Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 79

Thread: [17-05-11]Wizag lvl 85 pala/Winox lvl 40 druid

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Quote Originally Posted by Wizag View Post
    Ja det er vist meget godt jeg ikke skal leve af at heale, for så havde vi da ikke fået mad på bordet der hjemme
    Du kan heldigvis blive bedre
    Er egentligt ret skuffet over at du ikke trodsede vejrliget og kørte ud til mig med bolcher! Det er ikke den service man kan forvente fra en ansøger skulle man mene.. hmm.. men nu HAR du jo fået min finger (altså tommelfingeren) (altså som ansøger) og den står ved magt... men der er lige en ting at arbejde på der: serviceniveauet...!
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by Regio View Post
    Du kan heldigvis blive bedre
    Er egentligt ret skuffet over at du ikke trodsede vejrliget og kørte ud til mig med bolcher! Det er ikke den service man kan forvente fra en ansøger skulle man mene.. hmm.. men nu HAR du jo fået min finger (altså tommelfingeren) (altså som ansøger) og den står ved magt... men der er lige en ting at arbejde på der: serviceniveauet...!
    Gamle gris

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Quote Originally Posted by Iznogood View Post
    Gamle gris
    læs noter i ( ) - jeg har garderet mig overfor denne slask sleske kommentarer !!!
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Quote Originally Posted by Regio View Post
    læs noter i ( ) - jeg har garderet mig overfor denne slask sleske kommentarer !!!
    hehe you wish :P

Forum Recruit

Halløjtaler. ARGH! wall of text!! .. hehe. ej, ganske fin ansøgning. Jeg var din co-healer på pug icc-raidet der ikke gik så godt.

Ihvertfald thumbs op fra mig. Du blev, selvom folk bøvlede med at finde ud af hvem der var locked, og folk leavede osv, så god stil der
    Derudover var der ikke så mange døde som man kunne forvente af et icc 25 raid med 3 healers ^^
    Keep up the good work
    Owlbear lvl 85 Tank/Boom Druid
    Xilathian lvl 85 Frost DK
    Imbaowl lvl 85 Frost Mage
    Shadowowl lvl 85 Demo Warlock

Owlbear OUT!

Forum Neophyte

Mange tak Owlbear

Kan kun give dig ret, vi klarede det faktisk ganske godt os 3 healere, selvom det var et noget spøjst run....

har sgu da helt glemt at skrive, og har heller ik været så meget online de sidste par dage, men vi havde en spass tur i byen, og du skal have tak for at tage min jægermeister, og hvis ikke af andre årsager, så sku du i hvert fald have thumbs up for det.

Men nu er du en spass tøs, så du passer helt perfekt ind i SD, og derfor får du endnu en tommelfinger i vejret fra mig.
    Glæder mig til flere sjove arrangementer i fremtiden

Forum Neophyte

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    har sgu da helt glemt at skrive, og har heller ik været så meget online de sidste par dage, men vi havde en spass tur i byen, og du skal have tak for at tage min jægermeister, og hvis ikke af andre årsager, så sku du i hvert fald have thumbs up for det.

Men nu er du en spass tøs, så du passer helt perfekt ind i SD, og derfor får du endnu en tommelfinger i vejret fra mig.
    Glæder mig til flere sjove arrangementer i fremtiden
    Eine keine Jäger Meister - og det var godt det kun var en, for jeg var da lige lovlig rap i replikken der!!! Det er da lige før jeg får ticks bare ved tanken om at tage en igen.... Men hvad man dog ikke gør for at komme i SD

Men tak for en sjov tur, jægermeister eller ej, dem tager vi nogle flere af (Altså byturene!!)

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Hov.... jeg skal vist til at følge lidt mere med i ansøgningerne. For jeg er da ret sikker på at jeg har mødt Jeanette i byen med Swup og en bunke af de gamle sd'ere for sådan ca. 2+ år siden (og hurtigt hilst på hende til julefrokosten eller sådan noget?). Jeg tror endda jeg har hende på fb et sted
    Men som jeg husker det er Jeanette et ganske behageligt menneske, som man sagtens kan have en laaang snak med. Og det lader til at andre har samme oplevelse. Jeg vil også med i byen!

Derudover er det klart et plus, at jeg ikke er den eneste, der kan fare vild i OG.
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Neophyte

Quote Originally Posted by Persephone View Post
    Hov.... jeg skal vist til at følge lidt mere med i ansøgningerne. For jeg er da ret sikker på at jeg har mødt Jeanette i byen med Swup og en bunke af de gamle sd'ere for sådan ca. 2+ år siden (og hurtigt hilst på hende til julefrokosten eller sådan noget?). Jeg tror endda jeg har hende på fb et sted
    Men som jeg husker det er Jeanette et ganske behageligt menneske, som man sagtens kan have en laaang snak med. Og det lader til at andre har samme oplevelse. Jeg vil også med i byen!

Derudover er det klart et plus, at jeg ikke er den eneste, der kan fare vild i OG.
    Hej Christina, det er godt nok år og dage siden.

Og du husker helt rigtig, for jeg husker tydeligt vores tur på det der sted overfor Palads (som jeg så ikke husker hvad hedder) hvor tjenerne satte ild til bordet da de skulle lave sambuca'er til os! Sikke et syn! Og ja vi fik også hilst på hinanden til både pinse- og julefrokost sidst år, det er jo altid hyggeligt i dit selskab.

Jeg takker mange gange for din reply i min ansøgning, og jeg ser frem til endnu en tur i byen med dig en dag

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Ah det er godt at jeg stadig kan huske

Ikke at jeg kan huske hvad stedet hed heller, men det var en rigtig hyggelig aften.

Og det var da så lidt. Med lidt held kan vi måske ligefrem ses til pinsefesten
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Neophyte

Uha så tror jeg vi skal være rigtig heldige, men man skal aldrig sige aldrig, kan være jeg kommer dumpende ud på de sene nattetimer, som jeg plejer.

Uha så tror jeg vi skal være rigtig heldige, men man skal aldrig sige aldrig, kan være jeg kommer dumpende ud på de sene nattetimer, som jeg plejer.
    23 nul dut på Coyote Club - be there!

jeg var i et par normals med Wizag forleden og det gik rigtig godt. Hun brokkede sig lidt over at min hunter ik rigtig skulle ha healing. Men hun er jo dejlig at snakke med på VT så thumbs up herfra

Forum Neophyte

Quote Originally Posted by Renezmae View Post
    23 nul dut på Coyote Club - be there!
    Jeg skal gøre hvad jeg kan, men den bliver nok noget senere end 2300 ;-)

Og tak Izno, nu er jeg hjemvendt fra miniferie så nu er jeg klar til at give den fuld skrue med ikke-healing til din hunter. :-P

Jeg skal gøre hvad jeg kan, men den bliver nok noget senere end 2300 ;-)

Og tak Izno, nu er jeg hjemvendt fra miniferie så nu er jeg klar til at give den fuld skrue med ikke-healing til din hunter. :-P
    nu skal min rogue jo geares lidt op så der kan du jo også ikke-heale hvis vi kan få Obse til at tanke

Forum Neophyte

100% nice at du har rykket over til os for at spille tog da også lidt tid hehe men thumbs up herfra

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Hun var inde som afløser på team >>, første gang hun var i bed og hun gjorde det rigtigt fint

Hun snakkede også fin med på VT, og virker som en rar person..

Så klart Thumbs up her fra..

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Var som Huntnez skrev flink nok til at springe på som afløser for team >> med meget kort varsel. Godt gåpåmod og var god til at høre efter og selv snakke på VT . Sidder desuden og er hyggelig på VT lige nu efter raid :P.

Thumbs op =)

SD Medlem Forum Warden Ruvinan Planar's Avatar

Lad os få hende ind, har skrevet før, men var lige på noget raid idag hvor hun sprang ind som afløser, hu-hej.
    Hun er skide hygsom på VT og har masser af SD spirit, jeg giver gerne 2x thumbs op skulle det være
    DIABLO III - Ruvinan#2389
    GUILD WARS 2 - Ruvinan.2570
    ELDER SCROLLS ONLINE - @Ruvinan

Forum Learner Erold's Avatar

Hvis Ruvian kan, kan jeg også gi en thumbs up nr. 2- til team>>´s kortvarsel afløser i BwD

Thumbs Up

Forum Neophyte

Jeg takker team >> mange gange for turen i går, og muligheden for at prøve kræfter med den del af spillet også, nu er jeg ikke længere raidjomfru og har tilmed et par meget fine boots som minde

Det var rigtig sjovt og spændende at prøve kræfter med, og det var en fornøjelse at spille med Jer alle sammen.

Takker for Jeres kommentarer og og selvfølgelig også de dobbelte fra Erold og Ruvinan, dejlig læsning.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Velkommen på trial, du bliver opgraderet på forum snarest og kan fange en officer ingame for invite allerede nu

weeeee GZ

Forum Neophyte

Ihh hvor dejligt Og så med tømmermænd og det hele, så kan det da ikke blive den værste søndag i mands minde!!!