Results 1 to 16 of 16

Thread: hahaha indbygget speedhack - undgå at blive bannet

Default hahaha indbygget speedhack - undgå at blive bannet

Hvis din cpu kørere i powersafe mode eller du bare har sat den til at sparer energi og du starter wow fra slow mode får du op til 2x hastighed i spillet, og bliver bannet for speed hack. ^_^
    Sørg for din cpu altid er på maks når du starter lortet.

Centrino.
    Centrino brugere har seriøse problemer for det er en cpu der er designet til at kører efter forbrug, og derfor vil du blive bannet for speed hack hvis du starter wow. Den eneste løsning er at kører en app der får din cpu hastighed på maks inden du starter spillet. Så vidt jeg lige kunne se på boardet anbefaler blizzard at centrino brugere ikke spiller før problemet er løst.

Slamkodere!
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

SD Medlem Forum Knight Virtuella's Avatar

Default Re: hahaha indbygget speedhack - undgå at blive bannet

Hov hov ikke dizze Blizzard.
    De laver de fedeste spil overhovedet og laver aldrig nogle ting galt.
    :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Den der kunne jeg ikke lade være med at grine lidt over.
    Blizzard har jo sikkert osse ligget flade af grin denne weekend over SOEs fuckup med EQ II.
    ops:

Ja det er til at grine over hvis det ikke var fordi de banner folk for deres egne fejl, uden overhovedet at gøre noget for at advarer intet anene stakler om problemet.

Forum Recruit

Hmm Lyder da ikke godt.

Håber da seriøst at det bliver fikset enden FB da jeg havde planer om at spille på min bærbar.

Men håber da at man bare kan indstille ens cpu i windows til at kører på fuld hastighed. (kan man også med centrino processerne (min kan da i hvertifald )

en centrino bærbar og alle mobile couer, kærer da altid på max hvís man har den sat til strømnettet. Det er først hvis man kører på batteri at de variere deres forbrug. eller kan man sætte den til et fast forbrug i BIOSen, så man behøver ikke et program, selvom der normalt førlger sådanne programmer med mærkevare bærbare som ibm, toshiba, compaq, dell osv.

nej centrino kører aldrig maks hvis den ikke behøver det, det er sådan set derfor den ikke bliver varm

Quote Originally Posted by anduz
    nej centrino kører aldrig maks hvis den ikke behøver det, det er sådan set derfor den ikke bliver varm
    I stand corrected then.

Forum Recruit

Default hmm

jeg har en 1.8 ghz centrino processer (znote 4200 extreme) og sætter jeg den op til hjemme på kontoeret kører den maks hele tiden ifølge sisandra og windows.

Dette kan tydeligt mæskes på nogle spil.

Så vil da mene at man kan sætte en centrino til at kører på maks hele tiden.

Vær dog opmærksom på varme selv om det ikke er et problem for mig.

Ps. at sætte den på strømnettet slår ikke maks speed på du skal ind og sætte det om til hjemme/på kontor.

Håber det kan hjælpe nogle

Mvh The Phantom

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hvis jeg lige må blande mig :-)

Så er der altså ikke noget der hedder en centrino processor. Der er noget der hedder en Mobile processor. og det er den i snakker om.

Centrino er et begreb intel har lavet for en maskine som har en Mobile processor, et trådløst netværk og et 855 chipset.

Så fik vi det på plads :-)

(alle tvivlerne kan kigge her)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Recruit

well må hellere give dig ret.

men af en eller anden grund bliver den altid omtalt som en crntrino processer.

Guest

Undskyld..

Kunne ikke lad være med at blande mig lidt i den antagelse..

anduz!

Hvis dit system ændre hastighed, ikke bare CPU, men hvis du starter WoW mens du er ved at load div. Systemfiler og services, så går den også gal.

Men i forsvar for Blizzard, så sker denne fejl også for Sony. Hos Sony er den særlig slem hvis du downloader mens du spiller.

Problemet er movement prediction. Hvis Clienten af den ene eller anden grund ikke har nok CPU tid eller bandwidth, så tillader server at man forsætter i en bestemt retning med lovlig hastighed. Der hvor snyd ka? opstå er hvis man f.eks. bruger et program eller bare slukker ens modem i 5 secs, så ka? du fandme løbe hurtigt i WoW. Når kontakt så bliver genoptaget til Blizzards Server, så acceptere den alt indenfor 20 secs. Det samme gør EQ og SWG. EQ2 gør ikke. EQ2 har en indbygget serverside calculater der overrider overnaturlig bevægelse ved near Linkdead, hvor du får en warp back.

I WoW kan jeg godt forstå at Blizzard misfortolker nogle fra det tidspunkt de begynder at kontrollere det. Men det er jo netop det beta bl.a. går ud på. Nemlig, også at justere server/client forholdet. Du ka? tro de får klager fra folk som ikke har snydt..

PS: I EQ ka? du stadig zone zone zone zone uden at bevæge dig til zone grænsen. Din client skal bare sige du er ved zonen og du zoner. Sony kender det problem, men har ikke kunne løse det uden at fjerne Druid successor. Det gjorde de så og fik klager. Så de smed den ind igen. Så det er ikke bare Blizzard i alt retfærdighed.

Men i forsvar for Blizzard, så sker denne fejl også for Sony. Hos Sony er den særlig slem hvis du downloader mens du spiller.
    Eq2 har ikke pvp og derfor har sony ikke et nært så stort problem. Så snart exploiter gutterne fandt ud af hvor latterlige blizzards udregninger var gik de igang med at lave et gear hack til wow. (du kan bevæge dig mens du kaster spells)

I WoW kan jeg godt forstå at Blizzard misfortolker nogle fra det tidspunkt de begynder at kontrollere det. Men det er jo netop det beta bl.a. går ud på. Nemlig, også at justere server/client forholdet. Du ka? tro de får klager fra folk som ikke har snydt..
    Du kan tro at folk der har snydt klager mindst lige så meget. Hvem skal de tro på? Betaen er iøvrigt forbi, bare ikke i Europa, og det er hvist mere held end forstand at patchen gik live her først.

Blizzard tillader allerede at mange af de mest anvendte interfaces, især cosmos, giver brugerne adskillige fordele mange allerede kalder for hacks. B.la. muligheden for at se den præcise level din modstander har selvom blizzard har gemt det er meget omdiskuteret. Hvis de ikke tager sig sammen bliver det et nyt uo/ac1. Jeg har imodsætning til de fleste her ikke noget imod folk snyder, men jeg har ingen planer om at gøre det selv og når jeg ser den slags latterlige ting fungerer i wow fortryder jeg bittert at jeg har forudbestilt.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

eller også har SOE bare fundet på noget smartere end at banne for det. Kode uden om det

Hvis du speedhcaker i SWG kan du kun fortsætte et par meter før du bliver bounced længere tilbage end du var før. jamen how så er det problem jo løst uden at banne nogen ved et uheld

SD Medlem Forum Acolyte
    Spil
    WoW

man skulle jo naesten tro blizzard intet havde laert efter diablo og 3rd party programmer

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Ny patch fra blizzard

--------------------------------------------------------------------------------
    - World of Warcraft Client Patch 1.2.1 (2004-12-21)
    --------------------------------------------------------------------------------
    Bug Fixes

- Rolling for items in the French and German will now work properly.
    - Resolved an issue with looting in click to move mode that could cause crashes.
    - Performance issues occurring with certain CPUs have been resolved.

Det ser ud til de har løst problemet ? 8)

Alt : Quolin lvl 60 (Warrior) - Mining / Armorsmith
    Alt : Quokal lvl 10 (Hunter) - Bank / AH
    Alt : Quokul lvl 30 (Warrior) - Bank

Guest

Quote Originally Posted by djkick
    Ny patch fra blizzard

- World of Warcraft Client Patch 1.2.1 (2004-12-21)
    Bug Fixes

- Rolling for items in the French and German will now work properly.
    - Resolved an issue with looting in click to move mode that could cause crashes.
    - Performance issues occurring with certain CPUs have been resolved.

Det ser ud til de har løst problemet ? 8)
    Yep, inclusiv den item roll bug der var i de tyske og franske clienter, det var ved at gå mig på nerverne at de konstant bad om andre loot regler