Results 1 to 25 of 25

Thread: [28.05.11]Judoboy Ansøgning som casual medlem

Default [28.05.11]Judoboy Ansøgning som casual medlem

Til SD. Brøndby 28-5-11

Ansøgning som casual medlem.

Hej jeg hedder Patrick og er lige fyldt 18 år og jeg er i gang med en uddannelse som tømmer og deltid i Superbest. Derudover arbejder jeg som vagt i min fars vagt firma ind imellem

Min fritid går med at spille wow og gå til judo, jeg søger i jeres guild fordi min far og nogle af mine irl venner er hos jer.

Jeg har spillede med flere af jeres medlemmer, og den måde som dem jeg har opblevet dem på både i spillet og på vt er lige det jeg søger.

Jeg syntes godt om jeres værdisæt og kan til fulde stå inden for det.

Jeg mener selv at jeg har godt styr på at spille alle mine chars, og jeg kan tilbyde gåpåmod og en stor interesse for WoW.

Jeg er stort set altid frisk på et run, både hvis det skal være en seriøst run eller et spas run. Jeg er selv i stand til at skelende mellem hvornår man laver spas og hvornår man er på.

Irl venner:

Lazygirl

Enforcer

Iznogood

Min far/Tempohealer

De chars jeg spiller på:

Judoboy lvl 85 Warrior
    http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/judoboy/simple

Shidoboy lvl 85 Hunter
    http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/shidoboy/simple

Kokaboy lvl 85 Shaman
    http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/kokaboy/simple

Yukoboy lvl 85 Paladin
    http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/yukoboy/simple

Ipponboy lvl 81 Death knight
    http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/ipponboy/simple

Håber at høre fra jer.

Hilsen Patrick/judoboy

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hey Judo Fortæl din far at hunden er kommet godt op og stå.

Velkommen til vores forum. Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om hvem du er som person. Fritid, sport, osv. Feks er du frimærkesamler og har alle grønlandske samlinger der findes. er du lystfisker og satser på sværdfisk i limfjorden osv osv. Alt der beskriver dig som person. Vi inviterer personer ikke characters i SD

Nilfen eller Breael kigger nok snart forbi og giver dig lidt info om processen

Held og lykke.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

ja hvad kan jeg sige, jeg har jo flere gange spillet med Patrick og det har lagt de fleste gange været udelukkende positivt. Der var lige den ene gang hvor han smuttede halvvejs bare fordi hans computer slukkede og han ikke kunne få liv i den igen, det er jo selvsagt slack ikke at gennemføre.

Patrick har ofte været løsningen når en eller anden random skred midt i et run, hvilke man jo bestemt ikke kan klage over (specielt når det har været tanken)

Kun ros herfra. thumbs up
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Patrick og velkommen til forum.

Som Jeoparty siger så kunne det være fint hvis du kan sætte lidt flere ord hvad din hverdag går med og hvilken personlighed der gemmer sig bag dit nick.

Vi forventer at du kan indsamle 10 på den næste måned så det er bare med at komme ud og lære en masse SDere at kende og selvfølgelig sørge for at dem du allerede kender svinger forbi din ansøgning.

Du kan fange os ingame via /semperdanica, på ventrillo og selvfølgelig via forum.

Er du i tvivl om noget kan du altid hive fat i Nilfen eller undertegnede. God fornøjelse med din ansøgning

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Ja som Patrick selv skriver kender vi hinanden irl. Jeg har dog ikke haft fornøjelsen af ham ingame men irl er han en helt igennem kanon gut som klart fortjener en thumbs-up herfra

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var lige i en enkelt HC med Judoboy og jeg syntes nok jeg kunne kende det navn, vi har jo spillet sammen før, med Faaaar, hehe

Det gik jo som det "plejer" du døde hele tiden og skulle resses, nej spøg til side, jeg syntes det gik rigtigt fint.
    Vi havde lidt Tank problemer, men ikke mere end at vi smed 2 af slagsen ud og fik en 3 ind som så kunne klare opgaven.
    Vi snakkede på VT og hyggede rigtigt fint, du passer da godt ind i SD så en herfra...

GL med Ansøgningen

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Var lige i en enkelt HC med Judoboy og jeg syntes nok jeg kunne kende det navn, vi har jo spillet sammen før, med Faaaar, hehe

Det gik jo som det "plejer" du døde hele tiden og skulle resses, nej spøg til side, jeg syntes det gik rigtigt fint.
    Vi havde lidt Tank problemer, men ikke mere end at vi smed 2 af slagsen ud og fik en 3 ind som så kunne klare opgaven.
    Vi snakkede på VT og hyggede rigtigt fint, du passer da godt ind i SD så en herfra...

GL med Ansøgningen
    Jeg var med på samme run som Harpos + en enkelt hc forudfor og kan kun tilslutte mig Harpos udsagn

Der er herfra

Forum Recruit reciver's Avatar

var et par ture i Z-hc med Harpos, moonster og judoboy. Han virker som en flink fyr, spillede sin warr godt.

/Q

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Jeg har lige været med Judobo i en HC og det gik fint, flink fyr også på VT så
    "Med tid kommer rod"

[QUOTE=Jeoparty;473932]Hey Judo

. Feks er du frimærkesamler og har alle grønlandske samlinger der findes. er du lystfisker og satser på sværdfisk i limfjorden osv osv. Alt der beskriver dig som person. Vi inviterer personer ikke characters i SD

HAHAHAHA..

jeg var så heldig at have Judo med i BH her til morgen. Dog sagde han, at han var serverens bedste tank, den skal vi lige snakke om men thumbs up herfra

HAHA fed humor.

jeg vil også gerne give min knægt en da han altid stiller op og hjælper andre i wow hvis der er brug for det med godt humør, så jeg er sikker på han vil blive en god repræsentant for guilden.
    i vil gerne vide mere om hans fritid og da han bruger meget tid på sin sport/udd./wow og arbejde, så der er ikke nok timer at tag af.
    så som far og medlem af SD så

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Var i et par Hc med ham, dog ikke på VT fordi jeg var slacker og skulle høre mads og monopolet virker oki vil dog gerne se/høre lidt mere go jagt

P.S
    Men det er lige før man får en Thumbs for Far og søn i guild hehe hvor er min far!? men skal lige se lidt mere

Forum Neophyte Droodle's Avatar

Har spillet en del sammen med Patrick inden han søgte ind i SD, så ved han kan sine Chars, kender også patrick irl, super flink gut, så Thumbs up herfra

hilsen
    Lazygirl
    World Of Warcraft:

TM Char Names: Bulderdash - Taizan - MissDroodle - Lazyboy - HrDroodle - Lazydad - Lazyhunt - Lazyman - Lazylock

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg var lige i enkelt Heroic på min Præst - gik fint men vil gerne løbe nogle flere hcs før jeg smider min thumbs

Havde den fornøjelse at spille med ham he tidligere i dag Generelt hyggelig fyr der kunne finde ud af at spille, så thumbs up her fra
    Take care of the earth. It's the only planet with chocolate

Forum Trainee crissi's Avatar

Kørte lige gennem med judo i ZG nu her. Gik ganske udemærket. Der er potentiale ... bare han henter nogle flere øl!

Har tidligere kørt både HC og alm dungeons med ham og har ikke noget at udsætte på MD.
    /crissi
    to live - Umaku iku yo ni
    "i det mindste er jeg ikke blevet smidt ud af min mor ..."

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Var også med i ZG. Ikke noget at sætte en finger på.

/thumbs

Har lige været lidt i zul aman med Judoboy.. hyggelig fyr der tog sig tid til at forklare mig om de forskellige encounters da jeg ikke havde været der før...han gav også god dmg.. thumbs up!
    WoW:
    Culpa: Tankadin
    Stanly: BE Rogue
    Thazarc: Moo Warrior
    Stanley: Moo totemcaster
    Urakthar: Orc Warrior

Forum Learner Erold's Avatar

Var i ZA med Judoboy her i dag- lidt stille på VT, men wtf- udemærket spillen- vil gerne lige ha et run eller to mere inden jeg gir /thumbs
    When the going gets wierd, the wierd turn pro....
    HST

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

tak for de mange thumbs up og alle de herlige runs og pæne ord

Velkommen på trial. Fang en officer ingame for invite. En admin fixer din forumadgang snarest

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Done, velkommen til

Tillykke med bestået trial og velkommen som full member. Du kan spørge en ingame officer om upgrade til dine toons