Results 1 to 21 of 21

Thread: warrior spec

Default warrior spec

Flurry er det bedste spec efter den nyeste patch og selvom det ville være rart at tage flurry, og axe/mace speciality er det jo blevet umuligt. Slam er betydeligt bedre end ms efter patch og derfor synes jeg ikke rigtigt der er nogen grund til ikke at gå fury mere... medmindre man er deffensiv, hvilket også er udemærket nu men det gidder jeg bestemt ikke.

Det bedste warrior flurry spec jeg lige kunne finde er, jeg tror jeg skal have prøvet det over julen så jeg kan se warrior mod roguen jeg har det sjovt med for tiden når jeg ellers kan tage mig sammen til at spille ^_^.

Arms Talents (13 points)

# Deflection - 5/5 points
    Increases your Parry chance by 5%.

# Tactical Mastery - 5/5 points
    You retain up to 25 of your rage points when you change stances.

# Improved Overpower - 2/2 points
    Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.

# Anger Management - 1/1 point
    Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%.

Fury Talents (38 points)
    # Booming Voice - 1/5 point
    Increases the duration of your Battle Shout and Demoralizing Shout by 10%.

# Cruelty - 5/5 points
    Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

# Improved Demoralizing Shout - 5/5 points
    Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%.

# Piercing Howl - 1/1 point
    Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.

# Blood Craze - 3/3 points
    Allows 15% of your Health regeneration to work during combat for 20 seconds after being the victim of a critical strike.

# Improved Execute - 2/2 points
    Reduces the Rage cost of your Execute ability by 5.

# Enrage - 5/5 points
    Gives you a 40% melee damage bonus for 4 swings any time you are the victim of a critical strike.

# Improved Slam - 5/5 points
    Decreases the casting time of your Slam ability by 0.5 seconds.

# Death Wish - 1/1 point
    When activated, increases your melee damage by 20% and makes you immune to fear, but lowers your defense against all types of damage by 20%. Lasts 30 seconds.

# Improved Intercept - 2/2 points
    Reduces the cooldown of your Intercept ability by 10 seconds.

# Flurry - 5/5 points
    Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.

# Improved Berserker Rage - 2/2 points
    Increases the duration of your Berserker Rage ability by 6 seconds.

# Bloodthirst - 1/1 point
    Activates after dealing a killing blow. Your next melee weapon attack deals a 100% increased damage.

8b9Protection Talents (0 points)[/b]
    # None
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Convert

Jeg synes nu stadig Slam er en gang røv. Får en dejligt 1,5 - 2 sekunders pause hvor jeg ikke slår efter jeg har brugt slam. :?
    Ret irriterende egentlig.

Guest

Arms Talents (32 points)

Improved Heroic Strike - 3/3 points
    Reduces the cost of your Heroic Strike ability by 3 rage points.

Deflection - 5/5 points
    Increases your Parry chance by 5%.

Improved Rend - 3/3 points
    Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.

Improved Charge - 2/2 points
    Increases the rage generated by your Charge ability by 6.

Improved Overpower - 2/2 points
    Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.

Deep Wounds - 3/3 points
    Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.

Impale - 2/2 points
    Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%.

Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
    Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%.

Sweeping Strikes - 1/1 point
    You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent.

Sword Specialization - 5/5 points
    Gives you a 6% chance to get an extra attack after dealing damage with your Sword.

Mortal Strike - 1/1 point
    A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds.

Fury Talents (19 points)

Cruelty - 5/5 points
    Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

Improved Demoralizing Shout - 5/5 points
    Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%.

Piercing Howl - 1/1 point
    Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.

Blood Craze - 3/3 points
    Allows 15% of your Health regeneration to work during combat for 20 seconds after being the victim of a critical strike.

Improved Cleave - 1/3 point
    Increases the bonus damage done by your Cleave ability by 20%.

Enrage - 4/5 points
    Gives you a 32% melee damage bonus for 4 swings any time you are the victim of a critical strike.
    Mit Spec.

Improved Heroic Strike - 3 mindre rage cost! det er noget man skal have i de mindre levels fordi rage er ikke noget der hænger på træerne, tværtimod.

Deflection - Siger sig selv.

--------------------------
    Improved Rend - Skal tages for at få Impale. Skal bruges imod rouges så de ikke lige pludselig bruger vanish, så hvorfor ikke få det til at gøre lidt ekstra ondt?
    Deep Wounds -
    --------------------------

Improved Charge - Som jeg siger, 6 ekstra rage! 9 + 6 = 15 når du charger.

Improved Overpower - Altid godt at have. Et ekstra instant attack når din modstander dodger. (Få din modstander til at tænke "PIS!" når han evader i stedet for "Wohoo!" Med 2 skill points oven i hatten får den pludselig 50% chance for at lave en crit. Så siger din modstander endnu flere bandeord når han dodger. Perfekt imod rouges skal det lige siges.

Impale - 20% ekstra skade når du criter... hvem vil ikke have det?

Two-Handed Weapon Specialization - 5% ekstra skade med two-handed weapons. Lyder ikke af meget men er stadig skade. Sammenlign det så med impale og deep wounds og dine crits bliver meget dejlige.

Sweeping Strikes - Bedste "AE" ability warrioren får, og den er fin til aggro problemet. Whirlwind sucks.

Sword Specialization 6% chance for at lave et instant angreb lige bagefter du har ramt en.

Mortal Strike - Er lige blevet nerfet (ja vi ved alle Warriors er ekstremt overpowered) Nu kan den ikke rigtig bruges til så meget, men den koster kun et point. Har desuden en reduce af heal effectiviness med 50% for 10sec på den du rammer.

Cruelty - Crit er godt.

Improved Demoralizing Shout Demo shout er en overall god ability i både pve som pvp. God til at holde aggro med, vil næsten sige at den er et must. Skal også specces i for at få Piercing Howl

Piercing Howl - Daze alle omkring dig for 6 sec, for kun 1 talent point? ET MUST!

Blood Craze - Den er lidt mere tricky og jeg har sku aldrig testet den, men det skulle ikke undre mig at den var ret god. 15%reg i combat når du er blevet offer for et critical strike. (Critical strikes sker mere ofte end man tror)

Improved Cleave Skulle tage et eller andet for at kunne få Enrage. Cleave = god til at holde aggro.

Enrage - Efter du er blevet ramt af et crit som sker mere end en gang i en kamp, får du lige 32% ekstra damage i dine næste 4 angeb. Den skal da helt klart have's.

Ok man er ude og have det sjovt da en modstander kommer forbi, lad os sige det er en rogue.

Kampen begynder o.s.v

I slår lidt frem og tilbage. Din modstander dodger et angreb og du laver straks et overpower (vi siger at denne gang er til vores fordel med hensyn til de 50%) så du laver en crit med dit dejlige våben på 700 normal damage. (så smider vi talentsne oven i)

Impale = 20% ekstra = 840
    Two Handed Spec. = 5% ekstra = 882
    Deep wounds = 60% bleed af ave. dam. (lad os sige ave. dam. er på 150)
    Det burde så cirka blive 90 dam. = 972, 90 af dem så over 12sec som en DoT.

700 damage crit lavet om til 972, det er 272 damage mere. Ikke dårligt.

Lad os så sige at han havde lige lavet en critical på dig for 2 slag siden, så skal vi pluse 32% (Deep wounds DoT bliver ikke taget med da det ikke er en direkte plus % i damage)

882 + 32% = 1164 8)

Forstil dig så at du lavede en mortal strike og critede :-D

Det er hoved regning... alle talene er cirka 8)

Forstil dig så at din modstander critter dig. 15% regen rate af det normale i 20sec. 32% mere skade i de næste 4 angreb. Det runder da op med den damage han gav for den crit.

En ting til. Hvis du møder en rogue bruger du bare retaliation og så er han færdig.

Counter-attack din fjende hver gang han angriber dig i 15 sec.

en Rogue angriber ekstremt hurtigt. En rogoue bruger små våben, men mere speed. Two handed warrior er modsat, men med retaliation er det fuld stændig lige meget, smid alt speed i kurven og se dens goder.

Roguen angriber dig lidt under 2 gange i sekundet cirka. Med dit 2 håndet sværd angriber du en gang cirka hvert tredje.

Første sec. Roguen angriber dig 2 gange og du angriber ham 3 gange. 2 med retal og 1 med dit ejet
    Andet sec. Roguen angriber dig 2 gange og du angriber ham 2 gange.
    Tredje sec. Roguen angriber dig 2 gange og du angriber ham 3 gange.

På 3 sekunder har du allerede slået ud efter den rogue 8 gange med et to håndet sværd! Dræber ham med det samme og 3min efter er Roguen inde på forumet og beskylder dig for at hacke :-D

Forum Convert

At droppe Tactical Mastery og Anger Management er DUMT. Meget dumt. kort og godt er det guld værd at kunne skifte stance og have rage til at bruge en ability. Hvis du skifter stance med det build der har du 0 rage. Ikke holdbart.

Improved Charge er spild af 3 point. Du får 6 sølle rage mere. Du skal tænke på, at når du charger stunner du først, får 9 rage, derefter slår du med dit våben og får mere rage. De 6 ekstra rage er spild af talents.

Improved Heroic Strike er en smagssag... jeg tager kun 1 point i det, for lige at kunne skrabe mig op på MS med mit build. Jeg kører i øvrigt med DW maces, men om man bruger maces, sword, axe eller polearm er en smagssag.

At undlade Improved Hamstring er også en stor fejl. Du kan ALTID bruge mere movement speed reduction på fjenderne. Og movement speed debuffs stacker ikke, så du kan ikke kombinere piercing howl og hamstring, så hellere forbedre hamstring og bruge piercing i andre situationer.

Guest

Glemte lige at sige jeg måske ville lave lidt om for tactical mastery hehe, my bad.

Hamstring, useless at bruge talents i. Hver sin mening

Tænk på at for en two hander er rage svært at skaffe. Det er det ikke for en dw, til gengæld vil en two hander knuse en dw til hver en tid :-D

Forum Convert

Quote Originally Posted by Demetric
    Glemte lige at sige jeg måske ville lave lidt om for tactical mastery hehe, my bad.

Hamstring, useless at bruge talents i. Hver sin mening

Tænk på at for en two hander er rage svært at skaffe. Det er det ikke for en dw, til gengæld vil en two hander knuse en dw til hver en tid :-D
    Ved nu ikke, spiller du beta? Er det noget du har afprøvet? Det er ikke svært at skaffe rage som 2h, det er bare mere flydende med dw, fordi du næsten konstant får små mængder rage.

Og ang. det med at en 2h vil knuse dw til enhver tid, så siger jeg BS og bevis det. Hvert af mine våben har 6% chance for at stunne dig i 3 sekunder, jeg kan smide heroic strike i knolden på dig meget hurtigt, og de giver alle sammen fast skade lagt oven i mine relativt svage, men hurtige angreb. Jeg har lavet en crit på 500 med heroic strike med min 1h mace.

Forum Convert

Derudover kan du kun bruge charge når du starter en kamp, så i en duel er den ubrugelig, i random PvP vil du kun kunne bruge den en gang, måske endda ingen hvis en rogue angriber dig fra stealth.

Guest

Selvfølgelig vil en Two hander ikke knuse en dw til hver en tid, var mere ment som en joke. Jeg ser bare at two hander er mere effektivt på mange områder.

Når en 2hand rammer, så rammer den. Stort set alle abilities og talents har noget med % på dit våbens average dam, der er 2hand bedre.

2hand har ikke en forhøjet missrate på omkring 25 - 50%

Det våben i din offhand giver ikke vildt meget skade?

Hvad vil du helst have i hænderne med hensyn til retaliation?

Der er mere 8)

Forum Convert

Stort set alle abilities og talents har noget med % på dit våbens average dam, der er 2hand bedre.
    A hva? Lad os se.

Heroic Strike. Slam. Cleave. MS. Rend. Overpower.

INGEN af dem har % af våben average dmg.

Og efter at have prøvet DW vil jeg ikke have et 2h våben, fordi når du misser med det er det en katastrofe, især hvis du misser med mortal strike. Med dw er det ikke lige så slemt, for der kommer sq et angreb kort efter alligevel. :P

Ved godt DW har omkring 25-30% miss, men jeg føler min kill rate er gået op efter jeg skiftede fra 2h axe til dw maces.

Guest

Rigtigt, når man misser med 2handed så får man kramper og 10 secs åndedræts besvær. Men når man rammer 8)

Især når man rammer på en rogue med leather armor, det sprætter dem jo fuld stændigt.

Heroic strike, du bruger 15 rage om du så har en dagger.

2hand 15 rage = meget god damage, dommedag hvis man misser.
    1hand 15 rage = mindre damage, hvis man misser er det nederen for dit offhand våben er skod.

Hvis du misser med MS gør det måske ikke så meget. Hvis du rammer er det godt. Hvis en 2hand rammer er det rigtigt RIGTIGT godt, men hvis den misser er det RIGTIGT RIGTIGT skod.

Hov - Og med hensyn til MS ikke har noget med % og avg. damage at gøre... Nej ikke mere :?

Guest

Default Det er meget nemt

1. Start en Tauren/Warrior
    2. Bliv fisker
    3. Fisk, fisk, fisk og fisk
    4. Indtil du flår en artifact op
    5. GRRR, og så er man klar!! grr! :twisted:

dw har 24% chance for miss

Guest

Jeg må indrømme jeg ikke har super meget forstand på warrior, men jeg læste patch infoen at defensive stance skulle holde aggro langt bedre nu, hvilket vil sige at hvis man baserer sin warrior på defensive, kan man blive en mega god tank. Uundværligt i en gruppe, derfor en rigtig god ting at have i en guild.

Guest

Selvom man i defence stance skulle generere langt mere threat nu, så er det desværre ikke tilfældet

Guest

Anduz er det spec godt til duel wield.Overvejer nemlig en orc warrior med 2 axes ville se mega cool ud og det er sikkert også godt.Eller stinker duel wield ????.

Det burde være udemærket selvom bloodthirst funktionalitet nok kan diskuteres, og det er heller ikke en ret god talent.

DW har altid været et godt spec, især i pvp. Jeg ved ikke om dette spec lige er det bedste, du kan jo f.eks. vælge at gå længere ned i arms og tage axe eller mace specialiiseringen. Jeg har selv overvejet mace spec og så være stun warrior, men jeg ved det ikke rigtigt.

Guest

Jeg er mest til 2 Axes men tror da det spec passer fint til duel wield er ikke lige frem en super til det med spec.

Forum Convert

Quote Originally Posted by anduz
    Det burde være udemærket selvom bloodthirst funktionalitet nok kan diskuteres, og det er heller ikke en ret god talent.

DW har altid været et godt spec, især i pvp. Jeg ved ikke om dette spec lige er det bedste, du kan jo f.eks. vælge at gå længere ned i arms og tage axe eller mace specialiiseringen. Jeg har selv overvejet mace spec og så være stun warrior, men jeg ved det ikke rigtigt.
    Det underlige er, at selvom Bloodthirst egentlig er et lidt spøjst talent, så er det alligevel det Indalamar bruger i hans nye spec. Han har 38 point i fury talents eller sådan.

Vil lige se om jeg kan finde det igen.

det er fordi der ikke er et bedre alternativ du kan få for 1 talent point

Guest

Så fordi han bruger det er det godt ? :-D

Forum Convert

Så fordi han bruger det er det godt ? :-D
    Tja, han plejer at vide hvad han laver. :wink: