Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: eu torrent 1.1.2

Default eu torrent 1.1.2

så fik vi hevet den nye eu torrent ud af den nye vamle installer.
    link
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Convert

Hmm, jeg får "bad data from tracker" error.

få dig en ordentlig torrent klient

link

Forum Convert

Så virker det... havde Azureus inde, men min comp brugte en anden som standard klientprogram.

well den burde også virke for jeg dler fra den

Guest

Guld Link ... henter med over 200 kb/sek .....

Guest

hmn jeg downloader kun med 30-40kb/s fra den på en 2mbit nogle gode råd, har slået min xp firewall fra. Uploader dog med 60kb/s

Hentede med optil 60kb/s fra standard blizz downloader

Hent Azureus (den anduz linkede til) hvis det ikke er den du bruger, og begræns din upload limit (nederst til højre, eller fra options) til ca 80% af din teoretiske max eller lidt lavere.

ie. hvis du har 128 Kb/s (Kilobit/s) upload sættes upload til ca 12 KB/s (KiloByte/s)
    256 Kb/s ca. 25 KB/s
    512 Kb/s ca. 50 KB/s
    osv.

Gå ind i options og ændr dine ports til noget andet - det siges ISP'er begrænser hastigheden på BT's default porte. Hold dig fra følgende porte:
    Direct Connect 411 - 413
    Kazaa 1214
    eDonkey 4662
    Gnutella 6346 - 6347
    WinMX 6699
    BitTorrent 6881 - 6889
    ellers er der næsten frit spil i 20-60k området.

oops, bad typo corrected
    Flay
    Torrick

Guest

Tak for linket ser ud til det i det mindste virker bedre end den skider blizzard downloader. Ellers skulle jeg til at vente i tre dage på at få prøvet den nye patch. Glæder mig til det, der skulle være kommet AH i alle main citys, hvilket vil sige at jeg ikke længere behøver at tage til andre byer bare pga AH, lækkert lækkert.

[EDIT] Henter desværre kun med 20-25 kb/s, har prøvet at følge nogen af de ting der er blevet skrevet her men kan ikke få den højere op. Jeg har en speedstream 2601 router på en 1024/128 linje fra TDC, hvis nogen har erfaring med denne router og torent sammen vil jeg værdsætte en pm

Tak for linket Anduz ! :-D

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Guest

satser vi på at den virker til final beta ?

Quote Originally Posted by FlipFlop
    satser vi på at den virker til final beta ?
    Det er jo svært at sige... men man kan lige så godt downloade den og bruge tiden på noget fornuftigt, istedet for bare at refreshe en.wow-europe.com :roll:

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

samme tankegang her, men hvis den ikke gør et det jo bare lidt spildt bandwith - og den er alligevel ikke fuldt udnyttet
    Flay
    Torrick

Guest

Quote Originally Posted by bane
    Hent Azureus (den anduz linkede til) hvis det ikke er den du bruger, og begræns din upload limit (nederst til højre, eller fra options) til ca 80% af din teoretiske max eller lidt lavere.

ie. hvis du har 128 Kb/s (Kilobit/s) upload sættes upload til ca 12 KB/s (KiloByte/s)
    256 Kb/s ca. 25 KB/s
    512 Kb/s ca. 50 KB/s
    osv.

Gå ind i options og ændr dine ports til noget andet - det siges ISP'er begrænser hastigheden på BT's default porte. Hold dig fra følgende porte:
    Direct Connect 411 - 413
    Kazaa 1214
    eDonkey 4662
    Gnutella 6346 - 6347
    WinMX 6699
    BitTorrent 6881 - 6889
    ellers er der næsten frit spil i 20-60k området.

oops, bad typo corrected
    Okay jeg køre det program nu.. men altså jeg DLer kun 8 kb/s fra en 512 linje.. og den siger tilstanden er god altså grøn smiley... men kan du ikk skrive helt præcis hvile ports jeg skal åbne ?

Azureus bruger port 6881 og ikke andre.

Sæte dit max upload til 8bks og 4 connections.
    start torrent
    højre klik på din torrent og vælg speed limit til 7.9
    vent en halv time så du har gode seeds

Guest

Takker Anduz allerede nu lige efter jeg har startet det igen DLer jeg med 30+ KB/s... sååå endelig

Pointen var at nogle internetudbydere begrænser trafikken igennem visse porte - og hvis det er tilfældet kan du med fordel vælge en helt anden port/eller serie af porte end de(n) default port(e) din BT klient kører på.

Porten(e) kan du vælge stort set som du har lyst, op til 65535. Men det anbefales dog klart at vælge en port i den høje ende.

Hvis man har router/firewall skal man naturligvis sørge for at åbne denne port, uanset om man kører på default porten eller en helt anden.
    Flay
    Torrick

// edit

Jeg må være bagstiv....det er ikke det link her jeg bruger ><

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Pointen var at nogle internetudbydere begrænser trafikken igennem visse porte - og hvis det er tilfældet kan du med fordel vælge en helt anden port/eller serie af porte end de(n) default port(e) din BT klient kører på.

Porten(e) kan du vælge stort set som du har lyst, op til 65535. Men det anbefales dog klart at vælge en port i den høje ende.

Hvis man har router/firewall skal man naturligvis sørge for at åbne denne port, uanset om man kører på default porten eller en helt anden.
    ingen danske ISPer limiter på nogle porte. Vælg en port på mere end 3 integerers da dem på 3 ofte er brugt til andet

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

hvordan er det med de her programmer- starter de download igen, hvis man af en eller anden grund er nødt til at restarte eller hvis compen crasher?
    Quinn - One name. One legend

Guest

Ja Quinn det gør de.. Du skal selv sætte downloaden igang, men jo de forstætter fra hvor man var sidst.

Også selvom compen crasher..

Guest

er der nogen der har et ftp-link til den fil

denneher nye torrent melder NAT fejl på den port jeg åbner.

og "kan ikke teste" på alle andre

Quote Originally Posted by Kebra
    ingen danske ISPer limiter på nogle porte. Vælg en port på mere end 3 integerers da dem på 3 ofte er brugt til andet
    Jeg har dog alligevel bemærket en del forskel efter jeg valgte at benytte en anden end den default port. Whatever works...
    Flay
    Torrick

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by ENDJiNN
    er der nogen der har et ftp-link til den fil

denneher nye torrent melder NAT fejl på den port jeg åbner.

og "kan ikke teste" på alle andre
    Det tror jeg ikke du skal regne med. Jeg hentede dog WoW US Open via newsgroups sidst. Men har ikke set nogen WoW EU på newsgroups.

Jeg er lige blevet færdig med at hente den nye closed Beta. Det tog ca 30 timer. Jeg troede jeg skulle spille i weekenden (var alene i går) og så skal man hente 2.6 Gb ned. Hvad er der lige blevet af almindelige patches ?? zzz
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Socialt Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by Kebra
    Jeg har dog alligevel bemærket en del forskel efter jeg valgte at benytte en anden end den default port. Whatever works...
    port 411 = warez porten. Det ved alle ISPs. Tro mig hvis de limitede noget som helst ville den være lukket/limited for længst. Hvad end det er for en forskel så eksistere den kun i dit hovede

Page 1 of 3 123 LastLast