Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 79

Thread: [17-05-11]Wizag lvl 85 pala/Winox lvl 40 druid

Forum Neophyte

Default [17-05-11]Wizag lvl 85 pala/Winox lvl 40 druid

Hej SD

Først og fremmest vil jeg nævne at jeg selvfølgelig har læst, forstået og ikke mindst accepterer Jeres 5 værdier, og har læst alle tråde omkring ansøgning til SD, så nu er jeg vist klar til at lægge min ansøgning hos Jer.

Jeg hedder Jeanette, er 28 år, bor på Amager, kommer oprindeligt fra vestegnen. Jeg bor halvdelen af tiden sammen med min 6-årige søn Kian, som sjovt nok bor den anden halvdel af tiden hos sin far, hvor jeg så bor alene. Jeg arbejder deltid (32 timer om ugen) hos moderselskabet i en stor koncern, som beskæftiger sig med entreprise, ejendomsudvikling og ejendomsinvesteringer. Jeg sidder som udlejnings- og administrationsansvarlig for vores erhvervslejemål og ca. 120 boliglejemål. Jeg er oprindeligt uddannet inden for regnskab og økonomi, bl.a. gennem revision og en HD (R) fra handelshøjskolen. Jeg har arbejdet indenfor dette i 10 år, og gør det til dels stadigvæk, da jeg udover udlejning beskæftiger mig med budgetter, regnskaber og økonomien generelt for de ejendommen jeg administrerer.

Fritiden bruger jeg til dels på min søn, de dage jeg har selskabet af ham, hvor vi laver alt hvad man nu gør med en 6-årig, bl.a. spiller wow, bygger lego, besøger familie og ja alt mulig andet. Når den står i frihedens tegn, er jeg primært sammen med mine venner, spiller wow, og har i 1½ år gået fast til zumba hver torsdag. Nu er sæsonen netop slut og jeg glæder mig til at få mine torsdage tilbage, men lur mig om jeg ikke ender med at melder mig holdet igen næste sæson fordi jeg savner det for meget. Jeg har igennem det meste af mit liv gået til sport, og i mange mange år var det gymnastik som jeg selvfølgelig stadigvæk har en forkærlighed for, men som kroppen bestemt ikke synes om at udføre mere!