Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Uttaus ansøgning til SWTOR

Default Uttaus ansøgning til SWTOR

Jeg deltog i den seneste SD fest som Magicha´s gæst. Og jeg havde en fed aften i selskab med ca 50 andre gamere. Semper Danica er helt sikkert noget jeg gerne vil være en del af. I har både det sociale ingame og også udenfor på plads. Og man kan jo aldrig få for mange venner.

Mit navn er Claes, jeg er 37 år og arbejder som centervagt i Magasin. Jeg er kæreste med Anne, eller Magicha som I kender hende i SD. Og det er da også hende som har åbnet mine øjne for jeres guild.
    Jeg har altid haft de mest nørdede fritidsinteresser af en eller anden grund. Og har da også stadig mange af dem.
    Jeg har spillet pen & paper rollespil siden jeg var 13 år gammel. Dog i de sidste 20 år mest som gamemaster. Jeg har altid været en stor fan af Warhammer verdenen og har også spillet en del tabletop figurspil. Jeg har desuden været live-rollespiller, men det ligger efterhånden en del år tilbage. For tiden er det dog mest hardball og MMO´s jeg dyrker.

Jeg har altid været en stor fan af MMO´s, og jeg startede dengang det hed Everquest. Jeg har været omkring mange af de sidste 10 års spil.
    Jeg har spillet:
    Everquest, Everquest 2, AoC, SWG pre NGE, Fallen Earth, Tabula Rasa, RF online, Lotro, Warhammer Online, Global Agenda, Vanguard, Aion, Rift og selvfølgelig WoW som jeg stadig spiller lidt en gang imellem.

Jeg var med i et rent dværge guild i Warhammer Online, Stoneshield Clan. Som havde mange af de samme værdier som SD har. Vi var en lille gruppe aktive som har holdt ved on and off det sidste år. Meget loyale og stolte af vores guild, og med stor respekt for vores gamle spillere og vores officerer.( Det må være en dværgeting) Jeg var selv officer det sidste år og ret aktiv i hvervningen af nye folk.