrivetøjet i orden, selvom du måske sparer lidt rigeligt på mellemrumstasten Rigtig fin ansøgning, og med det repetoire af bekendte SDere burde det absolut være muligt for dig at hente de 10 indenfor en måned.

Go fornøjelse med ansøgningen.

Forum Neophyte

Hej begge to,

Jeg har netop tilrettet min post, kunne pludselig se at mellemrummene var forsvundet mange steder - det var ikke meningen!

Jeg havde jo snydt lidt og skrevet det hele i word først, men forum kunne åbenbart ikke lide copy/past derfra :-)

Nu er den i hvertfald lidt mere læselig, og jeg går i krig med at få fat i tomlerne.

Hej Jeanette

Godt at se din ansøgning - det var du godt nok længe om *host host*
    Fang mig ingame til noget fun, og så er det bare i gang med at samle anbefalinger

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Flot ansøgning! Glæder mig til at møde dig ingame - er ikke i tvivl om du nok skal komme ind hvis du kan hvad du siger

ingen kommentare

nej spøg til side. jeanette har jeg kendt i nogle år nu, og hun er en sød og superhjælpsom person, der gerne hjælper og giver et nap med hvis det er muligt, så som person er det kun en gevist for SD
    som druide =) tjaa jeg hader hun løber hurtigere end min shaman, nej hun spiller sin druide ganske fint,
    men som alle inkl mig selv så er der altid småting der kan arbejdes på, men det gør hun så osse

så alt i alt en thumbs up herfra

Forum Neophyte

Så er Wizag vel ankommet til serveren, har fået nyt look og er nu klar til at spille med Jer.

Renezmae
    Hej Jeanette

Godt at se din ansøgning - det var du godt nok længe om *host host*
    Fang mig ingame til noget fun, og så er det bare i gang med at samle anbefalinger
    Better late than never - er det ikke sådan man siger

Jeg prøver at fange dig ingame en af dagene.

Palihz
    Flot ansøgning! Glæder mig til at møde dig ingame - er ikke i tvivl om du nok skal komme ind hvis du kan hvad du siger
    Mange tak, og jeg håber du har ret

genoside
    ingen kommentare

nej spøg til side. jeanette har jeg kendt i nogle år nu, og hun er en sød og superhjælpsom person, der gerne hjælper og giver et nap med hvis det er muligt, så som person er det kun en gevist for SD
    som druide =) tjaa jeg hader hun løber hurtigere end min shaman, nej hun spiller sin druide ganske fint,
    men som alle inkl mig selv så er der altid småting der kan arbejdes på, men det gør hun så osse

så alt i alt en thumbs up herfra
    Tak tak

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Endelig skrev du ansøgningen! :-)

Jeg syntes den er smuk og velformuleret - sådan skal en ansøgning være!!

Jeg glæder mig spille med dig :-)

Forum Apprentice

100% thump's up her fra

Forum Recruit Xenium's Avatar

herfra - fedt ansøgningen endelig kommer

Nu må vi så se at få spillet lidt sammen ingame...
    Oh goddess of luck whom the Greeks called Tyche, and the Romans Fortuna
    May our rolls be in our favor and the booty we seek be ever plentiful from the monsters we have slain
    "...No. I am the one who knocks!"

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Var i BH med Sinsire og Wizag. Var lidt presset irl så havde ikke overskud til at lægge mærke til jer. Men tak for turen, vi ramler nok sammen igen en anden gang

Jeg var med Jeanette i BH i dag og det endte jo godt selvom der var lidt wipes. Det var et hyggeligt run. Lad os tage en HC eller to.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Nu har jeg siddet på VT og været i BH med dig idag.. og det ændrer jo ikke på min holdning - Du skal KLART ind i SD Jeanette... 100000 tommelfingre opad

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Nice ansøgning, lige i skabet.
    Jeg elsker når folk lægger et stort stykke arbejde i en ansøgningen!
    Det fortæller også at SD er noget man virkelig gerne vil!

Det og så at vi fik hapset ham bossen i aftes gør at jeg gerne vil give min thumbs up.
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

Forum Neophyte

Mange tak, for Jeres pæne ord om min ansøgning, der er også lagt tid og kræfter i den, så det er dejligt det bliver bemærket.

Til dem der var med i BH i går, tak for Jeres kommentarer her og ikke mindst runnet, det var dejligt at vi fik lagt bossen ned til sidst, og super jeg lige kunne være med.

Jeg satser på at få lavet en masse HC'er i weekenden sammen med Jer, så jeg håber vi ses.

I aften står den på RL arrangement med nogle SD'ere, så måske jeg ser nogle af Jer der?

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

AV!
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

Forum Neophyte

Ja Skiz det gør ondt at blive drukket fuld af mig. :-)

Forum Convert

Var lige hurtigt i en HC med wizag, og kan kun sige det burde gi thumps up at mobbe @Marwen på vt....
    Men...
    Jeg vil gerne lige køre en enkelt eller 2 mere med dig, men du virker indtil nu kanon...

Btw Kanon ansøgning.... var jo ved at falde i søvn over alt det info du havde fået skrevet
    Det viser jo bare en go omgang engagement. Glæder mig til at lære dig bedre at kende

Forum Senior Wacky's Avatar

Jeg fik vist lovet at skrive når jeg kom hjem fra byen

På social mæssig grund vil jeg gerne anbefale Wizag til SD.... hun drikker. danser, snakker og pjatter godt, helt i SD ånd! Så mega herfra
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

p.p.s. få dig en avatar
    p.s. hvad fanden sker der for den font, den er da virkelig grim!

Puha. Jeg har lige fået en vingummiflagermus

Der var noget jeg skulle idag?
    Kastede op på en parkeringsplads på vej til studiet, hhmm hvornår har jeg spist ris?

Var der ikke noget jeg skulle huske?
    Av for satan mit hoved gør nass, hvorfor står jeg også op kl 10, tror jeg lægger mig til at sove igen. Det er fandme for tidligt at stå op, kom jo i seng kl 6? tror jeg

Hmmm hvad var det jeg skulle?
    Tror lige at jeg vil lægge mig i sofaen og se noget tv, gider ikke at tage opvasken, så er det godt jeg har mere risotto...

Der var noget jeg havde lovet en?
    Fuck jeg er sulten, hvad mon jeg har i køleskabet? feta og bønner? og nogle risottoris i skabet..nå ja, det bliver en meget underlig risotto, har også lidt vin, wwee...Det er alt for lyst udenfor. Meget underligt at stå og lave risotto til sig selv kl 5 om morgenen o0
    Hvorfor står min computer ikke hjemme, havde lovet en at skrive på forum?
    Det ville have været rart hvis jeg ikke gik i panik da renez spurgte hvad jeg skulle have at spise så havde jeg kunne ihvertfald kaste et eller andet i ansigtet. Vi er godt nok på burger king, men lige nu tæller det som mad.

Hvordan er jeg kommet her hen, jeg skal huske at skrive en post på forum!, tror jeg?
    Nå ja, geno, wacky og ?? smuttede.

Hvem var det den sidste var, var det den person jeg havde lovet noget?
    Det var vidst en ansøger, hun virkede meget flink,tror faktisk at hun snakkede til mig i mere end 3 minutter, hvilken tolerance!

Hvad var det hun hed? og hvordan finder jeg hendes post? og hvad skal jeg skrive??og hvorfor er jeg blevet så fuld? o0
    Hvis jeg nu låner wackys telefon og skriver en besked til imorgen dagens jeg, så har jeg en jordisk chance.
    Nå jo, jeg blev jo nød til at prøve at følge med hende når nu geno og wacky sidder og lægger an på hinanden.
    Jeg skal vel bare skrive hvad jeg tænker, check. Det burde være trivielt, mon folk dog forstår hvad der sker? fuck det.
    Hvis jeg nu bare satser på jeanette, det hedder en pæn del af SD pigerne anyways. Mener jeg, oh well jeg plejer at huske folk på deres forum avatar anyways.
    Last edited by Skiz; 20-05-2011 at 17:36.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Må hellere lige smide en besked her Har hygget lidt med Jeanette på vt hvor hun i hevrtfald bruger en del tid med Genoside. Troede egentlig at han havde rulet charmetøjet ud, men når I nu kender hinanden i forvejen så er der lidt ting der giver mere mening

Nå. Hun virker som en flink person, og en person der laver mindre damage end mig, kan jeg kun ønske en plads i guilden så jeg ikke længere er lavestrangerende dps-newb

Håber på flere hyggelige HC runs med tiden

P.s. Skiz.. Tror du skal holde inde med at inddrage de usandsynlige mængder alkohol
    Last edited by Magicha; 20-05-2011 at 15:48.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Nu har jeg siddet på VT og været i BH med dig idag.. og det ændrer jo ikke på min holdning - Du skal KLART ind i SD Jeanette... 100000 tommelfingre opad
    100000 tommelfingre... du ER fandme en vanskabning :P

men fin ansøgning/wall-of-text og det lyder til at du kender hele den københavnske del af SD (pånær mig ) i forvejen

ps: skiz, du er for underlig :-)
    Last edited by Regio; 21-05-2011 at 7:37.
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Forum Neophyte

I'm alive!!

Wacky - tak for limboen, og alle de andre danse vi fik fyret af, har en meget øm albue....

Skiz - jeg skulle vist ikke have givet den der sidste Somersby, lyder til at den har slået meget hårdt! Jeg gi'r en gylden dame næste gang - så kender du effekten

Til Magicha og Chromez, tak for Jeres reply's og ikke mindst vores HC run, dem napper vi da bare lige nogle flere af.

Regio, jeg kan om ikke andet nå at lære dig at kende in-game, som et lille plaster på såret.

Quote Originally Posted by Wizag View Post
    I'm alive!!

Skiz - jeg skulle vist ikke have givet den der sidste Somersby, lyder til at den har slået meget hårdt! Jeg gi'r en gylden dame næste gang - så kender du effekten
    Jeg kan huske hvad der skete? , så helt slemt kan det da ikke have været o0