Results 1 to 4 of 4

Thread: N, vi skal vist ikke regne med FB i december...

Forum Apprentice bekay's Avatar

Default N, vi skal vist ikke regne med FB i december...

Der er kommet nyt fra Blizzard:
    http://en.wow-europe.com/

:cry:

Guest

Det er krft de mig DRLIG stil det der...

Patch eller ej - nu fr de satme lodset sig frdige... Det er da nok det vrste lorteteam lnge - KMPE brler at placere WoW serverne i Frankrig Blizzard! KMPE!

Og hvad fanden sker der for dem med den nye wave af Closed Beta Key efter Final Beta Keys kunne kbes? Er de snot dumme? Characters bliver jo alligevel fyrret af helvedes til nr FB starter (hvis det da sker i dette r 100).

Jeg har ikke en skid til overs for de fucking vinfarmere... Hvis der er de MINDSTE lag i FB eller der dukker en major bug op, s gr jeg helt amok! Nr de skider os i munden nu skal de ikke gre det i FB!
    Sigter det franske Blizzard Team mod at kre efter "Anti-Blizzard-principper"?!?!?

Sorry, jeg er tosset! Stopper svineren nu, men tror der er MANGE der har det p samme mde!

Quote Originally Posted by DwayneNightseer
    Sorry, jeg er tosset! Stopper svineren nu, men tror der er MANGE der har det p samme mde!
    Har det p samme mde.. men udtrykker det ik lige s flot som dig ops:

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Guest

Jeg har en lille teori om at det er UV Games der str bag denne mrkelige Eu release. Os s vidt jeg husker, s var det dem der i frste omgang annoncerede om denne form for release, og ikke blizzard.
    Der har jo ogs vret problemer med dem UV Games fr i tiden, bla. med de blizzardfolk der nu har dannet Flagship Studios.