Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: Eworc søger ind til SD SWTOR

Forum Warden Eworc's Avatar

Default Eworc søger ind til SD SWTOR

Pænt goddag SD

Hermed min ansøgning til jeres guild

Om mig:
    Mit navn er Jimmy(Eworc/Masira ingame), jeg er 25 år og førtidspensionist. Jeg er bosat i Ringkøbing, vestjylland. Min tilværelse er pt. som fuldtidsnørd. Jeg spiller en masse blandede spil. Alt lige fra Warhammer Online til League of Legends. Jeg har efterhånden en hel del mmo's under bæltet(blandt andet WoW i SD og et par andre guilds). I Cataclysm nåede jeg dog til sidste stop i wow for mit vedkommende. Jeg har efterhånden nået alt det jeg skulle der og en del mere til ^^

Jeg mangler et spil med noget socialt forbundet og jeg tror SWTOR vil passe mig rigtig godt. Med det sagt kan jeg dog ikke forestille mig at det skulle være andre steder end i SD. Jeg har som sagt været i SD for snart en del år siden(tiden går jo forbløffende hurtigt). Dengang blev jeg stillet med et rimelig svært valg da en stor del folk valgte at forlade SD for at starte noget nyt. En utrolig stor del af dem jeg havde min daglige kontakt med dannede ny guild og jeg valgte dengang at forlade SD, selvom jeg stadig har været at finde på jeres forum. Men folk er jo siden da gået i lige så mange retninger som der er folk og så sent som sidste år forlod jeg Expired med en del utilfredshed på lager sammen med en lille flok folk der gerne ville prøve kræfter med noget helt nyt. Så vi dannede en lille guild vi kaldte Rebellion på en ny server hvor vi var 3 ledere og ca 14 medlemmer. Jeg fik prøvet kræfter med at være raidleader for alvor hvilket jeg personligt er enormt tilfreds med at have prøvet(kudos til dem af jer der ved hvad det indebærer og stadig kiler på ^^), men som sagt var enden i wow nået for mit vedkommende.

Relevant erfaring:
    Jeg startede som en del andre ud med WoW som det første store mmo og var en del af SD's raidcore i MC som vi kravlede rundt i længere tid end jeg bryder mig om at tænke tilbage på haha
    Jeg var med til at knække BWL med SD. Dem af jer der var med dengang kan huske stemningen da neffy droppede første gang. Vi må ha siddet omkring 60-80 mennesker i raidkanalen.
    ...
    Faktisk har jeg været på stort set alt pve content wow har kunne tilbyde (med undtagelse af diverse hc versioner af nogle bosser)

Jeg har spillet mange forskellige roller: Mage(Jeg har faktisk også været Holger for en aften!), Warlock, Rogue, Deathknight, Priest, lidt druid og så Paladin. jeg har været tank, jeg har været healer.
    Jeg har også tosset rundt med pvp i flere spil.
    Alt hvad der indebærer strategi og taktik kan sådan set fange min interesse

Hvad jeg kan tilbyde jer:
    En habil og social spiller med både sort humor, dårlig humor, et sarkasmeskilt samt en masse timers snak og spil. Jeg er aktiv og tit frisk på at hjælpe andre hvad end det er i form af råd eller give en hånd med en instance.

Jeg er rimelig omgængelig og snakkesalig og som udgangspunkt ikke negativt indstillet. Jeg er en forbandet brokrøv, men jeg forsøger altid at undgå at være urimelig

Hvorfor SD:
    Fordi jeg ved hvad jeg går ind til og kan acceptere de regler og bestemmelser I har. *sætter flueben i CoC-accept*
    Fordi jeg har et hav af gode minder fra de sociale begivenheder jeg deltog i med SD. (oprindeligt måtte jeg melde fra i sidste øjeblik flere gange grundet min sygdom, men faktisk er min blodsygdom kommet mere under kontrol så jeg har betydeligt bedre chancer for at kunne være med denne gang!)
    Fordi jeg selv er blevet en del ældre og rolig af sind og derfor ser SD som det perfekte sted hvad enten jeg vil køre det afslappet eller fyre op for den gamle raidmotor og tosse rundt i et utal af timer.

Jeg håber jeg har fået besvaret de fleste af de spørgsmål I eventuelt måtte have, men ellers skal jeg gerne besvare dem efter bedste evne og derudover håber jeg blot I vil godkende mig til at deltage i SD.

/E
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hej Jimmy

Udover at vi ikke har nogen CoC længere, men nu kun 5 simple værdier, så klarer du ansøgningen meget godt hehe.

Du er jo en af de gode gamle jeg kender og husker. Det vil glæde mig hvis de ekstra år har skruet lidt ned for brokrøven,
    og lidt mere op for tålmodigheden. Men det er dog ikke noget jeg husker nogen problemer med. Har altid syntes godt om dig.
    Og selvom du var en klaphat at følge dem som brød ud i 2007? og lavede Expired, så forstår jeg godt din grund til at følge
    flertallet af vennerne og fest kliken fra dengang.

Hyg med på forum som de andre ansøgere, og så ser vi om du får lidt feedback.

Godt at se dig her igen!

mvh
    w

ps.. min personlige thumbs-up har du!
    Last edited by wOOOOt; 22-07-2011 at 9:16.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg husker egentlig Eworc for noget godt (bortset fra hele det clusterfuck til Expired).

Ser gerne ham i SD igen
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Jamen jeg forventer da også helt og holdent at min ansøgning bliver set som et nyt medlem, da der som du selv nævner er rigtig mange nye siden da. Er glad for den hurtige og positive respons og håber at se flere melde sig på banen. Håber ikke der kommer til at være nogle lyssky emner, men hvis der gør skal jeg da gerne tage stilling til dem (såfremt det ønskes), ellers er jeg overbevist om at Woot nok skal håndtere det
    It is difficult to be evil. Not impossible, just difficult.. But I love a challenge.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

herfra.

Forum Adept

Quote Originally Posted by Eworc View Post
    Alt hvad der indebærer strategi og taktik kan sådan set fange min interesse
    Lulz, og så har du spillet rogue!!!!!1111oneoneunos!

Fedest Eworc, en af favoritterne blandt hoben som expired i SD-regi - har set frem til din genansøgning. Har aldrig set dig som en forbandet brokrøv, forbandet no doubt, men brokrøv er ikke ækvivalent med den konstruktive kritik som du præsenterer og repræsenterer i min bog.

Major thumbs up, mine online og off-line stunder med SD har altid være sjove med dig iblandt.

Edit: Hvad er dit LoL-nick?
    Last edited by Earthhoof; 07-06-2011 at 21:13. Reason: Hvad er dit LoL-nick?

Quote Originally Posted by Earthhoof View Post
    Lulz, og så har du spillet rogue!!!!!1111oneoneunos!

Fedest Eworc, en af favoritterne blandt hoben som expired i SD-regi - har set frem til din genansøgning. Har aldrig set dig som en forbandet brokrøv, forbandet no doubt, men brokrøv er ikke ækvivalent med den konstruktive kritik som du præsenterer og repræsenterer i min bog.

Major thumbs up, mine online og off-line stunder med SD har altid være sjove med dig iblandt.

Edit: Hvad er dit LoL-nick?
    haha tak i lige måde hoofie.. Skulle stå listed som Eworc i LoL

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Det ville nu være hygsomt at dele guild med dig igen. Både så jeg ikke er den eneste brokkerøv og så alle de nyere kan få glæde af din humor
    Jeg kan nu ikke love at du får postkort igen, men det lyder heller ikke som om det er så tiltrængt mere. Godt at høre.
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Juniooooooooooooooooooooooor

Det var på tide du fik snøvlet dig tilbage efter at jeg har presset dig i 3-4 år :-)
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Quote Originally Posted by Persephone View Post
    Det ville nu være hygsomt at dele guild med dig igen. Både så jeg ikke er den eneste brokkerøv og så alle de nyere kan få glæde af din humor
    Jeg kan nu ikke love at du får postkort igen, men det lyder heller ikke som om det er så tiltrængt mere. Godt at høre.
    Ahh postkort som dem der blev lavet dengang ser da lige flot ud uanset om jeg ligger på hospitalet eller ej ^^ og ja et ekstra brokkehoved kan man altid bruge. Så kan du også få lov at se min kat når vi ikke har noget at brokke os over.

Hey Harde din dejlige gammelpot Ja, jeg skulle jo lige oversætte min ansøgning fra entish.. det dækker google translator jo ikke og det nytter ikke hvis det kun er dig der forstår det :P

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Auch den sved.

Naturligvis et thumbs up fra min side. Vi har holdt kontakten en smule ved lige siden dengang via steam og diverse andre MMOs hvor vi har en tendens til at støde sammen. Junior er altid en flinker fyr selvom han har en kedelig tendens til at ville sludre når man spiller Fallout via steam :-).
    Last edited by Hardeknut; 08-06-2011 at 7:57.
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

Forum Adept

Quote Originally Posted by Eworc View Post
    Så kan du også få lov at se min kat når vi ikke har noget at brokke os over.
    Hvad betyder det, at man kan få lov til at se katten? Er der nyt slang i omløb, som jeg ikke lige har hold på betydningen af?

Officer Forum Warden

Husker kun godt om dig. Selvom det er ved at være en del år siden, så ting kan nemt være røget i glemmebogen ^^

Derudover var du en af dem der leavde SD på en pæn og fair måde da Expired brudet var.

Så thumps up herfra.

/Gadrielz

Quote Originally Posted by Earthhoof View Post
    Hvad betyder det, at man kan få lov til at se katten? Er der nyt slang i omløb, som jeg ikke lige har hold på betydningen af?
    Det er vist ren ønsketænkning fra din side Ulrik Det betyder helt ordret det der står.

Jamen altså Harde du har jo kun 2 indstillinger på steam.. "Spiller Fallout - New Vegas" og "ikke til stede" og ved den ene af dem er der da en chance for at du svarer

Kat=Den lille, sorte og hvide?
    Ligegyldigt hvad så = \o/
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

Quote Originally Posted by Persephone View Post
    Kat=Den lille, sorte og hvide?
    Ligegyldigt hvad så = \o/
    Nix.. Min lillesøsters veninde havde et lille skrog hun ikke havde mulighed for at beholde så jeg overtog den. Lille brun/sort med hvid mave og sokker
    Attached Images Attached Images
    Last edited by Eworc; 08-06-2011 at 11:50.

Awww. En tortoise. Hvis Masai ikke havde for travlt med at prøve at æde mine orkideer ville hun lave en 'tortoise cat approves'.
    /Perse.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Gief back vores ynglingsskribent
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Tortoise? Vidste ikke den tilhørte en bestemt type, jeg antog bare at det var en "hul-i-hækken"-typen af katte.

Jo tak Daikoi ^^ Jeg har jo samlet sammen i et par år så kan da tænkes at jeg skriver lidt om vores fantastiske velfungerende samfund i ny og næ

Tortoise = trefarvet. Så det er nok ca det samme som hul i hækken/kryds af flere farver ^^
    /Perse.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Blev lidt nysgerrig over det ord. Så søgte lige lidt det på. Det ord har den en lidt større videnskab bag sig 0.o

Tortoise
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Forum Learner

kan også kun sige godt her fra er jo ved og være noget tid siden husker tydlig noge runs i mc hvor vi kæmbed om loot på vores mage han skal da heldt klart ind

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Shade View Post
    Blev lidt nysgerrig over det ord. Så søgte lige lidt det på. Det ord har den en lidt større videnskab bag sig 0.o

Tortoise
    Har sq også siddet og undret mig over hvorfor en "farverig" kat er navngivet efter en landskildpadde som netop ikke har det store udvalg af farver? o_O
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Quote Originally Posted by Kirkanos View Post
    kan også kun sige godt her fra er jo ved og være noget tid siden husker tydlig noge runs i mc hvor vi kæmbed om loot på vores mage han skal da heldt klart ind
    kir? lever du endnu? Ja det er da godt nok længe siden! O.o

Ja synes umiddelbart også det lyder som en relativ mærkelig beskrivelse af en farvetype

Forum Adept Amute's Avatar

det eneste jeg kan huske Eworc fra, er fest hos Kizza, ved ikke om det er en god eller dårlig ting. men min hukommelse er og har aldrig være god. jeg huske ikke specielt meget fra in-game, men huske da godt nogen all nigther på VT, hvor vi har snakket, men bare ikke om hvad hehe.

men jeg har ikke nogen dårlig minder, så helt klart thumps up her fra.
    WOW/Blizzard/Battle.net
    Amute#2361
    Star Citizen
    Handle/User name: Amute
    ESO: / Uplay:
    Wertdon
    Steam
    http://steamcommunity.com/id/Wertdon/
    Just because i don't talk much, doesn't mean that i don't listen.