Results 1 to 17 of 17

Thread: primeslott -Ansøgning til RIFT

Forum Hatchling

Default primeslott -Ansøgning til RIFT

Hej alle i Sd

lidt om mig , jeg hedder Brian Slott og er 26 år
    til daglig arbejder jeg som tjener fuldtid , på en Oleays sports bar på banegården.
    og er sgu ret glad for det. da det er det perfekte ungkarl job, med god løn, søde kvindelige kollegaer og skrædersyget vagtplan

jeg har lige invisteret i rift , og mødte tilfældvis en hvis HR Lummer som er medlem i guilden . vi snakkede en del om rift og SD også måtte jeg da lige lurer hvad i er for nogen .
    har læst jeres værdier og kan kun sige "Hive five!"
    jeg er imponeret over at i er en guild der har været i gang så længe , og at i holder forskællige events IRL hvor i samler en del folk . igen igen "high Five"

mine erfaringer i mmo er lidt begrænset, da jeg kun har spillet wow og jeg stoppede da TBC sluttede . som spiller er jeg ikke den store raider , har altid set mig selv som en casuel gamer der egenligt kun spiller for at have griner

hvad kan jeg tilbyde til guilden : jamen det er at hyggen kommer i fører sædet , har en god potion sort humor . og er ikke bleg for at hjælpe andre .
    igennem mit arbejde, er det også muligt at holde forskællige events der da vi har plads til 250 spissende gæster, og 3 sektioner med mulighed for at afskærme fra resten af resturangen .
    har faktisk snakket med min event manneger om at holde noget , dog i en anden sammenhæng . men hun er bestemt åben for forslag

hvad forventer jeg hvis jeg bliver optaget : jamen det den er næsten lige af landevejen , jeg forventer at få nogen gode oplevelser ingame , men bestemt også IRL

ville lige her til sidst undskylde min stave,korma og punktum virvar
    men er lidt semi ordblind , og sgu lidt svær ved det .
    men hvis i fanger mig på vt vil i finde ud af talegaverne ikke fejler noget

ser frem til at hører dommen , om man er værdig til at joine SD

Mvh Brian Slott

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

Velkomme til

der kommer nok snart en af de høje herre og kaster en kommentar om hvad du skal gøre herfra

men tak få hyggen i nat over VT
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Forum Acolyte Lichidaus's Avatar

Quote Originally Posted by Lummer View Post
    Velkomme til

der kommer nok snart en af de høje herre og kaster en kommentar om hvad du skal gøre herfra

men tak få hyggen i nat over VT
    Hmmm... den bliver svær, da jeg spiller dværg.

Nå, men hej Brian og velkommen til. Det er en fin ansøgning du har fået stykket sammen og hvad angår stavefejl, komma, mv. så ser det da ganske fint ud. ^^ Der er skam flere ordblinde i SD og de har intet problem med at være aktive på forum, så bare kast dig ud i det. Du er selvfølgelig velkommen til at hoppe på vores VT server og snakke med os og de andre ansøgere der kommer på. Endvidere bør du sørge for at få tilføjet vores chatkanal /semperdanica inde i spillet, så du kan tale med os der. Det er lidt som en ekstra guild chat. Den bruges af os, ansøgere og venner af guilden.
    Dit "job" er nu at få spillet lidt med os, så vi kan danne os et indtryk. Da du lige er startet bliver det måske ikke helt let, men flere af os har alts vi spiller jævnligt, så helt umuligt er det ikke. Ellers er det bare at være aktiv på forum og VT.

Ser frem til at spille med dig.

mvh.
    Canopener.
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"
    Battlefield Bad Company 2: [SD] Canopener
    Rift: Canopener, Warrior - Reaver, Warlord, Paladin

Forum Hatchling

har allerede tilføjet jeres chatkanal /semperdanica , fik den af lummer som noget af det første da jeg spurgte om han viste om der var mange danskere på serveren ^^

men tak tip'et anyway ...

Forum Recruit Arozan's Avatar

hej Brian velkommen til fik lige sagt hej til dig den anden dag på vt.. held og lykke med din ansøgning
    Last edited by Arozan; 16-06-2011 at 6:32.

Forum Hatchling

jo tak.... sagde godt ikke så den dag men i var vist også igang med et eller anden run ^^
    skal dog siges at jeg kæmper det næste stykke tid for at stige i lvl så jeg har en mulighed for at game med jer andre hehe
    men man bliver ikke lvl 50 på en dag ... men ser frem til at lykkedes i den nærmere fremtid c",)

Hej Brian velkommen til.
    Fik spillet og talt lidt med dig på VT igår, det var hyggeligt
    Held og lykke med ansøgningen

/w

Forum Hatchling

hej selina

tak tak , og ikke mindst for hjælpen
    så den skriver jeg lige i bogen over huskere!

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

jeg har været meget på vt med primeslott og vi har spillet lidt SC2 mod hinanden og uderover at han er mega ringe til det, så er der kun positive ting at sige om gutten helt klart en fremtidig SD spiller!

Forum Hatchling

måske er jeg nok ikke verdens mester ^^
    men mon ik jeg får min hævn en dag ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, langt ude i fremtiden ^^
    prime target er at komme i lvl 50 i rift før jeg går i trænings lejr

men mon ikke det lykkedes inden for en måneds tid har ramt lvl 30
    They once made a Chuck Norris toilet paper, but it wouldn't take shit from anybody.

Officer Forum Warden

Velkommen på Trial. Fang en der kan inv online for en inv til guilden ingame.

/Gadrielz

SD Medlem Forum Acolyte Lummer's Avatar

GZ med Trial

ses ingame
    PS. Stavefejlene er helt gratis

Forum Recruit Arozan's Avatar

har været i flere t2 med prime og må sige utrolig tolmodig fyr flink og venlig så thums op fra mig

Hej Prime. Tusind tak for et par gode T2 runs i aften. Du er virkelig flink og en dygtig/tålmodig teamplayer. Du får helt klart en Thumbs Up fra mig.

Forum Hatchling

tak tak,, det var sgu også hyggeligt bara nitten vi ikke fik de 2 sidste bosser ned hehe
    men dejligt og kunne game lidt med guilden og være nogen lunde gearet til det,,,, men lad os da endelig tage kampen op i weekenden har afsat lørdag og søndag til T1 og T2 Runs i Guildens Tegn c",)
    They once made a Chuck Norris toilet paper, but it wouldn't take shit from anybody.

Forum Apprentice Víe's Avatar

Quote Originally Posted by Selina View Post
    Hej Prime. Tusind tak for et par gode T2 runs i aften. Du er virkelig flink og en dygtig/tålmodig teamplayer. Du får helt klart en Thumbs Up fra mig.
    Jeg var med på T2 sjov her til aften sammen med Prime og de andre........
    Udover det har jeg gennem et godt stykke tid nu siddet og fået mange gode VT timer til at gå i (blandt andet) hans selskab.
    Helt klart et herfra mig af også.
    Glæder mig til lave flere instances sammen med dig her i weekenden - dog helst uden du kommer til at rive stikket ud Hehe.

Masser af Sommer-knus fra,

Víe/Marie.
    C'est la Vie ! <3

Forum Acolyte Lichidaus's Avatar

Velkommen som member PrimeSlott.
    Keyser Soze - Witch Hunter (K8P) - "A spook story that criminals tell their kids at night."
    Phosphorus - Bright Wizard (K8P) - "I am the god of hellfire, and I bring you... fire!"
    Battlefield Bad Company 2: [SD] Canopener
    Rift: Canopener, Warrior - Reaver, Warlord, Paladin