Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: [06.06.11] Embees Goblin Shaman

Forum Initiate

Default [06.06.11] Embees Goblin Shaman

Hej SD

Jeg har læst, forstået og respekterer De Fem Værdier.

Om mig:
    Jeg hedder Michael, er fra slutningen af 1972. Jeg bor i et ældre hus i Mørkhøj, hvor jeg hver anden uge har fornøjelsen af at have mine 2 dejlige unger på henholdsvis 10 og 13. Jeg arbejder i den hemmelige del af forsvaret, og har tidligere været på spændende ture rundt om i de lande hvor vi nu engang sender folk ud til. Jeg forventer dog ikke længere at skulle udsendes.
    Som person er jeg humoristisk (sort humor, gerne med islæt af både ironi - også selvironi, sarkasme og generelt dybt underlige ting som jeg dårligt selv forstår.). Min fritid går som regel med forbedringer på mit gamle rækkehus, når der er tid til det tager jeg på skydebanen, jeg hygge skyder med nogle af mine kolleger, jeg bruger en Glock 34, en 9 millimeter halvautomatisk. Jeg har tidligere gået til Taekwondo, men var nødt til at tage en pause efter lidt knæ problemer og for mange udsendelser oven i hinanden. Sportsmæssigt bruges mest på løb, primært med kolleger, og nogle hyggeløb som f.eks. DHL stafet

Om Wow:
    Jeg kommer fra et lille online spil der hedder (hed?) New Moon, en såkaldt MUD, et tekstbaseret multibruger miljø – men det er noget tid siden, jeg kan ikke huske det nøjagtigt, men et slag på tasken vil være at jeg startede med New moon lige omkring 1995. Siden da er spillene blevet en smule mere avancerede, og da Everquest så dukkede op var jeg solgt. Jeg spillede i en primært, men ikke kun, dansk guild der hed Raging Fury. EQ tog det meste af min tid, indtil Wow gik i beta, her startede jeg så i US beta, og var selvfølgelig med da serverne gik live, fra dag 1. Jeg startede sammen med en del bekendte fra Raging Fury, men mange faldt fra, der blev skiftet servere og jeg har i flere omgange valgt at følge min bror og hans kones tossede idéer med nye servere. Jeg har gennem årene raidet i de fleste raids, dog aldrig helt på ”top plan”, da mit liv aldrig har tilladt at jeg bruger den mængde tid der er nødvendig for at kunne det. I vanilla wow nåede jeg at se zoner som Molten Core og senere AQ og Zul’Gurub. TBC er det primært Gruul jeg kan huske. I wotlk fik jeg slået mr. LK ihjel, men først efter icc blevet gjort nem, og Ulduar så jeg aldrig slutningen af.
    I Cataclysm fik den så en skalle, og jeg blev meget hurtigt 85 med min druide, og med ham har jeg så slået det meste ihjel, dog mangler jeg at se Cho’Gall, Nefarian og Al’Akir ligge ned.

Hvorfor Semper Danica:
    Min bror har endnu engang lokket mig til at slippe alt hvad jeg har opnået, først fik han mig til at flytte min druide, og dernæst tvang han mig til at spille en shaman op for at prøve at komme med i den der nye guild som han havde fundet på Tarren Mill. Og fjollet som jeg er, gør jeg jo bare som han siger. Ok, i virkeligheden syntes jeg rigtig godt om det jeg læste, efter at have fået øjnene op for jer. Jeg syntes SD helt bestemt lød som et sted jeg ville falde godt til, især hvis det bød på lidt RL hygge med ”The Copenhagen Chapter”

Hvad kommer jeg med:
    Jeg kommer med en ny-dinget level 85 shaman (han dinger nok tirsdag eller onsdag), dvs. jeg har elendigt gear, men jeg er god til at læse, og forstår det meste af det jeg læser, og kan derfor godt sætte mig ind i en ny klasse. Det primære spec er indtil videre enhancement, dvs. melee dps, offspec bliver healing, jeg har healet med min druide i raids, og jeg har dps’et i de selv samme raids.
    Derudover vil jeg også komme med en del skæve bemærkninger og ”snappy comebacks” (læs det med humor ovenfor).
    Min spilletid vil variere en smule, weekender er typisk ikke et godt tidspunkt for mig, men hverdagsaftener afhængigt om jeg har børn eller ej vil snildt kunne medføre et par timers wow eller 4, dog er jeg en gammel mand, og vil gerne i seng før 24

Hvem kender jeg i SD:
    Jaybiep – a.k.a. Brormand.

Bonus Info:
    Jeg har 50 characters fordelt på ca. 10 servere, en del af dem er nogen min datter har lavet fordi det er sjovt at lave char, vælge hår og sådan… Jeg mener jeg har omkring 5 chars på level 85, og vel omtrent 15-20 stykker på et eller andet sted mellem 60 og 80. Jeg bruger ofte en level 1-5 char til at stå i en hovedby, som en form for trader char. Når min terrasse er færdig (i løbet af denne uge) så er der 25 kvadratmeter sydvendt luksus med læ, og der er altid kolde øl i kælderen. Ja, en thumbs-up = gratis øl på terrassen (man må godt bestikke ikke?). Jeg har snydt, og har allerede joinet semperdanica kanalen ingame.

Character der gerne vil joine:
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...mbees/advanced

Jeg ser frem til at høre fra jer!

- Michael
    Last edited by Embee; 06-06-2011 at 13:58.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

uuuuh Justin Biebers bror

Velkommen til vores forum, rigtig fin ansøgning der kommer godt omkring det hele. Breael kigger nok forbi senere og siger goddag. Men GL herfra.

Izno over and out

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Super dejlig læsning, Michael. Ved nu ikke helt om det er godt at være "Justin B's" bror - men det kan vi jo tage snakken om når/hvis du kommer ind ;-) (krydser fingre.).

Der vil komme en Sergeant/Officer forbi din ansøgning løbende.

Nu skal du bare igang med at få groupet med en masse SD'er for at få Thumbs Up den vej igennem - du kan altid være på Ventrilo (der skulle stå information et sted, ellers tag en snak med din bror..).

Held og lykke med ansøgningen,
    Marwen

Thumbs up

Velkommen til brormand, du har nok skudt dig selv lidt i foden ved at nævne mig, men jeg giver gerne en

Problemet er at du kommer til at arbejde dobbelt så hårdt for resten af dine thumbs up.

Jeg tror min bror vil passe meget godt ind sammen med alle de andre Skøre SD'er han har humor, hjælper gerne folk (bare det ikke er hans bror :-P) og er god til at opsøge data vedrørende hans character eller raidbosser der skal slagtes.

Og så er han en Monster god PvP spiller!!

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

der er ingen skøre folk i SD

Forum Convert

God ansøgning

Men som Justin bieber selv skriv var det lidt som at tage en SKH109 og skyde sig selv i foden med......
    Og der kan vi hurtigt blive enige om at det er bare dumt....

Fang mig online til et par HC, thumps up er jo næsten allerede givet pga den gratis kolde øl...... Kan du lørdag formiddag?

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Michael og velkommen til forum.

Rigtig god ansøgning - du virker til trods for et lidt fordækt familieforhold til at være en hyggelig fyr

Vi regner med at du kan samle 10 indenfor den næste måde. Du kender allerede /semperdanica, husk at både forum og vt også er effektive kommunikationskanaler.

God fornøjelse med ansøgningen

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Jaybiep View Post
    Jeps, men som med alting så er det jo vigtigt at man ved hvem man sammenligner med, og ja, sammenlignet med Justin (fedt nick btw) er jeg monster god, men sammenlignet med hvem som helst andre så stinker mine pvp skills

Forum Knight Stormlord's Avatar

Velkommen til Embee... Hvis du er bare halvt så flink som din brormand, (min kollega) så er der næsten allerede et guild inv. på vej vil jeg tro...
    Bare sign til hvad du kan på raidplanneren. TCR raider 25 mands om mandagen og om torsdagen, og det er ikke sjældent at der mangler en enkelt eller to. Så kan du se om du kan slå brormands -52 dkp på en aften jo

Forum Initiate

Tak for den meget fornemme velkomst, jeg ser virkelig frem til at køre nogle instances med jer. Lørdag formiddag på terrassen, kolde øl, check

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Iznogood View Post
    der er ingen skøre folk i SD
    Hvem har lukket izno ud?? Var det ikke meningen han kun skulle ha adgang
    til et meget lille lukket internt forum, kun for ham selv?
    /henter spændetrøjen

Hey Embee
    Super ansøgning!!

Lige en lille note - husk når du joiner SD på vores server, så joiner du med alle dine chars. Forstået på den måde, at du har ikke chars i andre guilds på TM!.. Nævner det bare, fordi du linker til 1 char du ansøger med.. SD optager ikke chars, vi optager personer!

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Initiate

Ingen problemer Håber du kan se mit login billede herunder, og som jeg skrev tidligere, så tvang JustinB mig til at smide alt og starte på TM.

MBs.JPG
    Last edited by Embee; 07-06-2011 at 10:36. Reason: Sjove link kommentarer

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Embee View Post
    Ingen problemer Håber du kan se mit login billede herunder, og som jeg skrev tidligere, så tvang JustinB mig til at smide alt og starte på TM.

MBs.JPG
    Tip Top.. Vi har en lille regel om at hvis man spiller på SD's server, så er SD den eneste guild man bruger.
    Eneste undtagelser er at man kan ha sin char unguilded, eller hvis det bare er en bank-alt med sin egen guildbank.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Initiate

Jeg er i en guild nu, blev massinvited lige omkring level 10ish, og det var en level 22 guild på det tidspunkt, så jeg tænkte "what the heck" perks og sådan er værd at tage med, og jeg ville gerne blive i den indtil jeg rammer 85, mest pga. xp bonusen, men hvis i foretrækker jeg smutter, så er jeg ude med det samme.

Ikke helt sikker på vores politik efter guildsystemet blev indført. Men er næsten sikker på at du skal være guildless under ansøgningsperioden.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Så længe forholdet mellem dig og gulidperk guilden er 100% afklaret begget veje, er det er ok at være medlem af en guildperk guild.

Forum Initiate

Jeg har forladt den anden guild, "Icynip my hero". Ingen grund til at der skal være nogen tvivl om mine intentioner.

Forum Warden Tineea's Avatar

Hvad hed din char i eq... har selv været en kort tid i RF

Forum Initiate

Havde en troll shaman, Shummn

SD Medlem Forum Apprentice Revosonic's Avatar

Frisk og klar på det meste. Rawrrrrrrrr
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

Forum Trainee crissi's Avatar

Min første HC som bamse tank gik med embees som dps og moonster som nydinget 85'er og healer - skidt start men vi kom gennem hele deadmines i et roligt tempo og uden problemer
    /crissi
    to live - Umaku iku yo ni
    "i det mindste er jeg ikke blevet smidt ud af min mor ..."

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Har løbet mange inst med Embee og han er godt nok en hyggelig fætter at spille med, især hans papegøje vagte stor latter.
    Vi hygge snakkede på VT og det var sgu da skide hyggeligt, det må vi gøre igen, jeg syntes Embee passer rigtigt godt ind i SD med sit gode humør og muntre input på VT...

Så det bliver en stor thumbs herfra

GL med ansøgningen...

Vi må gøre det her igen, det var en minde værdig aften...

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by crissi View Post
    Min første HC som bamse tank gik med embees som dps og moonster som nydinget 85'er og healer - skidt start men vi kom gennem hele deadmines i et roligt tempo og uden problemer
    Var med på samme run... eller RUNS var det nu egentlig, da vi forud for dette sagnomspundende HC-run, jo kørte 4-5-6 alm. dungeons for at få min shammy til at dinge ;-)

Super hyggelig dag og aften! Rigtig go aktivitet og humor på VT. Michaels Lørdags-kylling... Jeg mener Papegøje, fik vi også lov til at stifte bekendtskab med... Denne kan dog IKKE blive optaget som guild member, men kan helt sikkert blive et glimrende guild-feast ved lejlighed :-P

Kan KUN sige for Michael 1. class SD potentiale

/Moonster

SD Medlem Forum Warden Freakazoide's Avatar

Quote Originally Posted by Jaybiep View Post
    Hmm, skal vi nok teste

CS:GO på ESEA http://play.esea.net/?r=1245364
    lvl 99 Path of exile

Forum Initiate

Jepper, det var nogle fede ture, jeg er ked af at gøjen gik lidt amok, jeg prøvede at undgå at holde push to talk nede for lang tid da han fik sit anfald

Testen vedr. pvp kommer ikke til at tage lang tid, Glennie har set mig i aktion, og kan helt sikkert sige jeg ownede de battlegrounds vi legede i.... NOT