Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31

Thread: [08.06.11]Vne

SD Medlem Forum Greenhorn

Default [08.06.11]Vne

Hallj

Casual paladin p 25 r, Pvp og dungeons.

Spillet wow 2.5 r p RC. Fornyligt skiftet til TM. Startede med wow, efter en del pres fra min Homie, som spiller p bde RC, TM og SS.

Kommer fra RC hvor jeg har spillet sammen med Gundross og Glennie.
    Andre fra SD har jeg sikkert ogs spillet med, bla Mcmoonster.

Andre jeg spillede med p RC, som jeg ogs kender IRL er, Grimjob, Jinseru Kungass og resten af den flok. De har gjort sig en del upopulre blandt folk, og derfor spiller jeg faktisk ikke med dem mere...

Jeg rykkede server for at spille med min kreste, Glennie og svigerinde Gundross. Sger ind i SD, da det er en stor aktiv og dansk guild, som jeg kun har hrt gode ting om. Tror jeg vil passe godt ind, da jeg har masser af humor og gerne skriver lidt godt i chatten Sociale events er hygsomme og laver gerne sdanne ting nr jeg alligevel er s meget online

Respekt og venlighed er noget jeg vgter hjt i wow. Der skal vre plads til alle menneske typer, gamle som unge, fjollede som serise.

Har spillet MEGET Diablo 1 og 2 og Heroes of might and magic 1,2,3,4 og 5... Uden min computer er jeg intet...!

I wow er jeg er BG lover, og Arena junkie til tider.
    Elsker at ganke alliance og lave duels.

Kom glad. Jeg er aktiv, social, hflig og elsker bacon....

Et lille link til min Char ifrt mit eneste gear, som er PVP

http://eu.battle.net/wow/en/characte...C3%A9ne/simple

Ser frem til at hre fra jer, og evt svarer p sprgsml...

Yours sincerely

Vne (aka Martin fra Nordsjlland, som snart er jyde)

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Martin og velkommen til forums.

Det er ikke meget du fortller om dig selv - husk p at det er personen bag skrmen vi er interesserede i. Jeg kunne godt tnke mig at du skriver noget mere om dig selv i din ansgning; du kan browse igennem gamle ansgninger for at f lidt inspiration.

Den char du linker er i guildet Majesty. Som hovedregel ser vi gerne at ansgere er unguildet nr de sger hos os. Der er dog et par undtagelser som fx rene guildperk guilds.

SD Medlem Forum Neophyte

Hey yndling Endelig fik du taget dig sammen til at skrive den ansgning =)

Hej igen.

Ja, jeg er i en casual guild. Ved godt i ikke ser man er i anden guild. Men er ikke meget for at leave den, nr jeg ikke er sikker p at komme ind. S skal man ud og sge igen. Jeg Joiner ikke low lvl guilds igen, og de store er ikke altid de nemmeste at komme til. Jeg bruger ikke mine guilds til noget pt, da jeg foretrkker danske spillere, da det er nemmere at kommunikere sammen.

Men kan tilfje lidt mere om mig selv.

Som sagt er jeg 25 og kommer fra Nordsjlland. Om 14 dage flytter jeg til Jylland, over til min pragtfulde kreste, som fortjener mit vidunderlige selskab. Er for nylig blevet arbejdsls, men arbejdede fr i Helsingr kommune som brolgger/kloak arbejder.

I min fritid hygger jeg med film, venner, masser af fitness og WOW. Har spillet pala siden jeg startede p wow, og er faktisk den eneste char jeg har, som er lvl 85.

Jeg er 1.76 hj, brune jne, mrket hr og helt igennem fantastisk at vre i nrheden af bde irl og i wow...

Hej igen Martin.

Fin opdatering omkring dig selv - vi skal dog lige have styr p din guildstatus:

Jeg starter lige med at quote fra trden Medlemsskab og loyalitet:

- Som ansger i SD arbejder man ikke samtidig p at joine andre. Det er i orden f.eks. at vre under et guildtag man har lavet sammen med nogle venner for sjov mens man ansger. Men ser vi ansgninger til en masse andre guilds samtidig med man sger ind i SD, s lukker vi ansgningen her og nsker held og lykke med de andre.

- Vi optager personer som medlemmer, ikke characters. Det vil sige at man ikke er medlem af andre guilds p samme server.

- Man frer ikke sin evt. tidligere guild bag lyset og skjuler at man vil sge ind i SD. Det er drlig stil og vi nsker ikke at deltage i p den mde at delgge tingene for andre guilds. Enten forlader man den anden guild frst ellers er man rlig overfor dem og lader dem vide man sger ind i SD.
    Du skriver i dit svar omkring Majesty:

Quote Originally Posted by Vne
    Ja, jeg er i en casual guild. Ved godt i ikke ser man er i anden guild. Men er ikke meget for at leave den, nr jeg ikke er sikker p at komme ind.
    Jeg beklager, men SD fungerer desvrre ikke sdan, s hvis din ansgning hos os skal kre videre, m du enten leave Majesty, eller som minimum informere dem om at du sger ind hos os.

S er Jeg ude af Majesty...

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Vene jeg ved ik om du er klar over det, men SD er nppe det rette sted hvis du sger pvp. Vi har stort set intet pvp.

Alts min dame og jeg laver arena og bgs sammen.. Kan ogs sagtens lave dungeons, gearet er p vej. Men lngere raids er jeg ikke til. Nok fordi jeg blev trt af hysteriske folk, der ikke gav newbs en chance for at lre tacts... Med s stor en guild, m der da vre nogle man kan sl sig sammen med, og lave lidt pvp. Ellers m jeg lokke med min charme, og f nogle med i ny og n...

Super

S er det bare igang med at bonde med os SDere - vi regner med at du kan samle 10 p en mned. Husk at bruge alle de forskellige kommunikationsveje ind til SD. Dvs: /semperdanica ingame, ventrillo og selvflgelig forum her. Et lille tip er at indstte et link til din ansgningstrd i din signatur her p forum

Forum Greenhorn Gundross's Avatar

Jeg kender Vene fra et par gamle guilds p RC og han er helt klart en rigtig sd fyr. ^^
    Toons -> Meldophia // Gundross

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Quote Originally Posted by Iznogood View Post
    Vene jeg ved ik om du er klar over det, men SD er nppe det rette sted hvis du sger pvp. Vi har stort set intet pvp.
    Hold da op Izno.. Mig og schepke WTFPWNER da i Arena...

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by Manics View Post
    Hold da op Izno.. Mig og schepke WTFPWNER da i Arena...
    igen blir der kun skimmet hva jeg skriver. "Vi har stort set intet pvp"

SD Medlem Forum Neophyte

Jeg er s heldig at vre kreste med den gode Martin og jeg kan da kun sige til ham Han er sd, loyal, hflig, hjlpsom og har masser af tlmodighed til halv kloge mennesker som mig.. At begynde p arena med mig siger ikke s lidt. Han passer helt klart ind!

SD Medlem Forum Neophyte

Quote Originally Posted by Iznogood View Post
    S er det da lige det vi mangler.. Jeg vil gerne lave masser af pvp s det er jo en god start

Har lige brugt aftenen p at spille med ham. Rigtigt hyggelig fyr, der har styr p hvad han laver . Er sikker p at han vi passe rigtigt godt in i SD, s thumbs up her fra
    Take care of the earth. It's the only planet with chocolate

Forum Learner Erold's Avatar

Krte et par BGs med Vene og vi vandt =) Virker som en hyggelig gut som sikkert ville passe godt ind i SD
    Mere PvP i SD!

Thumbs Up

Officer Forum Warden

Var lige med TOS og Martin p et achivement run. Og det var sku hygge som altid. Martin virkede til og vre en hyggelig gut =)

/Gadrielz

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var i ICC 10 raid med Vne og vi lagde da det hele ned og det var da rigtigt sjovt.

S Thumbs up

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Jeg var ogs med Martin p TOS achivement run, og det var da ganske hygsomt. Jeg tror du blev en smule skrmt af alle os larmende mennesker, men det er der nsten ikke noget at sige til :P Jeg hber at hre lidt mere fra dig nste gang vi spiller sammen

Hilsen Trine.

Kan sagtens bne munden lidt mere Men som alle nok ved, skal lige lige se/hre hinanden af... Men i virkede ogs alle sammen som hyggelige mennesker, jeg gerne vil spille mere med, hvis i kan hndtere end pve newb

Siger tak

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Var ogs med p samme run + 1,5 hc forud for. Kan udemrket forst at du var lidt stille -Det ville jeg sku ogs vre, hvis jeg var med en flok galninge som os (ToS'erne) Men en fed aften, p trods af, at jeg ikke fik mount. Og i og med at Martin her er kreste med Fulgora/Vivian, s er det da bare ind med ham

herfra!

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Var lige med TOS og Martin p et achivement run. Og det var sku hygge som altid. Martin virkede til og vre en hyggelig gut =)

/Gadrielz
    /signed

Var nu et rigtig hygsomt run trods sm forhindringer eks. failed boned achievement og targeting issues p Dreamwalker :/.
    Kunne vre vi skulle se p et rerun, s de af os der stadig mangler et par punkter til mount kunne f dem af vejen og eventuelt f taget LK p HC.
    Last edited by Jirin; 14-06-2011 at 16:30.
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by Jirin View Post
    Kunne vre vi skulle se p et rerun, s de os der stadig mangler et par punkter til mount kunne f dem af vejen og eventuelt f taget LK p HC.
    Ja sku!!! (sry for off-topic ;-) )

Fair nok for off-topic For s kan jeg jo sige, at jeg gldeligt tager med jer igen ! Jeg mangler ogs en eller to achi, s giv lyd hvis i vil have mig med igen :-)

@Vne Heps. Hvordan str det til med dig? Kan se du ikke har vret p forum siden 15/7, men hber du ser dette alligevel. Mske kan @Gundross eller @Fulgora lige poke dig