Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 61

Thread: Sundances Ansøgning til SD (Rift)

Forum Trainee

Thumbs up herfra som member, kun gode indtryk herfra. husk NY sigil muhaha

Rift Raid - GSB:5/5 RoS:4/4 GP:4/4 DH:4/4 HK:11/11

Har kun gode ting at sige om Sun, super fin person helt sikkert en der skal med i SD

Herfra
    SD Member SWTOR

Jeg har også fået et godt indtryk af Sun... Teamer med ham af og til og han er kanon flink og hjælpsom Herfra

Jeg har da fået min Sigil har bare ikke essence ^^ eller har 3 blå omkring lvl 44 nu og har vist de 2 greater

Heysa folkens jeg har desvære blevet nød til at lukke min rift account lige pt da min økonomi ikke lige ser helt så godt ud
    derfor tager jeg også en lille pause fra rift jeg håber ved denne pause at jeg får energi nok til at forsætte når min økonomi er kommet iorden

hvis i har spørsmål kan i fange mig i denne tråd eller vt jeg stadig aktiv på forum og vt i denne pause

Officer Forum Warden

Helt fair. Vi lukker din ansøgning for denne gang.

Smid mig en PM når/hvis du ønsker at fortsætte den.

/Gadrielz

Forum Acolyte Lichidaus's Avatar

Aktiveret igen efter Sundances ønske. Der blev plads i budgettet.
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"
    Battlefield Bad Company 2: [SD] Canopener
    Rift: Canopener, Warrior - Reaver, Warlord, Paladin

dejligt at have dig med igen Sun skal vi så ordne det Epic quest :P
    SD Member SWTOR

Det syndes jeg da næsten vi skulle picasso vi er jo næsten færdige

Hejsa SD'er jeg er lige pt på Trial i Rift da jeg lige pt har ramt en mur med at have meget lyst til at spille på min cleric kun når der er raids sådan rigtig eller folk mangler en til t2 så ville jeg høre om jeg kunne joine SD wow da jeg overvejer at have både Rift og WoW kørene indtil SW:TOR udkommer savner måske lidt mere aktivitet i Rift derfor jeg gerne ville joine WoW afdelingen også da i ser ud til at have mange flere aktive

Hej Sun.

Ærgeligt vi ikke kan tilbyde dig mere raid tid når du nu hungrer efter det. Angående WoW, så kan jeg desværre ikke svare på det. Der må jeg henvise til @Jeoparty.
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hey Sun

Vi er lidt strengere i WoW hehe. men kan se du har fået samlet nogle thumbs allerede, så helt skidt start er det da ikke. Som sagt spiller vi på tarren Mill, aner ikke hvor du har dine toons henne. Men vælger du at flytte til WoW afdelingen vil du fra den dato have ca 1 måned til at samle 10 anbefalinger fra medlemmerne. Disse kommer fra Raids/HCs/VT hygge osv.

Du skal være velkommen ovre hos os og vælger du at skifte, så skriv en @ nilfen uden mellemrummet, så giver han dig alt det info du skal bruge og flytter din ansøgning over.

Mvh Jeo

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Hey Sun

Vi er lidt strengere i WoW hehe. men kan se du har fået samlet nogle thumbs allerede, så helt skidt start er det da ikke. Som sagt spiller vi på tarren Mill, aner ikke hvor du har dine toons henne. Men vælger du at flytte til WoW afdelingen vil du fra den dato have ca 1 måned til at samle 10 anbefalinger fra medlemmerne. Disse kommer fra Raids/HCs/VT hygge osv.

Du skal være velkommen ovre hos os og vælger du at skifte, så skriv en @ nilfen uden mellemrummet, så giver han dig alt det info du skal bruge og flytter din ansøgning over.

Mvh Jeo
    Nu er der som sådan ikke tale om et skifte, men blot om han også måtte spille WoW som trial. Jeg går ud fra Sun fortsat spiller med os i Rift.

Quote Originally Posted by Lichidaus View Post
    Nu er der som sådan ikke tale om et skifte, men blot om han også måtte spille WoW som trial. Jeg går ud fra Sun fortsat spiller med os i Rift.
    ja det er rigtig jeg ville ikke stoppe i rift men spille begge spil jeg syndes rift er et godt spil men desvære er afdelingen i rift lidt død til tider og man logger på vt og ser wow afdelingen er fyldt med folk og derfor ville jeg bare høre om hvis jeg nu resubede til wow om det var mugligt at også komme ind i SD der hvis i vil vidre mere så kontant mig endelig over VT forklare gerne

Jeps, det var også sådan jeg havde forstået det Sun. Der er allerede en tråd igang i ledelses forummet. Jeg forventer du hører nærmere i morgen.

Angående raids, så må jeg opfordre til at du signer til vores raids med Archetype. Vi er ikke nok til at kunne lave 20 mands raid i SD. Vores afdeling er desværre mindre end WoWs. (Vi må håbe de får øjnene op for hvor fantastisk Rift er hen af vejen)

det gør jeg også desvære skulle de vist have kermu med igår da han manglede noget gear til hammerkneel men ellers har jeg signet alle dage hos archtype indtil vidre

jeg har nu resubet til wow min mage lige pt er på balnazzar han bliver flyttet til tarren mill ingen længe laver nok nye chars da jeg har gear til en rogue og snart til en druid som jeg gerne vil have lvlet op

Hey jeg vil da også gerne lige stikke Sun en

Hejsa jeg har gået og tænkt over dette i noget tid og er kommet frem med at jeg må desvære lukke min rift konto jeg vil dog gerne sige tak for alle de dejlige menesker i rift afdelingen for de ting vi har lavet sammen
    jeg er startet på wow igen jeg er på balnazzar servern med en ven lige pt men hvis jeg må få en chance i wow SD afdelingen vil jeg med glæde flytte min mage over hvis i ikke ønsker dette vil jeg prøve at lave en ansøgning til SW:TOR og håbe på jeg kan komme ind der da jeg har forudbestilt spillet og ved jeg kommer til at spille det

til sidst vil jeg gerne ønske Rift afdelingen held og lykke og håber i får noget ren SD progress kills i den nye 10man samt GP

Hej Sundances.

Jeg er super ked af du ikke længere har gløden til Rift. Det har været sjovt at spille med dig. Da du desværre ikke helt har bestået trial endnu, må jeg henvise dig til @Jeoparty og resten af WoW ledelsen. Så vil de tage stilling til din videre færd i SD.

mvh og på forhåbentlig gensyn i SWTOR.
    Canopener

da jeg er startet op på min uddannelse har jeg ingen gang meget tid til at spille derfor vil jeg gerne converte min ansøgning til en SW:TOR ansøgning hvis dette kan lade sig gøre

Hej Sun.

Så er det @Shade eller @Kebra du skal snakke med i stedet.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hej Sun

Du skal være velkommen som SWTOR ansøger Nu har du jo også tidligere sagt, at du gerne vil spille SWTOR med os, så det passer jo meget godt. Jeg har ændret din ansøgning til SWTOR-Trial indtil videre. Vi har et lidt andet system end rift. Så vi skal lige have diskuteret hvordan vi får dig sluset ind. Så du hører mere i løbet af dagen
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Du må gerne skrive lidt om hvad du forventer af char / spillestil i SWTOR, når du lige får tid
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

det bliver nok en trooper healer dog ikke 100% sikker inu jeg ved dog at jeg skal have lavet mit en healer og nok også en tank på et tidspunkt men healer er det jeg elsker mest i mmo