Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: Uttaus ansøgning til SWTOR

Default Uttaus ansøgning til SWTOR

Jeg deltog i den seneste SD fest som Magicha´s gæst. Og jeg havde en fed aften i selskab med ca 50 andre gamere. Semper Danica er helt sikkert noget jeg gerne vil være en del af. I har både det sociale ingame og også udenfor på plads. Og man kan jo aldrig få for mange venner.

Mit navn er Claes, jeg er 37 år og arbejder som centervagt i Magasin. Jeg er kæreste med Anne, eller Magicha som I kender hende i SD. Og det er da også hende som har åbnet mine øjne for jeres guild.
    Jeg har altid haft de mest nørdede fritidsinteresser af en eller anden grund. Og har da også stadig mange af dem.
    Jeg har spillet pen & paper rollespil siden jeg var 13 år gammel. Dog i de sidste 20 år mest som gamemaster. Jeg har altid været en stor fan af Warhammer verdenen og har også spillet en del tabletop figurspil. Jeg har desuden været live-rollespiller, men det ligger efterhånden en del år tilbage. For tiden er det dog mest hardball og MMO´s jeg dyrker.

Jeg har altid været en stor fan af MMO´s, og jeg startede dengang det hed Everquest. Jeg har været omkring mange af de sidste 10 års spil.
    Jeg har spillet:
    Everquest, Everquest 2, AoC, SWG pre NGE, Fallen Earth, Tabula Rasa, RF online, Lotro, Warhammer Online, Global Agenda, Vanguard, Aion, Rift og selvfølgelig WoW som jeg stadig spiller lidt en gang imellem.

Jeg var med i et rent dværge guild i Warhammer Online, Stoneshield Clan. Som havde mange af de samme værdier som SD har. Vi var en lille gruppe aktive som har holdt ved on and off det sidste år. Meget loyale og stolte af vores guild, og med stor respekt for vores gamle spillere og vores officerer.( Det må være en dværgeting) Jeg var selv officer det sidste år og ret aktiv i hvervningen af nye folk.
    I AoC var jeg med i guildet Exalted 2 måneder før release og var en af dem som købte, så jeg kunne starte 7 dage før officiel release. Exalted var primært et casual socialt guild hvor man hyggede sig med at levele med venner. Hvilket var ret handy når man blev jumpet af en eller anden ganker. Men Efter folk begyndte at ramme levelcap, udviklede det sig til et hardcore raiding guild. Og der mistede jeg interessen.

Hvorfor skal I så vælge mig?
    Jeg er 100% loyal overfor det guild jeg er i, hjælpsom overfor andre, og kan godt lide den fællesskabsfølelse det giver, at være sammen med med andre om at opnå vores fælles mål i guildet. Jeg er social og har en nogen gange lidt for sort humor. Jeg vil selvfølgelig være aktiv, primært i spillet, men også på forummet.

Og så lige for at få formaliteterne af vejen. Jeg kan selvfølgelig stå 100% inde for SD´s 5 værdier.

Jeg håber jeg kommer i betragtning til at blive en del af Semper Danica.
    Og kan vi så snart få en release date på det spil?

SWTOR.com Navn: Uttaus
    Last edited by Mortor; 22-09-2011 at 20:30.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Heyyy, og tak for sidst..

Ja, den bedste vej ind i SD er ved at hænge ud med os (og overleve chocket) hehe..
    Det var kanon at møde dig, og jeg fik snakket nok med dig til at vi ikke behøver den obligatoriske VT snak.
    Mit indtryk er en super fin fyr! Og som Maggies kæreste, så håber jeg i bliver lykkelige resten af livet osv =)
    Maggie betyder meget for SD, så klart at hendes kæreste skal med i SD.

Jeg vil ikke love en plads endnu. Vi skal også lige lære nørd siden af dig at kende, og se om du passer til
    resten af flokken på forum og ingame.
    Så hæng lidt ud med os, og hils på rødderne!

GO ansøgning btw!

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Hvorfor kan jeg se så meget af mig selv i denne ansøgning?
    Lyder spænende, glæder mig til at se mere til dig.
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Tak for den hurtige respons.
    Jeg forventer ingen favorisering bare fordi jeg er kæreste med Maggie.
    Det ville ikke være fair overfor de andre ansøgere.

Quote Originally Posted by Uttaus View Post
    Tak for den hurtige respons.
    Jeg forventer ingen favorisering bare fordi jeg er kæreste med Maggie.
    Det ville ikke være fair overfor de andre ansøgere.
    Rent faktisk har SD altid haft det lidt modsat =)
    Hvis SD medlemmer har kærester eller familie der søger ind, så
    giver det et ekstra plus, for selvfølgelig ser vi helst at folk der spiller sammen, kna..øh guilder sammen! =)

Men det er nu ikke noget jeg vil kalde favorisering.
    Men at feste med dig, og synes du virkede som en kewl gut, det giver bedre bonus hos mig!

w
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Claes

Super at møde dig til festen. Glæder mig til at stifte mere bekendskab med dig.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Tør næsten ikke skrive noget i din ansøgning af frygt for at ødelægge dine chancer for at komme ind men kan ikke løbe fra at han er min dejlige kæreste

Vil derfor blot bekræfte at han er en super nørd. Hey glemte du ikke lige at fortælle om de dersens malede figurer du har liggende i kasser alle vegne *gnæg* Dem har vi jo et par stykker af i guilden så om ikke andet så er der andre at snakke med det om

Nå.. Men i hvertfald har jeg plaget ham til at købe en ny gang wow hvorfor han KAN findes ingame der indimellem. Jeg har prøvet at prædike fordelene ved at være i /semperdanica kanalen, men jeg tror han hygger sig meget godt alene derind pt. Jeg regner med at han snart er level 75ish på sin lille deathknight og så begynder jeg at spamme guildchannel om tanks og healers til instances til ham og min lille sølle mage.. Just you wait

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Ja jeg tror bare jeg går efter SWTOR. WoW er kun tidsfordriv for mig. Hvilket også er grunden til at jeg ikke har søgt ind i SD under WoW.

SWTOR ledelsen har lige kigget, aktiviteten er super.
    Fortsæt den gode stil, så ses vi til release ingame.

w

Så fik jeg endelig en opringning fra Gamestop. Min SWTOR CE Preorder key er endelig kommet hjem. Så nu er jeg også klar til release. :-)

gz =)

Forum Senior Executie's Avatar

Endnu en rollespiller dejligt ... De er jo som regel fornuftige.

Jeg synes at min ansøgning er sevet lidt ned til bunden. Jeg har så heller ikke haft vanvittig meget tid på det sidste. Nyt arbejde, alt for mange timer. Og alt for lidt tid til min elskede computer.
    Men det må der ændres på nu. Jeg håber på at kunne deltage i en kommende VT hygge aften snart.
    Desværre blev vores planlagte Blood Bowl liga ikke til noget. :-(
    Nå, men med en ny rekrutteringsofficer til SWTOR, ville jeg bare lige vise at jeg stadig er her

Du behøver ikke være alt for bekymret. Jeg synes det ser fornuftigt ud. Og selvom Maggietøsen joker med at hun kan trække ned
    i din ansøgning, så ser jeg det som et kæmpe plus, at kærester føres sammen i SD. Og at det er Maggie, som er tidligere officer og GM i WOW,
    er bare et større plus.

Faktisk er du berettiget til på den kæreste konto, at få lov at starte trial sammen med SD Empire, hvis du vil.
    Vi gør nemlig undtagelse for kærester og familie til SD mht. trial.

w

Bortset fra det, så behøver du ikke VT snak med mig. Tror jeg har noteret dig for privat samtale,
    da du var med til forrige fest!

Så VT Done!

w

Tak for det wOOOOt. Men jeg vil helst spille sammen med jer andre på Republic siden. Så jeg afventer og håber der stadig er plads når vi når til release.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hej Claes,

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step, som er
    SWTOR TRIAL i SD.
    Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) er der bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

Forum Greenhorn Xolido's Avatar

Tillykke med titlen mayn - HepHey !!

Scavenger/Armormecher/Underworld Trader

Feel free til at kig forbi og sig Hey eller Haoo !

Tak. Det er jo alt for fedt. Et skridt nærmere at være fuld SDér. Og så mangler vi bare en release date så vi kan komme igang.

Forum Elder Mortor's Avatar

Hej @Uttaus

Vil du gøre os en tjeneste og skrive dit navn fra SWTOR.com ind i din ansøgning.

På forhånd tak

/Mortor

Mit navn på swtor.com er det samme som her. Jeg skulle da også gerne være på rosteren med det navn.

Jeg har efter de 2 beta weekender som netop er overstået. Fundet ud af at jeg hører til på Empire siden.
    Jeg har forhørt mig hos wOOOOt om jeg kunne skifte over.
    Og derfor er jeg nu trial på Empire og ikke længere Republic.
    Glæder mig meget til at spille med jer på Empire.

Jeg flytter dig til empire forum istedet. Velkommen om bord

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Når man ikke lige stormer igennem levelsne, men nyder spillet og de mange stories det tilbyder, har Uttaus og jeg gør, da har vi kunne konstatere at det kan være svært at finde nogen at spille med. Det gør det også lidt svært at finde nogen der smider thumbs upper :/

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    Når man ikke lige stormer igennem levelsne, men nyder spillet og de mange stories det tilbyder, har Uttaus og jeg gør, da har vi kunne konstatere at det kan være svært at finde nogen at spille med. Det gør det også lidt svært at finde nogen der smider thumbs upper :/
    Jeg er selv pt lvl 20 og ta'r det stille og roligt, så I er ikke alene