Results 1 to 10 of 10

Thread: den slags events burde blizzard lave :D

Guest

Default den slags events burde blizzard lave :D

En paladin puller lvl 35elite abo til goldshire.

http://forums.worldofwarcraft.com/th...l&T=178743&P=1

Ville være rigtig nice hvis der kom den slags små world events i WOW med tiden, kan huske det fra Horizons de havde tons af små events med monstre der invaderede byer og folk havde det altid mega sjovt når det skete. Hvilket folk også ser ud til i dette tilfælde.

Forum Adept Fever's Avatar

Læste det godt på wow forummet igår, hvor der faktisk var folk der bitchede over det. Heldigvis syntes de fleste vist det er fun, men damn hvad sker der for dem der brokker sig. :?

Guest

Den slags bliver vildt skægt er jeg sikker på.
    Ser meget frem til world events, fx angreb på byer. (selvom man måske ikke kan kalde det her for et event)

Forum Initiate

vil spille WoW
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Sådan noget har jeg savnet i alle MMO's... Uber Boss mobs, eller Mob zerg der random men sjældent angriber en by, hvor guards ikke er nok.. Så man får en event ud af at forsvare byen mod fjenden.

Vil være kanon som world event!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

De gjorde det igen forleden og hold kæft folk tudede. Var selv i Duskwood da de startede med det, og overværede chatten lidt i Elwynn. Alt for fedt :roll:

Forum Recruit

Default hmm

Nu har jeg dog ikke spillet WOW endnu, men kunne da godt tænke mig og vide om man ikke bare kan løbe fra den der "dims" som de nu slæber ind i byen.

Hvis man kan det fatter jeg ikke folk gider whine over det da de selv vælger og lege med den.

Guest

Det lyder alt for fedt - men omvendt har arbejdet med at trække den abom så langt sikkert også hylende morsomt... :-D :wink:
    Kanske det kommer i en patch...

Guest

Stitches er godt nok ikke elite men han er en superboss. Da jeg var lvl 24 var det 1 hit = død

Det er også kanon at få ham til at løbe efter horde spillere når de kommer på mounts :roll:

Forum Convert

Quote Originally Posted by wOOOOt
    Sådan noget har jeg savnet i alle MMO's... Uber Boss mobs, eller Mob zerg der random men sjældent angriber en by, hvor guards ikke er nok.. Så man får en event ud af at forsvare byen mod fjenden.

Vil være kanon som world event!
    den slags laver de faktisk ok tit i AO .. som jo oxo har sin egen online radio station med DJ's der oxo kommer og spiller til ingame events og udloder items /creds ,når funcom (ao company) eller guilds holder events der er sgu altid fyldt med folk